Ik ga het later terug kijken, ik ben ook wel benieuwd naar Feyenoord tegen Vitesse.quote:
Nou je kan toch wel wat over hebben voor Johan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het later terug kijken, ik ben ook wel benieuwd naar Feyenoord tegen Vitesse.
Helaas ga ik ook niet live zien hoe Feyenoord een pak op de broek krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het later terug kijken, ik ben ook wel benieuwd naar Feyenoord tegen Vitesse.
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk dat de chicks eerder een VI Hoolie met sixpack Jupiler diggen dan dat sixpackje van jou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helaas ga ik ook niet live zien hoe Feyenoord een pak op de broek krijgt.
Moet naar gym jwtz
Als ik om 7 uur ga ben ik op tijd terug voor het showtje. Is alleen erg druk dan :Squote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat de chicks eerder een VI Hoolie met sixpack Jupiler diggen dan dat sixpackje van jou.
Dit filmpje heb ik al te lang niet meer gezienquote:
Dan zeg je gewoon: opzij mensen, een KLB Hooligan komt er aan!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik om 7 uur ga ben ik op tijd terug voor het showtje. Is alleen erg druk dan :S
Ik doe mijn sigaarsnorshirt wel aan. Oneluv bbyquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon: opzij mensen, een KLB Hooligan komt er aan!
Excuses dat ik soms een beetje hatelijk tegen je doe trouwens, ondanks al je beperkingen houd ik van je
Ga zo door Mortaxx!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe mijn sigaarsnorshirt wel aan. Oneluv bby
Staan er ook mango's in het boek van Genee? Ik dacht dat er alleen radijsjes en onbespoten groente in stonden.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond Feyenoord - Vitesse maar even checken. Download VI wel later.
Die zitten ook allemaal in de categorie Engnekkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:46 schreef superniger het volgende:
Derksen zometeen bij de flikkers van Boulevard
Waarom ben je niet geabonneerd op Superbeelden? Blaag!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Heb het een groen duimpje omhoog gegeven voor de moeite. Die Superbeelden gaat nog eens ver komen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond Feyenoord - Vitesse maar even checken. Download VI wel later.
Er is maar één man waar ik me op abonneer en dat is elsierd, en daarmee basta.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom ben je niet geabonneerd op Superbeelden? Blaag!
Ik zag tot mijn grote schaamte dat ik ook nog niet geabonneerd was op Superbeeldenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom ben je niet geabonneerd op Superbeelden? Blaag!
Dan mis je toch echt bigstars als Superbeelden, VoetbalOliver, TheOliversWorld, Vos de Mos en Arno Groenendijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar één man waar ik me op abonneer en dat is elsierd, en daarmee basta.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mis de uitzending vanavond___!
quote:De leukste uitspraken van Johan Derksen | RTL Nieuws
Johan Derksen mag vandaag 65 kaarsjes uitblazen. Een mijlpaal waar Johan vast een (ongezouten) mening over heeft. De voetbalkenner steekt zijn opvattingen tenslotte nooit onder stoelen of banken. We hebben zijn leukste uitspraken op een rij gezet.
1. "Vind je het gek dat die jongens op hun twintigste al naast hun schoenen lopen. Ze verdienen salarissen daar krijgt een paard de hik van."
2. "Ik laat me toch niet door een of andere Hans Worst uit Den Haag voorschrijven dat ik hier niet mag roken?"
3. "Soms denk ik wel eens: wat ben je toch eigenlijk een kwal van een man dat je jezelf zo belangrijk vindt om op televisie je meninkje te gaan verkondigen, maar vervolgens realiseer ik me dat ik nergens makkelijker mijn alimentatie kan verdienen en dan rijd ik vrolijk door."
4. "Verder heb ik zes van de zeven dwangneuroses, maar als het waterpas willen hebben staan van de boeken en de cd's in mijn kast, of het drie keer per week uitzuigen van mijn auto mijn gevaarlijkste kant is, dan kan ik nog wel een tijdje mee, toch?"
5. "Je krijgt de paus makkelijker aan de lijn dan Edgar Davids."
6. Over de Jupiler League: "Iedere week krijg ik de indruk dat ik naar een aflevering van Ren je rot zit te kijken."
7. "John Jaakke was zo trots als een hond met zeven lullen, dat ie aan één tafel met Johan Cruijff mocht zitten."
8. "Over Yolanthe heb ik natuurlijk gezegd dat ze een starfuckertje is. Ik wilde grappig zijn, merkte op dat als ze tijdens het WK ook de andere tien spelers had verwend, we wereldkampioen zouden worden."
9. "Ik zie het gebeuren, die 'sterren' die elkaar tegenkomen in de wandelgangen. Ze kussen, omhelzen elkaar alsof het een lieve lust is, maar niemand die een ander het licht in de ogen gunt."
10. "Ik vond Yolanthe echt nog een meisje. Zo groen als gras in een glamourwereld verzeild geraakt, maar absoluut geen vervelend type. Mijn mening heb ik dus enigszins moeten herzien."
Vanavond meer in RTL Boulevard.
Wie maken er dit jaar kans op een Oscar? Alle nominaties hier op een rijtje.
Bron: www.rtlnieuws.nl
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag tot mijn grote schaamte dat ik ook nog niet geabonneerd was op SuperbeeldenWel gelijk rechtgezet natuurlijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
ben benieuwd naar het cadeau voor Johan.
Nee, Maurice de Hond. En Jan Smit komt ook nog even langs.quote:
Niet met mijn kloten spelen hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, Maurice de Hond. En Jan Smit komt ook nog even langs.
BOSKAMPquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, dacht dat Boskamp ging zingen...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, dacht dat Boskamp ging zingen...
Theo van Es, grootste zanger uit de Nederlandse historiequote:
Ene D. E. Dik-Zak.quote:
Ja wie heeft die stream geregeld ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
http://veetle.com/index.p(...)3225c22ccc66a755e7f4
Waarom zet je je laptop niet gewoon bij je op schoot of zo man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe ver loopt die achter? Ren nu heen en weer tussen tv en laptop
Die loopt niet achter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe ver loopt die achter? Ren nu heen en weer tussen tv en laptop
Ja echt klassequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja wie heeft die stream geregeld ?
Naam ken ik wel maar gezicht en zo, neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Theo van Es, grootste zanger uit de Nederlandse historie
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
http://veetle.com/index.p(...)3225c22ccc66a755e7f4
Hoe loop ik de polonaise met een laptop op schoot?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zet je je laptop niet gewoon bij je op schoot of zo man.
Gelukkig maar,quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ja echt klasseIk denk Johan zelf!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef modderfokker. het volgende:
kom maar weer door met die twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Goh, wat onverwachtquote:
Die heeft inderdaad doorgeleerd.quote:
Zou ze allebei snoeihard doen,quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Escha is trouwens tien keer beter dan die domme blonde Sensi
Heb je haar achternaam?quote:
Zie edit. Wilde eerst iets anders zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:
Bedankt!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ja ik kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Architectquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Hij had voor zijn verjaardag wel even naar de haarstylist mogen gaan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
haararchitectquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Nee ik had iets meer verjaardagsjolijt verwacht.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ze weten de hooggespannen verwachtingen nog niet waar te maken vanavond
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik stel het royement van alle afwezigen voor
Daar komt hetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik had iets meer verjaardagsjolijt verwacht.
ik stem voorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik stel het royement van alle afwezigen voor
Floormanagerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Hoe wist het publiek dat het filmpje klaar was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |