Ik ga overmorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:48 schreef Drugshond het volgende:
Optreden trouwens op in EHV..... net als ik weg ben.
Gaaf een lesbian. More on top.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:48 schreef remlof het volgende:
Als het dan piano moet zijn doe dan maar Alicia Keys
Lies, have fun, ik hoop dat je een beetje een planning hebt. Go West bij twijfel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen.
(Technisch gezien morgen.)
Mag ze zijn, ik zal er geen last van hebbenquote:
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lies, have fun, ik hoop dat je een beetje een planning hebt. Go West bij twijfel.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.
30 min bussen.. at max.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.
PRAAG!!quote:
En de volgende is Cracow... geloof me maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PRAAG!!Ik ben eind September naar Barcelona geweest Voor het eerst sinds jaren ergens heen. En ik vond het geweldig dus nu ga ik naar Graag.
Het is nog steeds doodeng,
Die clip had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Gwen Stefani wel een mooie vrouw.
Met haar pruillipje,
Vanuit trein.. dat is net zoiets als Tilburg West.. moet je nog ff met de bus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als het een uur a 1,5 met de trein is.
Graagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PRAAG!!Ik ben eind September naar Barcelona geweest Voor het eerst sinds jaren ergens heen. En ik vond het geweldig dus nu ga ik naar Graag.
Het is nog steeds doodeng,
Nope. Absoluut niet. Ik las vanavond een woord over Praag en dat past bij mijn verwachtingen. Praag doet een beetje underground aan en heeft iets sprookjesachtigs. Daar hoort voor mij ook somber, koud en donker weer bij. Mijn volgende wordt absoluut weer naar de zon, iets warms en iets vrolijks. Ik hoop in het najaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de volgende is Cracow... geloof me maar.
Lies geloof me nou, Polen is zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Absoluut niet. Ik las vanavond een woord over Praag en dat past bij mijn verwachtingen. Praag doet een beetje underground aan en heeft iets sprookjesachtigs. Daar hoort voor mij ook somber, koud en donker weer bij. Mijn volgende wordt absoluut weer naar de zon, iets warms en iets vrolijks. Ik hoop in het najaar.
Tot vanavond dacht ik er nog niet echt teveel over na, af en te wat dingen lezen, stadkaart op wcdeur, dat soort dingen maar nog verder geen idee, Omdat ik het zo eng vinddenk ik er liever niet aan en verdring ik het. En dan kort voordat k ga kom ik in een soort van flow. En die is tof.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag
Geweldige stad! Beetje Duits, maar dan zonder teveel moffen en zonder permanente roetaanslag van aanhoudende bombardementen in WO2.
Ik ben er maar 1x geweest, ergens begin jaren '90 maar toen was het geweldig
Jammer dat de frauline (single vakantiegangers er iets anders over denken.... Is big city...dat wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:06 schreef remlof het volgende:
Ik wil dit jaar wel eens naar Istanbul.
Oh je gaat alleen om single white females te scoren?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jammer dat de frauline (single vakantiegangers er iets anders over denken.... Is big city...dat wel.
Tja, dat was mijn eerste keuze maar verschillende mensen zeiden dat dat niet het handigste wat je kon doen als vrouw alleen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:06 schreef remlof het volgende:
Ik wil dit jaar wel eens naar Istanbul.
Serieus jammer dat ik nooit geen doc's heb gemaakt Over de periode15-20 terug..... nu doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot vanavond dacht ik er nog niet echt teveel over na, af en te wat dingen lezen, stadkaart op wcdeur, dat soort dingen maar nog verder geen idee, Omdat ik het zo eng vinddenk ik er liever niet aan en verdring ik het. En dan kort voordat k ga kom ik in een soort van flow. En die is tof.
Morgen nog veel dingen doen maar ik heb er zin in ja!
Is dat zo? Ik dacht dat Istanboel als miljoenenstad vlakbij Europa behoorlijk westers zou zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja, dat was mijn eerste keuze maar verschillende mensen zeiden dat dat niet het handigste wat je kon doen als vrouw alleen.
Ik wil er echt heen, enige dat me tegen zou kunnen houden is politieke instabiliteit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:14 schreef Drugshond het volgende:
Nee, ik snap L79. Ik wil er zelf ook naar toe maar niet met die mentaliteit.
Ik zet alles op FB en lees nog wel eens mijn Barcelona verslagen terug. Hele lappen leuke herinneringen. En foto'squote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Serieus jammer dat ik nooit geen doc's heb gemaakt Over de periode15-20 terug..... nu doe ik dat wel.
Geen idee, ook op FOK (Yvonne onder andere) maar ook andere mensen. Gert was ongeveer de enige die zei dat het misschien wel konquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat Istanboel als miljoenenstad vlakbij Europa behoorlijk westers zou zijn.
Volgens mij is yvonne er vaak geweest en die is blond, dat is waarschijnlijk een extra risicofactorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zet alles op FB en lees nog wel eens mijn Barcelona verslagen terug. Hele lappen leuke herinneringen. En foto's
[..]
Geen idee, ook op FOK (Yvonne onder andere) maar ook andere mensen. Gert was ongeveer de enige die zei dat het misschien wel kon
Is dat een cocktail?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:20 schreef Drugshond het volgende:
Ik was met crofty bommen bezig in een 3-4 sterren hoptel.
hij start de film bij het beginquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was het begin, jaren geleden, van het weer gaan leven, en ik leef nog steeds. Dus dank je voor wie zich aangesproken voelen.
Verwarrende vrolijkheid.
Om 1989 bewust te hebben meegemaakt hoef je niet voor '70 geboren te zijn hoorquote:
Hij blijft leuk!quote:
geweldig onder de dekens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij blijft leuk!
Het is vandaag rekeningendag, dus moet meer hier aan denken....en dan meer voor de ontvangers![]()
Vergeet de aubergine niet... en whoo..whoo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
Vindt hij zeker romantisch, lekker in een tentje
Ah nee man begin nou niet DAAR over zo 's morgens vroegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet de aubergine niet... en whoo..whoo.
Voornamelijk zijn voorliefde voor het gezamelijk toilet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
Vindt hij zeker romantisch, lekker in een tentje
Happy hunting op de Albert Cuypmarkt, batterijen hoeft niet, kan wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:27 schreef Karina het volgende:
Ja beginnen jullie ook nog even over wc'bezoek en waar je die aubergine moet stoppen. Sjongejonge.
Ik moet straks nog wel even weg ja, maar niet naar de Albert Cuypquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Happy hunting op de Albert Cuypmarkt, batterijen hoeft niet, kan wel.
Geef toe, we zijn soms grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
Ja en jullie zijn heel normaal he? Gezien het gespreksonderwerp van nu, heel normaal.
Je zegt het goed, somsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geef toe, we zijn soms grappig.
Hey aso, en dan geen praatje maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:49 schreef Kingstown het volgende:
Kom ik net terug van een wandelingetje naar de bakker, loopt er een meid voorbij (jaar of 25 schat ik) die een "Lassie" geluid maakt zoals Kim Catrall in Porky's dat ooit deed. Niet 1 keer, maar 3 keer achter elkaar. Gewoon, op de openbare weg.![]()
M'n hele ochtend verziekt. Allerlei verontrustende beelden flitsen er nu voorbij in mijn hoofd.
Nee. Alleen met mensen die ik ken. Niet met wildvreemden. Mag niet van m'n moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey aso, en dan geen praatje maken.
Ga lekker zwieren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Alleen met mensen die ik ken. Niet met wildvreemden. Mag niet van m'n moeder.
I tryquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:22 schreef sp3c het volgende:
Moet je hugo eens van de straat zien zijn!!!!
Toppie hoor
Remlof is het ongemakkelijke bleke broertje van raymanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Remlof lijkt mij wel fan van Raymann.
in 1989 was ik 12quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |