Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
tuurlijk uitputten hihi...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef mriekz het volgende:
Oeh Nikkie! Dan zorgen we wel dat ie slaapt...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het meer het noorden, niks oosten
[..]
Zeker iets met een tik
Ach, alles is te rijdenquote:
Dezelfde provinciequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net was er nog gezegd in de zelfde stad als wok
Had je al een mbo of havo diploama dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]geen werk kunnen vinden dus moet wat
nee zelfde provincie... ik woon half uur rijden van wok... nou ja.. nu iets verder...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net was er nog gezegd in de zelfde stad als wok
Naar New York wordt wat lastiger.quote:
Oke en waar in die provincie ongeveer?quote:
Zelfde als jij dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee zelfde provincie... ik woon half uur rijden van wok... nou ja.. nu iets verder...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had je al een mbo of havo diploama dan?
Waar moet jouw ideale vrouw aan voldoen?quote:
vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke en waar in die provincie ongeveer?
[..]
Zelfde als jij dus
[..]heb al ruim 3.5 jaar mijn mbo niveau 4 op zak
Met de auto naar de haven, auto op de boot, stukkie varen, auto van de boot, en verder rijden.quote:
Pheno! Jij bent mijn held! Dat wist je nog niet, maar ik ben net zo gek op pinguins als jij...quote:
Dat is varenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook een oplossing voor
[ afbeelding ]
Pheno
Tetten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Waar moet jouw ideale vrouw aan voldoen?
Dan kan ik ff checken of t goedkomt...
lief en niet egoïstisch... ow en k wil geen relatie...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Waar moet jouw ideale vrouw aan voldoen?
Dan kan ik ff checken of t goedkomt...
Das jouw droombeeld jaquote:
Er liggen nu pinguins op mijn autoruit, zodat ik morgen niet hoef te krabbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef mriekz het volgende:
[..]
Pheno! Jij bent mijn held! Dat wist je nog niet, maar ik ben net zo gek op pinguins als jij...![]()
Grafische vormgever en dan uitstroomprofiel interactief. Kunst en Techniek in enschede aan Saxionquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
van
welke opleiding heb je je diploma?
en nu doe je kunst en? waar volg je dat?
Detailsquote:
Ah, precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grafische vormgever en dan uitstroomprofiel interactief. Kunst en Techniek in enschede aan Saxion
[..]
Details
Lol. Jaaaarenlang gespaard: van dekbedovertrek tot onderzetters, van posters tot bekers etc.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er liggen nu pinguins op mijn autoruit, zodat ik morgen niet hoef te krabben
maaar ff zonder dollen.. ben niet gek op trio... liever een op een...quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke en waar in die provincie ongeveer?
Een gangbang?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maaar ff zonder dollen.. ben niet gek op trio... liever een op een...![]()
![]()
![]()
Vuurwerk in de overloop afsteken is gevaarlijkquote:
quote:
Haha ik ben ook niet op zoek naar een relatie, heb er al 1.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vuurwerk in de overloop afsteken is gevaarlijk
nope... grote bek klein hartje.. verlegen hihi... just 1on1quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:44 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha ik ben ook niet op zoek naar een relatie, heb er al 1.
Wel altijd geinteresseerd in vrouwen... Ssst
Meer dan een uur rijden bij jou vandaanquote:
Trusten Meid en succes morgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
nikkie vind het erg gezellig maar moet half 7 werken dus moet gaan slapen... weltrusten lieverds![]()
![]()
Aww slaap lekker! Dikke kus waar je m maar wiltquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
nikkie vind het erg gezellig maar moet half 7 werken dus moet gaan slapen... weltrusten lieverds![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef mriekz het volgende:
[..]
Aww slaap lekker! Dikke kus waar je m maar wilt![]()
Slaap lekker mriekzquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef mriekz het volgende:
Nou.. Ik lag ook al een uur vanuit mijn bed met jullie te communiceren..
Maar ik ga ook maar eens slapen!![]()
Sweet dreams!![]()
Jij ook straks! Tot morgen! (Verslaafd)quote:
Trustequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:53 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eenskijken of ik vandaag nog in bed lig
Bis Later Lui
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 crv
02. 050 mriekz
03. 044 wel.o.k
04. 041 MPG
05. 037 Nikkie_86
06. 031 Trevland
07. 025 Bos81
08. 021 Miniem
09. 017 gianni61
10. 015 goldfinger1963
11. 010 roos85
12. 009 Pheno
13. 009 DaMart
14. 008 KapiteinGasthof
15. 005 sararaats
16. 005 littledrummergirl
17. 004 Muck
18. 001 JJdJ1984
Reeks-statistieken!
Ik heb een aantal jaren van de bijstand moeten leven.. Ben wel blij dat ik nu toch al bijna 3 kwart jaar een betaalde baan heb.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ook al een tijdje in de bijstand gezeten en dat was niks voor mij
He, ik moest nog even van het oosten naar schipholquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 06:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren van de bijstand moeten leven.. Ben wel blij dat ik nu toch al bijna 3 kwart jaar een betaalde baan heb.
paar tientjes? wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ik ben ook blij met mn baan![]()
Stoor me ook aan mensen die 'niet willen werken voor n paar tientjes'
en dan kom je niet ff koffie drinken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik moest nog even van het oosten naar schiphol
Nu ik naar school ga krijg ik wel minder maar dit is wel beter dan het gene wat ik er voor moest doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 06:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren van de bijstand moeten leven.. Ben wel blij dat ik nu toch al bijna 3 kwart jaar een betaalde baan heb.
niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iig geen mensen onzedelijk betasten
dat doe ik gratisquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iig geen mensen onzedelijk betasten
vandaag niet denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nieuwe dag.. nieuwe ronde.. nieuwe kansen !!! go wokjee!
Mn zusje zit thuis met een uitkering en wil wel werken, maar maar 20 uur en ze wil minimaal 150 euro meer overhouden dan nu met die uitkering...quote:
nee, ze werkt om geen uitvreter van de maatschappij te zijn :pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn zusje zit thuis met een uitkering en wil wel werken, maar maar 20 uur en ze wil minimaal 150 euro meer overhouden dan nu met die uitkering...
Anders werkt ze voor niks zegt ze.
oh ja, jouw zusje...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn zusje zit thuis met een uitkering en wil wel werken, maar maar 20 uur en ze wil minimaal 150 euro meer overhouden dan nu met die uitkering...
vanmiddag kinderen halenquote:
die uitkering stopt vanzelf keer toch?loopt niet oneindig door toch??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gezellig!fa je nog wat leuks met ze doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, jouw zusje...
[..]
vanmiddag kinderen halen
Bijstand, dus als ze zich aan de regels houdt verder welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
die uitkering stopt vanzelf keer toch?loopt niet oneindig door toch??
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh ja, jouw zusje...
[..]
vanmiddag kinderen halen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga btw de jongste haar telefoon afpakken. Weet ze nog niet, maar ze krijgt hem voorlopig niet meer terug
Het is wel zo dat als je in de bijstand zit je wel aan alle kanten genaaid wordt als je iets verdiend of krijgt en het is helemaal erg als je dan als nog je verplichte aanwezigheidsuren moet maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga btw de jongste haar telefoon afpakken. Weet ze nog niet, maar ze krijgt hem voorlopig niet meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft een app erop gezet zonder het te vragen en gelogen over haar leeftijd...quote:
nog geen plannen, ik heb er helaas maar 1 dit weekend. als ze niet ziek isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gezellig!fa je nog wat leuks met ze doen?
is dat zo ernstig dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft een app erop gezet zonder het te vragen en gelogen over haar leeftijd...
wipen dat dingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft een app erop gezet zonder het te vragen en gelogen over haar leeftijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |