Die mensen zijn erger dan de gemiddelde FOK!ker, geloof mequote:
quote:
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderenquote:
correctquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Gaat het hier nu serieus over brony's?![]()
mooguh![]()
151, mew bestaat ook nogquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen zijn erger dan de gemiddelde FOK!ker, geloof me
[..]
[..]
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderen
[..]
correct
Ik geloof jequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderen
[..]
correct
JUIST!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
correct
In jouw wereld is zwart zeker ook een kleur?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
152.
Niet haten op MissingNo.
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fanquote:
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
En inderdaad, alleen de eerste 150
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In jouw wereld is zwart zeker ook een kleur?
Ik heb mijn oude Gameboy nog met Blue, Yellow en Silver.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fan
[..]
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellen
Jaloersquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik heb mijn oude Gameboy nog met Blue, Yellow en Silver.
Eerst een pokemon met surf ruilen, de SS laten staan, en dan als je strength hebt daarheen gaan, naar rechts surfen, vrachtwagen wegstrengthen, Mew battlenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Mew via zo'n glitch.
Gaat het nu alweer over auto's?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:58 schreef rival het volgende:
En dan klagen mensen als het over auto's gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Aldo, notoire leugensquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerst een pokemon met surf ruilen, de SS laten staan, en dan als je strength hebt daarheen gaan, naar rechts surfen, vrachtwagen wegstrengthen, Mew battlen
serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Aldo, notoire leugens
Had was iets bij Cerulean City (daar met Misty) waar je een abra moest vangen. Dan daar wat battelen totdat je bij iemand kwam die naar je toe kwam lopen.
Vlak voordat hij je zag, maar wel op dat vakje stond, moest je Teleport doen.
Daarna vanaf het Pokecentre weer die brug oplopen en dan viel een level 7 Mew je aan.
Maar omdat je het al zo vroeg had, was het niet meer leuk. Mew was teringsterk
Ik heb de mijne nog, met pokemon bluequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fan
[..]
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellen
Geen grap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
serieus?
Ik had alleen een mew van iemand op de camping gewonnen als klein kind
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog, met pokemon blueElke keer als ik met de trein moet gaat 'ie mee
Toch wel met geluid aan he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog, met pokemon blueElke keer als ik met de trein moet gaat 'ie mee
quote:
Ik ben niet zo'n asoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Toch wel met geluid aan he?![]()
En ik maar doorwerkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Presentatie op school en dan lekker zuipen met de klas
Sicke shitquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de oplader van mijn speelgoed verstopt
Wat ben jij vroeg wakker in het weekend!quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de oplader van mijn speelgoed verstopt
quote:
Krengen zijn julliequote:
Niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sicke shit![]()
Wat was er dan met die vrachtwagen?
Twee vingers en een beetje bladeren door xhamster en je ziet de wereld weer een stuk vrolijker toch?quote:
Gevonden, lag achter mijn tv-meubel. En zo te zien staan er kleine tandafdrukjes in de kabel. Dader is dus vermoedelijk de kat!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Twee vingers en een beetje bladeren door xhamster en je ziet de wereld weer een stuk vrolijker toch?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gevonden, lag achter mijn tv-meubel. En zo te zien staan er kleine tandafdrukjes in de kabel. Dader is dus vermoedelijk de kat!
Nog niet, eerst opladen!quote:
Ik denk dat jij uren slaap van mij pikt. Net maar 6 uur geslapen geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg wakker in het weekend!
Honden van de buren weer bezig? Daar nog wat over gehoord trouwens?
Pardon? Ik heb het vannacht half 4 zien worden en rond 8 uur weer wakker. Dan pik ik weinig slaap van je hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij uren slaap van mij pikt. Net maar 6 uur geslapen geloof ik.
Die honden zijn nog regelmatig bezig. Ik hoorde dat de politie nog een paar keer is gebeld.
Ga je zuipen met buurmeisje?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb het vannacht half 4 zien worden en rond 8 uur weer wakker. Dan pik ik weinig slaap van je hoor![]()
Buren zelf heb je er niet over gesproken?
Lekker egoïstisch welquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haar heb ik een paar dagen geleden gesproken. Ze geeft er niks om.
ja.quote:
Snellader?quote:
Nee, ik ga wel wat aan school doen. We hebben wel veel in het zelfde gebouw lesquote:
Nee, 90 minuten wachtenquote:
Oow je was zo stilquote:
Wat zegt de woningbouw ervan? Die moeten ook ingrijpen bij overlast hequote:
Ik was even aan het browsenquote:
Handig voor een meet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel wat aan school doen. We hebben wel veel in het zelfde gebouw les
Wat lang!!! Maar dan kun je ook weer vijf uur aan één stuk lol beleven?quote:
Het bleek dat haar onderbuurman al contact heeft met de woningbouw. Er is dus al dossiervorming.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zegt de woningbouw ervan? Die moeten ook ingrijpen bij overlast he
ik nog 8.. Als ie deze keer op tijd belt..quote:
Leg er dan ook een klacht neer. Hoe meer klagen hoe efficiënter de wb te werk kan gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bleek dat haar onderbuurman al contact heeft met de woningbouw. Er is dus al dossiervorming.
Dat hou ik toch niet vol johquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat lang!!! Maar dan kun je ook weer vijf uur aan één stuk lol beleven?
Jouw vibo belt je als ie is opgeladen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nog 8.. Als ie deze keer op tijd belt..
Al gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg er dan ook een klacht neer. Hoe meer klagen hoe efficiënter de wb te werk kan gaan
Niet!?quote:Dat hou ik toch niet vol joh
Nee, die laad ik op wanneer ik aan het werk ben natuurlijk. Ik wil niet zonder zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw vibo belt je als ie is opgeladen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw vibo belt je als ie is opgeladen?![]()
![]()
Mijne stopte er gisteren mid-way meequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die laad ik op wanneer ik aan het werk ben natuurlijk. Ik wil niet zonder zitten.
Afwachten dus!quote:
Lijkt me op zich wel vet handig en raar tegelijkertijd.quote:
Als dat bij mij gebeurd hang ik hem gewoon tijdens aan het stroom hoor..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne stopte er gisteren mid-way mee
[..]
Afwachten dus!
Nee, niet
Misschien komen we elkaar nog eens tegenquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel vet handig en raar tegelijkertijd.
Een bootycall van je vibo krijgen
Ja, daar trapt de mijne dus niet in ontdekte ik. FMLquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als dat bij mij gebeurd hang ik hem gewoon tijdens aan het stroom hoor..
Dat kunnen jullie niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat lang!!! Maar dan kun je ook weer vijf uur aan één stuk lol beleven?
Kwaliteitquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar trapt de mijne dus niet in ontdekte ik. FML
Maar ja, het is niet anders.
Met mijn scheerapparaat werkt dat nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als dat bij mij gebeurd hang ik hem gewoon tijdens aan het stroom hoor..
Helaas wel nu.quote:
Een echte vent scheert zich dan ook gewoon met een kapmes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn scheerapparaat werkt dat niet
Mjah, blijkt maar weer!quote:
Daar gaat het dus al mis hequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte vent scheert zich dan ook gewoon met een kapmes.
Wachten op een telefoontje van de dokter?quote:
Och ja.. Ik vergeet het iedere keer weerquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, blijkt maar weer!
[..]
Daar gaat het dus al mis he
Een echte man scheert nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Als het goed is geeft ie dit keer het antwoord..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wachten op een telefoontje van de dokter?
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och ja.. Ik vergeet het iedere keer weer
OH DAT ZOU FIJN ZIJN!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Als het goed is geeft ie dit keer het antwoord..![]()
Tuurlijk welquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een echte man scheert niet
Ik ben een stoner.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten?
[..]
OH DAT ZOU FIJN ZIJN!!
Vrij vandaag?
Oh jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben een stoner.
Jep en jep..
Ik heb op het werk gezegd dat ik naar de internist moest. Telefoontje, langsgaan.. Bijna hetzelfdequote:
True!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb op het werk gezegd dat ik naar de internist moest. Telefoontje, langsgaan.. Bijna hetzelfde
echte vent gespot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk thuis eens puin gaan ruimen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!
Maar eigenlijk, je weet niet wat voor nieuws je krijgt. Wie weet ben je er zo van ondersteboven dat je toch niet meer kan werken vandaag.
Het enige wat dan nog helpt is op de bank zitten, bingo spelen en jointjes roken
Kan je dan niet met een mooie echte vent aankomen?quote:
Dat is heul naar!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne stopte er gisteren mid-way mee
Behoorlijk ja!!quote:
Die van mij kan ik gelukkig nog nieuwe batterijen indoen.. Die heb ik dus ook echt altijd op voorraadquote:
Ik had hiervoor 1 op batterijen. Dat zuigt!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die van mij kan ik gelukkig nog nieuwe batterijen indoen.. Die heb ik dus ook echt altijd op voorraad
Mijn vorige had dat euvel ook, maar mijn huidige blijft op tempo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had hiervoor 1 op batterijen. Dat zuigt!!
Hoe leger de batterijen hoe minder kracht dat ding had. Alleen de eerste 2,3 keer bij nieuwe batterijen was het fijn.
Die ik nu heb blijft full speed tot ie op is. GvsE heeft een betere die kan gewoon aan de lader tijdens, mijne doet dat helaas niet
Ach, ik ben tevreden met wat ik nu heb. En dat wachten is nu niet zo erg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn vorige had dat euvel ook, maar mijn huidige blijft op tempo.En anders zit ik em gewoon een standjes harder.
Ze zijn er ook met stekker. Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik ben tevreden met wat ik nu heb. En dat wachten is nu niet zo erg.
Nee, geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zijn er ook met stekker. Heb je daar ervaring mee?
quote:
Nog steeds geen antwoorden?quote:
Ik moet stoppen met roken.quote:
En dan stopt het kotsen?quote:
ik zocht een gezicht met littekens en dit was een goed litteken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dan niet met een mooie echte vent aankomen?
Oh dear.quote:
Jawel, b-cel lymfocytose. Dat betekend dus dat ik moet stoppen met roken, want anders kan het zich gaan ontwikkelen naar leukemie.quote:
Dat is wel heftig stiekemquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, b-cel lymfocytose. Dat betekend dus dat ik moet stoppen met roken, want anders kan het zich gaan ontwikkelen naar leukemie.
Damnquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, b-cel lymfocytose. Dat betekend dus dat ik moet stoppen met roken, want anders kan het zich gaan ontwikkelen naar leukemie.
ik heb mooiere gezienquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik zocht een gezicht met littekens en dit was een goed litteken!
scar face googlen
Nog niet. Maar ik wil niet stoppen.quote:
Nee, de witte bloedcellen..quote:
Da's klote zeg. Ga je naar je huisarts voor stop-hulp?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik wil niet stoppen.
Zeker niet, ik ben zelf begonnen, kan ook prima zelf stoppen. Zou niet weten wat een huisarts daarvoor zou kunnen doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Da's klote zeg. Ga je naar je huisarts voor stop-hulp?
Stoppen en over 2 maanden weer bloed prikken en bij de internist langs om te kijken of de waardes zich verbeteren..quote:
SUCCES!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stoppen en over 2 maanden weer bloed prikken en bij de internist langs om te kijken of de waardes zich verbeteren..
Slagingspercentage van mensen die zelf stoppen: ergens 5%quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ben zelf begonnen, kan ook prima zelf stoppen. Zou niet weten wat een huisarts daarvoor zou kunnen doen.
En wat hij/zij doet: tips, veel tips. En nicotine-vervangingsmiddelen zodat je eerst geestelijk kunt afkicken van niet meer roken en op een later moment lichamelijk kunt afkicken van geen nicotine meer. Dat schijnt te helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Slagingspercentage van mensen die zelf stoppen: ergens 5%
Slagingspercentage van mensen die met hulp stoppen: ergens 15%
you do the math!
Dan zie je een man met littekens?quote:
Het is vooral de gewoonte waar ik moeite mee ga krijgen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En wat hij/zij doet: tips, veel tips. En nicotine-vervangingsmiddelen zodat je eerst geestelijk kunt afkicken van niet meer roken en op een later moment lichamelijk kunt afkicken van geen nicotine meer. Dat schijnt te helpen.
Zo'n e-smoker gebruiken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is vooral de gewoonte waar ik moeite mee ga krijgen..
Hell noquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zie je een man met littekens?
dat is vast niet mooiquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stoppen en over 2 maanden weer bloed prikken en bij de internist langs om te kijken of de waardes zich verbeteren..
quote:
Daar ging het toch over?quote:
quote:
Ik doe met je meequote:
Ik stop echt niet met blowenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het toch over?
[..]![]()
Lekker joh, met wiet-smaak
[..]
Ik doe met je mee
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even stom met treintjes spelen![]()
jeetje gvse, dat is niet niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ging alleen over roken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stop echt niet met blowen
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Het ging alleen over roken?
Heb me er net een beetje over ingelezen maar zag er niets terug over roken... Of krijg je daardoor sowieso al meer witte bloedcellen ofzo?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat scheelt toch welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja
Nja, hij zei dat het veel voorkomt bij rokende jonge vrouwen en dat ik dus moest stoppen om te kijken of het zich daardoor zou verbeteren..
tuurlijk wel.. Alleen de gevolgen zullen wat groter zijn..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel meer te willen helaas!
Ja zelfs met CLL valt nog te leven lees ik net..... Maar denk dat je van stoppen met roken vrolijker wordtquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. Alleen de gevolgen zullen wat groter zijn..
ik weet wel zeker dat ik hier niet vrolijk van ga worden.. Medelijden met de mensen om me heenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zelfs met CLL valt nog te leven lees ik net..... Maar denk dat je van stoppen met roken vrolijker wordt
Ik moest nog ergens het woordje uiteindelijk erbij zettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ik hier niet vrolijk van ga worden.. Medelijden met de mensen om me heen
Ooitquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moest nog ergens het woordje uiteindelijk erbij zetten
jwtzquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een hommo
Morgen denk ik.. Vandaag iig niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer ga je de eerste poging wagen?
Waarom zoek je ze dan uit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
BURP!!
Ik vind het allemaal maar vermoeiend!! Mannen die harder zeuren dan de gemiddelde vrouw
Je moet eerst de schrik nog wegroken natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgen denk ik.. Vandaag iig niet.
Omdat ze nog steeds geen tatoeage op hun voorhoofd hebben met daarop de tekst: ik zeur harder dan de gemiddelde vrouw!quote:
In hoeverre noem je dat dan een man hey?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
BURP!!
Ik vind het allemaal maar vermoeiend!! Mannen die harder zeuren dan de gemiddelde vrouw
En even bij iedereen melden dat je stopt, zodat niemand je meer een peuk aanbiedt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet eerst de schrik nog wegroken natuurlijk
Ik heb medelijden met de mensen die jou de komende dagen meemaken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgen denk ik.. Vandaag iig niet.
Laden nou -nog- niet klaar???quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
BURP!!
Goed punt!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
In hoeverre noem je dat dan een man hey?
Jawel en puber inmiddels ook thuis uit schoolquote:
timing.... Boodschappenlijst van een meter meegeven?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Jawel en puber inmiddels ook thuis uit school
Trapt ie niet in hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
timing.... Boodschappenlijst van een meter meegeven?
Kort lijstje met shit wat alleen ver weg te koop is?quote:
Zoiets..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet eerst de schrik nog wegroken natuurlijk
Beetje jammer dat ze dat niet hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds geen tatoeage op hun voorhoofd hebben met daarop de tekst: ik zeur harder dan de gemiddelde vrouw!
Tevens ging dit niet over iemand die ik uitgezocht heb hoor
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mensen die jou de komende dagen meemaken!
Nah, toch niet![]()
Ik vond dat steeds nee zeggen juist een voordeel.... Bij elke nee ging ik breder lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En even bij iedereen melden dat je stopt, zodat niemand je meer een peuk aanbiedt.
Ik heb vooral medelijden met mezelf nu. En dat verwacht ik ook van mijn scharrel dit weekend, die kan dus beter gewoon poeslief zijn en niet vervelend...quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mensen die jou de komende dagen meemaken!
Nah, toch niet![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met mezelf nu. En dat verwacht ik ook van mijn scharrel dit weekend, die kan dus beter gewoon poeslief zijn en niet vervelend...
Hoi jijquote:
Schandalig jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze dat niet hebben.
Nee, dat merken ze vanzelf wel. Ga niet bij iedereen aan de neus hangen wat ik nu heb.. Laat ze maar bij het anorexia-idee blijven, die vond ik toch leuker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En even bij iedereen melden dat je stopt, zodat niemand je meer een peuk aanbiedt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat merken ze vanzelf wel. Ga niet bij iedereen aan de neus hangen wat ik nu heb.. Laat ze maar bij het anorexia-idee blijven, die vond ik toch leuker.
Whehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat merken ze vanzelf wel. Ga niet bij iedereen aan de neus hangen wat ik nu heb.. Laat ze maar bij het anorexia-idee blijven, die vond ik toch leuker.
Ik lig overhoop met mn seinenquote:
Maar bij anorexia verdwijnen goede billen toch ook ??quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben je weer overnieuw begonnen dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig overhoop met mn seinen![]()
Heb nu treinen die frontaal op elkaar botsen enz
Lijkt de NS welquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, geld bleef binnen stromen, was niet leuk meer. I like to struggle zeg maarquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je weer overnieuw begonnen dan?
Moet jij niet je bitcoins in de gaten houden ofzo?quote:
Moet je eens het wateroppervlak vergoten zodat je ook met bootjes moet werken. Maakt het nog lastiger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, geld bleef binnen stromen, was niet leuk meer. I like to struggle zeg maar
Ik las bitchcoins.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij niet je bitcoins in de gaten houden ofzo?
Railroad tycoon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft doekje!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je een doekje voor mijn monitor?
Oh ja, ook een optie. Al vind ik bootjes niet zo leuk. Baal ook wel dat mn vliegtuigen constant crashenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je eens het wateroppervlak vergoten zodat je ook met bootjes moet werken. Maakt het nog lastiger.
Transport Tycoon.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Railroad tycoon?
Damn daar heb ik wat uren in gestopt vroegah
Dat kun je uitschakelen he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft doekje!
[..]
Oh ja, ook een optie. Al vind ik bootjes niet zo leuk. Baal ook wel dat mn vliegtuigen constant crashen
Die heb ik toch al nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar bij anorexia verdwijnen goede billen toch ook ??
Opnieuw of iets over doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je weer overnieuw begonnen dan?
Tsssssss weer een illusie armer.quote:
Seriously?quote:
quote:
Ik zat er al op te wachtenquote:
Dat lijkt wel een aardig correcte formulering...quote:
Geen idee.quote:
Kun je instellen bij de moeilijkheidsgraad. Voertuigdefecten op "geen" zetten. En rampen "uit"quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Boh!!
* Huppelmuts start spel weer op
En jij verwacht dat hij zal luisteren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met mezelf nu. En dat verwacht ik ook van mijn scharrel dit weekend, die kan dus beter gewoon poeslief zijn en niet vervelend...
ohh okquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb openTTD gedownload en speel het op de pc.
Nee, gaat vanzelf!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij niet je bitcoins in de gaten houden ofzo?
Ik zie nu dat openTTD er ook voor tablets isquote:
Zo maak je het wel heel simpelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je instellen bij de moeilijkheidsgraad. Voertuigdefecten op "geen" zetten En rampen "uit"
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
En jij verwacht dat hij zal luisteren?
Mooi!!quote:
Lijkt me verschrikkelijk als je hoop zo wordt verpletterdquote:
is het zoiets als rollercoaster tycoon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu dat openTTD er ook voor tablets is
Dat is de enige regel die ik ken, laat me nou ook een keer genieten?quote:
Je moet dan nog genoeg doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo maak je het wel heel simpel
Dat was juist iets wat ervoor zorgde dat je nog hard moest werken zelfs als je een megabedrijf had
En anders ga ik gewoon roken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je hoop zo wordt verpletterd
openTTD niet kennen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is het zoiets als rollercoaster tycoon?
Daarom zei ik er niets van!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is de enige regel die ik ken, laat me nou ook een keer genieten?
Maar dan andersquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is het zoiets als rollercoaster tycoon?
Al veel verloren? Gaat vast wel weer stijgen toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet als het zakt!
Maar alles zakt dus voorspelbaar.
Lijkt me dat die jongen wel een beetje begrip kan opbrengen voor iemand die na 15 jaar moet stoppen met roken, zo niet dan is het gewoon een ongevoelige klootzak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat je dat verdiend in zijn ogen
Ongeveer 75euro verlies, straks als het weer stijgt zal het wel weer goedkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al veel verloren? Gaat vast wel weer stijgen toch?
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ongeveer 75euro verlies, straks als het weer stijgt zal het wel weer goedkomen.
Maar alsnog +-200euro winst
Hij houdt het al eventjes met je uit dus erg gevoelig kan ie sowieso niet zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me dat die jongen wel een beetje begrip kan opbrengen voor iemand die na 15 jaar moet stoppen met roken, zo niet dan is het gewoon een ongevoelige klootzak.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hij houdt het al eventjes met je uit dus erg gevoelig kan ie sowieso niet zijn
En als mn oom als meisje was geboren was het mn tantequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, had al op 800euro kunnen zitten als eerder ingestapt
True, true.. Maar er zit stiekem een huilie achter zijn schild. Dat heb ik al ontdektquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Subtiel, rival.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Zo gevoelig lijk je me inderdaad nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Zit hier uit volle borst mee te zingen hoor!quote:
Heeft ie dat laten doorschemeren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True, true.. Maar er zit stiekem een huilie achter zijn schild. Dat heb ik al ontdekt
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als mn oom als meisje was geboren was het mn tante
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Subtiel, rival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk.quote:
Nijntje is voor 0 tot 80 natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo gevoelig lijk je me inderdaad niet
Ja meneer.quote:
Zit nog op schoolquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje ben je dronken?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als mn oom als meisje was geboren was het mn tante
kraamt ze onzin uit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje ben je dronken?
Maarre: 30 januari in de bioscoop. Fietsie? *kijkt streng* dat is morgen pas..quote:
Niet zo brutaal tegen mij he meneer!!quote:
Ja fietsie, leg eens uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maarre: 30 januari in de bioscoop. Fietsie? *kijkt streng* dat is morgen pas..
Ik heb enkele theorieën. Ook enkele bewijsstukken. Het is gewoon een watje.quote:
Ik had eerder verteld dat ik presentatie had en daarna ging zuipen met de klasquote:
Jawel want stom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo brutaal tegen mij he meneer!!![]()
Kan je nu toch niets meer aan doen, heeft dus weinig zin om er bij stil te blijven staan toch?
Hoe durf jequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan je nu toch niets meer aan doen, heeft dus weinig zin om er bij stil te blijven staan toch?
ik volg alles maar half eigenlijk, maar veel plezier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had eerder verteld dat ik presentatie had en daarna ging zuipen met de klas
Was op 26 juni al uit op DVD, stond er niet 30 januari 2013 in de bioscoop?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Iets met een jaar eerder. Of het nou 2012 of 2013 was weet ik niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was op 26 juni al uit op DVD, stond er niet 30 januari 2013 2012 in de bioscoop?
2013.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Noem je mij nou stom?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel want stom!
Maar ik haal het wel weer in
Gaat alleen iets langzamer
Dapper van mij he?quote:
Thanks. Nog 2 presentaties te gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik volg alles maar half eigenlijk, maar veel plezier.
Kan je bewijsstukken overleggen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb enkele theorieën. Ook enkele bewijsstukken. Het is gewoon een watje.
Zo blij dat ik van die shit af benquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks. Nog 2 presentaties te gaan
succesquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks. Nog 2 presentaties te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |