Wat vind je van Eefje?quote:
Neem wat ritalin, dan komt alles goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Excuses, ik moest snel zijn en in paniek typte ik dat
Maar dan wel goedquote:
Nou ja lekker mysterieus of zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Excuses, ik moest snel zijn en in paniek typte ik dat
Dat is het derde oog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
Jammer van die pukkel op jaar hoofd
Nee, die chick uit je avatar is lekker idd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
Jammer van die pukkel op jaar hoofd
Dat is een User Icon.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, die chick uit je avatar is lekker idd.
Inderdaad.quote:
De nieuwe Stromae.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:40 schreef SunChaser het volgende:
En dit gaat gedraaid worden op 3FM?
Jij vindt het kut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit niet.
Ik ook en dat vind je vast geen verrassing.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het kut?
Wat een verrassing.
Gramulanion loopt al de hele tijd alles af te krakenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het kut?
Wat een verrassing.
Vandaar dat tong80 zo'n ongelofelijke hekel aan hem heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gramulanion loopt al de hele tijd alles af te kraken
Ha een foto van Leontien van Moorselquote:
Ik loop net nog Humberto Tan aan te prijzen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gramulanion loopt al de hele tijd alles af te kraken
Dat zal hij over 10 minuten wel bevestigen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaar dat tong80 zo'n ongelofelijke hekel aan hem heeft.
* xDquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef alors het volgende:
Bas speelt bas.
Bas had een basleraar.
xd
Ik vind niet alles van Brown even leuk maar dit is wel lekker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik nou leuk.
Mexicano vindt het vast kut.
\oquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik nou leuk.
Mexicano vindt het vast kut.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind niet alles van Brown even leuk maar dit is wel lekker.
Hoi Wimquote:
Uiteraard. Dat is makkelijk te merkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij is die Jamie nog het meest verslaafd
Ze hebben een toetsenist erbij gekocht. Pas 3 jaar hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Direct had toch alleen maar 4 bandleden?
Verdomme. Dat dacht ik precies ook netquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Waarom legt Matthijs de klemtoon verkeerd bij Rolling Stones
en waarom ziet Tim er zo raar uit?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben een toetsenist erbij gekocht. Pas 3 jaar hoor.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Satisfaction, Gimme Shelter is oneindig veel beter.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Wat zit die gozer vies aan zijn baard te krabben
Kijk hem eens zijn best doen keihard Rock-n-Roll te zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
Die Spike is me toch een enorme teringlul.
Goed nummer.quote:
De top 2000 is het met mij eens.quote:
Terwijl hij Frans van Zoest heet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Kijk hem eens zijn best doen keihard Rock-n-Roll te zijn.
Professor Don Mexi Bakker dames en heren!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Ik heb alle DVDs hoor van de Backalley Boys.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom laat nooit eens iemand de Backstreet Boys zien ofzo?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miles Davis is een god.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind je van Miles Davis Cnor?
lokpostquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Nu zit Matthijs nog steeds te zeuren over de tijdHet is ook nooit goed he?
Ken je die CD hierboven?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Sommige dingen verleer je nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Lees je de reacties wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef tong80 het volgende:
Miles Davids en Dead Moon bij Di-Rect.
Waarom maken jullie van die kut muziek ?
godsamme wat kutquote:
Service hè.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef DeeBee het volgende:
'Alleen maar amuses.'
'Gaan deze avond een keer maken.'
'Eigenlijk veel te kort.'
'Doet het geen eer aan.'
En gewoon niks veranderen aan het item...je verwacht het niet met de #unieke talenten op de redactie!
Inderdaad he. Dit nummer is weer zo standaard.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef tong80 het volgende:
Miles Davids en Dead Moon bij Di-Rect.
Waarom maken jullie van die kut muziek ?
Zeer zeker!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Stickertje het volgende:
Ze zijn er wel op vooruitgegaan sinds ze die andere zanger hebben vervangen
Onterecht?quote:
Nee, is niet een officiele.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, zou wel moeten zeker?
Dries Roelvink ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel beter dan Dinand Woesthoff.
Ik denk eigenlijk dat die toetsenist een groter aandeel heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Stickertje het volgende:
Ze zijn er wel op vooruitgegaan sinds ze die andere zanger hebben vervangen
Geen tijd geen tijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Moest Adriaan nog een boekje verkopen?
En waar is de Lucky
Sorry, de reclame is onverbiddelijk!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Moest Adriaan nog een boekje verkopen?
En waar is de Lucky
Iets wat jij niet begrijpt is niet per definitie semi-intellectueel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:53 schreef Gruisman het volgende:
De tering semi-intellectuele gedichtjes..
Ze moeten je laten opsluiten in een dwangbuis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:53 schreef tong80 het volgende:
Van Dis.Let niet op Vermeer Frans Hals.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets wat jij niet begrijpt is niet per definitie semi-intellectueel.
Geen idee, alleen wijven kijken WIDM.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet die ook mee bij WIDM
Ow ik kijk WIDM niet dus ik had geen idee wie Jennifer isquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet die ook mee bij WIDM
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, alleen wijven kijken WIDM.
Uh ik niet. Ik kijk Grenzeloos Verliefdquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, alleen wijven kijken WIDM.
Goeie molactiequote:
Ik ga er alvast eentje boeken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
Only adult vakanties klinkt echt heel fout.
Samen met Rene zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er alvast eentje boeken.
Of met zijn drietjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk Mani. Die houdt van Jessica.
Oe nu wordt Rene boos die wilde ook mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik zouden Jessica inderdaad niet weigeren als ze mee zou willen
René kent zijn rol. Als wij drie zijn uitgesproken en we hebben tijd over mag hij ook wat zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nu wordt Rene boos die wilde ook mee.
Ow jullie gaan alleen praten, wat saai.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René kent zijn rol. Als wij drie zijn uitgesproken en we hebben tijd over mag hij ook wat zeggen.
Mijn laatste woordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten je laten opsluiten in een dwangbuis.
Heeft ze epilepsie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Als wij klaar zijn met Jennifer komt er alleen nog maar schuim uit.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow jullie gaan alleen praten, wat saai.
Ah nu wordt het interessant. Neem je een webcam mee?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Praatjes vullen geen gaatjes.
Webcam, HD apparatuur, fluffer, alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nu wordt het interessant. Neem je een webcam mee?
Stuur tegen die tijd maar een linkje door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Webcam, HD apparatuur, fluffer, alles.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:58 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is Yvon Jaspers er vanavond.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht dat Yvon niet meer mocht komen van de KRO in verband met de boer zoekt vrouw lucky's.
quote:- Floortje Dessing. Haar reisprogramma ‘Floortje Naar het Einde Van De Wereld’ heeft torenhoge kijkcijfers.
- Martin Simek was ooit succesvol tenniscoach. Hij is zwaar onder de indruk van de documentaire ‘The Man Behind The Racquet’ over Andy Murray.
- Ook torenhoge kijkcijfers voor Boer Zoekt Vrouw Internationaal, maar dat is eigenlijk geen verrassing. Zondag alweer de laatste van dit seizoen. Aan tafel Yvon Jaspers.
Muziek is er uiteraard van onze huisband Tangarine, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Weet ik veel, dat was toen eens gezegd in een uitzending dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat was toen eens gezegd in een uitzending dacht ik.
Of hier op Fok!, dan is het zeker waar.
Ik hoop dat hij griep heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
Pietertje is er toch ook wel bij vanavond?![]()
![]()
Misschien wel uitersten, maar allebei irritant.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:33 schreef Lemans24 het volgende:
Floortje Dessing en Yvon Jaspers, twee uitersten. De eerste ultiem relaxt, de tweede bloedirritant. Gaat hopelijk interessant worden.
Je bent niet goed bij je appel.quote:
Deze week gaat eeuwig door.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef Blaxje het volgende:
Geen Pieter Derks = geen afsluiting van de week
Ja ik probeer Nederland nog wat muziek smaak bij te brengen, veel verder dan Di-rect en Kane komen jullie niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij houdt van Saskia en Serge! Met d'r blauwe jurk en pruikje.
quote:
Echt een radioband.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Toch hebben ze geen héle slechte stemmen.
Nee ze gaat liever taart eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef Tem het volgende:
Yvonne wil ook wel weer eens een goede befbeurt.
Ik vind het stom.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Helemaal eens Yvon Ramses is een prachtige serie! Ja Yvon ik weet het wel
quote:
Maarten is een goede acteur. Die Ramses speeltquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef marcodej het volgende:
Ramses komt over als een vermoeiend kereltje in die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |