Mja, met vluchtig doorlezen kom je niet ver he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Deze link heb ik al gehad maar vluchtig doorgelezen. Ik zal 'm later op de dag even wat beter doornemen. Thanks.
Een maat heeft dit ding gekocht voor flink wat cash. Hij heeft er verder geen verstand van en dacht dat het wel oké was. Toen ik het ding in handen kreeg moest ik gelijk lachen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:44 schreef Maringo het volgende:
Maar waarom een replica? Waarom dan niet een goedkoper merk maar wel een degelijk toestel?
Mensen zonder verstand van zaken zijn het makkelijkst op te lichten. Definieer 'flink wat cash'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een maat heeft dit ding gekocht voor flink wat cash. Hij heeft er verder geen verstand van en dacht dat het wel oké was. Toen ik het ding in handen kreeg moest ik gelijk lachen eigenlijk.
180 euro. Een belachelijk bedrag om neer te tellen zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 03:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen zonder verstand van zaken zijn het makkelijkst op te lichten. Definieer 'flink wat cash'.
Damn. Daar kan je nog een degelijke telefoon voor kopen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 03:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
180 euro. Een belachelijk bedrag om neer te tellen zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is.
Ditquote:
Ik kijk weer in m'n eentjes wssquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dit![]()
Lekker weer kijken bij Rockiejj met z'n pa #jaarlijksritueel
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk weer in m'n eentjes wss
Goed zo. Al is het wel een lelijkerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:20 schreef Roburtt het volgende:
ey surge ging gister pokémon ruby weer doen ik heb groudon gevangen
Verdomme wel een powerhouse met z'n drought ability/solarbeamquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed zo. Al is het wel een lelijkerd.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie er spelen dit jaar
True, tis wel een tank.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme wel een powerhouse met z'n drought ability/solarbeam
ik ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie er spelen dit jaar
Help me ffquote:
Erg leuk in een solarteam, al had ik meer een rain teamquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, tis wel een tank.
Maar toch.
Ik ben altijd voor het team dat verliest. Elke fucking keer.quote:
op wie moet ik geld inzetten?quote:
Sorry maar daar ben ik ook voor dus ze verliezen.quote:
Zondagquote:
Neen, de laatste jaren spelen ze fakking goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sorry maar daar ben ik ook voor dus ze verliezen.
Dan is m'n vloek verbrokenquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, de laatste jaren spelen ze fakking goed.
Dus komt wel in orde.
Daarom kijk ik ook niet met gf, die heeft ook last van die vloek.quote:
Kom kijken in Sassemquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook niet met gf, die heeft ook last van die vloek.
En ik dus ook.
Ik heb gewoon school de volgende dagquote:
Vrij nemen mi mang, heb ik de afgelopen twee jaar gedaan. Ik heb gelukkig vakantie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb gewoon school de volgende dag![]()
![]()
Geen vrij krijgen voor de SB
quote:
Moet wel pas om 11:45 te beginnen...hmm..quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Vrij nemen mi mang, heb ik de afgelopen twee jaar gedaan. Ik heb gelukkig vakantie.
Ooooh waar maak je je druk omquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet wel pas om 11:45 te beginnen...hmm..
skirre tatta gquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |