Ik ga overmorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:48 schreef Drugshond het volgende:
Optreden trouwens op in EHV..... net als ik weg ben.
Gaaf een lesbian. More on top.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:48 schreef remlof het volgende:
Als het dan piano moet zijn doe dan maar Alicia Keys
Lies, have fun, ik hoop dat je een beetje een planning hebt. Go West bij twijfel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen.
(Technisch gezien morgen.)
Mag ze zijn, ik zal er geen last van hebbenquote:
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lies, have fun, ik hoop dat je een beetje een planning hebt. Go West bij twijfel.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.
30 min bussen.. at max.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.
PRAAG!!quote:
En de volgende is Cracow... geloof me maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PRAAG!!Ik ben eind September naar Barcelona geweest Voor het eerst sinds jaren ergens heen. En ik vond het geweldig dus nu ga ik naar Graag.
Het is nog steeds doodeng,
Die clip had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Gwen Stefani wel een mooie vrouw.
Met haar pruillipje,
Vanuit trein.. dat is net zoiets als Tilburg West.. moet je nog ff met de bus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als het een uur a 1,5 met de trein is.
Graagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PRAAG!!Ik ben eind September naar Barcelona geweest Voor het eerst sinds jaren ergens heen. En ik vond het geweldig dus nu ga ik naar Graag.
Het is nog steeds doodeng,
Nope. Absoluut niet. Ik las vanavond een woord over Praag en dat past bij mijn verwachtingen. Praag doet een beetje underground aan en heeft iets sprookjesachtigs. Daar hoort voor mij ook somber, koud en donker weer bij. Mijn volgende wordt absoluut weer naar de zon, iets warms en iets vrolijks. Ik hoop in het najaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de volgende is Cracow... geloof me maar.
Lies geloof me nou, Polen is zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Absoluut niet. Ik las vanavond een woord over Praag en dat past bij mijn verwachtingen. Praag doet een beetje underground aan en heeft iets sprookjesachtigs. Daar hoort voor mij ook somber, koud en donker weer bij. Mijn volgende wordt absoluut weer naar de zon, iets warms en iets vrolijks. Ik hoop in het najaar.
Tot vanavond dacht ik er nog niet echt teveel over na, af en te wat dingen lezen, stadkaart op wcdeur, dat soort dingen maar nog verder geen idee, Omdat ik het zo eng vinddenk ik er liever niet aan en verdring ik het. En dan kort voordat k ga kom ik in een soort van flow. En die is tof.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag
Geweldige stad! Beetje Duits, maar dan zonder teveel moffen en zonder permanente roetaanslag van aanhoudende bombardementen in WO2.
Ik ben er maar 1x geweest, ergens begin jaren '90 maar toen was het geweldig
Jammer dat de frauline (single vakantiegangers er iets anders over denken.... Is big city...dat wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:06 schreef remlof het volgende:
Ik wil dit jaar wel eens naar Istanbul.
Oh je gaat alleen om single white females te scoren?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jammer dat de frauline (single vakantiegangers er iets anders over denken.... Is big city...dat wel.
Tja, dat was mijn eerste keuze maar verschillende mensen zeiden dat dat niet het handigste wat je kon doen als vrouw alleen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:06 schreef remlof het volgende:
Ik wil dit jaar wel eens naar Istanbul.
Serieus jammer dat ik nooit geen doc's heb gemaakt Over de periode15-20 terug..... nu doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot vanavond dacht ik er nog niet echt teveel over na, af en te wat dingen lezen, stadkaart op wcdeur, dat soort dingen maar nog verder geen idee, Omdat ik het zo eng vinddenk ik er liever niet aan en verdring ik het. En dan kort voordat k ga kom ik in een soort van flow. En die is tof.
Morgen nog veel dingen doen maar ik heb er zin in ja!
Is dat zo? Ik dacht dat Istanboel als miljoenenstad vlakbij Europa behoorlijk westers zou zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja, dat was mijn eerste keuze maar verschillende mensen zeiden dat dat niet het handigste wat je kon doen als vrouw alleen.
Ik wil er echt heen, enige dat me tegen zou kunnen houden is politieke instabiliteit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:14 schreef Drugshond het volgende:
Nee, ik snap L79. Ik wil er zelf ook naar toe maar niet met die mentaliteit.
Ik zet alles op FB en lees nog wel eens mijn Barcelona verslagen terug. Hele lappen leuke herinneringen. En foto'squote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Serieus jammer dat ik nooit geen doc's heb gemaakt Over de periode15-20 terug..... nu doe ik dat wel.
Geen idee, ook op FOK (Yvonne onder andere) maar ook andere mensen. Gert was ongeveer de enige die zei dat het misschien wel konquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat Istanboel als miljoenenstad vlakbij Europa behoorlijk westers zou zijn.
Volgens mij is yvonne er vaak geweest en die is blond, dat is waarschijnlijk een extra risicofactorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zet alles op FB en lees nog wel eens mijn Barcelona verslagen terug. Hele lappen leuke herinneringen. En foto's
[..]
Geen idee, ook op FOK (Yvonne onder andere) maar ook andere mensen. Gert was ongeveer de enige die zei dat het misschien wel kon
Is dat een cocktail?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:20 schreef Drugshond het volgende:
Ik was met crofty bommen bezig in een 3-4 sterren hoptel.
hij start de film bij het beginquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was het begin, jaren geleden, van het weer gaan leven, en ik leef nog steeds. Dus dank je voor wie zich aangesproken voelen.
Verwarrende vrolijkheid.
Om 1989 bewust te hebben meegemaakt hoef je niet voor '70 geboren te zijn hoorquote:
Hij blijft leuk!quote:
geweldig onder de dekens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij blijft leuk!
Het is vandaag rekeningendag, dus moet meer hier aan denken....en dan meer voor de ontvangers![]()
Vergeet de aubergine niet... en whoo..whoo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
Vindt hij zeker romantisch, lekker in een tentje
Ah nee man begin nou niet DAAR over zo 's morgens vroegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet de aubergine niet... en whoo..whoo.
Voornamelijk zijn voorliefde voor het gezamelijk toilet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
Vindt hij zeker romantisch, lekker in een tentje
Happy hunting op de Albert Cuypmarkt, batterijen hoeft niet, kan wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:27 schreef Karina het volgende:
Ja beginnen jullie ook nog even over wc'bezoek en waar je die aubergine moet stoppen. Sjongejonge.
Ik moet straks nog wel even weg ja, maar niet naar de Albert Cuypquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Happy hunting op de Albert Cuypmarkt, batterijen hoeft niet, kan wel.
Geef toe, we zijn soms grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
Ja en jullie zijn heel normaal he? Gezien het gespreksonderwerp van nu, heel normaal.
Je zegt het goed, somsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geef toe, we zijn soms grappig.
Hey aso, en dan geen praatje maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:49 schreef Kingstown het volgende:
Kom ik net terug van een wandelingetje naar de bakker, loopt er een meid voorbij (jaar of 25 schat ik) die een "Lassie" geluid maakt zoals Kim Catrall in Porky's dat ooit deed. Niet 1 keer, maar 3 keer achter elkaar. Gewoon, op de openbare weg.![]()
M'n hele ochtend verziekt. Allerlei verontrustende beelden flitsen er nu voorbij in mijn hoofd.
Nee. Alleen met mensen die ik ken. Niet met wildvreemden. Mag niet van m'n moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey aso, en dan geen praatje maken.
Ga lekker zwieren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Alleen met mensen die ik ken. Niet met wildvreemden. Mag niet van m'n moeder.
I tryquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:22 schreef sp3c het volgende:
Moet je hugo eens van de straat zien zijn!!!!
Toppie hoor
Remlof is het ongemakkelijke bleke broertje van raymanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Remlof lijkt mij wel fan van Raymann.
in 1989 was ik 12quote:
Ik kan niet eens schaatsenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:50 schreef sp3c het volgende:
Toen was ik 10 heel de dag stampen op mijn schaatsjes mooi was die tijd
Heel lang geleden! maar idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:54 schreef Drugshond het volgende:
Love metal, concrete on the floor.
Lekker schuifelen.
Kon vroeger goed schaatsen. Ik durf niet meer. Heb het tien jaar geleden nog eens geprobeerd, maar durfde niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef sp3c het volgende:
Zolang je kunt zwemmen is dat niet erg, elke hollander zou 1 van de twee moeten kunnen
Sorry, ik heb een brede smaak, maar niet breed genoeg blijkt welquote:
Terechtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef arjan1112 het volgende:
in engeland kregen geemigreerde aow-ers een toeslag voor de stookkosten die ze in spanje helemaal niet nodig hebben, dat word nu afgeschaft
Ik moet niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef Specularium het volgende:
Jullie moeten dit gaan kijken.
Jackass Presents: Bad Grandpa (2013) - IMDb
Klasse....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Heel lang geleden! maar idd.
Zat net naar deze te luisteren. Wat een stem! Van heel laag naar heel hoog
Imke rookt te weinig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
Legt er een enorme berg eten op haar bord, zegt Britt 'kheb te weinig genomen' pfff
jezus, die imke kan ook eten zeg..
Voor als het daar jeukt.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:45 schreef Specularium het volgende:
Het houdt ook niet op.
Niet vanzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgeslapen, koffie gedronken, beetje op internet, artikelen lezen voor mijn scriptie en daar geen fuck mee opgeschoten zijn.quote:
Kwam het in Irak niet op tv ?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef Peunage het volgende:
Ik heb nog nooit star wars of star trek gezien.
Weet ik niet, maar ik was 5 toen ik naar Nederland kwam. Hier ook nooit de moeite genomen om te kijken. Niet echt mijn ding, shizzle met ruimt.quote:
Friandises is een sjiek woord voor lekkernijtjes bij de koffie. Of bij de thee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
wat zijn friandises en welke star trek heb je gekeken
Snoepjes, pudding en gebak is géén koekje.quote:
Waar ik gisteren was ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
de hoofdprijs ? ja in landen waar Frans de taal is kost dat 13,- ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is maar om de weekquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
nee nee, jij niet altijd in de trein enzo
Ook goeienavond!quote:
JEEJ, er is nog iemandquote:
Kennelijk wel.quote:
We zijn ook de enigen?quote:
Kan mij dat nou schelen joh, die gozer zag er wel OK uitquote:
Dat zal zonder die beschermende pakken ook wel meevallenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef sp3c het volgende:
Zitten knappe meisjes tussen hoor
Alleen kunnen ze je wel in elkaar slaan als je irritant doet, dat vind ik altijd een afknapper
Ah ik ben meteen fan van deze meisjesquote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef sp3c het volgende:
Zitten knappe meisjes tussen hoor
Alleen kunnen ze je wel in elkaar slaan als je irritant doet, dat vind ik altijd een afknapper
Precies, en ze zullen het ook wel te druk hebben met scharen de hele tijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zal zonder die beschermende pakken ook wel meevallen
Denk het niet hoor, die zitten de hele dag bij de knappe ijshockeymannen in de kleedkamer.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, en ze zullen het ook wel te druk hebben met scharen de hele tijd.
Da's korfbalquote:Op maandag 3 februari 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, die zitten de hele dag bij de knappe ijshockeymannen in de kleedkamer.
een uur?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
En popcorn is vies, dat stinkt een uur in de wind.
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een uur?![]()
dat zijn pas fijne/goede winden
Middag
Hier staat wel een koude wind in ieder geval.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, de WKN-Foktracker tool zag "wind" voorbij komen dus dan moet ik ff lurken
Moet je je gulp dichtdoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef Karina het volgende:
Ja ik zit ook binnen maar het tocht hier een beetje
wrm geen rok/jurk danquote:Op maandag 3 februari 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit dicht jongen. Waarom zou ik met mijn gulp open lopen.
raampje dicht kan helpen... al lijkt het wel lente als ik naar buiten kijk...quote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef Karina het volgende:
Ja ik zit ook binnen maar het tocht hier een beetje
Ah wat sneuquote:Op maandag 3 februari 2014 13:59 schreef paddy het volgende:
Dochterlief kwam ontgoocheld thuis afgelopen zaterdag. Ze had een uitnodiging gehad van de prinses voor het feest afgelopen zaterdag, en dacht haar nog even te kunnen spreken.
Dat ging dus niet
Voormalig Koningin Beatrix. En er waren duizenden mensen dus dat viel haar even tegen. Ze had zelfs een Marokkaanse tiara geleend van iemand die net getrouwd was.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat sneuDe prinses was te druk met haar prins natuurlijk
Die prins is al een tijdje dood, Annie.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat sneuDe prinses was te druk met haar prins natuurlijk
Oh de 'echte' prinses! Ik dacht aan een meisje dat prinses van het bal was geworden of zoquote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Voormalig Koningin Beatrix. En er waren duizenden mensen dus dat viel haar even tegen. Ze had zelfs een Marokkaanse tiara geleend van iemand die net getrouwd was.
Ik had ook totaal geen idee wat ze er van moest verwachten. Ze ging met een begeleider van haar werk. Heel gedoe met die uitnodiging gehad. Ze had een code niet gekregen. Uiteindelijk dat allemaal nog goed gekomen. Ze vond het wel leuk, maar had echt verwacht dat er niet zoveel mensen zouden komen.
Schat ik dacht aan een andere prinses, zie hierboven.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die prins is al een tijdje dood, Annie.
Om je pener eruit te laten hangen natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit dicht jongen. Waarom zou ik met mijn gulp open lopen.
Ik heb geen pener jongen! Tenminste niet de laatste keer dat ik keek.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Om je pener eruit te laten hangen natuurlijk.
Grow some balls woman!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen pener jongen! Tenminste niet de laatste keer dat ik keek.
Hormonen slikkenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog gaan groeien hoor
Daar zijn ook wel weer pilletjes voor te krijgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij ook nog effe. Ik krijg er een minderwaardigheidscomplex van.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin jij ook nog effe. Ik krijg er een minderwaardigheidscomplex van.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel weer pilletjes voor te krijgen.
No pics please.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan nu niet, in deze broek zit geen gulp.
De heren hadden het vast een beter verhaal gevonden als er geen broek in voorkwam.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan nu niet, in deze broek zit geen gulp.
Ach ik kan altijd wat verzinnen, wie weet is dat van die broek zonder gulp ook wel helemaal niet waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De heren hadden het vast een beter verhaal gevonden als er geen broek in voorkwam.
You tease!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik kan altijd wat verzinnen, wie weet is dat van die broek zonder gulp ook wel helemaal niet waar.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soort van kijkdoos. Moet kunnen.
Corrie Wijdbeensquote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Kijk maar uit dat ie niet vast blijft zitten
Ik nam aan dat die euro met kar en al erin geflatst werdquote:
Nu snap ik het niet meer hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 20:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik nam aan dat die euro met kar en al erin geflatst werd
Oe nu word ik bang hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
Of Corrie met haar eeuwige geklaag.
Die bejaarden moet je ook alles uitleggenquote:
Ja en toen ging DH er iets mee doen of zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die bejaarden moet je ook alles uitleggen
Die euro moest toch in de gleuf?
Als je nou eens de winkelwagen om de euro heen laat...
Ik kan niet anders joh. Weet je toch. Heb ik je al zo vaak verteld, ik ben net een kerel.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me nergens voor nodig, dit mannelijke gedrag.
Dat praat je jezelf aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet anders joh. Weet je toch. Heb ik je al zo vaak verteld, ik ben net een kerel.
Check de OP.quote:
Ik ben nogal makkelijk beinvloedbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ga je het geloven?
Beetje makkelijk.
Ik ben ontzettend moeilijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij echt nooit moeilijk he.
Je moet dat niet allemaal zo serieus nemen schat. De helft is gewoon dik overdreven.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend moeilijk.
Maar je moet niet 200 topics gaan volklagen over hoe alleen je bent en dat het allemaal nooit meer gaat lukken. Er worden zo vaak tips gegeven maar je neemt niks aan want je bent te oud ofzo wat dikke bullshit is.
Of je verandert iets aan je situatie of je accepteert het in stilte.
Ik word een beetje moe van dat Calimero gedrag.
Nee, het is gewoon niet echt tof voor een vrouw alleen daar te rezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is yvonne er vaak geweest en die is blond, dat is waarschijnlijk een extra risicofactor
Een persoonlijk nummer voor mij. Wanneer ik aan de tijd denk dat ik hem bewust veel draaide krijg ik nog kippenvel.quote:
Heb je het over Istanboel? Of gewoon reizen voor vrouwen in Turkije voor vrouwen alleen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet echt tof voor een vrouw alleen daar te rezien.
Mijn (hoogblonde) zusje is het met je oneens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet echt tof voor een vrouw alleen daar te rezien.
Pics.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn (hoogblonde) zusje is het met je oneens.
Heb ik het met jou ooit over reizen in Oman gehad?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je het over Istanboel? Of gewoon reizen voor vrouwen in Turkije voor vrouwen alleen?
En liesje, hou je ons een beetje op de hoogte?
Pfoe, ik dacht dat ik ooit met iemand gepraat had daarover, maar volgens mij was dat de toenmalige IHVK. Met jou kan ik me daar niets over herinneren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik het met jou ooit over reizen in Oman gehad?
Schiet me plotseling zo te binnen
Naar Turkije?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Pfoe, ik dacht dat ik ooit met iemand gepraat had daarover, maar volgens mij was dat de toenmalige IHVK. Met jou kan ik me daar niets over herinneren.
Ik zat een beetje met het vertrek van mijn zoon en zijn vriendin op vakantie. En dan zijn voornaam
Ja, was volgens mij niet Oman. Nu moet ik zeggen dat ik een zeef ben, (behalve wanneer iets tegen je gebruikt kan worden) dus kan best maar dat ik het vergeten ben.quote:
Ben ook niet zeker, maar ergens vaag in mijn achterhoofd kwam er iets naar boven schieten toen ik je naam zag en het over reizen ging. Ik weet iig zeker dat het over Oman ging, maar niet 100% zeker dat het met jou was. (Is ook al een tijdje terug). Dat het over je zoon en zijn vriendin ging komt me iig niet bekend voor, maar wel dat het vooral ging over hoe vrouw( on)vriendelijk het daar is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Pfoe, ik dacht dat ik ooit met iemand gepraat had daarover, maar volgens mij was dat de toenmalige IHVK. Met jou kan ik me daar niets over herinneren.
Ik zat een beetje met het vertrek van mijn zoon en zijn vriendin op vakantie. En dan zijn voornaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |