quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld en ik zie nu letterlijk rondvliegende tetten voor me
Ik heb dat ook hoor. Tot circa een jaartje geleden was 1 keer per week hardlopen fysiek ook wel het maximum voor mij. Maar door af en toe rustiger te trainen haal ik nu sinds oktober al de 150km per maand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:14 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel ergens een pijntje voor, tijdens of na het lopen. Vast de leeftijd![]()
Maar toch heb ik nog geen grote blessures gehad de afgelopen jaren.
Dat is wel heel brusque opeens. Als je bang bent dat je echt iets hebt, moet je naar de dokter of fysio gaan.. Google of dit topic kunnen informerend zijn, maar toch niet echt helpen..quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik hier een pijntje meld dan heb ik er al langer 'last' van. Nu doet het dus echt gemeen zeer sinds gisterenavond, maar mijn knie zeurt al wel een poosje.
Anyway, ga lekker verder navelstaren met z'n allen zou ik zeggen. Ben ook eigenlijk wel een beetje klaar met dit topic.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was bij mij wel de oorzaak![]()
Trouwens, heb echt een geweldige sportbeha bij Primark gescoord. Ze noemen het een push up sportbeha omdat de boel niet meer helemaal platgedrukt wordt. Zo ff een rondje mee doen. /lekkerbelangrijk /tochblijmeeOh, ben benieuwd hoe 'ie bevalt! Ik ben al Toos Tietloos van mijzelf.. en met een sport BH aan is het maar goed dat m'n kont wel rond is, anders zou ik nog voor een vent aangezien kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Jammer! Veel plezier met lopen in ieder geval, daar gaat het om.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Joh gaat erom dat er een steeds zuurder toontje in dit topic komt. Incest gebeuren. Vriendjes zijn lekker aan het kusje kroelen en aan het high 5-en als er een seconden sneller wordt gelopen en anderen worden stelselmatig genegeerd of subtiel geschoffeerd. Ja maak ik me zelf ook schuldig aan en dit soort kliekjesvorming komt gewoon als heel lang min of meer dezelfde mensen in een topic zitten.
Ik haal er gewoon niks meer uit behalve frustratie, dus stop gewoon lekker met dit topic en trek m'n eigen plan. Verder no hard feelings ofzo, ben er gewoon klaar mee.
Hij zit iig al heerlijk. En kostte maar 6,-. Bouncen gaat ook primaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd hoe 'ie bevalt! Ik ben al Toos Tietloos van mijzelf.. en met een sport BH aan is het maar goed dat m'n kont wel rond is, anders zou ik nog voor een vent aangezien kunnen worden.
Wut? Noooquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Joh gaat erom dat er een steeds zuurder toontje in dit topic komt. Incest gebeuren. Vriendjes zijn lekker aan het kusje kroelen en aan het high 5-en als er een seconden sneller wordt gelopen en anderen worden stelselmatig genegeerd of subtiel geschoffeerd. Ja maak ik me zelf ook schuldig aan en dit soort kliekjesvorming komt gewoon als heel lang min of meer dezelfde mensen in een topic zitten.
Ik haal er gewoon niks meer uit behalve frustratie, dus stop gewoon lekker met dit topic en trek m'n eigen plan. Verder no hard feelings ofzo, ben er gewoon klaar mee.
Volgens mij zijn wij lief voor iedere nieuwe loper, tochquote:
Bedoel je nu dat je blij bent dat Swets weggaat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit topic gaat de goede kant op. Eindelijk.
Voor mij iig welquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij lief voor iedere nieuwe loper, tochWe zijn allemaal op hetzelfde punt begonnen. Maar goed, dat is mijn visie.
Je hebt me overgehaaldquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij zit iig al heerlijk. En kostte maar 6,-. Bouncen gaat ook primaIk zou dus willen zeggen: rennen naar de Primark
Eh nee. Ik had zijn uitbarsting volkomen gemist, eerlijk gezegd. Ik doelde op SEMTEXs aankoop.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je blij bent dat Swets weggaat?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Eh nee. Ik had zijn uitbarsting volkomen gemist, eerlijk gezegd. Ik doelde op SEMTEXs aankoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door SEMTEX op 30-01-2014 13:35:37 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Volgens mij is dat nog voor niemand hier zo geweest. Ik zie mensen met shinsplints of erger na lange tijd weer terugkeren (Dido, Yuki o.a. ) en met goed advies e.o. krachttraining/oefeningen is veel goed uit te bannen. We moeten elkaar wat minder bang maken ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben zelf vaak heel bang dat een pijntje meteen einde hardloopcarričre betekent, wat me vreselijk lijkt.
Precies. En we moeten ook onszelf niet te bang maken door te googelen. Al doe ik dat zelf ook heel vaak en vind dan alleen uiterst terminale diagnoses.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef SEMTEX het volgende:We moeten elkaar wat minder bang maken ook
Ah nee, niet doen! Je bent een van de kleurrijke types die dit topic nog de moeite waard maken. Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, daarom post ik zelf eigenlijk ook bijna nooit meer. Maar het is toch wel leuk om een beetje op de hoogte te blijven en het motiveert ook wel. Dus wat kan jou het schelen wat ze lullen, jij hebt toch de grootste!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was bij mij wel de oorzaak![]()
Trouwens, heb echt een geweldige sportbeha bij Primark gescoord. Ze noemen het een push up sportbeha omdat de boel niet meer helemaal platgedrukt wordt. Zo ff een rondje mee doen. /lekkerbelangrijk /tochblijmeeDie is leuk! Binnenkort maar eens langs de Primark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig! Automatische metronoom! Loop je altijd op het juiste tempo!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef CaLeX het volgende:
Blessures bah!
Laatste tijd heb ik dat mijn knie vaak 'knakt' als ik mijn been strek. Na +/-6km begint dit wel elke keer irritant te worden....
Ik zit een stuk zuidelijker dan Kaapstad, San Carlos de Bariloche in Argentijns Patagonië/Merengebied (41°09′S 71°18′W). Dus rechtsedirecte blijft de meest zuidelijke inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 07:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
46'22'34.36" South
beat that!!
Mits je passen uiteraard even lang blijvenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:03 schreef Frsh het volgende:
Swets? What happened?
[..]
Handig! Automatische metronoom! Loop je altijd op het juiste tempo!
Wow, indrukwekkende woonomgevingquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef flipsen het volgende:
Ik zit een stuk zuidelijker dan Kaapstad, San Carlos de Bariloche in Argentijns Patagonië/Merengebied (41°09′S 71°18′W).
Al een jaar of 8quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkende woonomgeving(of zit je er tijdelijk?)
Daar zal wel niet ieder weekend een hardloopwedstrijd binnen fietsbereik zijn... Ik zou er niet willen wonen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Al een jaar of 8Vooruit, nog maar een keertje wat mensen de ogen uitsteken
![]()
[ afbeelding ]
Ons (huur)huisje is niet te zien, maar rechts in het bos
Bergen en water!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef flipsen het volgende:
Allemaal bedankt voor het warme welkom! De spierpijn valt nog redelijk mee, straks maar even gewoon wandelen met de honden en dan morgen kijken of het me lukt om dag 2 van het schema te lopen
[..]
Ik zit een stuk zuidelijker dan Kaapstad, San Carlos de Bariloche in Argentijns Patagonië/Merengebied (41°09′S 71°18′W). Dus rechtsedirecte blijft de meest zuidelijke inderdaadMisschien moeten we maar verhuizen naar El Calafate of zelfs Ushuaia in Vuurland
SPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel jaarlijks een 21km loopquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar zal wel niet ieder weekend een hardloopwedstrijd binnen fietsbereik zijn... Ik zou er niet willen wonen.
Klinkt als een uitnodiging voor een FOK!-meet! Wanneer is ie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wel jaarlijks een 21km loopDat is nu nog even niet aan de orde overigens
Heb nu alweer spijt dat ik je op dit topic heb gewezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
December, dus ik heb nog even de tijd om te trainen! En start hier in de achtertuin (het Llaollao-hotel zie je rechts op de foto die ik postte), lekker makkelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Klinkt als een uitnodiging voor een FOK!-meet! Wanneer is ie?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb nu alweer spijt dat ik je op dit topic heb gewezen
Wow, mooie omgeving!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Welkom bij de club... hier ook springerskniequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Recht aan de voorkant, onderkant van de knieschijf. Gekke is... gisteren niet gelopen
Vandaag maar ff niet lopen en weer wat extra rek en strek oefeningen aan mijn steeds verdere repertoire toevoegen.
Wie heeft er hardloopwedstrijden nodig als je je huis uitstapt en op de meeste prachtige trails stapt? Langs de meren, door het bos over de bergenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar zal wel niet ieder weekend een hardloopwedstrijd binnen fietsbereik zijn... Ik zou er niet willen wonen.
Erg jammer, vind jouw reacties altijd erg leuk en echt tof om je te volgen naar je eerste marathon! Hoop dat we je binnenkort wel weer kunnen begroeten!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
My godquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik mag vanavond weerquote:
Is er wel genoeg asfalt om op te lopen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook wel jammer. Was heel benieuwd hoe de verdere voorbereiding naar je eerste marathon gaat verlopen, Swetsie!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Jero_nimo het volgende:
echt tof om je te volgen naar je eerste marathon! Hoop dat we je binnenkort wel weer kunnen begroeten!
Is natuurlijk gewoon een normaal kookboek, maar dan hebben ze overal waar staat "voor 4 personen" vervangen door "voor 2 personen".quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:07 schreef YUR het volgende:
Prima massage gehad net...en toen kwam ik thuis en lag het Hardloperskookboek in de brievenbus![]()
Dubbele porties patat met frikandellenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is natuurlijk gewoon een normaal kookboek, maar dan hebben ze overal waar staat "voor 4 personen" vervangen door "voor 2 personen".
Ik heb nog genoeg vetquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Corniel het volgende:
Hardlopers koken? Worden ze daar niet heel taai van met dat pezige vlees? Ik denk dat sudderen met veel jus de enige kans is om er iets van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |