Dit kan je dus op verschillende manieren opvatten.quote:
Dat denk ik nu ook, maar ben bang voor spijt als ik 39 ben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Terechte klacht wel. Waarom zou je sowieso oud willen worden? 40 is oud genoeg.
Gewoon op je zolderkamer drugs gebruiken toch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef SpecialK het volgende:
Toch wel grappig zo'n topic op binnenpoezenforum fok! over genieten van het wilde leven.
Dan kan die stoer doen bij zn vrienden. Dan hoort hij erbij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef WitteMuur het volgende:
Wat is er nou leuk aan roken en alcohol
Waar heeft hij het over "het wilde leven"?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef SpecialK het volgende:
Toch wel grappig zo'n topic op binnenpoezenforum fok! over genieten van het wilde leven.
Stoere manchild ben je, zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over "het wilde leven"?
Ik heb genoeg doekoequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Roken vind ik geld verspilling dat kan je beter uitgeven aan eten en bier.
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
Aangezien er ook nog eens veel misverstanden zijn over wat 'gezond' eten is en wat niet, en er daarnaast ook steeds meer rotzooi in dat 'gezonde' eten blijkt te zitten, eet ik gewoon wat ik wil eten, en dat gaat voorlopig redelijk goed allemaal.
Ik ben ook bang dat ik later spijt krijg, maar wat als er geen later is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
De maatschappij wil evengoed ook dat wij na onze 67e dood neervallen. Een gezonde levensstijl draait nog altijd om jezelf, daar heb je altijd profijt van. Bovendien kan je wel zeggen dat je het later niets boeit, maar wanneer je ouder en ouder wordt zal je de nadelen vanzelf ondervinden.
Super gezond leven is nergens voor nodig, maar een beetje letten op je gezondheid is niks mis mee.
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Aberella het volgende:
Weet je wat ranzig is, de ochtend na een wilde nacht vroeg op moeten en dan een sigaret opsteken
Dan steek je er dan toch geen op?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Aberella het volgende:
Weet je wat ranzig is, de ochtend na een wilde nacht waarin de alcohol rijkelijk vloeit vroeg op moeten en dan een sigaret opsteken
Jawel want anders krijg ik last van onthoudingsverschijnselen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:47 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dan steek je er dan toch geen op?
Dan ga ik echt over m'n zuigerquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Aberella het volgende:
Weet je wat ranzig is, de ochtend na een wilde nacht waarin de alcohol rijkelijk vloeit vroeg op moeten en dan een sigaret opsteken
Dan heb je een zwakke geestquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jawel want anders krijg ik last van onthoudingsverschijnselen.
Ja, barfen kotsen overgeven aka over je zuiger gaanquote:
Hoe ga je dan los?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef Aiciu het volgende:
6 dagen in de week sporten en gezond eten en dan 1 dag in de week losgaanroken en drugs doe ik nooit.
Juist ja, een vloerpizza leggen dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja, barfen kotsen overgeven aka over je zuiger gaan
Dan leef ik al 1,5 jaar in geleende tijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Terechte klacht wel. Waarom zou je sowieso oud willen worden? 40 is oud genoeg.
Oh, drank wel. Oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gewoon gek zijn van mezelf en genoeg drank
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Juist ja, een vloerpizza leggen dus.
zou je het erg vinden om nu dood te gaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dan leef ik al 1,5 jaar in geleende tijd.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef marc0871 het volgende:
weet je wat het is?
als je jong bent, zou je dingen kunnen laten, omdat je later ook nog van je gezondheid wil genieten.
tegen de tijd dat je ouder bent, denk je: had ik bepaalde dingen maar gedaan, toen ik jonger en nog gezond was.
conclusie; je wint het nooit.
moraal; leef in het nu. later komt nog wel een keer.
Ik drink alleen als ik die week geen wedstrijd heb trouwensquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, drank wel. Oké, dan is het goed.
Liever op mijn 45,0ste. Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
zou je het erg vinden om nu dood te gaan?
Ik bedoelde, als in die 40 jaar vol leven en dan dood gaan. Is dat beter dan altijd netjes en op 80 dood gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Liever op mijn 45,0ste. Dat lijkt me echt fantastisch.
Wie is Gideon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
Nee grapje je hebt wel gelijk, als je geen lol maakt dan wordt je net zo'n kneus als Gideon.
Maar hoe erg lol kan je dan maken om toch nog een leuk leven later te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
Nee grapje je hebt wel gelijk, als je geen lol maakt dan wordt je net zo'n kneus als Gideon.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan kan die stoer doen bij zn vrienden. Dan hoort hij erbij.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar hoe erg lol kan je dan maken om toch nog een leuk leven later te hebben
Het is geen doelquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:04 schreef Aberella het volgende:
Kun je de klacht misschien SMART formuleren?
Ja, wat moet je anders doen? Lekker gezond zijn, en dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef mstx het volgende:
Dan ga je jezelf toch lekker kapotzuipen, je longen naar de kanker helpen en op je 35e doof zijn. Doe wat je niet laten kunt.
Als je 60 bent ben je gezond, en mag je dan wel opeens roken en drinken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen? Lekker gezond zijn, en dan?
Aan jou de keus, feit blijft dat jij je altijd lekkerder voelt wanneer je een beetje gezond leeft. Mentaal weerbaarder, meer zelfvertrouwen, meer energie en minder gezeik met de gezondheid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik later spijt krijg, maar wat als er geen later is?
En als ik bijvoorbeeld 50 ben, mag ik dan wel op eens heel veel bier drinken en roken?
Dat word je niet, dat ben je al.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
er is natuurlijk ook geen middenweg, he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef mstx het volgende:
Dan ga je jezelf toch lekker kapotzuipen, je longen naar de kanker helpen en op je 35e doof zijn. Doe wat je niet laten kunt.
Niet direct heel tof.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
zou je het erg vinden om nu dood te gaan?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso zijn we allemaal binnen 10 jaar dood door Fukushima.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso zijn we allemaal binnen 10 jaar dood door alle straling van telefoons en wifi e.d.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef WitteMuur het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:
En als ik bijvoorbeeld 50 ben, mag ik dan wel op eens heel veel bier drinken en roken?
Geloof me. Ik heb een beter leven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ja.![]()
MAAR: tegen die tijd ben je verplicht om allerlei chips en sensoren in je lijf te plaatsen (dankjewel Ivo Opstelten) want 'wie niks te verbergen heeft heeft niks te vrezen'.
Als je dan een biertje drinkt, gaan die sensoren af. Dat wordt meteen doorberekend in je premie, die dan onbetaalbaar wordt. Bier drinken is onmogelijk![]()
Dus ik zou nu heel veel bier drinken. Just to be sure
Was een grapje, iedereen moet leven hoe hij het zelf wil, zolang je anderen maar met rust laat.quote:
Dit, lol beleef je niet alleen door allemaal troep naar binnen te werkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Nouja ik wil er op m'n 40e liever niet uitzien als de gemiddelde dikke Hetty. Niks mis met op je gezondheid letten, je moet nog langer mee dan vandaag en dan hebben we het niet over de jaren na je 70e.
Het leven gaat niet alleen maar om zuipen en andere rotzooi naar binnen werken. Natuurlijk hoort dat er af en toe ook bij, maar kun je toch wel een beeeetje matigen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef WitteMuur het volgende:
become asianquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Robophatt het volgende:
Nouja ik wil er op m'n 40e liever niet uitzien als de gemiddelde dikke Hetty. Niks mis met op je gezondheid letten, je moet nog langer mee dan vandaag en dan hebben we het niet over de jaren na je 70e.
Het leven gaat niet alleen maar om zuipen en andere rotzooi naar binnen werken. Natuurlijk hoort dat er af en toe ook bij, maar kun je toch wel een beeeetje matigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het dan nog meer om?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
become asianMwoah tot een paar jaar terug ging ik veel uit ja en als ik ga dan drink ik flink, maar ga nu nog maar eens in de 2/3 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
oh, ben je de 21 voorbijquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah tot een paar jaar terug ging ik veel uit ja en als ik ga dan drink ik flink, maar ga nu nog maar eens in de 2/3 weken.
Ja houd maar op kan niks meer drinken zonder me een bak ellende te voelen de volgende dag. Is het niet waardquote:
schandalig hequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja houd maar op kan niks meer drinken zonder me een bak ellende te voelen de volgende dag. Is het niet waard
Ja super triest, gebeurde ook echt van de ene op de andere week heb het helemaal gehad.quote:
ik ben gewoon steeds minder gaan drinken en toen preventief gestopt, dan is de acceptatie een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja super triest, gebeurde ook echt van de ene op de andere week heb het helemaal gehad.
Maar goed, op zondag fit zijn daarentegen
Ja nouja helemaal niet meer drinken zie ik dna ook weer niet zitten, vind het wel lekker af en toe een avondje maar moet het gewoon niet elke week doen want het kost me gewoon minimaal een dag bijkomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben gewoon steeds minder gaan drinken en toen preventief gestopt, dan is de acceptatie een stuk makkelijker
andere drugs die je niet zo verneuken
maar eigenlijk is alcohol best een klote drug, waarom heb ik zo veel gedronken in mijn jeugd denk ik danquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja helemaal niet meer drinken zie ik dna ook weer niet zitten, vind het wel lekker af en toe een avondje maar moet het gewoon niet elke week doen want het kost me gewoon minimaal een dag bijkomen![]()
Mja van andere drugs moet ik ook een week bijkomenBlowen ben ik nu ook al 2 jaar mee gestopt.
Ja is ook gewoon echt rotzooi. Hoewel een glas rode wijn zonder gelijk 2 flessen leeg te drinken wel weer prima is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar eigenlijk is alcohol best een klote drug, waarom heb ik zo veel gedronken in mijn jeugd denk ik dan![]()
nou doe je alsof je ouder dan mij bent
zo even jointje opsteken
rokerige wiskeyquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook gewoon echt rotzooi. Hoewel een glas rode wijn zonder gelijk 2 flessen leeg te drinken wel weer prima is.
Ben ik misschien ook wel![]()
doe jij dat maar
Hmm whisky ben ik nog niet zo goed in thuis, is maar af en toe dat ik er een drink die ik echt lekker vindquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
rokerige wiskey
wees blij dat je nog een paar jaar hebt
Gewoon beide doen jatoch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef kristalhelder het volgende:
Blowers met hun vaste alcoholhaat beginnen me ook de keel uit te hangen
bedankt voor je meningquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef kristalhelder het volgende:
Blowers met hun vaste alcoholhaat beginnen me ook de keel uit te hangen
als je al twee weken bij moet komen heb ik slecht nieuwsquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm whisky ben ik nog niet zo goed in thuis, is maar af en toe dat ik er een drink die ik echt lekker vind
Nou toch wel meer dan een paar mag ik hopen
Twee weken toch niet zeg, twee dagenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je al twee weken bij moet komen heb ik slecht nieuws
oh misschien heb ik wel slecht nieuws voor mijzelf danquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Twee weken toch niet zeg, twee dagen
Nou, maak er dan maar wat leuks van die laatste dagen. Hoop dat je geen bucketlist hebt die je nog af moet werken want daar komt niks meer van terecht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh misschien heb ik wel slecht nieuws voor mijzelf dan
toch niet voor niets 3 dagen vrij genomen, tijd om de crematie te roggelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou, maak er dan maar wat leuks van die laatste dagen. Hoop dat je geen bucketlist hebt die je nog af moet werken want daar komt niks meer van terecht.
Kun je in ieder geval wel alles zelf uitzoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
toch niet voor niets 3 dagen vrij genomen, tijd om de crematie te roggelen
en dankje voor deze laatste wijze woorden
Kijk, TS, daar heb je het alquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef ZuidKardinaal het volgende:
MAAR: tegen die tijd ben je verplicht om allerlei chips en sensoren in je lijf te plaatsen (dankjewel Ivo Opstelten) want 'wie niks te verbergen heeft heeft niks te vrezen'.
Als je dan een biertje drinkt, gaan die sensoren af. Dat wordt meteen doorberekend in je premie, die dan onbetaalbaar wordt. Bier drinken is onmogelijk![]()
quote:http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-alcoholverslaving/
Sinds afgelopen week test de Stichting Verslavingsreclassering GGZ (SVG) in Amersfoort een nieuw soort enkelband tegen alcoholverslaving. Twaalf mensen gebruiken de enkelband, die het alcoholgebruik meet via de samenstelling van zweet. De test vindt plaats in het kader van een pilot van SVG om het nieuwe type controlemiddel uit te testen.
quote:De testperiode duurt tot 3 februari. Na afloop van deze test wil de SVG met het OM en het ministerie van Justitie om tafel over de mogelijke inzet van de alcoholband.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |