Die mensen zijn erger dan de gemiddelde FOK!ker, geloof mequote:
quote:
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderenquote:
correctquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Gaat het hier nu serieus over brony's?![]()
mooguh![]()
151, mew bestaat ook nogquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen zijn erger dan de gemiddelde FOK!ker, geloof me
[..]
[..]
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderen
[..]
correct
Ik geloof jequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderen
[..]
correct
JUIST!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
correct
In jouw wereld is zwart zeker ook een kleur?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
152.
Niet haten op MissingNo.
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fanquote:
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
En inderdaad, alleen de eerste 150
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In jouw wereld is zwart zeker ook een kleur?
Ik heb mijn oude Gameboy nog met Blue, Yellow en Silver.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fan
[..]
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellen
Jaloersquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik heb mijn oude Gameboy nog met Blue, Yellow en Silver.
Eerst een pokemon met surf ruilen, de SS laten staan, en dan als je strength hebt daarheen gaan, naar rechts surfen, vrachtwagen wegstrengthen, Mew battlenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Mew via zo'n glitch.
Gaat het nu alweer over auto's?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:58 schreef rival het volgende:
En dan klagen mensen als het over auto's gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Aldo, notoire leugensquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerst een pokemon met surf ruilen, de SS laten staan, en dan als je strength hebt daarheen gaan, naar rechts surfen, vrachtwagen wegstrengthen, Mew battlen
serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Aldo, notoire leugens
Had was iets bij Cerulean City (daar met Misty) waar je een abra moest vangen. Dan daar wat battelen totdat je bij iemand kwam die naar je toe kwam lopen.
Vlak voordat hij je zag, maar wel op dat vakje stond, moest je Teleport doen.
Daarna vanaf het Pokecentre weer die brug oplopen en dan viel een level 7 Mew je aan.
Maar omdat je het al zo vroeg had, was het niet meer leuk. Mew was teringsterk
Ik heb de mijne nog, met pokemon bluequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fan
[..]
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellen
Geen grap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
serieus?
Ik had alleen een mew van iemand op de camping gewonnen als klein kind
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog, met pokemon blueElke keer als ik met de trein moet gaat 'ie mee
Toch wel met geluid aan he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog, met pokemon blueElke keer als ik met de trein moet gaat 'ie mee
quote:
Ik ben niet zo'n asoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Toch wel met geluid aan he?![]()
En ik maar doorwerkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Presentatie op school en dan lekker zuipen met de klas
Sicke shitquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de oplader van mijn speelgoed verstopt
Wat ben jij vroeg wakker in het weekend!quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de oplader van mijn speelgoed verstopt
quote:
Krengen zijn julliequote:
Niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sicke shit![]()
Wat was er dan met die vrachtwagen?
Twee vingers en een beetje bladeren door xhamster en je ziet de wereld weer een stuk vrolijker toch?quote:
Gevonden, lag achter mijn tv-meubel. En zo te zien staan er kleine tandafdrukjes in de kabel. Dader is dus vermoedelijk de kat!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Twee vingers en een beetje bladeren door xhamster en je ziet de wereld weer een stuk vrolijker toch?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gevonden, lag achter mijn tv-meubel. En zo te zien staan er kleine tandafdrukjes in de kabel. Dader is dus vermoedelijk de kat!
Nog niet, eerst opladen!quote:
Ik denk dat jij uren slaap van mij pikt. Net maar 6 uur geslapen geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg wakker in het weekend!
Honden van de buren weer bezig? Daar nog wat over gehoord trouwens?
Pardon? Ik heb het vannacht half 4 zien worden en rond 8 uur weer wakker. Dan pik ik weinig slaap van je hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij uren slaap van mij pikt. Net maar 6 uur geslapen geloof ik.
Die honden zijn nog regelmatig bezig. Ik hoorde dat de politie nog een paar keer is gebeld.
Ga je zuipen met buurmeisje?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb het vannacht half 4 zien worden en rond 8 uur weer wakker. Dan pik ik weinig slaap van je hoor![]()
Buren zelf heb je er niet over gesproken?
Lekker egoïstisch welquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haar heb ik een paar dagen geleden gesproken. Ze geeft er niks om.
ja.quote:
Snellader?quote:
Nee, ik ga wel wat aan school doen. We hebben wel veel in het zelfde gebouw lesquote:
Nee, 90 minuten wachtenquote:
Oow je was zo stilquote:
Wat zegt de woningbouw ervan? Die moeten ook ingrijpen bij overlast hequote:
Ik was even aan het browsenquote:
Handig voor een meet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel wat aan school doen. We hebben wel veel in het zelfde gebouw les
Wat lang!!! Maar dan kun je ook weer vijf uur aan één stuk lol beleven?quote:
Het bleek dat haar onderbuurman al contact heeft met de woningbouw. Er is dus al dossiervorming.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zegt de woningbouw ervan? Die moeten ook ingrijpen bij overlast he
ik nog 8.. Als ie deze keer op tijd belt..quote:
Leg er dan ook een klacht neer. Hoe meer klagen hoe efficiënter de wb te werk kan gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bleek dat haar onderbuurman al contact heeft met de woningbouw. Er is dus al dossiervorming.
Dat hou ik toch niet vol johquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat lang!!! Maar dan kun je ook weer vijf uur aan één stuk lol beleven?
Jouw vibo belt je als ie is opgeladen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nog 8.. Als ie deze keer op tijd belt..
Al gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg er dan ook een klacht neer. Hoe meer klagen hoe efficiënter de wb te werk kan gaan
Niet!?quote:Dat hou ik toch niet vol joh
Nee, die laad ik op wanneer ik aan het werk ben natuurlijk. Ik wil niet zonder zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw vibo belt je als ie is opgeladen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw vibo belt je als ie is opgeladen?![]()
![]()
Mijne stopte er gisteren mid-way meequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die laad ik op wanneer ik aan het werk ben natuurlijk. Ik wil niet zonder zitten.
Afwachten dus!quote:
Lijkt me op zich wel vet handig en raar tegelijkertijd.quote:
Als dat bij mij gebeurd hang ik hem gewoon tijdens aan het stroom hoor..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne stopte er gisteren mid-way mee
[..]
Afwachten dus!
Nee, niet
Misschien komen we elkaar nog eens tegenquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel vet handig en raar tegelijkertijd.
Een bootycall van je vibo krijgen
Ja, daar trapt de mijne dus niet in ontdekte ik. FMLquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als dat bij mij gebeurd hang ik hem gewoon tijdens aan het stroom hoor..
Dat kunnen jullie niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat lang!!! Maar dan kun je ook weer vijf uur aan één stuk lol beleven?
Kwaliteitquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar trapt de mijne dus niet in ontdekte ik. FML
Maar ja, het is niet anders.
Met mijn scheerapparaat werkt dat nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als dat bij mij gebeurd hang ik hem gewoon tijdens aan het stroom hoor..
Helaas wel nu.quote:
Een echte vent scheert zich dan ook gewoon met een kapmes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn scheerapparaat werkt dat niet
Mjah, blijkt maar weer!quote:
Daar gaat het dus al mis hequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte vent scheert zich dan ook gewoon met een kapmes.
Wachten op een telefoontje van de dokter?quote:
Och ja.. Ik vergeet het iedere keer weerquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, blijkt maar weer!
[..]
Daar gaat het dus al mis he
Een echte man scheert nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Als het goed is geeft ie dit keer het antwoord..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wachten op een telefoontje van de dokter?
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och ja.. Ik vergeet het iedere keer weer
OH DAT ZOU FIJN ZIJN!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Als het goed is geeft ie dit keer het antwoord..![]()
Tuurlijk welquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een echte man scheert niet
Ik ben een stoner.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten?
[..]
OH DAT ZOU FIJN ZIJN!!
Vrij vandaag?
Oh jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben een stoner.
Jep en jep..
Ik heb op het werk gezegd dat ik naar de internist moest. Telefoontje, langsgaan.. Bijna hetzelfdequote:
True!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb op het werk gezegd dat ik naar de internist moest. Telefoontje, langsgaan.. Bijna hetzelfde
echte vent gespot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk thuis eens puin gaan ruimen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!
Maar eigenlijk, je weet niet wat voor nieuws je krijgt. Wie weet ben je er zo van ondersteboven dat je toch niet meer kan werken vandaag.
Het enige wat dan nog helpt is op de bank zitten, bingo spelen en jointjes roken
Kan je dan niet met een mooie echte vent aankomen?quote:
Dat is heul naar!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne stopte er gisteren mid-way mee
Behoorlijk ja!!quote:
Die van mij kan ik gelukkig nog nieuwe batterijen indoen.. Die heb ik dus ook echt altijd op voorraadquote:
Ik had hiervoor 1 op batterijen. Dat zuigt!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die van mij kan ik gelukkig nog nieuwe batterijen indoen.. Die heb ik dus ook echt altijd op voorraad
Mijn vorige had dat euvel ook, maar mijn huidige blijft op tempo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had hiervoor 1 op batterijen. Dat zuigt!!
Hoe leger de batterijen hoe minder kracht dat ding had. Alleen de eerste 2,3 keer bij nieuwe batterijen was het fijn.
Die ik nu heb blijft full speed tot ie op is. GvsE heeft een betere die kan gewoon aan de lader tijdens, mijne doet dat helaas niet
Ach, ik ben tevreden met wat ik nu heb. En dat wachten is nu niet zo erg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn vorige had dat euvel ook, maar mijn huidige blijft op tempo.En anders zit ik em gewoon een standjes harder.
Ze zijn er ook met stekker. Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik ben tevreden met wat ik nu heb. En dat wachten is nu niet zo erg.
Nee, geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zijn er ook met stekker. Heb je daar ervaring mee?
quote:
Nog steeds geen antwoorden?quote:
Ik moet stoppen met roken.quote:
En dan stopt het kotsen?quote:
ik zocht een gezicht met littekens en dit was een goed litteken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dan niet met een mooie echte vent aankomen?
Oh dear.quote:
Jawel, b-cel lymfocytose. Dat betekend dus dat ik moet stoppen met roken, want anders kan het zich gaan ontwikkelen naar leukemie.quote:
Dat is wel heftig stiekemquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, b-cel lymfocytose. Dat betekend dus dat ik moet stoppen met roken, want anders kan het zich gaan ontwikkelen naar leukemie.
Damnquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, b-cel lymfocytose. Dat betekend dus dat ik moet stoppen met roken, want anders kan het zich gaan ontwikkelen naar leukemie.
ik heb mooiere gezienquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik zocht een gezicht met littekens en dit was een goed litteken!
scar face googlen
Nog niet. Maar ik wil niet stoppen.quote:
Nee, de witte bloedcellen..quote:
Da's klote zeg. Ga je naar je huisarts voor stop-hulp?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik wil niet stoppen.
Zeker niet, ik ben zelf begonnen, kan ook prima zelf stoppen. Zou niet weten wat een huisarts daarvoor zou kunnen doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Da's klote zeg. Ga je naar je huisarts voor stop-hulp?
Stoppen en over 2 maanden weer bloed prikken en bij de internist langs om te kijken of de waardes zich verbeteren..quote:
SUCCES!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stoppen en over 2 maanden weer bloed prikken en bij de internist langs om te kijken of de waardes zich verbeteren..
Slagingspercentage van mensen die zelf stoppen: ergens 5%quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ben zelf begonnen, kan ook prima zelf stoppen. Zou niet weten wat een huisarts daarvoor zou kunnen doen.
En wat hij/zij doet: tips, veel tips. En nicotine-vervangingsmiddelen zodat je eerst geestelijk kunt afkicken van niet meer roken en op een later moment lichamelijk kunt afkicken van geen nicotine meer. Dat schijnt te helpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Slagingspercentage van mensen die zelf stoppen: ergens 5%
Slagingspercentage van mensen die met hulp stoppen: ergens 15%
you do the math!
Dan zie je een man met littekens?quote:
Het is vooral de gewoonte waar ik moeite mee ga krijgen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En wat hij/zij doet: tips, veel tips. En nicotine-vervangingsmiddelen zodat je eerst geestelijk kunt afkicken van niet meer roken en op een later moment lichamelijk kunt afkicken van geen nicotine meer. Dat schijnt te helpen.
Zo'n e-smoker gebruiken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is vooral de gewoonte waar ik moeite mee ga krijgen..
Hell noquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zie je een man met littekens?
dat is vast niet mooiquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stoppen en over 2 maanden weer bloed prikken en bij de internist langs om te kijken of de waardes zich verbeteren..
quote:
Daar ging het toch over?quote:
quote:
Ik doe met je meequote:
Ik stop echt niet met blowenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het toch over?
[..]![]()
Lekker joh, met wiet-smaak
[..]
Ik doe met je mee
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even stom met treintjes spelen![]()
jeetje gvse, dat is niet niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ging alleen over roken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stop echt niet met blowen
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Het ging alleen over roken?
Heb me er net een beetje over ingelezen maar zag er niets terug over roken... Of krijg je daardoor sowieso al meer witte bloedcellen ofzo?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat scheelt toch welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja
Nja, hij zei dat het veel voorkomt bij rokende jonge vrouwen en dat ik dus moest stoppen om te kijken of het zich daardoor zou verbeteren..
tuurlijk wel.. Alleen de gevolgen zullen wat groter zijn..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel meer te willen helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |