Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.quote:
Ja, ik hoorde het, wat een gekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.
~John de Wolf
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.
~John de Wolf
had fox kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk vrij triest als je als commentator je clubvoorkeur niet opzij kunt zetten en niet objectief naar een situatie kan kijken
Tja, had Fox hem niet moeten nemen. Zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk vrij triest als je als commentator je clubvoorkeur niet opzij kunt zetten en niet objectief naar een situatie kan kijken
Kut ja. Er zaten wel een paar momenten in de wedstrijd, vooral begin 2e helft, dat Feyenoord even liet zien dat ze goed kunnen voetballen. Helaas te weinig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef heiden6 het volgende:
Even op een rijtje:
-Zelf weer puntverlies
-Ajax aan de titel geholpen in 180 minuten tegen Vitesse
-Martins Indi 3 wedstrijden ofzo kwijt
-Janmaat en Boëtius geblesseerd
Gaat lekker zo
Het is van de kant van Fox inderdaad ook vrij ridicuul om zo iemand commentaar te laten geven. Sowieso dat hele co-commentaarquote:
Nee man, niks aan de hand. Ongelukje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef PIETR het volgende:
Dat worden echt minimaal 5 wedstrijden voor Bruno Mental Indi ..
Ik denk zo'n 40-45.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, 5 wedstrijden?
wtf.quote:
af en toe geel en zwart zijn onze kleuren, maar het was sowieso stil...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Vitesse zong helemaal niks in Rotterdam. Ik vraag me af wat ze zelf dan hebben
Kansloos publiek. Paar jaar terug gingen er nog 40-45 man mee. Seizoen definitief voorbij in ieder geval.
Tsja. Geen jdentiteit, geen supporters. Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
af en toe geel en zwart zijn onze kleuren, maar het was sowieso stil...
Dat was wel het dieptepunt jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.
Nee joh. Niet meer dan terecht dit gelijkspel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was wel het dieptepunt ja
Feyenoord laat het weer liggen, zonde.
Vond dat er wel wat meer te halen viel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Niet meer dan terecht dit gelijkspel.
Oeh. Dat is wel klote...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond dat er wel wat meer te halen viel.
Overigens mag dat scorebord wel in wit op zwart ipv zwart op wit. Nu is het echt zo'n witte pukkel op de rand.
[ afbeelding ]
Om van het uitzicht nog maar te zwijgen natuurlijk.
Echt waar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Geen jdentiteit, geen supporters. Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.
No jokequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar?
Met een Chelsea vlag aan het zwaaien?
Yes. Vlag, shirtje, en een "We love you Chelsea we do", allemaal als reactie op het "Chelsea publiek" van het Legioen dat weer op haar beurt reageerde op het "Ajax publiek" van de Arnhemmers.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar?
Met een Chelsea vlag aan het zwaaien?
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zal de kansen even moeten terug zien blijkbaar. Maar had eigenlijk nooit echt het gevoel in het stadion dat er meer in zat dan dit gelijkspel, tenzij je hem had gestolen in de laatste minuten.
Goffetomme man.quote:
3x Vilhena 100%quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zal de kansen even moeten terug zien blijkbaar. Maar had eigenlijk nooit echt het gevoel in het stadion dat er meer in zat dan dit gelijkspel, tenzij je hem had gestolen in de laatste minuten.
"Gep wit Ajax is nein points, doesn't look goet for Fainort"quote:
Dat zeiden de Duitsers ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Geen opzet.
Hoor her zanger Rinus zeggen nu ja. Ik denk toch dat ik met mijn half bezopen kop wat dichter bij de waarheid zit. Het is niet dat effectiviteit het ding van Feyenoord is dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3x Vilhena 100%
1x Pelle op voorzet van Boeet
1x Armenteros, schiet zelf moest afspelen op volledig vrijstaande Boeet
1x Janmaat, dralen in de 16
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk een overtreding van die andere gast. Hinderlijk in de weg liggen.quote:
Hij heeft echt wel door waar hij zijn poten zet, kijkt ook nog eens omlaag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij duidelijk ja. Schorsing voor die Vitesse speler wegens uitlokking.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk een overtreding van die andere gast. Hinderlijk in de weg liggen.
Kut is dat he, steek je zo veel moeite in je post; ben je niet grappig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn op zoek naar een spreekwoord, dames en heren.
Immers blijkbaar zojuist op de radio over de 3 kansen van Vilhena: kan gebeuren dat hij wat kansen mist. Ik mis ze ook wel eens.quote:
Potquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obstructiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk een overtreding van die andere gast. Hinderlijk in de weg liggen.
Brb. Ga even de aanklager inlichten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij duidelijk ja. Schorsing voor die Vitesse speler wegens uitlokking.
Hij probeerde Boeet gewoon uit de wedstrijd te werken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Geweldig wel die rancune van Leerdam jegens Feyenoord. Anders laat je je effe kennen op Rijnmond
Ik moet zeggen dat ik deze erg grappig vondquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem eigenlijk wel grappigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he, steek je zo veel moeite in je post; ben je niet grappig.
Ik vond hem leuk. En daarbij heeft ie ook gelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he, steek je zo veel moeite in je post; ben je niet grappig.
Deden het prima inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
Om toch lichtpuntjes te noemen: Kongolo en de invalbeurt van Van Beek.
Deden het erg goed inderdaad. Die kunnen prima vaste waardes worden in het elftal volgend seizoen.quote:
Scorebord mag een zwarte achtergrond krijgen met witte letters, ipv zoals het nu is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef Muto het volgende:
Waar zit die Singh trouwens? En kennen ze dat scorebord niet wat minder fel maken. Allerjezus.
Ach ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deden het erg goed inderdaad. Die kunnen prima vaste waardes worden in het elftal volgend seizoen.
Verder was onze bank vanavond weer van bedroevend niveau.
Volgend seizoen best kans dat ons elftal er misschien zo uit ziet:
Mulder / Hahn, Van Beek, Kongolo, Mathijsen, Nelom, Vormer, Immers, Vilhena, Verhoek, Te Vrede en Boetius.
Hopen dat we het linkerrijtje halen in dat geval.
Onze stoere Hagenees, die het bijna in z'n broek deed toen fucking Piet Vethuizen hem bij z'n nekvel pakte...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Caland het volgende:
Lex Immers: 'Er zijn meerdere clubs die zich voor me gemeld hebben. Ik ga geen namen noemen, maar eentje is inmiddels bekend.' (NUsport)
Immers: 'Maar goed, het is nu allemaal al te laat. Ik ga het seizoen lekker afmaken bij #Feyenoord en dan zien we het wel weer.' (NUsport)
Ga. Gewoon. Weg.
Viel me ook op idd. Wat een mietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onze stoere Hagenees, die het bijna in z'n broek deed toen fucking Piet Vethuizen hem bij z'n nekvel pakte...
Bizar ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onze stoere Hagenees, die het bijna in z'n broek deed toen fucking Piet Vethuizen hem bij z'n nekvel pakte...
Wie gaat er dan ook op Y zittenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef rdwilbrink het volgende:
pfff wat een zaad partij weer zeg. Feyenoord moet godverdomme is iets gaan doen aan het uitvak van alles werd er weer naar beneden gegooid pfff
Je vergeet Vilhena.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja.Feit, maar we weten dat we de komende 2 á 3 jaar nog niets mogen verwachten. Je hebt gewoon te maken met een ontstellend slechte selectie waarbij Pellé zó ontzettend veel verbloemt met zijn goals.
De focus moet bovenal liggen op het weer gezond krijgen van de club. Dat moet prio 1 zijn. Veel mensen lijken na 2 "succes seizoentjes" te vergeten waar we eigenlijk nog staan. We hebben gewoon ontzettend veel geluk gehad dat we zo ver boven verwachting wisten te presteren.
Vanavond zeiden ze het ook terecht bij Rijnmond, de rek is uit deze ploeg. Al 3 jaar lang is de ploeg, op een kleine wijziging na, hetzelfde. Mulder/Clasie/de Vrij/Vilhena/Boëtius/BMI spelen al vanaf jongs af aan samen.
Een pijnlijke constatering wellicht, en lang niet iedereen zal het willen horen, maar de rek is er gewoon uit. Als je dat niet accepteert dan wens ik je nog veel succes de rest van het seizoen. Natuurlijk worden we geen kampioen, al had menigeen, waaronder ik zelf, daar misschien stiekem wel een keer weer op gerekend. Hoe zou het toch zijn...? Het zou zo maar kunnen dat... toch??
Daar komt nog eens bij dat alle spelers op Pellé en Janmaat na, weinig tot niets toevoegen. Ga ze maar na.
Immers
Je hoort vaak van Lex ; ja maar hij is zo'n aan jager. Gaat altijd maar door. Gifkikkertje. Ja allemaal leuk en aardig. Maar men lijkt daardoor te vergeten dat het gewoon een houten klaas is. Die hoort niet op 10. Ik zei het vanmiddag al, 10 is een sleutel positie. Daar moet een technisch begaafd iemand staan. Lex heeft dat niet, klaar.
Vormer
Wordt mijn inziens te weinig gebruikt door Koeman. Maargoed Koeman staat voor de groep en ik niet. Het feit dat ie Immers verkiest boven Vormer moet wel wat zeggen
Goossens
Een treurige statistiek zag ik laatst in het AD. Alleen zijn basisplek tegen Groningen leverde punten op. Voor de rest ging alles verloren als hij in de basis stond. Nu gaat het natuurlijk wat ver om alle schuld bij Goossens in de schoenen te schuiven, maar frappant is het wel. Verder is het natuurlijk gewoon een B speler die, wanneer Feyenoord ook maar een beetje geld had, nooit voor Feyenoord had gespeeld.
Singh
Is ondertussen weg. Heeft 4 wedstrijden gespeeld of zo?Ik hoor het van Geel nog zeggen : Harmeet is er 1 voor de toekomst. Ha-ha.
Mathijsen
Persoonlijk ben ik geen fan van hem. Had een wat lastige start, herpakte zich daarna goed maar verdient een vermogen bij Feyenoord en staat het talent (BMI) in de weg in zijn ontwikkeling.
Verhoek
Daar maak ik geen woorden aan vuil
Als je dat rijtje na kijkt kan je wel concluderen dat het geen toppers zijn. Wat natuurlijk ook logisch is aangezien van Geel met een lege portomonnee moest shoppen en in de nabije toekomst dat nog steeds moet doen. Maar wanneer je dat goed beseft en in ogenschouw neemt, weet je dat je de komende jaren nog nergens om mee speelt en je je vooral moet focussen op het weer gezond maken van de club.
We zijn de afgelopen 2 jaar gewoon verwend, door een mix van geluk, passie & toevalligheden
Beetje zure reactie van Lexie. Die jongen mag blij zijn dat hij bij Feyenoord in de basis staat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Caland het volgende:
Lex Immers: 'Er zijn meerdere clubs die zich voor me gemeld hebben. Ik ga geen namen noemen, maar eentje is inmiddels bekend.' (NUsport)
Immers: 'Maar goed, het is nu allemaal al te laat. Ik ga het seizoen lekker afmaken bij #Feyenoord en dan zien we het wel weer.' (NUsport)
Ga. Gewoon. Weg.
Ik niet hoor heb een Seizoenkaart vak S al paar jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op Y zitten
Ja, erg fel. Kunnen hem best wat donkerder instellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Scorebord mag een zwarte achtergrond krijgen met witte letters, ipv zoals het nu is.
Ho ho, dat mag je niet zeggen. Oranje gaat het geweldig doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Caland het volgende:
en het lijkt me vrij logisch dat Oranje kansloos gaat falen daar
quote:
Beter gaan ze mee naar Brazilie, krikt de vraagprijs weer iets omhoog. Of niet natuurlijk ..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat de eerste de beste kans voor Vitesse meteen weer een goal is. Uiteindelijk ben ik het met de meesten hier eens dat een gelijkspel wel terecht is, maar in vroeger tijden had je de 1-0 gewoon over de streep getrokken. Vitesse was voetballend beter maar dat zegt me niks.. als je daar scherpe counters en een flinke dosis strijd tegenover stelt win je gewoon. Uiteindelijk hebben we ook meer mogelijkheden gehad dan Vitesse, maar afgezien van Pelle is het aanvallend tamelijk hopeloos bij Feyenoord. Het zoveelste verloren seizoen is een feit.. en ik heb zo mijn twijfels of onze geweldenaars in de zomer veel geld op gaan leveren.. welke Europese subtopper zit te wachten op spelers die er in de eredivisie vaak al geen kut van bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |