Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik denk dat ik na lange tijd weer wat vaker ga posten :p
Nee. Ik heb mijn iPhone niet ge-jailbreakt.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn iPhone niet ge-jailbreakt.
Ah okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn iPhone niet ge-jailbreakt.
Was werken, dus niet gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja. Niet meer dan terecht denk ik
Weinig aan gemist. Hard gewerkt? of gewoon je centen binnen geharkt zonder er wat voor te hebben moeten doen?quote:
Moet wel bewegen, maar niet echt hard. AHquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig aan gemist. Hard gewerkt? of gewoon je centen binnen geharkt zonder er wat voor te hebben moeten doen?
Een vakkenvullertquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet wel bewegen, maar niet echt hard. AH.
Over 25 uur man. Dan is het grootste, of éen na grootste spektakel ter wereld erquote:
De superbowl.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over 25 uur man. Dan is het grootste, of éen na grootste spektakel ter wereld er
Al die vooroordelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De superbowl.
Weer volop genieten van 3 seconden actie waarna er weer een seconde of 40 een onderbreking volgt omdat de scheidsrechter weer fluit
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die vooroordelen constateringen
Het aantal reclames valt wel mee, soms 10-12 min lang geen reclamequote:
Reclame's om de 10 minuten tijdens een wedstrijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het aantal reclames valt wel mee, soms 10-12 min lang geen reclame.
lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over 25 uur man. Dan is het grootste, of éen na grootste spektakel ter wereld er
Ieder z'n ding. Ik zou gillend gek worden van al die reclame. Wat doen de supporters in het stadion eigenlijk tijdens die vele onderbrekingen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het aantal reclames valt wel mee, soms 10-12 min lang geen reclame.
miller lite drinkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik zou gillend gek worden van al die reclame. Wat doen de supporters in het stadion eigenlijk tijdens die vele onderbrekingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |