Natuurlijk wil ik dat nietquote:
Ja hoor, ik photoshop wel watquote:
Ik zou zijn afgehaaktquote:
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaarquote:
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat niet![]()
Je kan best wel een beetje aardig doen tegen mij hoor!!
6.5 plus 7 jaar. Wat studeer je???quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaar
Wat heb ik jou ooit misdaan dan?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
Fietsie, je hebt gelijk. Trailer online gezet op 31 aug 2012...
Waarvoor studeer je als je 13,5 jaar moet studeren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaar
Ik heb 7 jaar verprutst omdat ik niet wist wat ik wilde. 4 jaar SPW gedaan, wel afgerond. 3 jaar creatieve therapie gedaan, gestopt. Nu integrale veiligheidskunde, totaal 4 jaar. Daarna master recherchekundige, 3 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
6.5 plus 7 jaar. Wat studeer je???
Niks maar dat doe ik tegen iedereen hoor ;+quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan dan?
Een afgeronde opleiding is geen verprutste tijd. Daar heb je geheid nog eens lol van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar verprutst omdat ik niet wist wat ik wilde. 4 jaar SPW gedaan, wel afgerond. 3 jaar creatieve therapie gedaan, gestopt. Nu integrale veiligheidskunde, totaal 4 jaar. Daarna master recherchekundige, 3 jaar.
Na de presentaties ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik dacht dat je ging buizen buurmeisjeIk zit ook te zwoegen hier bah.
Ik wil er absoluut niets mee doen. Dus nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een afgeronde opleiding is geen verprutste tijd. Daar heb je geheid nog eens lol van.
En ik al die tijd maar denken dat jij zo'n lieve rustige jongen wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks maar dat doe ik tegen iedereen hoor ;+
Ik dacht al dat je wat zat te fantaserenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hoor, ik photoshop wel wat
U riep?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh je hebt er meerdere. Succesquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat jij zo'n lieve rustige jongen was
De mijne is al geweest. Moet de rest nog aanhorenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh je hebt er meerdere. Succes
Nee, het bewijsmateriaal zit alleen in mijn hoofd omdat ik iedere keer net te laat ben met foto's en geluidsopnames te makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je wat zat te fantaseren
Mensen zonder geluidsopnames van zingende scharrelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het bewijsmateriaal zit alleen in mijn hoofd omdat ik iedere keer net te laat ben met foto's en geluidsopnames te maken
ah okquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne is al geweest. Moet de rest nog aanhoren
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen zonder geluidsopnames van zingende scharrels
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het bewijsmateriaal zit alleen in mijn hoofd omdat ik iedere keer net te laat ben met foto's en geluidsopnames te maken
Ik doelde op andere dingen dan een liedje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat dat met het besproken onderwerp te maken heeft snap ik ff niet
Dan weet ik het al helemaal niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doelde op andere dingen dan een liedje.
Zwaar levenquote:
Meer zoiets?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doelde op andere dingen dan een liedje.
Die is mooi!!quote:
Ik heb een hekel aan de franse taal, dus ik denk het niet..quote:
Deze beter?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de franse taal, dus ik denk het niet..
In haar moerstaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze beter?![]()
Trouwens briljant gemaakte clip.
quote:
Heb sinds vandaag al een pandapunt te pakken, ik heb punten zatquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij wil echt geen pluspunten scoren he
Dat je een langzame pijnlijke dood tegemoet gaat, gek.quote:
Nee, want duits.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze beter?![]()
Trouwens briljant gemaakte clip.
Goed begin van 2014 welquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sinds vandaag al een pandapunt te pakken, ik heb punten zat
Je kent GvsE nog niet zo goed he?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je een langzame pijnlijke dood tegemoet gaat, gek.
Nee..quote:
Ik ken niet alles. Nee. Waar zit die?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, ken je die contentroom? Met al die schermen enzo
achtste verdieping, rechts als je de lift uitloopt doorlopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken niet alles. Nee. Waar zit die?
Ik kom nooit hoger dan de tweede verdiepingquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
achtste verdieping, rechts als je de lift uitloopt doorlopen.
Goed bezig jijquote:
Oh, daar zitten de lokalen die voor van alles en nog wat gebruikt worden. Ik kom nooit lager dan 3quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom nooit hoger dan de tweede verdieping
Veel plezierquote:
Ik? Nopequote:
Ik was er nog maar werd gespamd door allemaal mannen op DM.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
topickill. Buurmeisje weg, iedereen weg
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was er nog maar werd gespamd door allemaal mannen op DM.
Schatjes hoor, alle vier
Nu wel weg, aan het werk.
Hahahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, een reactie op facebook: "Nice guys, geniet van de snee!"
Ik moest lachen.
gvdquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, een reactie op facebook: "Nice guys, geniet van de snee!"
Ik moest lachen.
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het achter de schermen moet
quote:
Het idee was volgens mij om ''sneeuw'' (wellicht op zijn Duits?) te typen, maar het faalde hoe dan ook. Het was dan ook een reactie op een stelletje, wat het nog mooier maakte.quote:
Ja, dacht zelf ook wel meteen aan het duitse woord, maar knullig klinkt het welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het idee was volgens mij om ''sneeuw'' (wellicht op zijn Duits?) te typen, maar het faalde hoe dan ook. Het was dan ook een reactie op een stelletje, wat het nog mooier maakte.
Niemand die met mij wil DM-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo boeiend was t nou ook weer niet hoor. Geen orgie, wel sekspraat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het achter de schermen moet
Bah seksquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo boeiend was t nou ook weer niet hoor. Geen orgie, wel sekspraat.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand die met mij wil DM-en
Zet onder je UI dat je geen dm wil, elke dag raak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Hmm... maar zijn dat dan ook DM's van mensen van wie ik wel een DM zou willen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zet onder je UI dat je geen dm wil, elke dag raak.
Nee. Maar aandacht is aandacht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... maar zijn dat dan ook DM's van mensen van wie ik wel een DM zou willen?
True maar ik wil alleen leuke aandacht!quote:
Daarvoor moet je volgens mij niet op Fok! zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar ik wil alleen leuke aandacht!
Er zitten heus wel een paar leuke mensen op FOK! hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarvoor moet je volgens mij niet op Fok! zijn...
Zie mijn edit. Ik had er daarstraks vier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zitten heus wel een paar leuke mensen op FOK! hoor.
Heb er ook al een paar gevonden!
Leuke mensen ook?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik had er daarstraks vier.
Vanuit drie topics. *verzamelaar*quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke mensen ook?![]()
Vanuit 1 topic?
Zeldzaamheid wel
Je kan bijna kwartetten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vanuit drie topics. *verzamelaar*
Waarom om 4 uur pas?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat de snackbar om 4 uur al open moet gaan!! Ik heb trek!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand die met mij wil DM-en
aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zijn die dingen niet rond de middag al open?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat de snackbar om 4 uur al open moet gaan!! Ik heb trek!
Hij was ook open. Is tussen 1 en 4 gesloten ontdekte ik net!quote:
Top snackbar datquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was ook open. Is tussen 1 en 4 gesloten ontdekte ik net!
Patat joppie, frikandel spec en broodje hamburger spec voor nog geen 5 euro
I knowquote:
Ik zie nog Rival zn gezicht voor me toen die vrouw achter de kassa zei hoe veel geld zijn bestelling kostte. Arme joch dacht echt dat ze de helft was vergeten geloof ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:
De goedkoopste die ik ooit heb gezien in Nederland EN goed te eten.
Ja, het trakteren was in deze ook erg gunstig. Een keer geen 50 euro kwijt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nog Rival zn gezicht voor me toen die vrouw achter de kassa zei hoe veel geld zijn bestelling kostte. Arme joch dacht echt dat ze de helft was vergeten geloof ik
Het was ook bijzonder goedkoopquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nog Rival zn gezicht voor me toen die vrouw achter de kassa zei hoe veel geld zijn bestelling kostte. Arme joch dacht echt dat ze de helft was vergeten geloof ik
Kan wel, weet ik niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het trakteren was in deze ook erg gunstig. Een keer geen 50 euro kwijt.
Althans, hadden Vin en ik niet voor een paar mensen friet gehaald toen?
Is het nog steedsquote:
Op school was de frituur ook nooit op tijd warm, sta ik daar om 8 uur voor een patatje kijkt dat mens me stom aanquote:
Terecht wel!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Op school was de frituur ook nooit op tijd warm, sta ik daar om 8 uur voor een patatje kijkt dat mens me stom aan
's avonds, hoop ik?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Op school was de frituur ook nooit op tijd warm, sta ik daar om 8 uur voor een patatje kijkt dat mens me stom aan
8 uur 's ochtends friet, okay danquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
's avonds om 8 uur zit ik niet op school
Ik mag toch hopen dat je jezelf nu niet afvraagt hoe je aan dat buikje komt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
's avonds om 8 uur zit ik niet op school
Is ie zwanger?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je jezelf nu niet afvraagt hoe je aan dat buikje komt.
Ik snap sowieso niet waarom tijden altijd zo relevant zijn voor julliequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
8 uur 's ochtends friet, okay dan
Volgens mij staat mijn buik hier "ergens" op fok en kan je duidelijk zien dat ik geen buikje hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je jezelf nu niet afvraagt hoe je aan dat buikje komt.
Leftover salami pizzaquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom tijden altijd zo relevant zijn voor jullie
Boeit mij het nou welk uur het op de dag is.... Er zijn zoveel mensen op de wereld die met warm eten beginnen hoor
Je kan dus best trek hebben in snacks.. maar niet in de ochtend?
Ik heb daar ook niet heel veel mee, maar zo vroeg, mwah, is me te vet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom tijden altijd zo relevant zijn voor jullie
Boeit mij het nou welk uur het op de dag is.... Er zijn zoveel mensen op de wereld die met warm eten beginnen hoor
Je kan dus best trek hebben in snacks.. maar niet in de ochtend?
Oude foto's!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij staat mijn buik hier "ergens" op fok en kan je duidelijk zien dat ik geen buikje heb
B&J cookie doughquote:
te vet bestaat nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet heel veel mee, maar zo vroeg, mwah, is me te vet.
Ik geloof er niets van!!quote:
Hmm... en dat zonder sporten nog?quote:
Te koud nu..quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die zeker
Maar heb nu in huis
[ afbeelding ]
Beetje rennen af en toequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... en dat zonder sporten nog?
Dat deed je toch niet meer?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin nu trek in ijs te krijgen
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin in een stroopwafel
Zou ik altijd kunnen postenquote:
*schopt* voelt de aandacht goed?quote:
Hier wel, maar ik ben te lui om het raampje boven de deur dicht te doen en de verwarming aan te knallen.quote:
oordruppelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef fietsie het volgende:
Zow. Oordruppels. Het jeukt als de ziekte.
Hmm... nu snap ik het!!quote:
heb je alleen jezelf mee, je kan nu ook 1 minuut iets doen en de vruchten daar van plukkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik ben te lui om het raampje boven de deur dicht te doen en de verwarming aan te knallen.
Kan toch enorm de pijn verlichten hoor!!quote:
Maar natuurlijk!quote:
True.. Maar dan kom ik waarschijnlijk helemaal niet meer overeind om me aan te kleden en boodschappen te doen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
heb je alleen jezelf mee, je kan nu ook 1 minuut iets doen en de vruchten daar van plukken
Chronisch terugkerende oorontsteking, al 20 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan toch enorm de pijn verlichten hoor!!
Waar heb je last van fietsie??
Amandelen nog aanwezig? Die eruit halen heeft voor mij enorm geholpen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Chronisch terugkerende oorontsteking, al 20 jaar.
ooramandelen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Amandelen nog aanwezig? Die eruit halen heeft voor mij enorm geholpen..
Nope, zijn er uit. Ik ben een chronische bijholte patient (is al onderzocht, scopie, CT) en -daarvandaan- komt ook dit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Amandelen nog aanwezig? Die eruit halen heeft voor mij enorm geholpen..
Ja daar maken ze ook die alternatieve amandelmelkproducten vanquote:
Keel, neus en oren staan allemaal met elkaar in verbindingquote:
Oorproblemen.... daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan toch enorm de pijn verlichten hoor!!
Gaatje in trommelvlies?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Chronisch terugkerende oorontsteking, al 20 jaar.
Luie mensenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True.. Maar dan kom ik waarschijnlijk helemaal niet meer overeind om me aan te kleden en boodschappen te doen..
Ja snap ik. Maar zou dan eerder voor neus gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Keel, neus en oren staan allemaal met elkaar in verbinding
Verhuizen naar een warm land dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, zijn er uit. Ik ben een chronische bijholte patient (is al onderzocht, scopie, CT) en -daarvandaan- komt ook dit.
Enige manier om het in de hand te houden is -of- droge warme omgeving, of druppels.
Ik heb ook mijn neusamandelen laten verwijderenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar zou dan eerder voor neus gaan
Als het moet dan moet datquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, zijn er uit. Ik ben een chronische bijholte patient (is al onderzocht, scopie, CT) en -daarvandaan- komt ook dit.
Enige manier om het in de hand te houden is -of- droge warme omgeving, of druppels.
Ik ook, heb nu bijna alleen nog last van de buis van eustachius..quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Oorproblemen.... daar weet ik alles van
quote:
Goed opletten hoe dat gaat he, kan je misschien in de toekomst die 25 pandapunten laten verdwijnenquote:
jij had er ook een, las ik straks?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed opletten hoe dat gaat he, kan je misschien in de toekomst die 25 pandapunten laten verdwijnen
vaak?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu bijna alleen nog last van de buis van eustachius..
Correct.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij had er ook een, las ik straks?
Bij de wisseling van de seizoenenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
vaak?
Dat ik er chronisch last hou heb ik me al een tijdje bij neergelegd
Ik ben student, 52 dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed opletten hoe dat gaat he, kan je misschien in de toekomst die 25 pandapunten laten verdwijnen
Geen slecht levenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij de wisseling van de seizoenen
Dan leef ik op nurofen bruis en jointjes
Ik doe niet mee aan de pandapuntentelling, daar sta ik bovenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Correct.
Vertel eens jongedame, en jij dan?
Student he, dus spaart er elke week 1quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zei dat vanmorgen of gisteren toch.... dat ie al 2 jaar droog stond?
Jawel, wakker worden van de oorpijn is niet fijnquote:
Das lullig!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben student, 52 dus.
Even ergens vanaf springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i knowquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, wakker worden van de oorpijn is niet fijn
104 dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Student he, dus spaart er elke week 1
wel netjes met een datum erop?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n beetje overal flesjes oordruppels bij de hand. Bij het bed, beneden, in mijn werktas.
En dannog ontglipt het me weleens..
ik lees niet alles meequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zei dat vanmorgen of gisteren toch.... dat ie al 2 jaar droog stond?
En niet te vergeten de dingen uit de keuken die je ervoor in de plaats kunt gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n beetje overal flesjes oordruppels bij de hand. Bij het bed, beneden, in mijn werktas.
En dannog ontglipt het me weleens..
Speciale mix van de ziekenhuisapotheekquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel netjes met een datum erop?
Oow, jullie hebben gedoe met Ziggo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Yay morgen komt er een monteur vsn ziggo
Het is op zich niet erg (ok wel) maarjaquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nu weet je meteen dat je voorzichtig moet zijn met prive details
*droomt weg bij google maps*quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verhuizen naar een warm land dus
Ja al een tijd maar ik had geen zin om te bellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow, jullie hebben gedoe met Ziggo?
Ik krijg altijd zeer behulpzame heren aan de lijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al een tijd maar ik had geen zin om te bellen.
Iets met vrouw onvriendelijke helpdesk enzo
vrouw onvriendelijk? Wij hebben bij KPN juist vaak onvriendelijke vrouwenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Speciale mix van de ziekenhuisapotheek
Hmja ik vind vooral de dreigementen "als het ligt aan uw huisinstallatie zijn de kosten voor u" altijd zo ......quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja leuk voor je. Ik tref altijd de verkeerdequote:Op woensdag 29 januari 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zeer behulpzame heren aan de lijn.
Ik zeg altijd kirrend dat mijn man al dat soort dingen regelt, maar dat ik nu even geen internet heb...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja ik vind vooral de dreigementen "als het ligt aan uw huisinstallatie zijn de kosten voor u" altijd zo ......
Ik vind het denigrerende toontje altijd erg vervelend en de meeste zijn nog dommer dan het uiteinde van een koequote:Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja ik vind vooral de dreigementen "als het ligt aan uw huisinstallatie zijn de kosten voor u" altijd zo ......
Dat verhelp je door te flirten en jezelf dom voor te doen. Helpt gigantisch goed...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerende toontje altijd erg vervelend en de meeste zijn nog dommer dan het uiteinde van een koe
Sterkte!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Yay morgen komt er een monteur vsn ziggo
altijd dezelfde oplossing hebben die nog nooit gewerkt heeft? En idd, ze noemen vaak de standaard dingen em verder weten ze niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerende toontje altijd erg vervelend en de meeste zijn nog dommer dan het uiteinde van een koe
inkijk enzo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat verhelp je door te flirten en jezelf dom voor te doen. Helpt gigantisch goed...
Wat je inwendig denkt, horen ze toch niet
dat heb ik alleen met de vrouwelijke helpdeskmedewerkers van UPC, de mannelijke heb ik altijd wel grappige gesprekken mee..quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hang die gewoon op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik bedoel als de monteur er is.quote:
Zover laat ik het niet komen. Beetje dingen inpluggen kan ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee ik bedoel als de monteur er is.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat verhelp je door te flirten en jezelf dom voor te doen. Helpt gigantisch goed...
Wat je inwendig denkt, horen ze toch niet
Jij bent goed ja, in inpluggen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zover laat ik het niet komen. Beetje dingen inpluggen kan ik zelf ook wel.
Als ik hier reactie op geef, krijg ik weer een diarree aan DMs, dus laat maar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit waarom mensen pijpen leuk vinden. Penis in je mond enzo. Meh. Wel blij dat ze het leuk vinden, maarja
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik hier reactie op geef, krijg ik weer een diarree aan DMs, dus laat maar.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik man en heb ik hier nooit last van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:07 schreef Buurpoes het volgende:
Heren, zo grappig is dan nou ook weer niet, al die digitale aanrandingen.
Ik ben niet zo van de seksueel getinte DM's sturen. Ik weet ook wel dat niemand daar behoefte aan heeftquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:07 schreef Buurpoes het volgende:
Heren, zo grappig is dan nou ook weer niet, al die digitale aanrandingen.
En ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik man en heb ik hier nooit last van.
Je hebt wel een beetje de usual suspect als vrouwen zeggen dat ze lastig gevallen worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de seksueel getinte DM's sturen. Ik weet ook wel dat niemand daar behoefte aan heeft
[..]
En dit
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje de usual suspect als vrouwen zeggen dat ze lastig gevallen worden.
Er zijn een aantal kerels op FOK! die op iedere vrouw duiken waar mogelijk is.quote:
F1978quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn een aantal kerels op FOK! die op iedere vrouw duiken waar mogelijk is.
F1678 vijboorbeeld.
Als vrouw zijn mag je ook veel meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb dat als vrouwzijnde ook wel eens gedaan hoor. Niks mis mee, zolang het subtiel blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als vrouw zijn mag je ook veel meerDat klopt, feitelijk mag ik eigenlijk alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ach, er zal er vast wel eentje ergens zijn toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
F1978![]()
Ik snap dat niet, geen enkele vrouwelijke user zit er op te wachten dat ik seksueel getinte DM's ga sturen. Ik zou niet eens weten wat ik dan moet sturen
Het is meer dat je die mensen niet kent en het ongewenst is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb dat als vrouwzijnde ook wel eens gedaan hoor. Niks mis mee, zolang het subtiel blijft
Eh, doe maar niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er zal er vast wel eentje ergens zijn toch?
Ik kan wel even met mijn vrouwelijke kloon posten, Kun je oefenen.
[..]
Het is meer dat je die mensen niet kent en het ongewenst is.
En ik denk dat mannen het over het algemeen iets minder vervelend vinden.
quote:
quote:
Heel eventjes maar toen ging ik weer slapenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen nog aan me gedacht?
Je mag ook reageren in DMquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Macaroni, welke niet te vreten was de vorige keer, dus nu waarschijnlijk ook niet (ingevroren destijdsquote:
zonde....quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Macaroni, welke niet te vreten was de vorige keer, dus nu waarschijnlijk ook niet (ingevroren destijds)
Gek genoeg willen ze me het nooit vertellen, dat soort dingenquote:
Klopt, maar dan is dat ook weer op. Morgen maar eens verzinnen wat ik komende week ga eten en m'n bril ophalen.quote:
Smakelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Macaroni, welke niet te vreten was de vorige keer, dus nu waarschijnlijk ook niet (ingevroren destijds)
Wat niet? Nieuwsgierig, ik ben het.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gek genoeg willen ze me het nooit vertellen, dat soort dingen
Nou ja was van die chickentonight achtige zooi, had m'n pa gegeven omdat ie het wel lekker vondquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smakelijk.ik had m dan mooi weggegooid.
Ik heb vandaag pizza besteld voor morgen en frietjes voor vandaag.
Waarom ze pijpen leuk vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat niet? Nieuwsgierig, ik ben het.
Ze?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ze pijpen leuk vinden.
Chicken tonight met macaroni? Nee, lijkt me alles behalve een succesquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja was van die chickentonight achtige zooi, had m'n pa gegeven omdat ie het wel lekker vond![]()
Pizza besteld voor morgen, hoe doe je dat?
Ik ga morgen ook pizza eten denk ik
Dat had ik nou vandaag, dat gevoel. Dus boontjes en aardappelpuree (zelf gemaakt)quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoop morgen weer normaal te kunnen eten. Groente
Omdat ondanks dat je op je knieën zit, je toch de vent bij z'n ballen hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ze pijpen leuk vinden.
Nee, was geen chicken tonight, maar iets vergelijkbaars.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Chicken tonight met macaroni? Nee, lijkt me alles behalve een succes
Gewoon een pizza bestellen en morgen even opwarmen in de oven. Bestellen voor minimaal 10 euro is anders onmogelijk in je eentje, en de friettent hier is niet lekker en duur. En ik was lui. Vooral dat.
Ik denk niet dat iemand een betere verklaring kan gevenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ondanks dat je op je knieën zit, je toch de vent bij z'n ballen hebt.
Ik vind NY niet lekker. Mager belegde pizza's.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, was geen chicken tonight, maar iets vergelijkbaars.
Juist 'm, da's ook een optie
Een pizza van NYP is al een tientje, dus dat is het probleem nietMaar da's een beetje duur dus ik koop wel in de supermarkt een pizza.
Hmm ik vind die double pepperoni wel lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind NY niet lekker. Mager belegde pizza's.
Maar cicek hier heeft best goede pizza's en scheelt me morgen weer koken. Wat mooi is, want morgen ben ik chaggie, moet ik tot 20 uur werken en vroeg naar bed want vrijdag om 7 beginnen.
Lekker.. mis alleen vleesch er bijquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat had ik nou vandaag, dat gevoel. Dus boontjes en aardappelpuree (zelf gemaakt)
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik vind die double pepperoni wel lekker
Whehe succes![]()
Mijn wekker gaat af om de tijd dat ik om 7 uur zou kunnen beginnen, echter presteer ik het elke dag om later op m'n werk te komen (inmiddels al 9.15)
Een lekkere verse worstquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker.. mis alleen vleesch er bij
Gehaktballetje van rundergehakt met Friese kruiden (doet de slager al).quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker.. mis alleen vleesch er bij
Als ik later zou komen dan wanneer ik er zou moeten zijn, ben ik snel mijn baan kwijt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik vind die double pepperoni wel lekker
Whehe succes![]()
Mijn wekker gaat af om de tijd dat ik om 7 uur zou kunnen beginnen, echter presteer ik het elke dag om later op m'n werk te komen (inmiddels al 9.15)
Vrije inloop ftwquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik later zou komen dan wanneer ik er zou moeten zijn, ben ik snel mijn baan kwijt.
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik later zou komen dan wanneer ik er zou moeten zijn, ben ik snel mijn baan kwijt.
Oh dat is wel handig.quote:
Geen idee waarom, maar bij dat friese kruiden moet ik aan kruidnagel denkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gehaktballetje van rundergehakt met Friese kruiden (doet de slager al).
Eitje en paneer erdoor, en ballen van gemaakt.
Klinkt goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gehaktballetje van rundergehakt met Friese kruiden (doet de slager al).
Eitje en paneer erdoor, en ballen van gemaakt.
Handigquote:
Zou niks voor mij zijn, ik zou iedere dag rond een uur of 2/3 beginnen danquote:
Ja, maar wel gelijk een nadeelquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit
[..]
Oh dat is wel handig.
Beterschapquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zou bijna trek krijgen.
Hopelijk morgen weer wat beter....
Nah, je moet wel gewoon 40 uur maken hé, en het gebouw gaat om 7 uur dichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn, ik zou iedere dag rond een uur of 2/3 beginnen dan
Nee niet eensquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was dat iets suggestiefs Vinniiee
Oke, iedere dag om 13 uur dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, je moet wel gewoon 40 uur maken hé, en het gebouw gaat om 7 uur dicht
U is goed op de hoogte van uw specerijen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar bij dat friese kruiden moet ik aan kruidnagel denken
Kleine stapjes, niet haasten enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zou bijna trek krijgen.
Hopelijk morgen weer wat beter....
Ja is ideaal. Ik sta iedere ochtend tussen 07:05 en 07:10 bij de koffieautomaat.quote:
Heb ik nu een koel/vriescombi gewonnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
U is goed op de hoogte van uw specerijen.
Oh eten gaat prima. Ik hou het binnen. Maar heb geen smaak. Dan kan ik net zo goed niet eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kleine stapjes, niet haasten enzo.
Koppies thee...
wasmachinequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb ik nu een koel/vriescombi gewonnen?
dat is werk.quote:
Hoe stop jij 8 uur in 6 uur?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, iedere dag om 13 uur dan.
Ach t moet af en toequote:
2 uur thuiswerkenquote:
Niet? Oow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |