Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.quote:
Ja, ik hoorde het, wat een gekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.
~John de Wolf
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen opzet, hij had z'n hoofd niet omlaag.
~John de Wolf
had fox kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk vrij triest als je als commentator je clubvoorkeur niet opzij kunt zetten en niet objectief naar een situatie kan kijken
Tja, had Fox hem niet moeten nemen. Zou ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk vrij triest als je als commentator je clubvoorkeur niet opzij kunt zetten en niet objectief naar een situatie kan kijken
Kut ja. Er zaten wel een paar momenten in de wedstrijd, vooral begin 2e helft, dat Feyenoord even liet zien dat ze goed kunnen voetballen. Helaas te weinig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef heiden6 het volgende:
Even op een rijtje:
-Zelf weer puntverlies
-Ajax aan de titel geholpen in 180 minuten tegen Vitesse
-Martins Indi 3 wedstrijden ofzo kwijt
-Janmaat en Boëtius geblesseerd
Gaat lekker zo
Het is van de kant van Fox inderdaad ook vrij ridicuul om zo iemand commentaar te laten geven. Sowieso dat hele co-commentaarquote:
Nee man, niks aan de hand. Ongelukje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef PIETR het volgende:
Dat worden echt minimaal 5 wedstrijden voor Bruno Mental Indi ..
Ik denk zo'n 40-45.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, 5 wedstrijden?
wtf.quote:
af en toe geel en zwart zijn onze kleuren, maar het was sowieso stil...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Vitesse zong helemaal niks in Rotterdam. Ik vraag me af wat ze zelf dan hebben
Kansloos publiek. Paar jaar terug gingen er nog 40-45 man mee. Seizoen definitief voorbij in ieder geval.
Tsja. Geen jdentiteit, geen supporters. Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
af en toe geel en zwart zijn onze kleuren, maar het was sowieso stil...
Dat was wel het dieptepunt jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.
Nee joh. Niet meer dan terecht dit gelijkspel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was wel het dieptepunt ja
Feyenoord laat het weer liggen, zonde.
Vond dat er wel wat meer te halen viel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Niet meer dan terecht dit gelijkspel.
Oeh. Dat is wel klote...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond dat er wel wat meer te halen viel.
Overigens mag dat scorebord wel in wit op zwart ipv zwart op wit. Nu is het echt zo'n witte pukkel op de rand.
[ afbeelding ]
Om van het uitzicht nog maar te zwijgen natuurlijk.
Echt waar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Geen jdentiteit, geen supporters. Staan ze met een Chelsea vlag te zwaaien, zo gaan die dingen blijkbaar.
No jokequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar?
Met een Chelsea vlag aan het zwaaien?
Yes. Vlag, shirtje, en een "We love you Chelsea we do", allemaal als reactie op het "Chelsea publiek" van het Legioen dat weer op haar beurt reageerde op het "Ajax publiek" van de Arnhemmers.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt waar?
Met een Chelsea vlag aan het zwaaien?
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zal de kansen even moeten terug zien blijkbaar. Maar had eigenlijk nooit echt het gevoel in het stadion dat er meer in zat dan dit gelijkspel, tenzij je hem had gestolen in de laatste minuten.
Goffetomme man.quote:
3x Vilhena 100%quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zal de kansen even moeten terug zien blijkbaar. Maar had eigenlijk nooit echt het gevoel in het stadion dat er meer in zat dan dit gelijkspel, tenzij je hem had gestolen in de laatste minuten.
"Gep wit Ajax is nein points, doesn't look goet for Fainort"quote:
Dat zeiden de Duitsers ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Geen opzet.
Hoor her zanger Rinus zeggen nu ja. Ik denk toch dat ik met mijn half bezopen kop wat dichter bij de waarheid zit. Het is niet dat effectiviteit het ding van Feyenoord is dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3x Vilhena 100%
1x Pelle op voorzet van Boeet
1x Armenteros, schiet zelf moest afspelen op volledig vrijstaande Boeet
1x Janmaat, dralen in de 16
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Geen opzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |