Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.quote:
Ja, ik hoorde het, wat een gekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.
~John de Wolf
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.
~John de Wolf
had fox kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk vrij triest als je als commentator je clubvoorkeur niet opzij kunt zetten en niet objectief naar een situatie kan kijken
Tja, had Fox hem niet moeten nemen. Zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk vrij triest als je als commentator je clubvoorkeur niet opzij kunt zetten en niet objectief naar een situatie kan kijken
Kut ja. Er zaten wel een paar momenten in de wedstrijd, vooral begin 2e helft, dat Feyenoord even liet zien dat ze goed kunnen voetballen. Helaas te weinig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef heiden6 het volgende:
Even op een rijtje:
-Zelf weer puntverlies
-Ajax aan de titel geholpen in 180 minuten tegen Vitesse
-Martins Indi 3 wedstrijden ofzo kwijt
-Janmaat en Boëtius geblesseerd
Gaat lekker zo
Het is van de kant van Fox inderdaad ook vrij ridicuul om zo iemand commentaar te laten geven. Sowieso dat hele co-commentaarquote:
Nee man, niks aan de hand. Ongelukje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef PIETR het volgende:
Dat worden echt minimaal 5 wedstrijden voor Bruno Mental Indi ..
Ik denk zo'n 40-45.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, 5 wedstrijden?
wtf.quote:
af en toe geel en zwart zijn onze kleuren, maar het was sowieso stil...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Vitesse zong helemaal niks in Rotterdam. Ik vraag me af wat ze zelf dan hebben
Kansloos publiek. Paar jaar terug gingen er nog 40-45 man mee. Seizoen definitief voorbij in ieder geval.
Tsja. Geen jdentiteit, geen supporters. Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
af en toe geel en zwart zijn onze kleuren, maar het was sowieso stil...
Dat was wel het dieptepunt jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.
Nee joh. Niet meer dan terecht dit gelijkspel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was wel het dieptepunt ja
Feyenoord laat het weer liggen, zonde.
Vond dat er wel wat meer te halen viel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Niet meer dan terecht dit gelijkspel.
Oeh. Dat is wel klote...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond dat er wel wat meer te halen viel.
Overigens mag dat scorebord wel in wit op zwart ipv zwart op wit. Nu is het echt zo'n witte pukkel op de rand.
[ afbeelding ]
Om van het uitzicht nog maar te zwijgen natuurlijk.
Echt waar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Geen jdentiteit, geen supporters. Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.
No jokequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar?
Met een Chelsea vlag aan het zwaaien?
Yes. Vlag, shirtje, en een "We love you Chelsea we do", allemaal als reactie op het "Chelsea publiek" van het Legioen dat weer op haar beurt reageerde op het "Ajax publiek" van de Arnhemmers.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar?
Met een Chelsea vlag aan het zwaaien?
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zal de kansen even moeten terug zien blijkbaar. Maar had eigenlijk nooit echt het gevoel in het stadion dat er meer in zat dan dit gelijkspel, tenzij je hem had gestolen in de laatste minuten.
Goffetomme man.quote:
3x Vilhena 100%quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zal de kansen even moeten terug zien blijkbaar. Maar had eigenlijk nooit echt het gevoel in het stadion dat er meer in zat dan dit gelijkspel, tenzij je hem had gestolen in de laatste minuten.
"Gep wit Ajax is nein points, doesn't look goet for Fainort"quote:
Dat zeiden de Duitsers ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Geen opzet.
Hoor her zanger Rinus zeggen nu ja. Ik denk toch dat ik met mijn half bezopen kop wat dichter bij de waarheid zit. Het is niet dat effectiviteit het ding van Feyenoord is dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3x Vilhena 100%
1x Pelle op voorzet van Boeet
1x Armenteros, schiet zelf moest afspelen op volledig vrijstaande Boeet
1x Janmaat, dralen in de 16
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk een overtreding van die andere gast. Hinderlijk in de weg liggen.quote:
Hij heeft echt wel door waar hij zijn poten zet, kijkt ook nog eens omlaag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij duidelijk ja. Schorsing voor die Vitesse speler wegens uitlokking.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk een overtreding van die andere gast. Hinderlijk in de weg liggen.
Kut is dat he, steek je zo veel moeite in je post; ben je niet grappig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn op zoek naar een spreekwoord, dames en heren.
Immers blijkbaar zojuist op de radio over de 3 kansen van Vilhena: kan gebeuren dat hij wat kansen mist. Ik mis ze ook wel eens.quote:
Potquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obstructiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk een overtreding van die andere gast. Hinderlijk in de weg liggen.
Brb. Ga even de aanklager inlichten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij duidelijk ja. Schorsing voor die Vitesse speler wegens uitlokking.
Hij probeerde Boeet gewoon uit de wedstrijd te werken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Geweldig wel die rancune van Leerdam jegens Feyenoord. Anders laat je je effe kennen op Rijnmond
Ik moet zeggen dat ik deze erg grappig vondquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem eigenlijk wel grappigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he, steek je zo veel moeite in je post; ben je niet grappig.
Ik vond hem leuk. En daarbij heeft ie ook gelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he, steek je zo veel moeite in je post; ben je niet grappig.
Deden het prima inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
Om toch lichtpuntjes te noemen: Kongolo en de invalbeurt van Van Beek.
Deden het erg goed inderdaad. Die kunnen prima vaste waardes worden in het elftal volgend seizoen.quote:
Scorebord mag een zwarte achtergrond krijgen met witte letters, ipv zoals het nu is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef Muto het volgende:
Waar zit die Singh trouwens? En kennen ze dat scorebord niet wat minder fel maken. Allerjezus.
Ach ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deden het erg goed inderdaad. Die kunnen prima vaste waardes worden in het elftal volgend seizoen.
Verder was onze bank vanavond weer van bedroevend niveau.
Volgend seizoen best kans dat ons elftal er misschien zo uit ziet:
Mulder / Hahn, Van Beek, Kongolo, Mathijsen, Nelom, Vormer, Immers, Vilhena, Verhoek, Te Vrede en Boetius.
Hopen dat we het linkerrijtje halen in dat geval.
Onze stoere Hagenees, die het bijna in z'n broek deed toen fucking Piet Vethuizen hem bij z'n nekvel pakte...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Caland het volgende:
Lex Immers: 'Er zijn meerdere clubs die zich voor me gemeld hebben. Ik ga geen namen noemen, maar eentje is inmiddels bekend.' (NUsport)
Immers: 'Maar goed, het is nu allemaal al te laat. Ik ga het seizoen lekker afmaken bij #Feyenoord en dan zien we het wel weer.' (NUsport)
Ga. Gewoon. Weg.
Viel me ook op idd. Wat een mietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onze stoere Hagenees, die het bijna in z'n broek deed toen fucking Piet Vethuizen hem bij z'n nekvel pakte...
Bizar ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onze stoere Hagenees, die het bijna in z'n broek deed toen fucking Piet Vethuizen hem bij z'n nekvel pakte...
Wie gaat er dan ook op Y zittenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef rdwilbrink het volgende:
pfff wat een zaad partij weer zeg. Feyenoord moet godverdomme is iets gaan doen aan het uitvak van alles werd er weer naar beneden gegooid pfff
Je vergeet Vilhena.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja.Feit, maar we weten dat we de komende 2 á 3 jaar nog niets mogen verwachten. Je hebt gewoon te maken met een ontstellend slechte selectie waarbij Pellé zó ontzettend veel verbloemt met zijn goals.
De focus moet bovenal liggen op het weer gezond krijgen van de club. Dat moet prio 1 zijn. Veel mensen lijken na 2 "succes seizoentjes" te vergeten waar we eigenlijk nog staan. We hebben gewoon ontzettend veel geluk gehad dat we zo ver boven verwachting wisten te presteren.
Vanavond zeiden ze het ook terecht bij Rijnmond, de rek is uit deze ploeg. Al 3 jaar lang is de ploeg, op een kleine wijziging na, hetzelfde. Mulder/Clasie/de Vrij/Vilhena/Boëtius/BMI spelen al vanaf jongs af aan samen.
Een pijnlijke constatering wellicht, en lang niet iedereen zal het willen horen, maar de rek is er gewoon uit. Als je dat niet accepteert dan wens ik je nog veel succes de rest van het seizoen. Natuurlijk worden we geen kampioen, al had menigeen, waaronder ik zelf, daar misschien stiekem wel een keer weer op gerekend. Hoe zou het toch zijn...? Het zou zo maar kunnen dat... toch??
Daar komt nog eens bij dat alle spelers op Pellé en Janmaat na, weinig tot niets toevoegen. Ga ze maar na.
Immers
Je hoort vaak van Lex ; ja maar hij is zo'n aan jager. Gaat altijd maar door. Gifkikkertje. Ja allemaal leuk en aardig. Maar men lijkt daardoor te vergeten dat het gewoon een houten klaas is. Die hoort niet op 10. Ik zei het vanmiddag al, 10 is een sleutel positie. Daar moet een technisch begaafd iemand staan. Lex heeft dat niet, klaar.
Vormer
Wordt mijn inziens te weinig gebruikt door Koeman. Maargoed Koeman staat voor de groep en ik niet. Het feit dat ie Immers verkiest boven Vormer moet wel wat zeggen
Goossens
Een treurige statistiek zag ik laatst in het AD. Alleen zijn basisplek tegen Groningen leverde punten op. Voor de rest ging alles verloren als hij in de basis stond. Nu gaat het natuurlijk wat ver om alle schuld bij Goossens in de schoenen te schuiven, maar frappant is het wel. Verder is het natuurlijk gewoon een B speler die, wanneer Feyenoord ook maar een beetje geld had, nooit voor Feyenoord had gespeeld.
Singh
Is ondertussen weg. Heeft 4 wedstrijden gespeeld of zo?Ik hoor het van Geel nog zeggen : Harmeet is er 1 voor de toekomst. Ha-ha.
Mathijsen
Persoonlijk ben ik geen fan van hem. Had een wat lastige start, herpakte zich daarna goed maar verdient een vermogen bij Feyenoord en staat het talent (BMI) in de weg in zijn ontwikkeling.
Verhoek
Daar maak ik geen woorden aan vuil
Als je dat rijtje na kijkt kan je wel concluderen dat het geen toppers zijn. Wat natuurlijk ook logisch is aangezien van Geel met een lege portomonnee moest shoppen en in de nabije toekomst dat nog steeds moet doen. Maar wanneer je dat goed beseft en in ogenschouw neemt, weet je dat je de komende jaren nog nergens om mee speelt en je je vooral moet focussen op het weer gezond maken van de club.
We zijn de afgelopen 2 jaar gewoon verwend, door een mix van geluk, passie & toevalligheden
Beetje zure reactie van Lexie. Die jongen mag blij zijn dat hij bij Feyenoord in de basis staat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Caland het volgende:
Lex Immers: 'Er zijn meerdere clubs die zich voor me gemeld hebben. Ik ga geen namen noemen, maar eentje is inmiddels bekend.' (NUsport)
Immers: 'Maar goed, het is nu allemaal al te laat. Ik ga het seizoen lekker afmaken bij #Feyenoord en dan zien we het wel weer.' (NUsport)
Ga. Gewoon. Weg.
Ik niet hoor heb een Seizoenkaart vak S al paar jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op Y zitten
Ja, erg fel. Kunnen hem best wat donkerder instellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Scorebord mag een zwarte achtergrond krijgen met witte letters, ipv zoals het nu is.
Ho ho, dat mag je niet zeggen. Oranje gaat het geweldig doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Caland het volgende:
en het lijkt me vrij logisch dat Oranje kansloos gaat falen daar
quote:
Beter gaan ze mee naar Brazilie, krikt de vraagprijs weer iets omhoog. Of niet natuurlijk ..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat de eerste de beste kans voor Vitesse meteen weer een goal is. Uiteindelijk ben ik het met de meesten hier eens dat een gelijkspel wel terecht is, maar in vroeger tijden had je de 1-0 gewoon over de streep getrokken. Vitesse was voetballend beter maar dat zegt me niks.. als je daar scherpe counters en een flinke dosis strijd tegenover stelt win je gewoon. Uiteindelijk hebben we ook meer mogelijkheden gehad dan Vitesse, maar afgezien van Pelle is het aanvallend tamelijk hopeloos bij Feyenoord. Het zoveelste verloren seizoen is een feit.. en ik heb zo mijn twijfels of onze geweldenaars in de zomer veel geld op gaan leveren.. welke Europese subtopper zit te wachten op spelers die er in de eredivisie vaak al geen kut van bakken?
Kon nog niet geloof ik. Moesten ze eerst testen. De koppeling met de regie zal er nog wel niet (goed) zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap niet waarom we de goals niet terug zagen op die borden. Ik bedoel, ze hangen er nu toch niet voor Jan lul? Maak er dan gewoon gebruik van
Voor de wedstrijd deden ze doelpunten uit eerdere wedstrijd. Dat was amper te zien, zo langgerekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap niet waarom we de goals niet terug zagen op die borden. Ik bedoel, ze hangen er nu toch niet voor Jan lul? Maak er dan gewoon gebruik van
Ja, dat was ook wel weer zo ja. Beetje gefaalt met die bordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd deden ze doelpunten uit eerdere wedstrijd. Dat was amper te zien, zo langgerekt.
Ik vond die goal eerder een fout van ons bikkelharde slot op de deur Stefan de Vrij eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beter gaan ze mee naar Brazilie, krikt de vraagprijs weer iets omhoog. Of niet natuurlijk ..
En die tegengoal vandaag leek houdbaar. Tjah, Mulder. Met zn onzekere hoofd. Ben blij dat die Hahn komt, kan Mulder lekker gaan banken.
Hij had 3 opties:quote:
Nee man, Lex ging gewoon als een meisje liggen. Niks aan de hand daar. Schouderduwtje meer niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:26 schreef H.FR het volgende:
Was dat trouwens rood een paar minuten voor tijd, toen Immers alleen op de goal af ging?
Wat een trieste schoppers trouwens bij Vitesse, Boëtius werd echt helemaal kapot getrapt. Met name die Ibarra was smerig bezig.
Een waar woord. Al was het wel triest hoe hij dan niet op 1 van de 4 vrijstaande mensen aflegt, maar zelf 2KM naast schiet na die dribbel in de 2e helft.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef Caland het volgende:
Als Armenreros het op een avond als deze beter doet dan Schaken kan laatstgenoemde beter stoppen met voetballen.
Kunnen we hem als dank voor z,n geweldige tijd bij Feyenoord op een paar lekkere 'warme' kroketten trakteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Muto het volgende:
Het is gewoon kut. Je weet dat je begin maart nog een leuke thuiswedstrijd hebt en dat het voor de rest allemaal kutwedstrijden tegen kuttegenstanders worden.
Al mogen we blij zijn dat Lurling naar Heerenveen gaat. Dat maakt die thuiswedstrijd toch wel weer leuker.
Nee. Wel bijna 2-0 via Vilhena.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Caland het volgende:
Ik was trouwens na de 1-0 zeiken en begreep eigenlijk uit de reacties die ik hoorde op de WC dat het 1-1 was geworden. Maar niks was minder waar. Wat gebeurde er?
Ja, daar begrijp ik ook nooit zo veel van. Wanneer je de hele fucking week bezig bent met je beroep, je voetballend vermogen, je techniek etc. Dan mag je toch verwachten dat zo'n bal tenminste ALTIJD tussen de palen verdwijnt of wat? Dan hoef ik natuurlijk nieteens uit te leggen dat afspelen in deze gewoon een veel betere optie wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een waar woord. Al was het wel triest hoe hij dan niet op 1 van de 4 vrijstaande mensen aflegt, maar zelf 2KM naast schiet na die dribbel in de 2e helft.
Het begint al veel eerder. Die verdediger mag tot de 16 opstomen, daarna 3x de kans om die bal weg te rossen wat ze niet doen, en op het laatst pas het mislukte kopduel en een wederom aan de grond genagelde topkeeper.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond die goal eerder een fout van ons bikkelharde slot op de deur Stefan de Vrij eigenlijk..
Ik zie het trouwens nog wel gebeuren dat er maar heel weinig Feyenoorders meegaan naar Brazilie en dat er niemand speeltijd krijgt. Wat moet je in godsnaam ook met spelers op een WK die in de eredivisie al niet er bovenuit steken..
Die 1x raken aanval in de 2e helft...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Muto het volgende:
Ik vond Boëtius wel weer heerlijk spelen. Een van de weinige spelers waar je technisch gewoon geniet.
Echt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man, Lex ging gewoon als een meisje liggen. Niks aan de hand daar. Schouderduwtje meer niet.
Vilhena miste 1 op 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Caland het volgende:
Ik was trouwens na de 1-0 zeiken en begreep eigenlijk uit de reacties die ik hoorde op de WC dat het 1-1 was geworden. Maar niks was minder waar. Wat gebeurde er?
http://www.rijnmond.nl/sp(...)itesse-evenwicht-1-1quote:
Hij kreeg een duwtje van Leerdam, Kashia sneed hem gewoon de pas af. Niks aan de hand.quote:
Ik begrijp een heel klein beetje waarom Armenteros die bal niet afspeelde.. hij zag zelf de mogelijkheid om te schieten en hoopte in 1 klap een vervelende periode af te sluiten en de held te worden van het Legioen.. een speler als Pelle had hem wel afgegeven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, daar begrijp ik ook nooit zo veel van. Wanneer je de hele fucking week bezig bent met je beroep, je voetballend vermogen, je techniek etc. Dan mag je toch verwachten dat zo'n bal tenminste ALTIJD tussen de palen verdwijnt of wat? Dan hoef ik natuurlijk nieteens uit te leggen dat afspelen in deze gewoon een veel betere optie was
Overigens vond ik Armenteros verder niet héél slecht spelen.
Nee, die viel me in positieve zin op. Ook best sterk in de duels. 2e helft was op gegeven moment welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, daar begrijp ik ook nooit zo veel van. Wanneer je de hele fucking week bezig bent met je beroep, je voetballend vermogen, je techniek etc. Dan mag je toch verwachten dat zo'n bal tenminste ALTIJD tussen de palen verdwijnt of wat? Dan hoef ik natuurlijk nieteens uit te leggen dat afspelen in deze gewoon een veel betere optie was
Overigens vond ik Armenteros verder niet héél slecht spelen.
Die Ibarra man, smerige speler. Wat mij betreft had hij een deuk in z'n hoofd getrapt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Immers: ''We hebben gevochten voor iedere meter''.![]()
Rare actie van BMI op Ibarra wel.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Muto het volgende:
Ik vond Boëtius wel weer heerlijk spelen. Een van de weinige spelers waar je technisch gewoon geniet.
Ah. Dat was het. Hoorde van die onmiskenbare doffe dreunen (geluid dat iedereen kent die wel eens in de Kuip is geweest) en ging er eigenlijk al vanuit dat het gelijk was.quote:
Klopt, nu al uitkijken naar joden-thuis. Ook nog even Twente/PSV uit meepakken, met een goed resultaat zijn dat ook nog wel mooie potjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Muto het volgende:
Het is gewoon kut. Je weet dat je begin maart nog een leuke thuiswedstrijd hebt en dat het voor de rest allemaal kutwedstrijden tegen kuttegenstanders worden.
Al mogen we blij zijn dat Lurling naar Heerenveen gaat. Dat maakt die thuiswedstrijd toch wel weer leuker.
Goh, in het stadion oogde het als rood.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kreeg een duwtje van Leerdam, Kashia sneed hem gewoon de pas af. Niks aan de hand.
Dit is dan ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die Ibarra man, smerige speler. Wat mij betreft had hij een deuk in z'n hoofd getrapt.
Ja, daar was iedereen aardig pissig over. Hem missen was moeilijker dan hem er in schieten, maargoed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Dat was het. Hoorde van die onmiskenbare doffe dreunen (geluid dat iedereen kent die wel eens in de Kuip is geweest) en ging er eigenlijk al vanuit dat het gelijk was.
Gewoon een beetje terugduwen, beetje schreeuwen, publiek opjutten. Dat had ie moeten doen. Slappa gast is het. Bij het minst of geringste contact ligt ie weer op de grond.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had 3 opties:
- hoek 'm neer en pak rood (Guyon Fernandez)
- ga op z'n tenen staan en ren weg (Joris Mathijsen)
- ga liggen en smeer hem een kaart aan (John Guidetti)
Maar niet: Loop er als een bang mishandeld wijf naast.
We hadden net al geconstateerd dat hij overduidelijk struikelde.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer niet nodig
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij struikelde slechts.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn hier nog niet gepost. Fijn, dank je.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de huidige selectie de enige goede optie is op 10.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een beetje terugduwen, beetje schreeuwen, publiek opjutten. Dat had ie moeten doen. Slappa gast is het. Bij het minst of geringste contact ligt ie weer op de grond.
Al moet ik toegeven, het jagen/bal afpakken deed ie wel aardig vandaag. Nuttige speler op een 4 mans middenveld, als 10 komt hij zwaar te kort.
Vrij bijzonder dat hij hem eerst ziet liggen en dan erover 'struikelt'. Al zal je nooit de waarheid te weten komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We hadden net al geconstateerd dat hij overduidelijk struikelde.
Als hij blessurevrij blijft kan het echt een topper wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Boetius is trouwens de enige speler uit de eigen jeugd die echt de potentie heeft om de top te halen. De reden is dat hij nog niet zo lang geleden van zichzelf zei dat zijn spel effectiever moest worden. En verdomd, dat lukt hem ook heel snel. 5 goals en 6 assists en hij heeft lang niet alles gespeeld. Als je jezelf zo snel ontwikkelt en je bent pass 19 dan ga je ver komen.
Op het missen van kansen na, vond ik Vilhena ook aardig spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Boetius is trouwens de enige speler uit de eigen jeugd die echt de potentie heeft om de top te halen. De reden is dat hij nog niet zo lang geleden van zichzelf zei dat zijn spel effectiever moest worden. En verdomd, dat lukt hem ook heel snel. 5 goals en 6 assists en hij heeft lang niet alles gespeeld. Als je jezelf zo snel ontwikkelt en je bent pass 19 dan ga je ver komen.
Hij wil verhaal halen, omdat hij om niks gaat liggen, daarna rolt Ibarra een beetje waardoor BMI struikelt. Al denk ik ook weer niet dat hij het heel erg vond om hem echt iets om te huilen te geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij bijzonder dat hij hem eerst ziet liggen en dan erover 'struikelt'. Al zal je nooit de waarheid te weten komen.
[ afbeelding ]
Grap zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het missen van kansen na, vond ik Vilhena ook aardig spelen.
Immers kan wel goed de held spelen als er een massaal opstootje is in de spelerstunnel.. dan staat hij er met zijn neus bovenop. Waarom hij zich bij zijn nekvel laat pakken door die halfgare Veldhuizen begrijp ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een beetje terugduwen, beetje schreeuwen, publiek opjutten. Dat had ie moeten doen. Slappa gast is het. Bij het minst of geringste contact ligt ie weer op de grond.
Al moet ik toegeven, het jagen/bal afpakken deed ie wel aardig vandaag. Nuttige speler op een 4 mans middenveld, als 10 komt hij zwaar te kort.
Kongolo, op basis van vandaag. Beetje voorbarig wel, maar toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Deed het goed ja. Maar inderdaad wat vroeg om echt iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kongolo, op basis van vandaag. Beetje voorbarig wel, maar toch.
Nee serieus. Was snel in de omschakeling en veroverde ook nog wat ballen. (Kan zijn dat het Boeet was, moest uiteindelijk via brakke stream kijken...quote:
Hij zal meer moeten gaan scoren.. buitenlandse clubs kijken vaak als eerste naar de statistieken van een speler en die zijn bij Vilhena niet denderend..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het missen van kansen na, vond ik Vilhena ook aardig spelen.
Was Boëtius, die was overalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee serieus. Was snel in de omschakeling en veroverde ook nog wat ballen. (Kan zijn dat het Boeet was, moest uiteindelijk via brakke stream kijken...)
Bij 'En wie niet springt' werd op de trappen naar beneden geduwd. Normaal tellen ze af en houden mensen er rekening mee, nu zag niemand het aankomen en konden zich dus niet erop instellen. Dat vonden veel mensen op de trappen niet zo leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef Grifte het volgende:
Wat was er eigenlijk op Vak S eerste helft Muto? Veel mensen die naar voren drongen om wat te kunnen zien en daarmee het halve vak lieten ompleuren als dominosteentjes?
Kongolo heeft duidelijk potentie ja.. zal alleen fysiek nog sterker moeten worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kongolo, op basis van vandaag. Beetje voorbarig wel, maar toch.
ik mag aannemen dat je dronken bent?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke week de slechtste man op het veld.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo heeft duidelijk potentie ja.. zal alleen fysiek nog sterker moeten worden.
Wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:43 schreef elCholo het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat je dronken bent?
Ik vond Pröpper van hun goed spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:43 schreef DonRaja het volgende:
Snap trouwens niet waarom Bosz niet meteen met die Traore begon ipv die Jap. Wat een klassespeler is dat zeg..
Beer van een vent joh, en pas 18 ofzo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo heeft duidelijk potentie ja.. zal alleen fysiek nog sterker moeten worden.
Die zijn me geen van beiden opgevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond Pröpper van hun goed spelen.
Piazon had trouwens weinig in te brengen vandaag.
Zit kwa kracht nog wel meer potentie in. Maar voor z'n leeftijd al erg sterk ja. En opbouwend ook prima. Als hij hard werkt komt hij er wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beer van een vent joh, en pas 18 ofzo?
Pröpper in de combinatie veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn me geen van beiden opgevallen eigenlijk.
Hm ja is wel zo. Maar spelers die zo jong zijn moeten fysiek meestal nog groeienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond hem sowieso vrij aardig spelen vandaag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:49 schreef DonRaja het volgende:
Die schijn van De Vrij tegen Havenaar was overigens wel heel mooi.
Sowieso wel fijn dat Terence speeltijd krijgt. Maakt de kans weer groter dat Rodney binnenkort hier tekent en niet naar Engeland vertrekt. Weet iemand trouwens waarom dit nog niet gebeurd is? Is inmiddels 16.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zit kwa kracht nog wel meer potentie in. Maar voor z'n leeftijd al erg sterk ja. En opbouwend ook prima. Als hij hard werkt komt hij er wel.
Inderdaad, erg fijn. Ik heb geen idee, achter de schermen zijn ze er ongetwijfeld mee bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso wel fijn dat Terence speeltijd krijgt. Maakt de kans weer groter dat Rodny binnenkort hier tekent en niet naar Engeland vertrekt. Weet iemand trouwens waarom dit nog niet gebeurd is? Is inmiddels 16.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond dat er wel wat meer te halen viel.
Overigens mag dat scorebord wel in wit op zwart ipv zwart op wit. Nu is het echt zo'n witte pukkel op de rand.
[ afbeelding ]
Om van het uitzicht nog maar te zwijgen natuurlijk.
Hahaha, hou toch op joh! 6 wedstrijden wordt het, kutovertreding!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij wil verhaal halen, omdat hij om niks gaat liggen, daarna rolt Ibarra een beetje waardoor BMI struikelt. Al denk ik ook weer niet dat hij het heel erg vond om hem echt iets om te huilen te geven.
Kun je nagaan hoe de meeste hier denken over dat legertje 020 commentatoren die FOX in dienst heeft..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Wat mij opviel is dat Leerdam echt overdreven blij deed bij de viering van de 1-1. Springen en dansen enzo, terwijl hij zelf weinig met dat doelpunt te maken had als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/sp(...)itesse-evenwicht-1-1
Wat een rancuneuze kletspraat van kindsoldaatje.
KAshia gaf tenminste gewoon toe dat ze blij zijn met een punt in De Kuip.
En daarom moet Theo Reitsma dus zo snel mogelijk met pensioen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Dat die voor de winterstop ver beneden niveau speelde heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:46 schreef H.FR het volgende:
Wat? Waarom?
Zeker niet. Die jongen bakt er al ongeveer het hele seizoen niks van.
Paar weken op de bank zou goed voor hem zijn denk ik, kan best een leuke voetballer worden. Moet alleen wel beseffen dat je het niet redt met talent. Het is handig er ook nog iets voor te doen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:41 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de meeste hier denken over dat legertje 020 commentatoren die FOX in dienst heeft..
Bijna 20.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, maximaal 4, meer zou wel wat overdreven zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hahaha, hou toch op joh! 6 wedstrijden wordt het, kutovertreding!
Is dit sarcastisch? In dat geval vind ik jou erg grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:41 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de meeste hier denken over dat legertje 020 commentatoren die FOX in dienst heeft..
Wilde ook nog op de rug van die Kashia springen, maar die deed net een stap opzij waardoor Leerdam op de grond pleurdequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat Leerdam echt overdreven blij deed bij de viering van de 1-1. Springen en dansen enzo, terwijl hij zelf weinig met dat doelpunt te maken had als ik het me goed herinner.
Wist je dat echt niet? Komen nog regelmatig highlights van Ono (en Del Piero die ook in Australië speelt) op verschillende media. Was ook laatst volgens mij zo'n Feijenoordfan die in Australië een wedstrijd bezocht tussen Ono's en Emerton's team, en met beide op de foto ging.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
Zit ik even te kijken welke wedstrijdjes er vandaag zijn, klik ik op een link van Newcastle Jets vs Western Sydney Wanderers en zie ik opeens Ono bijna scoren.
Ik dacht dat hij weer in Japan voetbalde. Ono![]()
Vilhena speelde prima, had moeten scoren, verder weinig op aan te merken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was Boëtius, die was overal
Maar ik begrijp je vergissing, ik dacht ook een paar keer Vilhena dat het toch Boëtius was.
De bevestiging van wat we allemaal dachten.twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 10:28:42Trainer Ronald Koeman vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Feyenoord. Lees het volledige bericht op http://t.co/IOtUBKoDpn. reageer retweet
Durft Van Geel dan een icoon van Ajax naar Feyenoord te halenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:46 schreef Slobeend het volgende:
Logische keuze inderdaad. Ik hoop heel erg op van Gastel als opvolger, maar vrees dat het Van Basten wordt.
Ik vrees dan weer voor Adriaanse.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:46 schreef Slobeend het volgende:
Logische keuze inderdaad. Ik hoop heel erg op van Gastel als opvolger, maar vrees dat het Van Basten wordt.
Kunnen we dit een bonusvraag maken voor 5 punten ofzo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:49 schreef Muto het volgende:
Ik hoop op Bosz, maar die heeft nog anderhalf jaar bij Vitesse.
Ik zie daar het probleem niet zo in. Het gaat er toch om dat er een goede trainer voor de groep staat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durft Van Geel dan een icoon van Ajax naar Feyenoord te halen?
Ik zal ernaar kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kunnen we dit een bonusvraag maken voor 5 punten ofzo?
Alleen daarom al zal Van Basten het niet worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet zo in. Het gaat er toch om dat er een goede trainer voor de groep staat?
Ja, en daarom liever geen Van Basten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet zo in. Het gaat er toch om dat er een goede trainer voor de groep staat?
Zal hij zelf niet eens zin in hebben, wordt ook een hele moeilijke klus voor diegene die het wel gaat doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van durf maar van geen keusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:59 schreef Slobeend het volgende:
Je moet nu een trainer hebben die jeugd durft in te passen een voor lange termijn gaat, geen prestatiecoach die alles er uit wil halen in een twee jaar. Daarom liever Van Gastel dan een 'grote' naam met een groot ego.
Pannekoek.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen daarom al zal Van Basten het niet worden.
Hoezo Bosz? Daar moet je ook weer geld neer voor leggen om die weg te krijgen bij Vitesse.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk Van Gastel of Peter Bosz.
Ik denk het ook niet. Gaat meer om dat Ajax-Feyenoord gezeur. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal hij zelf niet eens zin in hebben, wordt ook een hele moeilijke klus voor diegene die het wel gaat doen
Waar staat Ruud Gullit?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Poll: Wie wordt de nieuwe trainer?
• Jean Paul van Gastel
• Louis van Gaal
• Marco van Basten
• Dick Advocaat
• Co Adriaanse
• anders, nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook dat maar ik denk niet dat Van Basten denkt dat wat Koeman niet gelukt is hem wel gaat lukken en dan waarschijnlijk met nog wat minder spelers van niveau.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Gaat meer om dat Ajax-Feyenoord gezeur. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Klopt, maar Van Gastel zie ik eerder op eigen jeugd terugvallen dan Koeman of Van Basten die genoeg domme krachten hebben aangetrokken, al dan niet gratis, in hun carriere.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van durf maar van geen keus
Hij zit nu toch ook in de technische staf?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, maar Van Gastel zie ik eerder op eigen jeugd terugvallen dan Koeman of Van Basten die genoeg domme krachten hebben aangetrokken, al dan niet gratis, in hun carriere.
Het gaat mij niet om Van Basten. Het gaat mij om het feit dat er gewoon een goeie trainer voor dat team moet staan. Ongeacht zijn achtergrond. En ik denk inderdaad dat iedere trainer die hier nu instapt het moeilijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar ik denk niet dat Van Basten denkt dat wat Koeman niet gelukt is hem wel gaat lukken en dan waarschijnlijk met nog wat minder spelers van niveau.
De selectie onder Gullit:quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:12 schreef Caland het volgende:
Gem. punten per eredivisieduel Feyenoord-coaches deze eeuw: Van Marwijk 1,99; R. Koeman 1,98; Gullit 1,82; Been 1,57; Verbeek 1,12
Ik heb het klaarblijkelijk bijna volledig verdrongenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De selectie onder Gullit:
http://nl.wikipedia.org/w(...)oen_2004/05#Selectie
Vitesse heeft ook net wat meer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Lijkt me een goede keuze. Als je ziet dat hij het team amper laat voetballen (van achteruit) en vitesse binnen een half jaar met Bosz (en een andere spelersgroep) al 10x beter positie- en combinatiespel speelt (dan feyenoord) dan lijkt mij dat Koeman niet meer de juiste man voor feyenoord is.
Dan Mourinho.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
Ik zou graag Morten Olsen zien. In de categorie onhaalbare kaarten.
Daarom moet Bert dus terug naar de Kuip met Gio als assistent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:12 schreef Caland het volgende:
Gem. punten per eredivisieduel Feyenoord-coaches deze eeuw: Van Marwijk 1,99; R. Koeman 1,98; Gullit 1,82; Been 1,57; Verbeek 1,12
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom moet Bert dus terug naar de Kuip met Gio als assistent.
Als je ziet wat voor materiaal hij had in beide periodes is het een schandaal dat hij niet minstens drie keer kampioen is geworden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom moet Bert dus terug naar de Kuip met Gio als assistent.
Vitesse heeft een team dat niet elke jaar hetzelfde is. Feyenoord daarentegen wel. Het is gewoon erg matig wat feyenoord laat zien qua combinatie/positie spel en qua opbouwen van achteruit. Dat zou je na 2 jaar met een ongeveer zelfde groep wel erin moeten krijgen toch als je een goede coach bent?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook net wat meer mogelijkheden.
Boetius - Pelle - Schaken is toch vrij vergelijkbaar met Kalou - Kuyt - Castelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor materiaal hij had in beide periodes is het een schandaal dat hij niet minstens drie keer kampioen is geworden.
Hebben we dat kansloze argument weerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vitesse heeft een team dat niet elke jaar hetzelfde is. Feyenoord daarentegen wel.
Zei Zanger Rinus dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:29 schreef macca728 het volgende:
Van Gastel wordt het niet volgens Rijnmond gisteren.
Van Wonderen, Emerton, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, Tomasson, Van Persie, Van Hooijdonk, Leonardo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boetius - Pelle - Schaken is toch vrij vergelijkbaar met Kalou - Kuyt - Castelen
Dequote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat die gast zich schamen, waardeloos figuur.
Ajax had in die jaargang ook spelers als Chivu, Zlatan, Arveladze, Galasek en v/d Vaart. PSV had Kezman, Rommedahl, Vogel, van Bommel, Bouma, Hofland e.d.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van Wonderen, Emerton, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, Tomasson, Van Persie, Van Hooijdonk, Leonardo.
Ja, die selectie was niet veel beter. 64 punten in 2001/2002.
In zijn verdediging; De concurrentie had toen ook aardige teams hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor materiaal hij had in beide periodes is het een schandaal dat hij niet minstens drie keer kampioen is geworden.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax had in die jaargang ook spelers als Chivu, Zlatan, Arveladze, Galasek en v/d Vaart. PSV had Kezman, Rommedahl, Vogel, van Bommel, Bouma, Hofland e.d.
Over het algemeen was de Nederlandse competitie sterker toen.
Co is aan het dementeren. Moet je niet meer willen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Wat is er tegen Co?
Voor mij een van de betere..
Een demagoog? Patjepeeër? Vind je dit zelf rullevant?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:49 schreef PIETR het volgende:
Sowieso geen Adriaanse. Eng, pedant, betweterig mannetje vind ik dat.
Werd bij Twente eigenlijk al heel snel niet meer serieus genomen door de spelers. Had er blijkbaar wat moeite mee de negers uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een demagoog? Patjepeeër? Vind je dit zelf rullevant?
Tiendalli en Ola John lijken ook zo op elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd bij Twente eigenlijk al heel snel niet meer serieus genomen door de spelers. Had er blijkbaar wat moeite mee de negers uit elkaar te halen.
Denk dat Co dan Douglas naar Feyenoord haalt. Perfect duo met Joris.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tiendalli en Ola John lijken ook zo op elkaar
Nee joh. Die laat Mathijsen de verdedigende lijn gewoon opschuiven naar de middellijn. Joris is dan ook nog steeds de snelste verdediger van heel het land. Aldus Co.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat Co dan Douglas naar Feyenoord haalt. Perfect duo met Joris.
Niks van mee gekregen. Maar ach, moet kunnen toch. Weer de eerste thusiwedstrijd na de winterstopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Bombvis het volgende:
Hoogtepuntje gister vond ik toch wel die gozert op Vak W die al voor de wedstrijd liep te kotsen en tijdens de wedstrijd daar maar mee door ging. Gelukkig kwam een steward wat bekertjes water brengen, kon het weggespoeld worden. Gozert werd afgevoerd door 3 stewards en 2 mensen van het medische team
twitter:Koeman1963 twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 11:59:25Dank #Feyenoord voor de fantastische periode! Nu seizoen waardig afsluiten! Niets is sterker dan dat ene woord@Feyenoord reageer retweet
Misschien maken ze ons volgend seizoen wel kampioenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:24 schreef Cara het volgende:
Dit kan alleen maar kut aflopen.
Adriaanse (zal het wel worden ivm connectie met van Geel), van Gaal, van Basten, van Marwijk, Jans, Pastoor
De rillingen lopen me over de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Leerdam was ook tevreden over het spel van Vitesse in de topper. "De media schreven dat we een paar wedstrijden minder gespeeld hebben. Vorige week tegen NEC was het ook slordig, maar dit keer niet. We waren misschien wel twee klassen beter dan Feyenoord."
Dat waren weer een leuke twee schoten op doel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef Slobeend het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)niet-ze-fluiten.html
[..]!
In balbezit waren ze beter, ja. Maar Feyenoord kreeg veel meer kansen. Hij liep ook gefrustreerd rond, die Leerdam. Werd ook best weggespeeld door Boëtius.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef Slobeend het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)niet-ze-fluiten.html
[..]!
Was eerder dit jaar toch ook al dat Leerdam knietjes gaf aan Boëtius?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
[..]
In balbezit waren ze beter, ja. Maar Feyenoord kreeg veel meer kansen. Hij liep ook gefrustreerd rond, die Leerdam. Werd ook best weggespeeld door Boëtius.
Als TD afgrijselijk gefaald (bijna verantwoordelijk voor het faillissement van de club), als trainer weldegelijk een verrijking. Enorm goede trainer imo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef Euribob het volgende:
Bosz hoeft van mij nooit meer het Maasgebouw te betreden.
Heeft Van Gastel ook niet onder Adriaanse gevoetbald?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:17 schreef Grifte het volgende:
Ben echt bang dat het Adriaanse gaat worden, Van Geel kennende. Kan me nu al ergeren aan dat belerende toontje wat hij aanslaat. Met onze multiculterele spelersgroep zal het trainen ook wel niet veel worden. Als ie die 2-3 bij Twente nog niet uit elkaar kon houden. Kennen we nog lekker een paar jaar met Mathijsen in het centrum gaan spelen ook.
Met de opstelling die ik gisteren al postte. Om droevig van te worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:17 schreef Grifte het volgende:
Ben echt bang dat het Adriaanse gaat worden, Van Geel kennende. Kan me nu al ergeren aan dat belerende toontje wat hij aanslaat. Met onze multiculterele spelersgroep zal het trainen ook wel niet veel worden. Als ie die 2-3 bij Twente nog niet uit elkaar kon houden. Kennen we nog lekker een paar jaar met Mathijsen in het centrum gaan spelen ook.
Ik vind het maar een lul, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als TD afgrijselijk gefaald (bijna verantwoordelijk voor het faillissement van de club), als trainer weldegelijk een verrijking. Enorm goede trainer imo.
Op basis waarvan eigenlijk? Met Heracles blind op de aanval gespeeld, daardoor vaak zat verloren, maar ook wel eens gewonnen zodat hij het goed leek te doen met beperkt materiaal met aardig (vol op de aanval) voetbal. Met Vitesse doet ie exact hetzelfde maar met een groep die de beste groep is van de eredivisie. Ik vind het niet zo bijzonder eerlijk gezegd, maar goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als TD afgrijselijk gefaald (bijna verantwoordelijk voor het faillissement van de club), als trainer weldegelijk een verrijking. Enorm goede trainer imo.
En Alex Pastoor dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Poll: Wie wordt de nieuwe trainer?
• Jean Paul van Gastel
• Louis van Gaal
• Marco van Basten
• Dick Advocaat
• Co Adriaanse
• anders, nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bovendien: misschien is het voor Van Gastel nog wat te vroeg om hoofdtrainer te worden, ken zijn ambitie ook niet. Zou hem graag zien blijven. Maar dan moet je wel met een náám aankomen als hoofdtrainer. Want kun je tegen JP (en Gio) zeggen: jullie baas wordt Bosz?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis waarvan eigenlijk? Met Heracles blind op de aanval gespeeld, daardoor vaak zat verloren, maar ook wel eens gewonnen zodat hij het goed leek te doen met beperkt materiaal met aardig (vol op de aanval) voetbal. Met Vitesse doet ie exact hetzelfde maar met een groep die de beste groep is van de eredivisie. Ik vind het niet zo bijzonder eerlijk gezegd, maar goed.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man verdient wel een tweede kans.
Van Gastel kan wel, maar dan wel iemand ernaast, van Hanegem bijvoorbeeld. Samen met Gio.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien: misschien is het voor Van Gastel nog wat te vroeg om hoofdtrainer te worden, ken zijn ambitie ook niet. Zou hem graag zien blijven. Maar dan moet je wel met een náám aankomen als hoofdtrainer. Want kun je tegen JP (en Gio) zeggen: jullie baas wordt Bosz?
We dan wel? Adriaanse past niet bij Feyenoord en is een te rare man. Advocaat wil veel geld uit kunnen geven, en verdienen. Van Gaal: lachwekkende optie.
Van Basten... tja, niet héél veel op tegen eigenlijk.
Van Marwijk.. als het zo doorgaat wordt-ie er wel uitgetrapt bij HSV ja.. zou een optie kunnen zijn maar of hij er zelf zin in heeft...
Fraser, Van Gastel en Van Hanegem, we zijn eruit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen in duo met een Fraser bijvoorbeeld.
Ik vind hem over het algemeen degelijke, weloverwogen keuzes maken, met oog voor talent, en de focus op attractief voetbal. Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis waarvan eigenlijk? Met Heracles blind op de aanval gespeeld, daardoor vaak zat verloren, maar ook wel eens gewonnen zodat hij het goed leek te doen met beperkt materiaal met aardig (vol op de aanval) voetbal. Met Vitesse doet ie exact hetzelfde maar met een groep die de beste groep is van de eredivisie. Ik vind het niet zo bijzonder eerlijk gezegd, maar goed.
Onlangs kleine reunie met van Persiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? Komen nog regelmatig highlights van Ono (en Del Piero die ook in Australië speelt) op verschillende media. Was ook laatst volgens mij zo'n Feijenoordfan die in Australië een wedstrijd bezocht tussen Ono's en Emerton's team, en met beide op de foto ging.
Van Basten en Van Geel zijn geen vrienden, dus wat je ook van de eerste vindt, die komt echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind hem over het algemeen degelijke, weloverwogen keuzes maken, met oog voor talent, en de focus op attractief voetbal. Daar hou ik wel van.
Al maakt Bosz soms hele naieve keuzes hoor, zoals toen hij zeer aanvallend met Heracles in De Kuip tegen Feyenoord aantrad.
Maar ik lees hier al een aantal keren de naam Van Basten als acceptabele keuze, en ook lees ik die naam op Rijnmond.nl en het Feyenoord Netwerk, maar als er nou iemand is die heeft bewezen tekort te schieten als trainer, dan is het Van Basten wel.
Van Hanegem in een soort Ferguson-rol met als veldtrainers Van Gastel, Fraser.. zoiets lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fraser, Van Gastel en Van Hanegem, we zijn eruit.
Hij doet het toch prima bij Heerenveen? De boel is daar leeg gekocht en ze staan 5e.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
maar als er nou iemand is die heeft bewezen tekort te schieten als trainer, dan is het Van Basten wel.
Waarom denk je dat Van Hanegem goed zou functioneren in een soort Ferguson-rol?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Hanegem in een soort Ferguson-rol met als veldtrainers Van Gastel, Fraser.. zoiets lijkt me ook wel wat.
Dat weet ik niet, maar dat geldt voor iedere keuze die ze gaan maken.. hoe het uitpakt kan je niet voorspellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Van Hanegem goed zou functioneren in een soort Ferguson-rol?
Nou ja..ik bedoel meer dan ik in Van Hanegem, ondanks de kwaliteiten die hij juist wel heeft, nauwelijks een kwaliteit zie waarom hij het in een soort Ferguson-rol goed zou doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat geldt voor iedere keuze die ze gaan maken.. hoe het uitpakt kan je niet voorspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |