ik vraag me af of dat te zuipen isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Bier met 0 kcal , only in the US of A.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat te zuipen is
Geen idee, hier is is "light beer", bier zonder alcohol, daar zonder kcalquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, hier is is "light beer", bier zonder alcohol, daar zonder kcal.
Hopelijk krijgen blue jays eindelijk wat voor elkaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk falen de NYY weer lekker hard.
Kan zomaar een seizoen goed gaan. Gebeurt best wel veel in de MLB, NHL en NFL.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen blue jays eindelijk wat voor elkaar.
Maar zal wel niet.
Vorig jaar werden ze getipt als een favoriet voor de world serie voor het seizoenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan zomaar een seizoen goed gaan. Gebeurt best wel veel in de MLB, NHL en NFL.
De Jaysquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar werden ze getipt als een favoriet voor de world serie voor het seizoen_!
heel veel man, iedereen dacht dat ze division sowieso gingen pakken.quote:
Dat moet dan wel echt pre-season geweest zijn, want al snel ging het niet goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heel veel man, iedereen dacht dat ze division sowieso gingen pakken.
ook bookmakers enzo
hadden op papier ook een goed team man
ja pre season heb ik het dan over maar het was gelijk chokequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt pre-season geweest zijn, want al snel ging het niet goed
hoe zien ze eruit danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Die nieuwe NBA shirts zijn wel vet trouwens, misschien dat ik een celtics shirt ga halen.
oh vind dat wel raar eruit zien manquote:
Alsof iemand dat gratis gaat verdelen...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben ook nog de oude shirts.
[..]
Gewoon sos.
American dream.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsof iemand dat gratis gaat verdelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |