ik moet er nog steeds een beetje van huilenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Vind jij dat filmpje in de OP ook niet mooi Don?
Was het wat? Op zich wel een goeie uitslag al had ik liever dat Feyenoord gewonnen hadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:36 schreef Iwanius het volgende:
Morgen lui. Zin in dit weekend? Grappige wedstrijd die tussen Feyenoord en Vitesse.
1-1. Als de concurrenten slim zijn dan doen ze er hun voordeel mee.(Ajax)
ik vond het geen grappige wedstrijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:36 schreef Iwanius het volgende:
Morgen lui. Zin in dit weekend? Grappige wedstrijd die tussen Feyenoord en Vitesse.
1-1. Als de concurrenten slim zijn dan doen ze er hun voordeel mee.(Ajax)
wel een terechte uitslag?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het geen grappige wedstrijd
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef Drxx het volgende:
Bwhaha, de keeper van Western Sydney Wanderers VLOERT een speler van Newcastle Jets in de laatste seconde van de wedstrijd. En i.p.v. rood voor de keeper + een vrije trap, fluit de scheidsrechter af
Benjamin John Williams, hier kan hij Mata niet eens rood geven:
[ afbeelding ]
Mietje.
Doe even normaal tegen m'n neef, debiel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zou jij Mata geen rood geven dan? Nazi.
ik stomp je neer als je zo doorgaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zou jij Mata geen rood geven dan? Nazi.
Lekkere dag achter de rug kutje?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen m'n neef, debiel.
Eensquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik stomp je neer als je zo doorgaat.
Nee, ze geven hier niks om voetbal. Dit wordt t eerste land waar ik geen shirt ga vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond pas weer.
Samenvatting van gisteravond gekeken?
Welke land?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ze geven hier niks om voetbal. Dit wordt t eerste land waar ik geen shirt ga vinden.
Nee joh, alleen Japan en Filipijnen. We dachten nog Palau, maar dat werd te lastig en is volgens mij ook niet in Aziëquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ben je daar nog steeds, ik dacht dat je ging touren door Azië?
iesj oceaniequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh, alleen Japan en Filipijnen. We dachten nog Palau, maar dat werd te lastig en is volgens mij ook niet in Azië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |