Ok, ben ik nu aangeland.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:12 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
dit is een mooie lecture van Neil, luister wat Neil zegt over de Moon-Hoax
en hij heeft ook een mooi advies voor Conspiracy theoristen
Toch knap dat hij helemaal niets zegt en het onderwerp direct overslaat. Alsof er geen serieuze, wetenschappelijke vragen zijn bij die Apollo'landingen'.quote:
Precies dat had ik dus ook. jamaar de zon dan en toen ging ie dat uitleggen. goed gedaan van die gast!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, hier ook wel, ook al heb ik onlangs in een topic het tegendeel verdedigdWel mooi dat ik toen ik zat te kijken steeds had van 'ja maar' waarna NdGT dat ook allemaal ging aankaarten
we hebben het hier over hetzelfde land dat militairen door een testgebied voor atoombommen liet marcheren net nadat ze er 1 getest hadden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ben ik nu aangeland.
Eerste punt is een non sequitur. Hij zegt "het feit dat mensen de maanlandingen niet geloven, in al onze technologie, is een voorbeeld van de enorme potentie/macht/waarde van die technologie".
Gaat mis op 2 punten:
• de technologie van NU is inderdaad enorm, die van 1969 met computers zo groot al een huiskamer, nee
• als die technologie WEL zo goed zou zijn, zou het geen probleem moeten zijn een mannetje anno 2014 op de Maan te zetten. Echter; NASA stelt zelf; kan niet
En gelijk gebruikt hij het maar als argument tegen een hoax. Nee, dat is niet het punt, Neil. het punt is dat wij niet door die Van Allengordels kunnen en ook nog geen idee hebben hoeveel straling er op de Maan is en hoe sterk dat invloed heeft op de mens.
Wat??? Dat was het??meen je niet.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
kan de discussie omtrent de moon-hoax in TRU verder gaan of in BNW of een van die topics,; aub niet hier, daar is het topic niet voor bedoeld.
Jezus gast waar heb je het over? Gewoon niet geloven dat we op de maan gelopen hebben, wat een grap hé. Binnenkort zal er een ruimtesonde op een fuckin komeet gaan landen, en jij denkt nog steeds dat we niet op de maan hebben kunnen landen?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Het blijft ook bizar hoe hij zichzelf tegenspreekt. Hij volgt de lijn van NASA dus moet uiteraard de maanlandingen als feit presenteren (helaas). En hij vertelt over alle straling die gevaarlijk is -ja, daarom zijn we niet naar de Maan geweest-, dat is een directe tegenstelling.
De tweede tegenstelling zit hem in die klimaathoax. In eerdere afleveringen komt het al naar voren en weer: dramatisch.
Net uit lopen leggen dat we al 13.800 miljoen jaar bestaan, maar een beetje CO2 gaat de Aarde vernietigen?![]()
Al met al een boeiende serie die helaas veel beter kon.
6.5/10
Mocht je je niet kunnen inhouden, hier wordt stevig gespeculeerd over de door Matador aangekondigde onthullingen:quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef dumble het volgende:
[..]
Jezus gast waar heb je het over? Gewoon niet geloven dat we op de maan gelopen hebben, wat een grap hé. Binnenkort zal er een ruimtesonde op een fuckin komeet gaan landen, en jij denkt nog steeds dat we niet op de maan hebben kunnen landen?![]()
En nee je hebt gelijk, een beetje meer CO2 in de lucht zal niet fataal zijn voor de aarde. Voor de mensheid daarentegen, dat is een heel ander verhaal.
Sorry @ ExpermintalFrentalMental, je hebt gelijk deze discussie hoort hier niet thuis. Ik kon het even niet laten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |