Baasquote:
Ik vind het wel tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:21 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/a/131150
Domien zijn moeder
Op facebook staat er ook 'is niet meer' dus zo gek vind ik het niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:16 schreef Holenmens het volgende:
Veel mensen denken nu dat hij dood is
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Budapest![]()
de hele week SC met z'n woordgrap *o*
xDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Budapest![]()
de hele week SC met z'n woordgrap *o*
Is hij 20? Dacht aan zijn stem te horen dat hij ouder was.quote:
Stenders is daar veel te laks voorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:55 schreef Zaktabak het volgende:
Als Stenders nou eens Wilbert over gaat nemen, maar dan wel nog even Basyl houdt als music director
Oh tof!quote:
Die maakt echt geen kans daarvoor ook, je moet echt een commerciële slijmjurk zijn om in aanmerking te komen voor zo'n functie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stenders is daar veel te laks voor
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Welkom bij 3peatFM, dit is uw gastheer: Wilbert Mutsaers
Daarom juist, veel leukere radio lijkt mij dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die maakt echt geen kans daarvoor ook, je moet echt een commerciële slijmjurk zijn om in aanmerking te komen voor zo'n functie.
Stenders zou gewoon zeggen, 'doe maar wat je leuk vindt, dat doe ik ook'.
Lijkt me zakelijk een onmogelijke vent om mee te werkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die maakt echt geen kans daarvoor ook, je moet echt een commerciële slijmjurk zijn om in aanmerking te komen voor zo'n functie.
Stenders zou gewoon zeggen, 'doe maar wat je leuk vindt, dat doe ik ook'.
NEIN NEIN NEINquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef alors het volgende:
Dan is de eerste die inbelt die domme kut Roy. Markeer mij woorden.
Nope.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:27 schreef alors het volgende:
Dan is de eerste die inbelt die domme kut Roy. Markeer mij woorden.
E j mit en leter n en wood.quote:
QFTquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:30 schreef alors het volgende:
Ohja dit nummer begint wel aardig, maar dan krijg je dat debieltjesgepiep.
Volgende week Michiel ipv Roosmarijn.twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 18:37:12Zin in de komende weken: achtereenvolgens op de stoel van @roos3fm, @coen3fm en @sanderlantinga zitten. En ook elke dag @metmichiel! #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef MarijeH het volgende:
Volgende week Michiel ipv Roosmarijn.twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 18:37:12Zin in de komende weken: achtereenvolgens op de stoel van @roos3fm, @coen3fm en @sanderlantinga zitten. En ook elke dag @metmichiel! #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef MarijeH het volgende:
NICE!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NICE!![]()
Goooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
eens een beetje Timur luisteren...
Als SR dan nog bestaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:12 schreef Qunix het volgende:
Wie is vandaag te gast bij EW?
- hi hi ha ha ho...
Ik las dat Amstelveen #SR16 wil binnenhalen. Lijkt me lachen, want dat is héél dichtbij dan
(plek is prima voor #SR16)
Vast wel... 3FM verdient er ook veel aan. Ze gaan net zo lang door tot het helemaal uitgekauwd is.quote:
Dat is het al toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vast wel... 3FM verdient er ook veel aan. Ze gaan net zo lang door tot het helemaal uitgekauwd is.
Volgend jaar is het hier heel dicht bij: bij mij in de stadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:12 schreef Qunix het volgende:
Wie is vandaag te gast bij EW?
- hi hi ha ha ho...
Ik las dat Amstelveen #SR16 wil binnenhalen. Lijkt me lachen, want dat is héél dichtbij dan
(plek is prima voor #SR16)
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgend jaar is het hier heel dicht bij: bij mij in de stad
... en dit jaar is het voor het grootste aantal Nederlanders dichtbij, scheelt weer uren rijden langs weilanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgend jaar is het hier heel dicht bij: bij mij in de stad
xDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dit jaar is het voor het grootste aantal Nederlanders dichtbij, scheelt weer uren rijden langs weilanden.
Wieso?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
De komende week wordt echt een SilentChaos topshow
Lurkers zullen als een mIranhoop op dit topic duiken
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 21:46:29Ik zit er weer helemaal klaar voor @3FM @Robstenders @stenders3fm #stendersleedvermaak reageer retweet
Frankquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Promo_Guy het volgende:
Frank die zich 'komt voorstellen' is een aardige bonus.
Had z'n radio programma wel eens op radio 1 gehoord, had echt heel andere voorstelling van hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FrankZijn kop is echt om te janken.
hij zei zelf afgelopen weekend ook dat het nog niet helemaal lekker loopt. hij mist z'n sidekick onder andere.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef ddx het volgende:
Toch jammer dat Timur niet ff wat meer actie doet in z'n radioprogramma.
Hij, zij of toch het?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zij zelf afgelopen weekend ook dat het nog niet helemaal lekker loopt. hij mist z'n sidekick onder andere.
*schaam*quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*schaam*![]()
denk dat ik daarom mn baan kwijt ben
ja, zwarte humor is mijn manier om ermee om te gaan. ben bang dat niet al mijn collega's dat kunnen waarderen....quote:
is hier beeld van???twitter:JorienRenkema twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 22:19:11Ik ben gisteren overigens live op de landelijke radio uit m'n broek gescheurd. Momentje hoor. reageer retweet
prima hoor. lekker kaasbaconpizza verorberdquote:
plintje! hoe is het met je kleine broer Peer de Plintkabouter?quote:
Die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
plintje! hoe is het met je kleine broer Peer de Plintkabouter?
opzoeken! geniale stripjes als ze nog op inet te vinden zijn. stonden een paar jaar geleden nog in de MetroSpits en nog veel eerder in SjoSji ofzo...quote:
Vind ze een beetje flauwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opzoeken! geniale stripjes als ze nog op inet te vinden zijn. stonden een paar jaar geleden nog in de MetroSpits en nog veel eerder in SjoSji ofzo...
DirkJanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind ze een beetje flauw![]()
Doe mij Jeroom/Dirk Jan maar
JAWOHL!quote:
No shitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb het idee dat deze Frank een betere opvolger is voor Bertje v Lent dan die Ingrid Perez.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
en Coen is niet meer de langste DJ van 3fm!
Wanne homo JONGUH.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Holenmens het volgende:
Nagellak dragen als manLekker 'ik wil anders zijn'
het wordt pas echt anders als je het op je lul smeert en er vervolgens cavia's mee gaat beschilderen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Holenmens het volgende:
Boeiendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Holenmens het volgende:
Rock snapt hetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het wordt pas echt anders als je het op je lul smeert en er vervolgens cavia's mee gaat beschilderen.
ik googlede net dat Coen maar 2m is....enig idee hoe lang hij is?quote:
Z'n eigen site zegt 2.03: http://www.csproducties.nl/over-coenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik googlede net dat Coen maar 2m is....enig idee hoe lang hij is?
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 18:52:05@debroervanroos @bartjancune Bijna. 2.03 meter. Stukje feitenkennis. reageer retweet
ah, dan zal dat wel kloppen. maar als Frank zijn haar opsteekt wint hijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Z'n eigen site zegt 2.03: http://www.csproducties.nl/over-coen
Wat je wilt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit nu weer? en mag ik dit leuk vinden?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit nu weer? en mag ik dit leuk vinden?
ah, niet mijn typequote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haar vader is een stier?![]()
[ afbeelding ]
quote:
hoiquote:
quote:
around the clock baby!quote:
+1quote:
Dat was volgens mij een van mijn eerst gedownloadde nummersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
deze had ik op een zelfgebrande cd
komt voor mij ook wel inde buurt ja.....via napster nog denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een van mijn eerst gedownloadde nummers
quote:
bij mij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]Dacht dat die al wel bekend was bij iedereen
The Policequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij niet
en voor mij kun je dat nummer niet verpesten. vind het toch al niks
Nom lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima hoor. lekker kaasbaconpizza verorberd
mij teveel werkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nom lekker
Je moet ook es zo'n rol pizzadeeg van AH kopen waar een potje saus bij zit, en dan zelf je pizza samenstellen
Epische pizza wordt dat
Blokjes Chorizo (Stegeman), plakjes champignons, Mozzarella, artisjokkenharten, groene paprika, ham en daaroverheen kaas strooien (pittig, 48+)quote:
Hoe laat is de pizza klaar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blokjes Chorizo (Stegeman), plakjes champignons, Mozzarella, artisjokkenharten, groene paprika, ham en daaroverheen kaas strooien (pittig, 48+)![]()
![]()
Docu over Giel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders die figureert in een docu over Giel. dat moet andersom verdorie!
teveel werk.....en als ik zo de ingredienten zie ook te prijzig en teveel weggooien.....en ik vraag me af of ik het lekker vind. ik ben niet van de artisjokken. ik ga liever door Artis sjokken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blokjes Chorizo (Stegeman), plakjes champignons, Mozzarella, artisjokkenharten, groene paprika, ham en daaroverheen kaas strooien (pittig, 48+)![]()
![]()
Maak dan meteen je eigen pizzadeeg, nog veel beterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nom lekker
Je moet ook es zo'n rol pizzadeeg van AH kopen waar een potje saus bij zit, en dan zelf je pizza samenstellen
Epische pizza wordt dat
ja, dat zei Stendersman net!quote:
Ik heb geen ovenquote:
quote:
hoezo? ik heb ook pas sinds 2 maanden een echte oven. hiervoor zo'n combimagnetron maar achteraf zuigt dat apenanussen.quote:
weggooien?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
teveel werk.....en als ik zo de ingredienten zie ook te prijzig en teveel weggooien.....en ik vraag me af of ik het lekker vind. ik ben niet van de artisjokken. ik ga liever door Artis sjokken.
Ik heb er geen plek voorquote:
WAT???? en jij bent een mens??? hoe kan dat??? er gaat weinig boven zo'n rijkbelegde deegschijf!quote:
Combi zit toch ook een oven in?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? ik heb ook pas sinds 2 maanden een echte oven. hiervoor zo'n combimagnetron maar achteraf zuigt dat apenanussen.
ik bedoel mee de restantjes mozzarella, de rest van de champignons enzo...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weggooien?
Die pizza gaat op hoor! Deze combo is goud.
sorry, verkeerde accountquote:
klopt, maar toch maakt mijn oven lekkerdere diepvriespizzas dan de combiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Combi zit toch ook een oven in?
Dat is geen probleem, kan je ook pizza's in klaarmaken dus.
Op zich een deegschijf is prima met lekker spul erop, maar zonder tomaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAT???? en jij bent een mens??? hoe kan dat??? er gaat weinig boven zo'n rijkbelegde deegschijf!
Hmm, hier geen verschil.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar toch maakt mijn oven lekkerdere diepvriespizzas dan de combi
Nee, maar ik heb een kleine keuken waar ik nu m'n kont al niet kan keren.quote:
klein bakje champigons en een grote bal mozzarella in kleine stukjes snijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoel mee de restantjes mozzarella, de rest van de champignons enzo...
Pics.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een kleine keuken waar ik nu m'n kont al niet kan keren.
en nee, ik heb geen dikke reet
Neuh.quote:
ja, zonder tomaat wordt lastig...hoewel....in de diepvries bij mijn supermarkten ligt iig CheeseOnion en een BaconCheese. beide zonder temaat volgens mij....en volgens mij zijn er van Dr Oetker Culinaria ook wat pizza's zonder tomaat....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op zich een deegschijf is prima met lekker spul erop, maar zonder tomaat.
Dus zou ik zelf moeten maken... en dat doe ik nooit.
please? *puppyogen*quote:
nja, nee....denk niet dat em wordt. bovendien heb ik nog geen genoeg van diepvriespizza'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klein bakje champigons en een grote bal mozzarella in kleine stukjes snijden
trusten wolfjequote:
quote:
quote:
quote:
Slaap lekker Wolfjequote:
quote:
geloof d'r , het is zoquote:
casa di mama pizzas zijn ook very nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nee....denk niet dat em wordt. bovendien heb ik nog geen genoeg van diepvriespizza's
Je wacht maar tot de 15equote:
ja, die moet ik nog proberen nu ik eindelijk een over heb die boven de 220graden komt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
casa di mama pizzas zijn ook very nice
deal! dan ga ik je bips in volle glorie aanschouwen!quote:
Hoe weet jij dat nou weerquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deal! dan ga ik je bips in volle glorie aanschouwen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij denkt dat jij en Minthy dezelfde persoon zijn. ik weet dat dat niet zo isquote:
als ik je nog niet weggejaagd heb met een stortvloed aan valentijnskaarten een dag eerder.....quote:
ik vind em prima te etenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Qunix het volgende:
Als pizzakenner.... Is dit dan wat?
http://www.oetker.nl/prod(...)-thai-chicken-style/
Ja, vast....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik je nog niet weggejaagd heb met een stortvloed aan valentijnskaarten een dag eerder.....
quote:
Blof had na Liefs uit London moeten stoppen imho.quote:
kut, dan moet ik mn lul wassenquote:
Liefs uit Londenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Blof had na Liefs uit London moeten stoppen imho.
Kun je een pizza mee beleggenquote:
Hou eens opquote:
pizza di pappa!quote:
omdat ik stiekem naar je billen heb gegluurdquote:
Pizza Cazzo Fromagioquote:
Toontje, ben jij dat? Toontje Lager???quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ik stiekem naar je billen heb gegluurd
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ik stiekem naar je billen heb gegluurd
je liep voor me..... tjaquote:
Je geeft míj de schuld dus?quote:
neequote:
tja, jij ging voor Rubber lopen!quote:
mmm, ben niet zo van die spinazie en niet van de tomaten. saus is prima, maar partjes en schijfjes vind ik minder.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:40 schreef ddx het volgende:
Had vandeweek deze pizza, prima te eten :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |