Voor mijn gevoel komen die Guilty Pleasures zowat elke dag voorbij.quote:Guilty Pleasures: Jett Rebel & Eefje de Visser
Zo fout, maar oh zo lekker: muzikale ‘Guilty Pleasures’. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt.
Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer heel graag met ze bespreken.
Vanavond horen we van Jett Rebel en Eefje de Visser wat hun gênante, maar stiekem o zo fijne, guilty pleasures zijn!
Tafeldame: Claudia de Breij
Mooie transfer.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een nieuwtje over een van de tafeldames
http://nos.nl/artikel/605616-merel-westrik-naar-rtl-nieuws.html
Dolle duikavond in huize Westrik om het te vieren.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een nieuwtje over een van de tafeldames
http://nos.nl/artikel/605616-merel-westrik-naar-rtl-nieuws.html
Waar kan ik inschrijven?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:09 schreef Zipportal het volgende:
Dolle duikavond in huize Westrik om het te vieren.
Blijkbaar zijn Erben en Henry ook op tragische wijze overleden.twitter:dwdd twitterde op maandag 03-02-2014 om 16:53:05Vanavond: De tragische dood van Philip Seymour-Hoffman, Erben Wennemars & Henry Schut, én nieuwe Guilty Pleasures! http://t.co/JLdpcQvwa5 reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:31 schreef Zaktabak het volgende:
Blijkbaar zijn Erben en Henry ook op tragische wijze overleden.twitter:dwdd twitterde op maandag 03-02-2014 om 16:53:05Vanavond: De tragische dood van Philip Seymour-Hoffman, Erben Wennemars & Henry Schut, én nieuwe Guilty Pleasures! http://t.co/JLdpcQvwa5 reageer retweet
Haha, ja ik keek nog eens goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
I saw what you did there
Oh en Claudia
Haha.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:31 schreef Zaktabak het volgende:
We willen er toch allemaal zo uitzien? Neequote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
Straks bij Radar iets over Fit for Free, hopelijk worden ze de grond in geboord want die reclame is ZO irritant.
Kom op kom op kom op nou
Nee ik zie er al goed genoeg uit van mezelfquote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We willen er toch allemaal zo uitzien? Nee
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 03-02-2014 om 07:18:06Onderweg naar Giel! Jezus Giel wat is dit vroeg! Ik lijk wel gek! Tot zo reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 03-02-2014 om 07:18:06Onderweg naar Giel! Jezus Giel wat is dit vroeg! Ik lijk wel gek! Tot zo reageer retweet
Zal eenvoudiger zijn dan acteren dat het een lekker wijf is.quote:
Een persoon is meer dan zijn verslaving.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef superniger het volgende:
Aandacht besteden aan een heroïnejunkie
Wel zielig voor zijn vrouw en kinderen.
Het zou dringen worden daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Anna naakt zou acteren zou ik op de voorste rij gaan zitten.
Ik houd niet zo van schelden.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je hem even oetlul noemen op twitter.
\o. .o/ \o.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Halina zit als ze haar been van dat andere been afhaalt in haar onderbroek.
Precies.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een persoon is meer dan zijn verslaving.
Hoi Wimquote:Op maandag 3 februari 2014 19:07 schreef wdn het volgende:
[..]
\o. .o/ \o.
---
Tja als je aan de drugs bent dan kan dat gebeuren.
Boogie nights, The Big lebowski, Happiness.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
"die ene goeie kleine rol"?? Zoveel kleine rollen heeft hij niet gehad volgens mij.
Big Lebowski niet gezien?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik ken die man van gezicht, maar zijn naam zei me echt helemaal niks.
Nee dat is Louis van Gaalquote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Dezen drol zit toch in de Cup a Soup reclame?
Jottem. Ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef marcodej het volgende:
Ha! Daar ben ik weer! Ik ben nog aan het koken!
Okee, maar de afgelopen jaren heeft hij toch vnl hoofdrollen gehad.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Boogie nights, The Big lebowski, Hapiness.
Inderdaad, ik vond het een briljant acteur.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar de afgelopen jaren heeft hij toch vnl hoofdrollen gehad.
Bij Anna ja. Alleen niet voor het huwelijk.quote:
Wanneer ga je weer in de NWS SC posten?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar de afgelopen jaren heeft hij toch vnl hoofdrollen gehad.
De beste vriend van de dodenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef tong80 het volgende:
Zie ik daar Jeroen Krabbé in de deuropening ?
Jeroen was zijn beste vriend.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef tong80 het volgende:
Zie ik daar Jeroen Krabbé in de deuropening ?
Die meneer vind die mevrouw heel leuk en wil iets met haar doenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moeten de mama's thuis even aan de kids uitleggen.
Ik ook. Ook echt een bijzonder acteur, geen standaard held zoals er zoveel zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het een briljant acteur.
Flawless vond ik hem ook wel goed naast Robert deNiro.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Ook echt een bijzonder acteur, geen standaard held zoals er zoveel zijn.
the savages is trouwens ook een toffe film met hem, en wat onbekender.
Oh die heb ik niet gezien. Eens even opzoeken.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Flawless vond ik hem ook wel goed naast Robert deNiro.
Behalve Anna idd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een gemaakte mensen aan tafel.
Weet ik niet, slijmjurk.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in de NWS SC posten?
Je wordt gemist.
Ik begrijp niet waar je naar toe wil.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:15 schreef tong80 het volgende:
Naast wie TemDit waS DE GROOTSTE ACTEUR OOIT.
:p
Inderdaad, niets dan goeds over de doden.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Die Jeroen Krabbé-grappen hé? Doe dat nou niet.
Community is redelijke kankeraids.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij was heel goed in IMDB.
Community.
Dit is je meest stompzinnige post tot nu toe.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Community is redelijke kankeraids.
Joh, dat is gewoon tussendoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is je meest stompzinnige post tot nu toe.
Maar ik vergeef het je.
Uhm. okay.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, dat is gewoon tussendoor.
Ja, dat was de mening van Thom Hoffman.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:18 schreef OProg het volgende:
Twee weken terug was Leonardo nog kut in dit programma.
Ik kan niet echt zeggen deze figuren veel beter te vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat was de mening van Thom Hoffman.
Kon ik Anna maar eens serieus nemen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Fascinerend ja.
Het is dat ik Anna Drijver zeer serieus neem.
Succes de komende weken.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef wolferl het volgende:
Nou gaan we die achterlijke schaatsers weer ophemelen...
Nou nou nou.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Community is redelijke kankeraids.
Hij heeft wel een lekker baardje hoorquote:
Daarom een boycot.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
Al die politieke "statements" alsof het die russen een ruk kan schelen
Wat dan? Over die kleine rollen?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef speknek het volgende:
Die Anna Drijver zegt wel de hele tijd domme dingen zeg. Die heeft zich niet heel goed ingelezen. Niet dat het uitmaakt wat je zegt met zon uiterlijk natuurlijk.
Groter dan de Niroquote:
De Russen hebben onbewoonde eilanden vier keer zo groot als Nederland.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
Levert iig wel een paar mooie topics op.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou grappig zijn als Sven dat nog een keer doet.
Idd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
Vieze homo's die russen die rukken stiekem.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zeg dat het een briljant acteur was. Niet de beste ooit ofzo. Maar goed, beter lezen volgende keer.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groter dan de Niro
Nu ook weer geen Harvey keytel of Pacino.
Marlon Brando had eerder moeten overlijden net als Nickolson.
Het is net Syrië.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
omg die beelden zijn nog steeds verschrikkelijk zeg
het lijkt wel een van die stiefzusjes uit Spangasquote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Wat Halina aan heeft vind ik echt verschrikkelijk truttig.
Schaatsen is puur techniek.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef Tommeke het volgende:
'Hij kan het alleen op zulke momenten'
Ff goed preparen dus
Zo'n kraagje staat bijna nooit leuk vind ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Was briljant op de radioquote:
Eensquote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Een poging om het programma dragelijk te maken.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Henry en Hugo. Het dynamische duo.
Koert en Hugo is ook dynamisch.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Henry en Hugo. Het dynamische duo.
Vrijdag ben ik er nietquote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Oh dit lijkt me wel leuk. Ben alleen niet thuis zaterdag dat is weer jammer.
The Night They Drove Old Dixie Down, The Weightquote:
Ik ben opgevoed met live is live en niet live is niet live en dit een week later uitzenden vind ik niet live.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij wilde er natuurlijk live bij zijn in de studio.
Beetje gekunsteld.quote:
Een van de eerste kleurenfilmpjes.quote:
Don't Hassle the Hoff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |