Dat werd ook gezegd over The Beatles.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Kappertje pakken zou ook eens kunnen.
Dat was de vorige eeuw al.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze schijnt wel nieuwe tieten te hebben,
Nee, die heeft elke geluidsman en cameraman in Nederland platgeneukt.quote:
Wow, wat gaat er dan gebeuren?quote:
Sinds ze ultiem succesvol is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Sinds wanneer schuift Yvon weer aan bij DWDD?
Ramses is niet Tsjechischquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:14 schreef marcodej het volgende:
Ramses, Simek... Zijn alle Tsjechen zo vermoeiend?
Ja, dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
laat het nou maar zien ik ben nieuwsgierig.
Ja dat vroeg ik me ook af. Dacht jij ook dat ze niet meer mocht van de KRO?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Sinds wanneer schuift Yvon weer aan bij DWDD?
quote:
Valt ook niet op dat het een pop is.quote:
Ruzie door de Luckys.... dacht ik. Zal ondertussen weer goed zijn dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af. Dacht jij ook dat ze niet meer mocht van de KRO?
Is ook niet de bedoeling denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt ook niet op dat het een pop is.
Ja precies, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ruzie door de Luckys.... dacht ik. Zal ondertussen weer goed zijn dus.
Alleen als het een slaafje isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
Als je het andersom doet is het racistisch.
Wendy?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef marcodej het volgende:
Als je het andersom doet is het racistisch.
Ik was sarcastisch.quote:
Die kwam ook voorbij op die website van Quinsy ja.quote:
Ow ik zag jouw mond ook niet bewegen, misschien daaromquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch.Je ziet de mond niet bewegen.
Dat zei ik net ook al, inclusief de gitarist en de drummer overigens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef Pandaplint het volgende:
Die toetsenist speelt ook in elk Excelsior bandje mee
Sorry hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al, inclusief de gitarist en de drummer overigens.
quote:
quote:Hè hè. Het conflict tussen de KRO en DWDD is eindelijk opgelost
De KRO en De Wereld Draait Door hebben eindelijk hun strijdbijl begraven na het Boer-Zoekt-Vrouw-debacle van de afgelopen weken. In een goed gesprek zouden de twee partijen het een en ander hebben uitgesproken, aldus een KRO-woordvoerder. Of Yvon Jaspers binnenkort weer zal aanschuiven als tafeldame bij het VARA-programma is nog maar de vraag.
Veel laat de KRO echter niet los over het gesprek. “Het conflict is opgelost”, is het enige wat tot nu toe naar buiten is gekomen. Meer details wilde de omroep niet geven, behalve dat een gesprek heeft plaatsgevonden tussen beide partijen.
Tja reclame voor BzV is natuurlijk altijd meegenomen zelfs als de kijkcijfers sowieso al hoog zijn.quote:
Oh, gelukkig. En vd Pavert gaat gewoon door met de Lucky's.quote:
Kijkcijfers zijn dit seizoen wel slechter ten opzichte van de vorige jaren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja reclame voor BzV is natuurlijk altijd meegenomen zelfs als de kijkcijfers sowieso al hoog zijn.
Het was dan ook heel erg saai deze keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn dit seizoen wel slechter ten opzichte van de vorige jaren.
Ah kijk daar heb je het al. Reclame dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn dit seizoen wel slechter ten opzichte van de vorige jaren.
Zelfs StartUp zou dat halen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
Op Nederland 1 heb je standaard 250.000 kijkers.
Ja, vind het echt een stuk minder. Hopelijk vorig jaar weer gewone Hollanders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het was dan ook heel erg saai deze keer.
Ze zei net dat ze er niet uit zag..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Steek nog een veer in je eigen anus.
Maar wel terecht, ze heeft altijd goede programma'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Steek nog een veer in je eigen anus.
Zei ik ook al, ze ziet er niet erg leuk uit nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze er niet uit zag..
De jaren gaan tellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zei ik ook al, ze ziet er niet erg leuk uit nu.
We beoordelen ook de mannen hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Lemans24 het volgende:
Haha, weer de vrouwen die de vrouwen beoordelen
Ze is een beetje scheefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is toch nooit een lekker wijf geweest?
Dat is ook weer waar ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Is ze niet ooit gekozen tot meest sexy vegetariër? Nu eet ze trouwens wel vlees, zag ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik volg een heel klein beetje sport, maar dus ook niet genoeg om van hem gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:25 schreef Stickertje het volgende:
nog nooit van de kerel gehoord, maar ik volg dan ook geen sport
Maar eens kijken. Lijkt mij interessant.quote:
Nauwelijks, maar wel altijd hypocriet. Dat is knap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker luisterde ik ook altijd naar. Leuke interviews.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Simek 's nachts op de radio was altijd wel leuk.
Hij cultiveert het.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
Het is schandalig hoe slecht Simek Nederlands praat.
Ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was echt mijn favoriete radioprogramma everquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kan nog wat leren van Krajicek en Jinek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef NoCigar het volgende:
Dankzij Simek denk ik dat alle Tjechen zeer irritant zijn en raad ik ze allen af Nederlands te leren.
Ik blijf er nu in ieder geval niet meer voor op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt mijn favoriete radioprogramma ever![]()
Helaas is nachtradio niet meer wat het geweest is.
Mwah, uitspraak heeft ook met aanleg te maken.. Bijna niemand kan een andere taal accentloos spreken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
Het is schandalig hoe slecht Simek Nederlands praat.
Dat truukje heeft ie gejat van Raymann.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, heb het gevoel dat hij dat accent wat aandikt.
Jinek heeft dan ook nooit in Tsjechië gewoond, wel lang in de VS. Dat hoor je ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij kan nog wat leren van Krajicek en Jinek.
Dennie Christian wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, uitspraak heeft ook met aanleg te maken.. Bijna niemand kan een andere taal accentloos spreken.
Dat school heeft geen flikker met accent te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, uitspraak heeft ook met aanleg te maken.. Bijna niemand kan een andere taal accentloos spreken.
Wimbulledon.quote:
Bij Prins Bernard hoorde je dat bij net wat meer klanken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Daar hoor je ook dat hij een Duitser is bij sommige klanken
Als je hem "Scheveningen" laat zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vind die kak in haar stem tien keer erger. Dat is óók een accent. Net als Amsterdams, mensen die dat niet kunnen uitschakelen, kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jinek heeft dan ook nooit in Tsjechië gewoond, wel lang in de VS. Dat hoor je ook wel een beetje.
Niet willenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vind die kak in haar stem tien keer erger. Dat is óók een accent. Net als Amsterdams, mensen die dat niet kunnen uitschakelen, kan ik niet serieus nemen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel in interessant verhaal dat van die tennisser, maar dat had weetikveelwie ook kunnen vertellen, Jack de Vries of zo.
Uh ik wil het niet he? Waarom zou ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou zijn er die ook ja.
Bij mij zeggen ze ook dat ze kunnen horen dat ik uit Nederland kom (ik woon in Duitsland). Andersom kan je het ook vaak horen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh okee, goede poging.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk een intro naar een item over babytaal oid
Dan nemen we iemand anders, Johan Vlemmix of zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]Liever Jack de Vries zien dan Simek
En het zinloos herhalen daarvan zo mogelijk nóg armoediger.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
YouTube fragmentjes op TV is toch wel armoedig
Prima voor de ouderen die niet de hele dag op het internet hangenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
YouTube fragmentjes op TV is toch wel armoedig
Daarna lekker een 6 dollar deal en je zit geramdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Slim om te gaan bowlen, beetje konten kijken.
Zelfde hier. Snap echt niet wat er leuk aan is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken BZV enkel van DWDD. Dat is vaak al teveel.
Je moet het kijken met het topic erbij, goudquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Jammer dat het vara-kro conflict is opgelostquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef NoCigar het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het kijken met het topic erbij, goud
Dito.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde hier. Snap echt niet wat er leuk aan is.
Veeleisend meisje en klungelige jongen.quote:
Dat kan wel ja, anders zou ik DWDD ook niet trekken denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het kijken met het topic erbij, goud
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan de hele avond naar MM luisteren
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dat was echt een kutactie van Nootje.
Ah soort FOK! topic in R&P dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veeleisend meisje en klungelige jongen.
Ik hoop dadelijk op een paar extra gemene Lucky's met mishandelende en aanrandende boeren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jammer dat het vara-kro conflict is opgelost
Een goed verhaal van MM niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige.
Ik heb het ook allebei gezien, de geneugten van Uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
Floortje was er nog niet zondag heeft ze net zitten te vertellen bij het fragment van JBC en nu zegt ze dat ze zondag BZV keek?
Die is helaas ook levenslang d00d.quote:
Mjah vliegtuig en zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die is helaas ook levenslang d00d.
Ik kan dit niet van echt onderscheiden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
Weekers wordt nog even kapotgemaakt
Combinatie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dit niet van echt onderscheiden.
Dat merk ik nu ookquote:
Feyenoord-Vitessequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]Eerst weer even half uurtje niksdoen.
Ik ga een glas whisky inschenken!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Verjaardag van Johan voorbereiden. Wijntje enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Wijn heb ik al gepakt jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verjaardag van Johan voorbereiden. Wijntje enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |