Dat is niet zo slim en nog link ook Yoki! Voor hetzelfde geld gaat het in de fik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef YokiKater het volgende:
Mogguh. Ik ben echt een sufkut, de frituurpan heeft per ongeluk de hele nacht aangestaan![]()
Ja, ik kan mijzelf echt wel voor mijn kop slaan. Fik erin zal niet zo snel gebeuren want er zit een thermostaat op, maar die kan ook kapot natuurlijk. Gelukkig heb ik dan nog wel rookmelders maar dan was het sowieso wel einde keuken geweest denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim en nog link ook Yoki! Voor hetzelfde geld gaat het in de fik.
Heb ik ook al een keer gehad. Een keer het gas aan laten staan zonder vlam ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef YokiKater het volgende:
Mogguh. Ik ben echt een sufkut, de frituurpan heeft per ongeluk de hele nacht aangestaan![]()
Oef, dat laatste is echt link.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik ook al een keer gehad. Een keer het gas aan laten staan zonder vlam ook.
nee. het is 'eerste wereldoorlog'quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
Haha die TT.
In antwoord op je vraag: pfff moet ik wel gokken hoor, cafe?
I know. Gelijk de waakvlam uitgeblazen en de deuren opengezet..quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik kan mijzelf echt wel voor mijn kop slaan. Fik erin zal niet zo snel gebeuren want er zit een thermostaat op, maar die kan ook kapot natuurlijk. Gelukkig heb ik dan nog wel rookmelders maar dan was het sowieso wel einde keuken geweest denk ik.
En nu is het frituurvet vernaggeld, stinkt het in mijn huis. Heb de ramen maar open gezet en ga straks maar even wasverzachter koken.. Krijg nog bezoek ook vanmiddag.
Ja, dat kennen harde klappen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
I know. Gelijk de waakvlam uitgeblazen en de deuren opengezet..
Achteraf een slimme zet, want bij precies de goede mengverhouding (zelfs bij deuren open) zegt het zaakje wel boem.
Ik wist dat niet...tot ik Roy Donders het zag doen op tv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wasverzachter koken helpt echtDan ruikt alles lekker fris.
Huh daar snap ik echt niks vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee. het is 'eerste wereldoorlog'
Oh dat geeft echt zo'n narigheid. Dan ben je wel even zoet met poetsen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef Uccie het volgende:
Ik heb overigens een keer mijn oude frituurpan bij het terugzetten in het kastje uit mijn handen laten glippen...hele vloer onder de frituurolie
Ammoniak of Soda zou ik idd niet doen. Of je bent Ali Chemicaliquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wasverzachter koken helpt echtDan ruikt alles lekker fris.
Ammoniak koken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ammoniak of Soda zou ik idd niet doen. Of je bent Ali Chemicali
Ja was vreselijk. Ik heb nu een kleine pan, die minder zwaar is. Die heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen...ik ben inmiddels weer jarig geweest en hij zit nog steeds in de doosquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat geeft echt zo'n narigheid. Dan ben je wel even zoet met poetsen.
Eckte bazen weten natuurlijk dat dat heul nie kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien als je Walter White bent? Anders niet
Geen idee, ik heb de tip ook van Roy Donders..quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist dat niet...tot ik Roy Donders het zag doen op tv.
Is dat iets uit het zuiden des lands?
Mijn tante roosterde vroeger nog weleens pepers voor chilipaste...dan heb je ook zo'n ding nodig, aldus mijn oom.quote:
Ik heet ook geen Walter White he? Enige wat ik weet is dat als je er teveel van in de plee gooit je zowat van je stokje gaatquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eckte bazen weten natuurlijk dat dat heul nie kan
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de tip ook van Roy Donders..
Kan ammonia zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Walter White he? Enige wat ik weet is dat als je er teveel van in de plee gooit je zowat van je stokje gaatOf is dat chloor?
Chloor met ammoniak inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Walter White he? Enige wat ik weet is dat als je er teveel van in de plee gooit je zowat van je stokje gaatOf is dat chloor?
Die shitdizzle om mee schoon te maken heet toch gewoon ammonia?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:04 schreef Drugshond het volgende:
Cocaïneverslaafden gebruiken ammoniak om de cocaïne op te koken tot crack
Volgens mij krijg je dan iets van blauwzuurgas. Ammoniak is wel goed tegen een verkouden neus.quote:
Ja dat, ammoniak is een gas ...als ik het mij goed herinner.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die shitdizzle om mee schoon te maken heet toch gewoon ammonia?
Als tester.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan iets van blauwzuurgas. Ammoniak is wel goed tegen een verkouden neus.
Schoonmaken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet het allemaal niet hoor, ik ga effe wat doen voordat ik de hele dag weer op mijn luie reet zit.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee boodschappen doen, kom ik ook weer eens buiten
Smeer je je wel in? Al dat zonlicht...quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder hoge druk krijg je het alles wel vloeibaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eckte bazen weten natuurlijk dat dat heul nie kan
In Utrecht is het lekker weer zo te zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neh, maar dat o.a. misschien welquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga bier halen o.a. is dat goed?
Goed idee wel ja. En handschoenen aan want het is verrekte koud.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Smeer je je wel in? Al dat zonlicht...
Theedrinkersquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:08 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook weer wat doen, de thee is weer op
Dat o.a. is chipsquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar dat o.a. misschien wel
Ik schrijf 'm op!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schoonmaken doet ze altijd op vrijdag....wel even bij de les blijven!
Godver best erg dat iedereen dat weetquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schoonmaken doet ze altijd op vrijdag....wel even bij de les blijven!
Dat is oprechte belangstelling in het wel en wee van een geliefd mede-froumlid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver best erg dat iedereen dat weetDoe ik al jaren trouwens, stel je voor dat ik het op een andere dag doe dat kan echt niet hoor
Ah dat is lief van jequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is oprechte belangstelling in het wel en wee van een geliefd mede-froumlid.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:16 schreef VAS het volgende:
Wanneer kunnen we langskomen om het bier en chips op t maken haha
Haal je pasje uit de reader voor je boodschappen gaat doen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef Karina het volgende:
Heb nog niks gehaaldToch maar eerst even mijn 'administratie' gedaan. Rekeningen betalen en zulks.
/dagboek
Hier klinkt een ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Haal je pasje uit de reader voor je boodschappen gaat doen!
Nou dat was ik zelf jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier klinkt een ervaringsdeskundige.
Ze vertelde zondag dat ze hem thuis in de reader had laten zittenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier klinkt een ervaringsdeskundige.
Ahquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat was ik zelf jaMaar heb er op gelet.
Ik heb het bij de AH een keer gehad, sta ik met een volle kar bij de kassa, pas wegquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah
Zelf heb ik het andersom nog weleens, ga ik naar de supermarkt met alleen mijn pinpas en stop ik ;m niet terug in mijn portemonnaie. Sta ik vervolgens bij de parkeerautomaat maandagochtend, niets bij
Ik heb ook een keer gehad met een pinpas die geblokkeerd was omdat ik een nieuwe had gekregen maar nog niet in gebruik had genomen. Heb meteen even in mijn telefoon gezet dat ik vanavond mijn tankpas moet wisselen, anders heb ik volgende week weer een andere verrassing.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het bij de AH een keer gehad, sta ik met een volle kar bij de kassa, pas wegZat hij dus ook nog in de reader. Gelukkig woon ik vlakbij en heb ik hem snel even thuis opgehaald.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef Takaiki het volgende:
Metro of Sp!ts geeft 2 sterren
Ik vond hem wel amusant
Dan wacht ik nog wel evenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo geweldig. De meningen waren nogal verdeeld geloof ik zie hierboven
Het heeft wel een echte Smurfenkleurquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als al het water en overige vocht eruit verdampt is dan blijft er een blauwe smurrie over.
plus het hele incident stelde geen kut voor en ze deed het alleen ipv in een groepquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:20 schreef betyar het volgende:
Nog geen topic van het kopschopmeisje uit Hulst?
Ooh wacht, het is geen Marokkaanse maar een Portugese.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
plus het hele incident stelde geen kut voor en ze deed het alleen ipv in een groep
ach, een gemiddelde uitgaans ruzie gaat er harder aan toe, daar hooe je ook niemand over tenzij ze met 8 man op 1 iemand zn kop intrappenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:23 schreef betyar het volgende:
[..]Heel de groep die eromheen stond bekommerde zich uiteraard om het slachtoffer.
Hey lekker wijf. Ik was net in je stadquote:
Als je dat nou even zegt van te voren... had je even op de koffie kunnen komen joh!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey lekker wijf. Ik was net in je stad
Ging even de auto afleveren bij een collega van me, om vervolgens met een loeiharde vaart weer uit de stad te komenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dat nou even zegt van te voren... had je even op de koffie kunnen komen joh!
Welke buurt was je?
Ja weet ik het waar je collega woont/werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ging even de auto afleveren bij een collega van me, om vervolgens met een loeiharde vaart weer uit de stad te komen
Dus de buurt, ehm.. Centrum gok ik?
ja je dacht natuurlijk, kut Amsterdam snel wegwezen voordat ze zien dat ik uit Rotterdam komquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef Jimbo het volgende:
en ik denk er nu pas aan dat ik ook 1 iemand ken die wel acceptabel is daar
had ik eerder moeten denken.
Ik zit in de treinquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik het waar je collega woont/werktJammer hoor, vanaf hier zit je zo weer op de snelweg dus had best gekund.
Dat ook, want erg moeilijk om dat te zien was het ook niet gezien ik mn feyenoord sjaal om mn gezicht hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
ja je dacht natuurlijk, kut Amsterdam snel wegwezen voordat ze zien dat ik uit Rotterdam kom
genoeg reacties hier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:20 schreef betyar het volgende:
Nog geen topic van het kopschopmeisje uit Hulst?
Ooh wacht, het is geen Marokkaanse maar een Portugese.
http://www.omroepzeeland.(...)e-hulst#.UujmXVJgW70quote:Ingezonden door Ingrid (bezoeker) op di 28-01-2014, 13:20
Lang leve de media. Ik ben 33 jaar en op de middelbare school 4 jaar lang in elkaar geslagen in de fietsenkelder, onderweg naar huis, van de trap af geduwd. Maar bewijs ho maar. Gelukkig dat er nu de mogelijkheid is door media en het mobiele netwerk om daders te filmen en te pakken.
ow nou vanaf de Arena is het 1 halte naar station Zuid en dan ben je bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zit in de trein
Kwam net langs de aRENa
Erg kwetsend gezicht met vorige week woensdag nog zo vers in het geheugen
Zo zie je maar, dat kan gewoon hier. Gebeurt helemaal niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ook, want erg moeilijk om dat te zien was het ook niet gezien ik mn feyenoord sjaal om mn gezicht had
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ow nou vanaf de Arena is het 1 halte naar station Zuid en dan ben je bij mij in de buurt.
Hehe dat je nog durfde te kijken
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat kan gewoon hier. Gebeurt helemaal niks.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja heb je weer gemist he? Ik had nog koekjes ook.
Wat moet ik dan, op de heenweg hd ik geen verwarming in de autoquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef arjan1112 het volgende:
Feyenoord sjaal om in de trein die door A'dam rijd.. ?
whehe
Achterlijke voetbal tokkies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef arjan1112 het volgende:
Feyenoord sjaal om in de trein die door A'dam rijd.. ?
whehe
Nogal ja. Hier in de straat kun je ook gewoon met je Feyenoordsjaaltje lopen geen hond die je aanraakt hoorquote:
En. heb je ze klappies verkocht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Achterlijke voetbal tokkies.
Ik stond ooit nietsvermoedend op station Den Helder met een Feyenoord sjaal om, toen er een stuk of 20 jonge gastjes het perron op kwamen die naar A'dam gingen waar Ajax blijkbaar die avond een wedstrijd speelde.
Dat was geen prettige ontmoeting.
r dat volkquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Achterlijke voetbal tokkies.
Ik stond ooit nietsvermoedend op station Den Helder met een Feyenoord sjaal om, toen er een stuk of 20 jonge gastjes het perron op kwamen die naar A'dam gingen waar Ajax blijkbaar die avond een wedstrijd speelde.
Dat was geen prettige ontmoeting.
Gered door een paar meisjes, watjequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig waren er een paar meiden bij in die groep die dat hebben voorkomen.
De mogelijkheden die er zijn, moet je dan maar benutten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gered door een paar meisjes, watje
Dat is ook wel weer waar, niks geworden met 1 van die meisjes zekerquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mogelijkheden die er zijn, moet je dan maar benutten.
Een +/- 18-jarige is niet echt aanlokkelijke optie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, niks geworden met 1 van die meisjes zeker
Nou ja voor sommige mannen zou dat wel zo zijn hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een +/- 18-jarige is niet echt aanlokkelijke optie.
I know....maar ik moet er echt niet aan denken.....zelfs niet voor een keertje. Die tijden zijn voorbij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor sommige mannen zou dat wel zo zijn hoor![]()
Voor een keertje.
Neuh ik zie mezelf nou ook niet met een gozer van 18quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....maar ik moet er echt niet aan denken.....zelfs niet voor een keertje. Die tijden zijn voorbij.
Jonge meid met oude(re) vent is wat gebruikelijker als andersom, maar ik heb het nooit op echt jonge meiden gehad. Ik heb vrienden met dochters van die leeftijd en het zijn echt nog kinderen, dus mijn aanvaardbare ondergrens ligt echt wel een heel stukje hoger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik zie mezelf nou ook niet met een gozer van 18_______
Dat van die wat oudere dames wist ik iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge meid met oude(re) vent is wat gebruikelijker als andersom, maar ik heb het nooit op echt jonge meiden gehad. Ik heb vrienden met dochters van die leeftijd en het zijn echt nog kinderen, dus mijn aanvaardbare ondergrens ligt echt wel een heel stukje hoger.
Ondertussen word ik ook niet echt warm meer van vrouwen die 25-30 jaar ouder zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die wat oudere dames wist ik idd![]()
Ik 'val' meestal wel op wat jongere mannen. Maar vroeger juist op ouder, heb ik dacht ik al eens verteld, ik blijf zo ongeveer bij dezelfde leeftijdsgroep hangen.
Nee dat snap ik dan kom je zo langzamerhand terecht bij de bejaardenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen word ik ook niet echt warm meer van vrouwen die 25-30 jaar ouder zijn.![]()
Eigenlijk van geen enkele leeftijdsgroep meer.
Takaiki is dan zelf ook nog een jonkie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die in dat filmpje zijn echt veels te jong hoor
Dat is waar jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Takaiki is dan zelf ook nog een jonkie.
Mijn god wat een trieste vertoningquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Takaiki is dan zelf ook nog een jonkie.
Of dezequote:
Ik hoef geen jongenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
Tja deze heet dan wel boys boys boys maar is eigenlijk toch wel meer wat voor de mannen:
...
Die denken alleen maar: Tettuuuhhhhhhhhhhhhh!!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar die jongens willen haar wel
Mjah ik weet er alles van, of niks eigenlijk eerderquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die denken alleen maar: Tettuuuhhhhhhhhhhhhh!!!
Ach, die van jou blijven langer pront moet je maar denkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik weet er alles van, of niks eigenlijk eerder
Laten we het hopen. Alleen denk ik dat mannen dat verder geen moer uitmaakt, die willen grote, dat die later zakken dat vergeten ze altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ach, die van jou blijven langer pront moet je maar denken
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Alleen denk ik dat mannen dat verder geen moer uitmaakt, die willen grote, dat die later zakken dat vergeten ze altijd.
Als jij dat wiltquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom jij mij iets leren met een zweepje?
quote:
Hoe ver wil je reizen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
EIgen huisvlijt!![]()
Deal....DM maar waar ik de lessen kan komen volgen.
Je snapt gewoon niks van mannenquote:
Mwoah....ik maak nog geregeld tripjes van ruim 1000 kilometer, dus dat mag geen probleem zijn.quote:
Welneequote:Op woensdag 29 januari 2014 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel raar zijn.
Ooit wel eens 1 gezien?quote:
Maar dat geven we nooit toe als er mannen bij zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel raar zijn.
in 20 voorgaande topics, maar in deze niet geloof ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef remlof het volgende:
Ik las "Karina neukt niet".
Maar die grap is vast al gemaakt
Zet je bril eens op joh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef remlof het volgende:
Ik las "Karina neukt niet".
Maar die grap is vast al gemaakt
Ik moet m'n bril juist afzetten als ik dichtbij iets wil zien. En dat vergeet ik nog wel eens.quote:
Doe dat dan. Want het is heul niet grappigquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet m'n bril juist afzetten als ik dichtbij iets wil zien. En dat vergeet ik nog wel eens.
Want het is waar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat dan. Want het is heul niet grappig
Het zit je ook niet meequote:
Ligt aan jezelf. Of is dat ook onze schuld?quote:
Ik was bezetquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf. Of is dat ook onze schuld?
Bang voor het resultaat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
Half uurtje niksdoen is weer overZometeen maar eens de IQ kwis kijken (niet meedoen).
Of onder een vrachtwagen gekomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Die heeft daar iets in laten spuiten of op laten trekken of wat dan ook.
had je net even moeten zappen het sprak. Met diepe stem jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:00 schreef sp3c het volgende:
Heeft kelly eigenlijk nog steeds een stem als een bouwvakker?
Denk dat ze hem het woord niet meer gaan geven nu.quote:
Ja haar ogen staan gek strak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Die heeft daar iets in laten spuiten of op laten trekken of wat dan ook.
Of het is weer zo'n gaar onderdeel van de test. Dat hij negatief doet en wat dat weer voor effect heeft op je prestatie tijdens zo'n test.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat ze hem het woord niet meer gaan geven nu.
Komt een geheugenvraag overquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken al die BNers niet. Behalve Prem en Kelly.
Wat was dit nou weer met die bus?
Dat was in het verleden nog best aardig.quote:
Oh ja, slim bedacht.quote:
Hij doet het wel leuk vind ik. Alleen die snor ziet er niet uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef OProg het volgende:
In het verleden hadden we hier ook nog Bridget.
Nu een jongen die denk dat hij de zoon van Zorro is.
Ik heb het puur over wat ik zie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij doet het wel leuk vind ik. Alleen die snor ziet er niet uit.
Ik vind die snor juist wel leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij doet het wel leuk vind ik. Alleen die snor ziet er niet uit.
Toen jij nog jong was vonden ze dat inderdaad sexy.quote:
Retro is weer in he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Toen jij nog jong was vonden ze dat inderdaad sexy.
Nee vorig jaar ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kijkt, Nilevansojn.
Dat is binnenkort ook weer hip.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zag was die telefoonNiet eens de snor.
Waar is zij bekend van?quote:
Spangas lang geleden en verder zou ik het niet weten.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Spangas lang geleden en verder zou ik het niet weten.
Nog een keer meegedaan met Sterren dansen op het IJs en verder wat flutseries zie ik.quote:
Ze heeft er ook al zn 1908 in zich gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, een echte BNer dus..
Die Bobbi Eden is uit 1980 las ik net
Kelly ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze heeft er ook al zn 1908 in zich gehad![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je er 1 van die 1908 had kunnen zijn zou je het gedaan hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je er 1 van die 1908 had kunnen zijn zou je het gedaan hebben.![]()
Neuh, mens vaak zat ontmoet... nooit die heboefte gehad. Sorryquote:
Goh je hebt dus toch best smaak, valt me meequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Neuh, mens vaak zat ontmoet... nooit die heboefte gehad. Sorry
Ik heb zeker een goede smaak, en niet alleen in kledingquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh je hebt dus toch best smaak, valt me mee
In club in ieder geval nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb zeker een goede smaak, en niet alleen in kleding
Auchquote:
JA, toch wel ?quote:
quote:
quote:
hoeveel vragen zijn er, volgens mij ga ik heel slecht scorenquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh.
Je kunt hem alsnog maken:
http://quiz.bnn.nl/iqtest2014/
60.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hoeveel vragen zijn er, volgens mij ga ik heel slecht scoren
Ik heb niet eens meegedaan omdat ik weet dat ik in sommige categorieën superslecht scoor (rekenen en zo).quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hoeveel vragen zijn er, volgens mij ga ik heel slecht scoren
ik heb um gemaakt, was met veel vragen te laat en die met die auto die dan door die straten ging scheuren had ik allemaal overgeslagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Peunage het volgende:
Hou op met die smoesjes en maak die test gewoon.
Prem had helemaal niet de hoogste score de studenten waren veel beterquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:10 schreef OProg het volgende:
Prem had de hoogste score. Ik vraag me af welke score zijn ego had.
Zoiets dacht ik al.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik heb um gemaakt, was met veel vragen te laat en die met die auto die dan door die straten ging scheuren had ik allemaal overgeslagen.
76
Van de BN'ners van wie ik de helft niet kende wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Prem had helemaal niet de hoogste score de studenten waren veel beter
Neppersquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef arjan1112 het volgende:
Kelly was de domste maar hij heeft wel lekkere tieten.
Ik had een keer 450.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb een keer een echte iq test gedaan en toen had ik 109
Jij vond dat nummer van Appa en Sjaak toch zo tof?quote:
Die moet ik nog kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vond dat nummer van Appa en Sjaak toch zo tof?
Heb je die film ook gezien?
http://www.moviemeter.nl/film/95242
Ik zou het doen, staat wel ergens.quote:
Ik ga hem ff binnenhalen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het doen, staat wel ergens.
Hoofdpersoon lijkt geinspireerd op Badr Hari.
Met de nodige overdrijvingen, maar goed.
Nou, dat doen maar weinig mensen je na.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens de scoretabel had ik 3 vragen fout.
Nouja, 3-voud had zelfs 3 vragen goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, dat doen maar weinig mensen je na.
Had je de computer/printer/hdd/monitor vraag fout?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens de scoretabel had ik 3 vragen fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu jij het hebt gemaakt ga ik me er helemaal niet meer aan wagen![]()
Nee die had ik wel goed, ik denk dat ik bij taal wel wat heb laten liggen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een paar keer bij twijfel heb gegokt omdat de tijd bijna op was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je de computer/printer/hdd/monitor vraag fout?
En nu jij het hebt gemaakt ga ik me er helemaal niet meer aan wagen
Als je niks goed hebt, heb je dan een IQ van 0? Of begint het bij 40 ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, 3-voud had zelfs 3 vragen goed.
http://iqtest.bnn.nl/scoretabelquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je niks goed hebt, heb je dan een IQ van 0? Of begint het bij 40 ofzo?
Volgens mij is het nog moeilijker om alle vragen fout te hebben dan alle vragen goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je niks goed hebt, heb je dan een IQ van 0? Of begint het bij 40 ofzo?
Hm, 0 goed kan dus niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://iqtest.bnn.nl/scoretabel
Ja dat is waarquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog moeilijker om alle vragen fout te hebben dan alle vragen goedZelfs met gokken zul je er sowieso een aantal goed hebben.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je de computer/printer/hdd/monitor vraag fout?Het is heel simpel.. de vraag was; Harde schijf - Beeldscherm - Toetsenbord - Printer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu jij het hebt gemaakt ga ik me er helemaal niet meer aan wagen
Een printer is geen essentieel onderdeel van een computer, de rest wel.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 12:26:13 ]
Ik zou dus Harde schijf gekozen hebben. Om de reden die een aantal mensen ook gaf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef YokiKater het volgende:
Het is heel simpel.. de vraag was; Harde schijf - Beeldscherm - Toetsenbord - Printer.
Een printer is geen essentieel onderdeel van een computer, de rest wel.
Ik heb het gelezen, maar een printer is geen belangrijke randapparatuur. Een toetsenbord en een beeldscherm zijn dat wel want anders kan je nog niets met de rest van de computerquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou dus Harde schijf gekozen hebben. Om de reden die een aantal mensen ook gaf.
Daarom had jij ook niks goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou dus Harde schijf gekozen hebben. Om de reden die een aantal mensen ook gaf.
Nee daarom heb ik niet meegedaan omdat ik inderdaad WIST dat ik niks goed zou hebben. Of bijna niks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom had jij ook niks goed.
Ik denk dat jij nog best een goede score zou halen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daarom heb ik niet meegedaan omdat ik inderdaad WIST dat ik niks goed zou hebben. Of bijna niks.
Net even gedaan. 132quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb een keer een echte iq test gedaan en toen had ik 109
En wat wil je daarmee zeggen, dat dat wel iets voor mij isquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:54 schreef arjan1112 het volgende:
Er komt vanavond een tv programma over vrouwen die op vakantie naar Turkije gaan om Turken te neuken
Ik plaag je maar johquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef arjan1112 het volgende:
kwenie , er naar kijken misschien wel op tv
Val jij op Turken dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen, dat dat wel iets voor mij is
Volgens mij zou ik daar ook slecht in zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds daar over? Ik scoor gewoon hoog op de EQ test
Ik kan op van alles vallen dus waarom niet. Maar ik gok niet op de types die vrouwen hosselen die op vakantie zijn.quote:
Ik dacht Noorwegen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland is het vrouw vriendelijkste land ter wereld
Haha nee, dat zijn echt van die gladjakkers volgens mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan op van alles vallen dus waarom niet. Maar ik gok niet op de types die vrouwen hosselen die op vakantie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |