Natuurlijk wil ik dat nietquote:
Ja hoor, ik photoshop wel watquote:
Ik zou zijn afgehaaktquote:
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaarquote:
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat niet![]()
Je kan best wel een beetje aardig doen tegen mij hoor!!
6.5 plus 7 jaar. Wat studeer je???quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaar
Wat heb ik jou ooit misdaan dan?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
Fietsie, je hebt gelijk. Trailer online gezet op 31 aug 2012...
Waarvoor studeer je als je 13,5 jaar moet studeren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaar
Ik heb 7 jaar verprutst omdat ik niet wist wat ik wilde. 4 jaar SPW gedaan, wel afgerond. 3 jaar creatieve therapie gedaan, gestopt. Nu integrale veiligheidskunde, totaal 4 jaar. Daarna master recherchekundige, 3 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
6.5 plus 7 jaar. Wat studeer je???
Niks maar dat doe ik tegen iedereen hoor ;+quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan dan?
Een afgeronde opleiding is geen verprutste tijd. Daar heb je geheid nog eens lol van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar verprutst omdat ik niet wist wat ik wilde. 4 jaar SPW gedaan, wel afgerond. 3 jaar creatieve therapie gedaan, gestopt. Nu integrale veiligheidskunde, totaal 4 jaar. Daarna master recherchekundige, 3 jaar.
Na de presentaties ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik dacht dat je ging buizen buurmeisjeIk zit ook te zwoegen hier bah.
Ik wil er absoluut niets mee doen. Dus nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een afgeronde opleiding is geen verprutste tijd. Daar heb je geheid nog eens lol van.
En ik al die tijd maar denken dat jij zo'n lieve rustige jongen wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks maar dat doe ik tegen iedereen hoor ;+
Ik dacht al dat je wat zat te fantaserenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hoor, ik photoshop wel wat
U riep?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh je hebt er meerdere. Succesquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat jij zo'n lieve rustige jongen was
De mijne is al geweest. Moet de rest nog aanhorenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh je hebt er meerdere. Succes
Nee, het bewijsmateriaal zit alleen in mijn hoofd omdat ik iedere keer net te laat ben met foto's en geluidsopnames te makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je wat zat te fantaseren
Mensen zonder geluidsopnames van zingende scharrelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het bewijsmateriaal zit alleen in mijn hoofd omdat ik iedere keer net te laat ben met foto's en geluidsopnames te maken
ah okquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne is al geweest. Moet de rest nog aanhoren
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen zonder geluidsopnames van zingende scharrels
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, het bewijsmateriaal zit alleen in mijn hoofd omdat ik iedere keer net te laat ben met foto's en geluidsopnames te maken
Ik doelde op andere dingen dan een liedje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat dat met het besproken onderwerp te maken heeft snap ik ff niet
Dan weet ik het al helemaal niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doelde op andere dingen dan een liedje.
Zwaar levenquote:
Meer zoiets?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doelde op andere dingen dan een liedje.
Die is mooi!!quote:
Ik heb een hekel aan de franse taal, dus ik denk het niet..quote:
Deze beter?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de franse taal, dus ik denk het niet..
In haar moerstaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze beter?![]()
Trouwens briljant gemaakte clip.
quote:
Heb sinds vandaag al een pandapunt te pakken, ik heb punten zatquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij wil echt geen pluspunten scoren he
Dat je een langzame pijnlijke dood tegemoet gaat, gek.quote:
Nee, want duits.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze beter?![]()
Trouwens briljant gemaakte clip.
Goed begin van 2014 welquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sinds vandaag al een pandapunt te pakken, ik heb punten zat
Je kent GvsE nog niet zo goed he?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je een langzame pijnlijke dood tegemoet gaat, gek.
Nee..quote:
Ik ken niet alles. Nee. Waar zit die?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, ken je die contentroom? Met al die schermen enzo
achtste verdieping, rechts als je de lift uitloopt doorlopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken niet alles. Nee. Waar zit die?
Ik kom nooit hoger dan de tweede verdiepingquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
achtste verdieping, rechts als je de lift uitloopt doorlopen.
Goed bezig jijquote:
Oh, daar zitten de lokalen die voor van alles en nog wat gebruikt worden. Ik kom nooit lager dan 3quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom nooit hoger dan de tweede verdieping
Veel plezierquote:
Ik? Nopequote:
Ik was er nog maar werd gespamd door allemaal mannen op DM.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
topickill. Buurmeisje weg, iedereen weg
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was er nog maar werd gespamd door allemaal mannen op DM.
Schatjes hoor, alle vier
Nu wel weg, aan het werk.
Hahahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, een reactie op facebook: "Nice guys, geniet van de snee!"
Ik moest lachen.
gvdquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, een reactie op facebook: "Nice guys, geniet van de snee!"
Ik moest lachen.
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het achter de schermen moet
quote:
Het idee was volgens mij om ''sneeuw'' (wellicht op zijn Duits?) te typen, maar het faalde hoe dan ook. Het was dan ook een reactie op een stelletje, wat het nog mooier maakte.quote:
Ja, dacht zelf ook wel meteen aan het duitse woord, maar knullig klinkt het welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het idee was volgens mij om ''sneeuw'' (wellicht op zijn Duits?) te typen, maar het faalde hoe dan ook. Het was dan ook een reactie op een stelletje, wat het nog mooier maakte.
Niemand die met mij wil DM-enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo boeiend was t nou ook weer niet hoor. Geen orgie, wel sekspraat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het achter de schermen moet
Bah seksquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo boeiend was t nou ook weer niet hoor. Geen orgie, wel sekspraat.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand die met mij wil DM-en
Zet onder je UI dat je geen dm wil, elke dag raak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Hmm... maar zijn dat dan ook DM's van mensen van wie ik wel een DM zou willen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zet onder je UI dat je geen dm wil, elke dag raak.
Nee. Maar aandacht is aandacht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... maar zijn dat dan ook DM's van mensen van wie ik wel een DM zou willen?
True maar ik wil alleen leuke aandacht!quote:
Daarvoor moet je volgens mij niet op Fok! zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True maar ik wil alleen leuke aandacht!
Er zitten heus wel een paar leuke mensen op FOK! hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarvoor moet je volgens mij niet op Fok! zijn...
Zie mijn edit. Ik had er daarstraks vier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zitten heus wel een paar leuke mensen op FOK! hoor.
Heb er ook al een paar gevonden!
Leuke mensen ook?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik had er daarstraks vier.
Vanuit drie topics. *verzamelaar*quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke mensen ook?![]()
Vanuit 1 topic?
Zeldzaamheid wel
Je kan bijna kwartetten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vanuit drie topics. *verzamelaar*
Waarom om 4 uur pas?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat de snackbar om 4 uur al open moet gaan!! Ik heb trek!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand die met mij wil DM-en
aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zijn die dingen niet rond de middag al open?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat de snackbar om 4 uur al open moet gaan!! Ik heb trek!
Hij was ook open. Is tussen 1 en 4 gesloten ontdekte ik net!quote:
Top snackbar datquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was ook open. Is tussen 1 en 4 gesloten ontdekte ik net!
Patat joppie, frikandel spec en broodje hamburger spec voor nog geen 5 euro
I knowquote:
Ik zie nog Rival zn gezicht voor me toen die vrouw achter de kassa zei hoe veel geld zijn bestelling kostte. Arme joch dacht echt dat ze de helft was vergeten geloof ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:
De goedkoopste die ik ooit heb gezien in Nederland EN goed te eten.
Ja, het trakteren was in deze ook erg gunstig. Een keer geen 50 euro kwijt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nog Rival zn gezicht voor me toen die vrouw achter de kassa zei hoe veel geld zijn bestelling kostte. Arme joch dacht echt dat ze de helft was vergeten geloof ik
Het was ook bijzonder goedkoopquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie nog Rival zn gezicht voor me toen die vrouw achter de kassa zei hoe veel geld zijn bestelling kostte. Arme joch dacht echt dat ze de helft was vergeten geloof ik
Kan wel, weet ik niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het trakteren was in deze ook erg gunstig. Een keer geen 50 euro kwijt.
Althans, hadden Vin en ik niet voor een paar mensen friet gehaald toen?
Is het nog steedsquote:
Op school was de frituur ook nooit op tijd warm, sta ik daar om 8 uur voor een patatje kijkt dat mens me stom aanquote:
Terecht wel!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Op school was de frituur ook nooit op tijd warm, sta ik daar om 8 uur voor een patatje kijkt dat mens me stom aan
's avonds, hoop ik?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Op school was de frituur ook nooit op tijd warm, sta ik daar om 8 uur voor een patatje kijkt dat mens me stom aan
8 uur 's ochtends friet, okay danquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
's avonds om 8 uur zit ik niet op school
Ik mag toch hopen dat je jezelf nu niet afvraagt hoe je aan dat buikje komt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
's avonds om 8 uur zit ik niet op school
Is ie zwanger?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je jezelf nu niet afvraagt hoe je aan dat buikje komt.
Ik snap sowieso niet waarom tijden altijd zo relevant zijn voor julliequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
8 uur 's ochtends friet, okay dan
Volgens mij staat mijn buik hier "ergens" op fok en kan je duidelijk zien dat ik geen buikje hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je jezelf nu niet afvraagt hoe je aan dat buikje komt.
Leftover salami pizzaquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom tijden altijd zo relevant zijn voor jullie
Boeit mij het nou welk uur het op de dag is.... Er zijn zoveel mensen op de wereld die met warm eten beginnen hoor
Je kan dus best trek hebben in snacks.. maar niet in de ochtend?
Ik heb daar ook niet heel veel mee, maar zo vroeg, mwah, is me te vet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom tijden altijd zo relevant zijn voor jullie
Boeit mij het nou welk uur het op de dag is.... Er zijn zoveel mensen op de wereld die met warm eten beginnen hoor
Je kan dus best trek hebben in snacks.. maar niet in de ochtend?
Oude foto's!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij staat mijn buik hier "ergens" op fok en kan je duidelijk zien dat ik geen buikje heb
B&J cookie doughquote:
te vet bestaat nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet heel veel mee, maar zo vroeg, mwah, is me te vet.
Ik geloof er niets van!!quote:
Hmm... en dat zonder sporten nog?quote:
Te koud nu..quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die zeker
Maar heb nu in huis
[ afbeelding ]
Beetje rennen af en toequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm... en dat zonder sporten nog?
Dat deed je toch niet meer?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin nu trek in ijs te krijgen
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin in een stroopwafel
Zou ik altijd kunnen postenquote:
*schopt* voelt de aandacht goed?quote:
Hier wel, maar ik ben te lui om het raampje boven de deur dicht te doen en de verwarming aan te knallen.quote:
oordruppelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef fietsie het volgende:
Zow. Oordruppels. Het jeukt als de ziekte.
Hmm... nu snap ik het!!quote:
heb je alleen jezelf mee, je kan nu ook 1 minuut iets doen en de vruchten daar van plukkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik ben te lui om het raampje boven de deur dicht te doen en de verwarming aan te knallen.
Kan toch enorm de pijn verlichten hoor!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |