quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker op je SNES spelen, oh wacht, je hebt geen spel
Barcelona.
Hoop op een gelijkspelletje, maar ik zie Mansfield wel weer verliezenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat wordt het tegen plymouth straks
Triple Kanunik, Brice, Guillotine, Tempelier, Celebrator,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat zal ik eens halen bij de mitra
Zit te denken aan een Val Dieu Grand Cru maar daar houdt de fantasie wel een beetje op
Brice? Wasda?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Triple Kanunik, Brice, Guillotine, Tempelier, Celebrator,
Ik ben inmiddels voorzien. Dank je.quote:
Karina, heeft mij een game beloofd.quote:
welke club danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels voorzien. Dank je.
Deportivo la Coruņa.quote:
Karina is verliefdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Karina, heeft mij een game beloofd.
Makaayquote:
Als ze 'm hebben neem ik hem meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Adames het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brice_(bier)
Heb ik nog een sjaal van. Deportivo.quote:
Mooi manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik nog een sjaal van. Deportivo.
Insoquote:
ja het gaat , daarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Inso
Hoe is het? Nog steeds in Engeland?
Wat doe je eigenlijk in Engeland? En waarom woon je daar?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het gaat , daar
en ja uiteraard
Sunderland gewonnen. Je was toch voor hun?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het gaat , daar
en ja uiteraard
nee, maar vind hun wel mooie clubquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sunderland gewonnen. Je was toch voor hun?
Ze moesten tegen Newcastle toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sunderland gewonnen. Je was toch voor hun?
Vrij weinig op moment.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in Engeland? En waarom woon je daar?
Jip.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooi man
Speelde Luque (!) daar niet ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |