lief en niet egoïstisch... ow en k wil geen relatie...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Waar moet jouw ideale vrouw aan voldoen?
Dan kan ik ff checken of t goedkomt...
Das jouw droombeeld jaquote:
Er liggen nu pinguins op mijn autoruit, zodat ik morgen niet hoef te krabbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef mriekz het volgende:
[..]
Pheno! Jij bent mijn held! Dat wist je nog niet, maar ik ben net zo gek op pinguins als jij...![]()
Grafische vormgever en dan uitstroomprofiel interactief. Kunst en Techniek in enschede aan Saxionquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
van
welke opleiding heb je je diploma?
en nu doe je kunst en? waar volg je dat?
Detailsquote:
Ah, precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grafische vormgever en dan uitstroomprofiel interactief. Kunst en Techniek in enschede aan Saxion
[..]
Details
Lol. Jaaaarenlang gespaard: van dekbedovertrek tot onderzetters, van posters tot bekers etc.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er liggen nu pinguins op mijn autoruit, zodat ik morgen niet hoef te krabben
maaar ff zonder dollen.. ben niet gek op trio... liever een op een...quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke en waar in die provincie ongeveer?
Een gangbang?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maaar ff zonder dollen.. ben niet gek op trio... liever een op een...![]()
![]()
![]()
Vuurwerk in de overloop afsteken is gevaarlijkquote:
quote:
Haha ik ben ook niet op zoek naar een relatie, heb er al 1.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vuurwerk in de overloop afsteken is gevaarlijk
nope... grote bek klein hartje.. verlegen hihi... just 1on1quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:44 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha ik ben ook niet op zoek naar een relatie, heb er al 1.
Wel altijd geinteresseerd in vrouwen... Ssst
Meer dan een uur rijden bij jou vandaanquote:
Trusten Meid en succes morgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
nikkie vind het erg gezellig maar moet half 7 werken dus moet gaan slapen... weltrusten lieverds![]()
![]()
Aww slaap lekker! Dikke kus waar je m maar wiltquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
nikkie vind het erg gezellig maar moet half 7 werken dus moet gaan slapen... weltrusten lieverds![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |