Hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die haat iedereen die hem niet fantastisch vindt.
quote:
Stiekem doe jij je voor als mij zodat je alle gewillige boys voor jezelf hebtquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Stiekem zorg ik er gewoon voor dat ik de enige ben die reageert.
Kut. Ik ben door de mand gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem doe jij je voor als mij zodat je alle gewillige boys voor jezelf hebt
En ik raak mijn fans kwijtquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kut. Ik ben door de mand gevallen.
Nee, waarom zou ik?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
Gaat iemand trouwens nog 3030 aanmaken als kloon?
Was die er nog niet dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
Gaat iemand trouwens nog 3030 aanmaken als kloon?
Nee, kreeg een foutmelding toen ik Hork aan wilde DM'en naar 3030.quote:
quote:Deze functie is in onderhoud, later in de nacht is het weer mogelijk te registreren. Onze excuses voor het ongemak.
Ik dacht dat dat onder aan het topic stond.quote:
Ja.. Ik wil es een kloon aanmaken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat onder aan het topic stond.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja.. Ik wil es een kloon aanmaken.
Omdat de kaboutertjes die Fok draaiende houden na twaalven even mogen rusten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:43 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon 's nachts kan registreren.
Ja, dus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat de kaboutertjes die Fok draaiende houden na twaalven even mogen rusten.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:54 schreef Khazad-dum het volgende:
OERBEER!!!! OERBEER!!!! WAKKER WORDEN!!!! WORDT WAKKER, OERBEER!!!!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Goddomme, weet iemand hier hoe je een Galaxy note II replica met spreadtrum chipset geroot krijgt?
Niet het antwoord wat ik zoek, maar dat was ook niet echt te verwachten.quote:
Te veel herrie. Kut video alleen maar om de audio.quote:
Ja ja, kutvideo. Maar dat spel, wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Te veel herrie. Kut video alleen maar om de audio.
Oh shit, is het nog een spel ook?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, kutvideo. Maar dat spel, wat?
Ja, het is in ontwikkeling.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh shit, is het nog een spel ook?
Ja daarom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]Natuurlijk niet, kijk dan hoe slecht.
Heb je hier wat aan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Goddomme, weet iemand hier hoe je een Galaxy note II replica met spreadtrum chipset geroot krijgt?
Deze link heb ik al gehad maar vluchtig doorgelezen. Ik zal 'm later op de dag even wat beter doornemen. Thanks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://forums.androidcent(...)readtrum-sc6820.html
Verderop wordt een oplossing gegeven. Als het de SpreadTrum is die je zoekt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |