SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn maandtotaal is uitgekomen op 13 trainingen en 146 km. Dat laatste is voor mij een record. Ook heb ik twee PR's mogen noteren op de 1k en 15k, maar die zijn helaas niet pijllproof.
Ook dat. Dan heb je in 99% van de gevallen een zeldzame vorm van kanker of lupus ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef YUR het volgende:
Je moet gewoon niet ieder pijntje googlen. Ik was al 1400 keer dood geweest volgens dr Google man
Slow down!quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz pijntje in de knie. *slingert google aan* Ja hoor, lijkt op een beginnende springers/lopers knie
Die hadden we nog niet gehad.
Prima vooruitgang dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
Les 4 gehaald, en eigenlijk gingen de 3 min best makkelijk
Wh00p!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
Dat is niet heel erg verstanding IMO.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad even gas terug, het was toch een taper weekje. Goed rekken en strekken komende dagen. Misschien morgen een voorzichtige 5K en anders pas zondag weer lopen. Das dan wel gelijk de Asselronde
Stom lijf. Ik wil gewoon draven
Dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef YUR het volgende:
Je moet gewoon niet ieder pijntje googlen. Ik was al 1400 keer dood geweest volgens dr Google man
Lopersknie zijn de pezen aan de zijkant, die over het bot heen schuren als je loopt. Jouw blessure klinkt anders?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Recht aan de voorkant, onderkant van de knieschijf. Gekke is... gisteren niet gelopen
Vandaag maar ff niet lopen en weer wat extra rek en strek oefeningen aan mijn steeds verdere repertoire toevoegen.
Jumpersknee is een geïrriteerde patellapees, dat is de pees middenonder je knieschijfquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lopersknie zijn de pezen aan de zijkant, die over het bot heen schuren als je loopt. Jouw blessure klinkt anders?
Goed bezig Ynske!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
pijn/irritatie begint bij lopersknie aan de zijkant, maar straalt wel naar onder je knieschijf uit...quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lopersknie zijn de pezen aan de zijkant, die over het bot heen schuren als je loopt. Jouw blessure klinkt anders?
Muziek op, dan hoor je het niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef CaLeX het volgende:
Blessures bah!
Laatste tijd heb ik dat mijn knie vaak 'knakt' als ik mijn been strek. Na +/-6km begint dit wel elke keer irritant te worden....
Ik heb eigenlijk altijd wel ergens een pijntje voor, tijdens of na het lopen. Vast de leeftijdquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef mosselmossel het volgende:
Boeien wat het precies is. Swets heeft elke keer kleine dingetjes. Zal nu ook wel zo zijn. Niet elk dfingetje dat je voelt is een blessure. Gewoon volgende training wat rustiger of niet, daarna gewoon weer lekker verder.
En wat Yur zegt. Het valt mee dat je nog leeft volgens Dr. Google.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Muziek op, dan hoor je het niet meer
Dat was bij mij wel de oorzaakquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
En als je twijfelt even langs de fysio voor uitsluiting. Misschien heb je wel gewoon verkeerd gezeten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was bij mij wel de oorzaak![]()
Trouwens, heb echt een geweldige sportbeha bij Primark gescoord. Ze noemen het een push up sportbeha omdat de boel niet meer helemaal platgedrukt wordt. Zo ff een rondje mee doen. /lekkerbelangrijk /tochblijmeeNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar vliegen die van mij uit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |