Baasquote:
Ik vind het wel tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:21 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/a/131150
Domien zijn moeder
Op facebook staat er ook 'is niet meer' dus zo gek vind ik het niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:16 schreef Holenmens het volgende:
Veel mensen denken nu dat hij dood is
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Budapest![]()
de hele week SC met z'n woordgrap *o*
xDquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
Budapest![]()
de hele week SC met z'n woordgrap *o*
Is hij 20? Dacht aan zijn stem te horen dat hij ouder was.quote:
Stenders is daar veel te laks voorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:55 schreef Zaktabak het volgende:
Als Stenders nou eens Wilbert over gaat nemen, maar dan wel nog even Basyl houdt als music director
Oh tof!quote:
Die maakt echt geen kans daarvoor ook, je moet echt een commerciële slijmjurk zijn om in aanmerking te komen voor zo'n functie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stenders is daar veel te laks voor
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Welkom bij 3peatFM, dit is uw gastheer: Wilbert Mutsaers
Daarom juist, veel leukere radio lijkt mij dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die maakt echt geen kans daarvoor ook, je moet echt een commerciële slijmjurk zijn om in aanmerking te komen voor zo'n functie.
Stenders zou gewoon zeggen, 'doe maar wat je leuk vindt, dat doe ik ook'.
Lijkt me zakelijk een onmogelijke vent om mee te werkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die maakt echt geen kans daarvoor ook, je moet echt een commerciële slijmjurk zijn om in aanmerking te komen voor zo'n functie.
Stenders zou gewoon zeggen, 'doe maar wat je leuk vindt, dat doe ik ook'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |