Liever op mijn 45,0ste. Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
zou je het erg vinden om nu dood te gaan?
Ik bedoelde, als in die 40 jaar vol leven en dan dood gaan. Is dat beter dan altijd netjes en op 80 dood gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Liever op mijn 45,0ste. Dat lijkt me echt fantastisch.
Wie is Gideon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
Nee grapje je hebt wel gelijk, als je geen lol maakt dan wordt je net zo'n kneus als Gideon.
Maar hoe erg lol kan je dan maken om toch nog een leuk leven later te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
Nee grapje je hebt wel gelijk, als je geen lol maakt dan wordt je net zo'n kneus als Gideon.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan kan die stoer doen bij zn vrienden. Dan hoort hij erbij.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar hoe erg lol kan je dan maken om toch nog een leuk leven later te hebben
Het is geen doelquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:04 schreef Aberella het volgende:
Kun je de klacht misschien SMART formuleren?
Ja, wat moet je anders doen? Lekker gezond zijn, en dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef mstx het volgende:
Dan ga je jezelf toch lekker kapotzuipen, je longen naar de kanker helpen en op je 35e doof zijn. Doe wat je niet laten kunt.
Als je 60 bent ben je gezond, en mag je dan wel opeens roken en drinken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen? Lekker gezond zijn, en dan?
Aan jou de keus, feit blijft dat jij je altijd lekkerder voelt wanneer je een beetje gezond leeft. Mentaal weerbaarder, meer zelfvertrouwen, meer energie en minder gezeik met de gezondheid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik later spijt krijg, maar wat als er geen later is?
En als ik bijvoorbeeld 50 ben, mag ik dan wel op eens heel veel bier drinken en roken?
Dat word je niet, dat ben je al.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:
er is natuurlijk ook geen middenweg, he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef mstx het volgende:
Dan ga je jezelf toch lekker kapotzuipen, je longen naar de kanker helpen en op je 35e doof zijn. Doe wat je niet laten kunt.
Niet direct heel tof.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
zou je het erg vinden om nu dood te gaan?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso zijn we allemaal binnen 10 jaar dood door Fukushima.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso zijn we allemaal binnen 10 jaar dood door alle straling van telefoons en wifi e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |