barbie girls is done, klaar, finiquote:
Hier is het ook warm. Heb een t-shirt en een korte broek aanquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Oh het is hier op m'n kamer gewoon warm.
Wat heb ik dat gemist de hele dag, warmte.
Definieer 'hier'?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier is het ook warm. Heb een t-shirt en een korte broek aan
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier is het ook warm. Heb een t-shirt en een korte broek aan
Woonkamer in Rotterdam.quote:
neequote:
alexanderquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh me neef woont er heel vlakbij
Welk deel kom jij dan vandaan?
wotquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:51 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh volgende keer kom ik je op zoeken
woon je ook in rotterdam dan?quote:
jaquote:
Wats probleem dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf er uitzien ja.
Ik moet dat van mij nog altijd fixen
picquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is roze met paars. Eigenlijk ziet het er gewoonweg niet uit
Je moet de kleuren meer pastel makenquote:
Ja sorry. Luiheidquote:
Even uitzoekenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je moet de kleuren meer pastel maken
Probeer ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry. Luiheid
[..]
Even uitzoeken
Mensen die zwart niet kunnen waarderenquote:
Dat is wel heel rgb 244 244 244quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
#e6eff7 - paars
#e8fbff - blauw
#e3fae6 - groen
Jemoeder is een kutnewbiequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mensen die zwart niet kunnen waarderen
kutnewbies altijd ook. vroegah was alles zwart. MET GEEL
[..]
Dat is wel heel rgb 244 244 244
Ik heb die bovenste 2 gebruikt. Het ziet er veel nicer uit.quote:
picsssquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef Dalando het volgende:
IK HEB TROUWENS EEN NIEUW VEST EN HIJ IS ZO ULTRA ZACHT DAT HET VOELT ALSOF IK OMRINGT BEN DOOR BABY KONIJNTJES EN HIJS NOG LEKKER WARRUM OOK
Sorryquote:
Ik heb wel een insta foto maar die ga ik niet op FOK! flikkerenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb die bovenste 2 gebruikt. Het ziet er veel nicer uit.
[..]
picsss
[..]
Sorry
DM?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb wel een insta foto maar die ga ik niet op FOK! flikkeren
Ik weet je voornaam al, ik weet hoe je er uit ziet, wat maakt je instagram uit?quote:
Omdat je dan m'n subways zietquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet je voornaam al, ik weet hoe je er uit ziet, wat maakt je instagram uit?![]()
Verspreiden doe ik niet aan, want heb zelf ervaren hoe kut dat kan uitpakken
Ik vind het te lichtquote:
Jezusquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Kijk het ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
quote:
Dat denkt iedereen ook wanneer ze jou zien.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Dat denkt iedereen ook wanneer ze jou zien.
Ja geen ideequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou
[..]
van mijn eigen posts? Welke groen dan wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe hem zo![]()
Flips.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbeteringen hoor ik graag!
[..]
hey jij
In het kader lekker bezigquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
Zo 2uur getraind thuis komen en dan een zak chips leeg eten
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef d4v1d het volgende:
Te manlijk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe hem zo![]()
Oirschot - Utrecht - Waalwijk, en het is dus een wissel. Ik gooi een A5 af en krijg een A6 mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fucking nice. Waar moet je heen?
Niet gek, mooi ritje ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oirschot - Utrecht - Waalwijk, en het is dus een wissel. Ik gooi een A5 af en krijg een A6 mee.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, en nu slapen. Anders morgen zo dood als wat…
Jawel joh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef Dalando het volgende:
of heeft BBQ nu geen zin om kritiek te leveren?
Gadverdamme man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voldoende restjes in ieder geval.
Als ik jou niet had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ONZ / Tel hier af tot jullie idool Paul jarig is
Wilt graag gefeliciteerd worden en al.
Het siert je.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Och, zo behulpzaam ben ik nou eenmaal.
Mja heb er niet altijd zin in. Ben nooit zo'n SC'er geweest na UDOWU.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het siert je.
Je moet hier vaker posten, het is een leegloop hier.
Of ik ben de oorzaak, maar dat lijkt mij sterk.
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja heb er niet altijd zin in. Ben nooit zo'n SC'er geweest na UDOWU.
En jij de oorzaak? Nah, die is niet mogelijk toch je weet.
Soms zie ik deze SC voorbij komen en post ik eens wat. Maar na een paar posts heb ik het echt wel gezien. Als ik mij ècht verveel wil je mij soberso niet in deze SC hebben want dan heb je kans dat ik alleen maar irritant ga zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
Mij ook niet, maar ik spam hier wel een beetje atm
Beetje irritant is wel lachen tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Soms zie ik deze SC voorbij komen en post ik eens wat. Maar na een paar posts heb ik het echt wel gezien. Als ik mij ècht verveel wil je mij soberso niet in deze SC hebben want dan heb je kans dat ik alleen maar irritant ga zijn.
Dat is dan wel weer waar. Sinds wanneer ligt deze SC op z'n gat dan? Vorige maand was het nog bruisend voor zover ik kon peilen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje irritant is wel lachen tochDaar is onz ook voor. Dus dat kan deze SC wel hebben, en het is ook beter dan doodse stilte.
Ah ja, kliekjes, dat was het woord dat ik zocht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
Kliekjes zullen nooit meer hetzelfde zijn in huize Rezania.
Ik las uitgetrokken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelijk m'n bikini aangetrokken
Sinds deze maand denk ik. Ik weet niet, het is gewoon rustigquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Sinds wanneer ligt deze SC op z'n gat dan? Vorige maand was het nog bruisend voor zover ik kon peilen.
Hehe, beat you to it.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah ja, kliekjes, dat was het woord dat ik zocht.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens de liefste homo van fok vinden.
Wat denk jij dan? Dat iedereen hier geen werk of school heeft? Dat ze een uitkering aan het trekken zijn?quote:
Die haat iedereen die hem niet fantastisch vindt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 andere fok homo en die haat mij.
mutsquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kak ik had nog niet geF5-ed
[..]
Wel geniaal.
Hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die haat iedereen die hem niet fantastisch vindt.
quote:
Stiekem doe jij je voor als mij zodat je alle gewillige boys voor jezelf hebtquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Stiekem zorg ik er gewoon voor dat ik de enige ben die reageert.
Kut. Ik ben door de mand gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem doe jij je voor als mij zodat je alle gewillige boys voor jezelf hebt
En ik raak mijn fans kwijtquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kut. Ik ben door de mand gevallen.
Nee, waarom zou ik?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
Gaat iemand trouwens nog 3030 aanmaken als kloon?
Was die er nog niet dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
Gaat iemand trouwens nog 3030 aanmaken als kloon?
Nee, kreeg een foutmelding toen ik Hork aan wilde DM'en naar 3030.quote:
quote:Deze functie is in onderhoud, later in de nacht is het weer mogelijk te registreren. Onze excuses voor het ongemak.
Ik dacht dat dat onder aan het topic stond.quote:
Ja.. Ik wil es een kloon aanmaken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat onder aan het topic stond.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja.. Ik wil es een kloon aanmaken.
Omdat de kaboutertjes die Fok draaiende houden na twaalven even mogen rusten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:43 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon 's nachts kan registreren.
Ja, dus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat de kaboutertjes die Fok draaiende houden na twaalven even mogen rusten.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:54 schreef Khazad-dum het volgende:
OERBEER!!!! OERBEER!!!! WAKKER WORDEN!!!! WORDT WAKKER, OERBEER!!!!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Goddomme, weet iemand hier hoe je een Galaxy note II replica met spreadtrum chipset geroot krijgt?
Niet het antwoord wat ik zoek, maar dat was ook niet echt te verwachten.quote:
Te veel herrie. Kut video alleen maar om de audio.quote:
Ja ja, kutvideo. Maar dat spel, wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Te veel herrie. Kut video alleen maar om de audio.
Oh shit, is het nog een spel ook?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, kutvideo. Maar dat spel, wat?
Ja, het is in ontwikkeling.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh shit, is het nog een spel ook?
Ja daarom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]Natuurlijk niet, kijk dan hoe slecht.
Heb je hier wat aan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Goddomme, weet iemand hier hoe je een Galaxy note II replica met spreadtrum chipset geroot krijgt?
Deze link heb ik al gehad maar vluchtig doorgelezen. Ik zal 'm later op de dag even wat beter doornemen. Thanks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://forums.androidcent(...)readtrum-sc6820.html
Verderop wordt een oplossing gegeven. Als het de SpreadTrum is die je zoekt..
Mja, met vluchtig doorlezen kom je niet ver he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Deze link heb ik al gehad maar vluchtig doorgelezen. Ik zal 'm later op de dag even wat beter doornemen. Thanks.
Een maat heeft dit ding gekocht voor flink wat cash. Hij heeft er verder geen verstand van en dacht dat het wel oké was. Toen ik het ding in handen kreeg moest ik gelijk lachen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:44 schreef Maringo het volgende:
Maar waarom een replica? Waarom dan niet een goedkoper merk maar wel een degelijk toestel?
Mensen zonder verstand van zaken zijn het makkelijkst op te lichten. Definieer 'flink wat cash'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een maat heeft dit ding gekocht voor flink wat cash. Hij heeft er verder geen verstand van en dacht dat het wel oké was. Toen ik het ding in handen kreeg moest ik gelijk lachen eigenlijk.
180 euro. Een belachelijk bedrag om neer te tellen zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 03:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen zonder verstand van zaken zijn het makkelijkst op te lichten. Definieer 'flink wat cash'.
Damn. Daar kan je nog een degelijke telefoon voor kopen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 03:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
180 euro. Een belachelijk bedrag om neer te tellen zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is.
Ditquote:
Ik kijk weer in m'n eentjes wssquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dit![]()
Lekker weer kijken bij Rockiejj met z'n pa #jaarlijksritueel
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk weer in m'n eentjes wss
Goed zo. Al is het wel een lelijkerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:20 schreef Roburtt het volgende:
ey surge ging gister pokémon ruby weer doen ik heb groudon gevangen
Verdomme wel een powerhouse met z'n drought ability/solarbeamquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed zo. Al is het wel een lelijkerd.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie er spelen dit jaar
True, tis wel een tank.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme wel een powerhouse met z'n drought ability/solarbeam
ik ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie er spelen dit jaar
Help me ffquote:
Erg leuk in een solarteam, al had ik meer een rain teamquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, tis wel een tank.
Maar toch.
Ik ben altijd voor het team dat verliest. Elke fucking keer.quote:
op wie moet ik geld inzetten?quote:
Sorry maar daar ben ik ook voor dus ze verliezen.quote:
Zondagquote:
Neen, de laatste jaren spelen ze fakking goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sorry maar daar ben ik ook voor dus ze verliezen.
Dan is m'n vloek verbrokenquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, de laatste jaren spelen ze fakking goed.
Dus komt wel in orde.
Daarom kijk ik ook niet met gf, die heeft ook last van die vloek.quote:
Kom kijken in Sassemquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook niet met gf, die heeft ook last van die vloek.
En ik dus ook.
Ik heb gewoon school de volgende dagquote:
Vrij nemen mi mang, heb ik de afgelopen twee jaar gedaan. Ik heb gelukkig vakantie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb gewoon school de volgende dag![]()
![]()
Geen vrij krijgen voor de SB
quote:
Moet wel pas om 11:45 te beginnen...hmm..quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Vrij nemen mi mang, heb ik de afgelopen twee jaar gedaan. Ik heb gelukkig vakantie.
Ooooh waar maak je je druk omquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet wel pas om 11:45 te beginnen...hmm..
skirre tatta gquote:
mijn leefquote:
Rockiejj z'n bier in dit gevalquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt bier meer heb je niet nodig.
Laat ik dat maar niet op m'n stage doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Downloaden, installeren, klaar.
quote:
die Dr. voor je naam kun je schrappenquote:
Lekker bezig wel.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
die Dr. voor je naam kun je schrappen
Deze man.quote:
Morgen vrij. Hele dag vervelen.quote:
Hm ik volgende week een week lang, rot.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Morgen vrij. Hele dag vervelen.
Struggles.
waarquote:
DayZ spelen jwz.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm ik volgende week een week lang, rot.
Kost geldquote:
Beter neemt ze wat sigaren meequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Colombia heb ik van horen zeggen.
Dat is niet goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die zijn dan wel goed droog ja.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |