Gadverdamme man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voldoende restjes in ieder geval.
Als ik jou niet had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ONZ / Tel hier af tot jullie idool Paul jarig is
Wilt graag gefeliciteerd worden en al.
Het siert je.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Och, zo behulpzaam ben ik nou eenmaal.
Mja heb er niet altijd zin in. Ben nooit zo'n SC'er geweest na UDOWU.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het siert je.
Je moet hier vaker posten, het is een leegloop hier.
Of ik ben de oorzaak, maar dat lijkt mij sterk.
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja heb er niet altijd zin in. Ben nooit zo'n SC'er geweest na UDOWU.
En jij de oorzaak? Nah, die is niet mogelijk toch je weet.
Soms zie ik deze SC voorbij komen en post ik eens wat. Maar na een paar posts heb ik het echt wel gezien. Als ik mij ècht verveel wil je mij soberso niet in deze SC hebben want dan heb je kans dat ik alleen maar irritant ga zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
Mij ook niet, maar ik spam hier wel een beetje atm
Beetje irritant is wel lachen tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Soms zie ik deze SC voorbij komen en post ik eens wat. Maar na een paar posts heb ik het echt wel gezien. Als ik mij ècht verveel wil je mij soberso niet in deze SC hebben want dan heb je kans dat ik alleen maar irritant ga zijn.
Dat is dan wel weer waar. Sinds wanneer ligt deze SC op z'n gat dan? Vorige maand was het nog bruisend voor zover ik kon peilen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje irritant is wel lachen tochDaar is onz ook voor. Dus dat kan deze SC wel hebben, en het is ook beter dan doodse stilte.
Ah ja, kliekjes, dat was het woord dat ik zocht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
Kliekjes zullen nooit meer hetzelfde zijn in huize Rezania.
Ik las uitgetrokken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelijk m'n bikini aangetrokken
Sinds deze maand denk ik. Ik weet niet, het is gewoon rustigquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Sinds wanneer ligt deze SC op z'n gat dan? Vorige maand was het nog bruisend voor zover ik kon peilen.
Hehe, beat you to it.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah ja, kliekjes, dat was het woord dat ik zocht.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens de liefste homo van fok vinden.
Wat denk jij dan? Dat iedereen hier geen werk of school heeft? Dat ze een uitkering aan het trekken zijn?quote:
Die haat iedereen die hem niet fantastisch vindt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 andere fok homo en die haat mij.
mutsquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kak ik had nog niet geF5-ed
[..]
Wel geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |