Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Aberella het volgende:
Weet je wat ranzig is, de ochtend na een wilde nacht vroeg op moeten en dan een sigaret opsteken
Dan steek je er dan toch geen op?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Aberella het volgende:
Weet je wat ranzig is, de ochtend na een wilde nacht waarin de alcohol rijkelijk vloeit vroeg op moeten en dan een sigaret opsteken
Jawel want anders krijg ik last van onthoudingsverschijnselen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:47 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dan steek je er dan toch geen op?
Dan ga ik echt over m'n zuigerquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Aberella het volgende:
Weet je wat ranzig is, de ochtend na een wilde nacht waarin de alcohol rijkelijk vloeit vroeg op moeten en dan een sigaret opsteken
Dan heb je een zwakke geestquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jawel want anders krijg ik last van onthoudingsverschijnselen.
Ja, barfen kotsen overgeven aka over je zuiger gaanquote:
Hoe ga je dan los?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef Aiciu het volgende:
6 dagen in de week sporten en gezond eten en dan 1 dag in de week losgaanroken en drugs doe ik nooit.
Juist ja, een vloerpizza leggen dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja, barfen kotsen overgeven aka over je zuiger gaan
Dan leef ik al 1,5 jaar in geleende tijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Terechte klacht wel. Waarom zou je sowieso oud willen worden? 40 is oud genoeg.
Oh, drank wel. Oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gewoon gek zijn van mezelf en genoeg drank
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Juist ja, een vloerpizza leggen dus.
zou je het erg vinden om nu dood te gaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dan leef ik al 1,5 jaar in geleende tijd.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef marc0871 het volgende:
weet je wat het is?
als je jong bent, zou je dingen kunnen laten, omdat je later ook nog van je gezondheid wil genieten.
tegen de tijd dat je ouder bent, denk je: had ik bepaalde dingen maar gedaan, toen ik jonger en nog gezond was.
conclusie; je wint het nooit.
moraal; leef in het nu. later komt nog wel een keer.
Ik drink alleen als ik die week geen wedstrijd heb trouwensquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, drank wel. Oké, dan is het goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |