Dat is niet zo slim en nog link ook Yoki! Voor hetzelfde geld gaat het in de fik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef YokiKater het volgende:
Mogguh. Ik ben echt een sufkut, de frituurpan heeft per ongeluk de hele nacht aangestaan![]()
Ja, ik kan mijzelf echt wel voor mijn kop slaan. Fik erin zal niet zo snel gebeuren want er zit een thermostaat op, maar die kan ook kapot natuurlijk. Gelukkig heb ik dan nog wel rookmelders maar dan was het sowieso wel einde keuken geweest denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim en nog link ook Yoki! Voor hetzelfde geld gaat het in de fik.
Heb ik ook al een keer gehad. Een keer het gas aan laten staan zonder vlam ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef YokiKater het volgende:
Mogguh. Ik ben echt een sufkut, de frituurpan heeft per ongeluk de hele nacht aangestaan![]()
Oef, dat laatste is echt link.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik ook al een keer gehad. Een keer het gas aan laten staan zonder vlam ook.
nee. het is 'eerste wereldoorlog'quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
Haha die TT.
In antwoord op je vraag: pfff moet ik wel gokken hoor, cafe?
I know. Gelijk de waakvlam uitgeblazen en de deuren opengezet..quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik kan mijzelf echt wel voor mijn kop slaan. Fik erin zal niet zo snel gebeuren want er zit een thermostaat op, maar die kan ook kapot natuurlijk. Gelukkig heb ik dan nog wel rookmelders maar dan was het sowieso wel einde keuken geweest denk ik.
En nu is het frituurvet vernaggeld, stinkt het in mijn huis. Heb de ramen maar open gezet en ga straks maar even wasverzachter koken.. Krijg nog bezoek ook vanmiddag.
Ja, dat kennen harde klappen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
I know. Gelijk de waakvlam uitgeblazen en de deuren opengezet..
Achteraf een slimme zet, want bij precies de goede mengverhouding (zelfs bij deuren open) zegt het zaakje wel boem.
Ik wist dat niet...tot ik Roy Donders het zag doen op tv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wasverzachter koken helpt echtDan ruikt alles lekker fris.
Huh daar snap ik echt niks vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee. het is 'eerste wereldoorlog'
Oh dat geeft echt zo'n narigheid. Dan ben je wel even zoet met poetsen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef Uccie het volgende:
Ik heb overigens een keer mijn oude frituurpan bij het terugzetten in het kastje uit mijn handen laten glippen...hele vloer onder de frituurolie
Ammoniak of Soda zou ik idd niet doen. Of je bent Ali Chemicaliquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wasverzachter koken helpt echtDan ruikt alles lekker fris.
Ammoniak koken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ammoniak of Soda zou ik idd niet doen. Of je bent Ali Chemicali
Ja was vreselijk. Ik heb nu een kleine pan, die minder zwaar is. Die heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen...ik ben inmiddels weer jarig geweest en hij zit nog steeds in de doosquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat geeft echt zo'n narigheid. Dan ben je wel even zoet met poetsen.
Eckte bazen weten natuurlijk dat dat heul nie kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien als je Walter White bent? Anders niet
Geen idee, ik heb de tip ook van Roy Donders..quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist dat niet...tot ik Roy Donders het zag doen op tv.
Is dat iets uit het zuiden des lands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |