Natuurlijk wil ik dat nietquote:
Ja hoor, ik photoshop wel watquote:
Ik zou zijn afgehaaktquote:
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaarquote:
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat niet![]()
Je kan best wel een beetje aardig doen tegen mij hoor!!
6.5 plus 7 jaar. Wat studeer je???quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaar
Wat heb ik jou ooit misdaan dan?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
Fietsie, je hebt gelijk. Trailer online gezet op 31 aug 2012...
Waarvoor studeer je als je 13,5 jaar moet studeren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik al helemaal voor jan lul gestudeerd al 7 jaar
Ik heb 7 jaar verprutst omdat ik niet wist wat ik wilde. 4 jaar SPW gedaan, wel afgerond. 3 jaar creatieve therapie gedaan, gestopt. Nu integrale veiligheidskunde, totaal 4 jaar. Daarna master recherchekundige, 3 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
6.5 plus 7 jaar. Wat studeer je???
Niks maar dat doe ik tegen iedereen hoor ;+quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan dan?
Een afgeronde opleiding is geen verprutste tijd. Daar heb je geheid nog eens lol van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar verprutst omdat ik niet wist wat ik wilde. 4 jaar SPW gedaan, wel afgerond. 3 jaar creatieve therapie gedaan, gestopt. Nu integrale veiligheidskunde, totaal 4 jaar. Daarna master recherchekundige, 3 jaar.
Na de presentaties ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik dacht dat je ging buizen buurmeisjeIk zit ook te zwoegen hier bah.
Ik wil er absoluut niets mee doen. Dus nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een afgeronde opleiding is geen verprutste tijd. Daar heb je geheid nog eens lol van.
En ik al die tijd maar denken dat jij zo'n lieve rustige jongen wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks maar dat doe ik tegen iedereen hoor ;+
Ik dacht al dat je wat zat te fantaserenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja hoor, ik photoshop wel wat
U riep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |