Op GTA V na vind ik SD veul toffer dan GTA.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Slayage het volgende:
paar dagen terug begonnen met sleeping dogs (psplus) aanvankelijk dacht ik, "pffff gta clone" maar ik vind em echt bruut! veel beter dan dat suffe gta 4 iig, vooral het vecht systeem is heel tof gedaan een deeltje twee zou ik zeker kopen
Jammer, had liever gezien dat ze in Hong Kong gebleven waren. Tokyo is ook een geweldige stad, maar Hong Kong hebben ze nog niet goed gedaan. Alleen een verbastering van Hong Kong Island, waar weinig van klopte.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef Slayage het volgende:
zou vet zijn als het waar is
[ afbeelding ]
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ook met USB-stick met firmware erop niets kunnen oplossen aan mijn PS3, dus lijkt erop dat ie echt kapot is, of in ieder geval de HDD.
Misschien morgen nog even contact opnemen met de helpdesk of ze iets voor me kunnen doen. PS3 is uit december 2012, maar in Hong Kong gekocht, dus grote kans dat ze zeggen 'tough shit, homo...', en ik het moet proberen met een nieuwe HDD of een nieuwe PS3 moet kopen, waarna je dus met een lelijke Super Slim opgescheept zit...
Ja denk zelf dat de prijs dan ook verder zal dalen. Maar vind het vreemd dat de ps4 zo lang niet te verkrijgen is. Door een prijs van 400 euro te vragen wisten ze toch wel dat het snel uitverkocht zou zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
Als de PS4 eenmaal massaal te koop is in de vrije verkoop (maar voorlopig is ie vrijwel nergens te krijgen) zal de prijs van de PS3 wel dalen denk ik. Maar wanneer en hoeveel dat is weet niemand.
Maar 170 lijkt mij een nette prijs op zich.
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ookindependant games)
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef arsenalforever het volgende:
[..]
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.
Ik heb die beide spellen niet gespeeld. Het is ook niet helemaal een RPG zoals Final Fantasy maar meer avontuur zoals Jak en Daxter. Maar het is idd heel apart omdat je met behulp van een verfkwast puzzels moet oplossen. Daarbij is de hele Japanse sfeer en tekenstijl erg mooi. Daarbij had ik het spel pas na 60 uur uitgespeeld. Voor mij was het samen met Resident Evil 4 het beste spel van de ps2.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:
http://community.dancesta(...)-at-99/td-p/19874625
Er zijn internationaal gezien nog best een hoop PS3's gebrickt door die update.
Ik was er na al die berichten ook wat huiverig voor geworden, maar gelukkig ging alles zonder problemen.
Vanavond maar eens aan Dark Souls begonnen, erg toffe game
Het is wel toevallig natuurlijk. Ik zou ze er wel op wijzen dat er wereldwijd een hoop PS3 bezitters zijn wiens PS3 gebricked is door de update, al zullen ze daar wel op de hoogte van zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.
Ik zal misschien nog even contact opnemen met de helpdesk, maar aangezien de PS3 in december 2012 is gekocht en je er blijkbaar maar 1 jaartje garantie op hebt (belachelijk), en ik hem ook nog eens in het buitenland heb gekocht (wel geregistreerd trouwens), verwacht ik niet veel hulp van ze.
Zal dus een nieuwe HDD moeten aanschaffen en dat proberen, of helemaal een nieuwe PS3. Financieel lukt dat allemaal wel, maar het blijft vervelend met een relatief nieuwe console.
Misschien dat ze bij Sony erkennen dat die update verantwoordelijk is voor de bricks, en dat ze daarom iets coulanter zullen zijn met hulp, maar ik geloof niet dat Sony echt een geweldige reputatie heeft op het gebied van klantenservice...
Ach ja.... 1st world problems.... vervelend, maar het is niet anders. Hardware kan kapot gaan. Het treurige is dat ik vermoed dat het door die update komt, maar goed, dat kun je natuurlijk nooit echt bewijzen.
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.quote:
Heb ik ook al tijden last van. Bijna al mijn laatste PS+ aankopen zijn via een PC gegaan.. Het pushen in je DL list gaat wel prima. Heb het nog niet geprobeerd sinds de laatste update.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.
Ik kom in de store, kan overal doorheen, spel selecteren en dan... FREEZE. Kan niks meer
Probeer eens via SEN via pc. Dat zou moeten lukken, kun je hem alsnog na aankoop naar je PS3 laten downloaden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.
Ik kom in de store, kan overal doorheen, spel selecteren en dan... FREEZE. Kan niks meer
O ja, dat kan natuurlijk ook nog jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ik ook al tijden last van. Bijna al mijn laatste PS+ aankopen zijn via een PC gegaan.. Het pushen in je DL list gaat wel prima. Heb het nog niet geprobeerd sinds de laatste update.
Heb je de knop op de PS3 zelf ook geprobeerd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn PS3 wil niet meer aan volgens mij. Als ik de PS knop in druk op de controller dan gaan alle rode lampjes knipperen op de controller. Verder gaat mijn PS3 niet aan en krijg geen beeld. Wat kan ik doen. iemand een idee?
Controller kun je proberen te resetten via het kleine resetgaatje achterop de controller. Bij mij werkte dat en kreeg de controller weer verbinding met de PS3.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn PS3 wil niet meer aan volgens mij. Als ik de PS knop in druk op de controller dan gaan alle rode lampjes knipperen op de controller. Verder gaat mijn PS3 niet aan en krijg geen beeld. Wat kan ik doen. iemand een idee?
Ja dit was het, bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Controller kun je proberen te resetten via het kleine resetgaatje achterop de controller. Bij mij werkte dat en kreeg de controller weer verbinding met de PS3.
EDGE gaf de game een 4/10, maar goed, dat is EDGE, en die hebben wel vaker compleet idiote scores...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:44 schreef eight het volgende:
Over 2 weken komt er eindelijk weer eens een noemenswaardige release uit voor de PS3 , namelijk Castlevania lords of shadow 2. De demo ziet er veelbelovend uit dus hopelijk kan deze ook tippen aan zijn voorganger.
Zal vast komen omdat de game erg veel van God of War en DMC leent. Niet origineel genoeg volgens de puristen van EDGEquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
EDGE gaf de game een 4/10, maar goed, dat is EDGE, en die hebben wel vaker compleet idiote scores...
Paper Mario in een South Park jasje, meer info heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)t-licensed-game-ever
South Park preview en gameplay. ERG positief over de eerste 2,5 uur. Fight-system schijnt ook tof te zijn.
In FPS's vind ik het altijd zo verdomd moeilijk om echt in het verhaal te komen en me één te voelen met de hoofdpersoon. 3rd person games liggen me wat dat betreft stukken beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
Net begonnen aan Bioshock Infinite. Ziet er toch verdomd gaaf uitEn je merkt ook meteen dat het een game is met een hele sterke sfeer.
Eens, maar halverwege komt er een beetje de klad in. Teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
Net begonnen aan Bioshock Infinite. Ziet er toch verdomd gaaf uitEn je merkt ook meteen dat het een game is met een hele sterke sfeer.
Heb et spel al uitgespeeld maar vond et verhaal een beetje vaag en het spel pakte me niet echt...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Vermaak me ook best goed met infinite, maar telkensq alle hoekjes rond te lopen op zoek baar coins en salt is wel vervelend
Ik zie helemaal geen verschil met de eerste FFX. Vond het wel een fantastische game.quote:
De tijdslimiet is niet zo heel spannend in LR. je kunt het zelfs oprekken, tot zelfs 14 dagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen verschil met de eerste FFX. Vond het wel een fantastische game.
De laatste 3 zijn me tegen gevallen/
Blijkt Lightning returns ook time limit te hebben. iets wat ik haat en de reden waarom ik gestopt ben met Atelier games.![]()
Ja had gelezne met iets, naam vergeten maar ik vind eht rot. Wil lekker exploren. Het is voor mijn doen (FF) al een vrij open wereld dus dan is het lekker om met mensen te praten, treasures te zoeken enzo. Gister begonnen. Zonder guide dus gewoon een side questje gedaan en daarna de mannen achtervolgd. Toen moest ik getallen of zo zoeken maar hett gebied is zo groot.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tijdslimiet is niet zo heel spannend in LR. je kunt het zelfs oprekken, tot zelfs 14 dagen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen verschil met de eerste FFX. Vond het wel een fantastische game.
Dat is toch wel een groot verschil. Wat ik me nog herinner is dat de Pal-versie ook nog eens lelijke zwarte balken onder en boven had. Die zijn nu ook weg.quote:
Plus dat de Europese versie 17% trager was, dat is nu ook niet het gevalquote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een groot verschil. Wat ik me nog herinner is dat de Pal-versie ook nog eens lelijke zwarte balken onder en boven had. Die zijn nu ook weg.
Oh ja, ook dat nog. Ongelooflijk dat ze daar toen mee weg kwamen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Plus dat de Europese versie 17% trager was, dat is nu ook niet het geval
SD vond ik wel duidelijk beter dan M2.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Slayage het volgende:
zojuist sleeping dogs uitgespeeldbesef me dat mafia 2 ook langs was geweest bij psplus, maar dat ik deze niet had geprobeerd, is mafia vergelijkbaar met sleeping dogs ?
Nee joh, opeensquote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn R1 werkt niet meer op één van mijn controllers, opeens.
ik zit met het zelfde probleemquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand of ik voor Left Behind ook The Last Of Us nodig heb? Heb mijn fysieke exemplaar verkocht namelijk.
Volgens mij moet je de dlc opstarten vanuit het spel. Ik heb net nl. de dlc gedownload en kan die niet onder de games terug vinden. Het is ws. geen standalone dlc zoals destijds met InFamous 2.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand of ik voor Left Behind ook The Last Of Us nodig heb? Heb mijn fysieke exemplaar verkocht namelijk.
2 uur als je erdoor heen racet, 2,5 uur als je goed doorzoekt.quote:
Zo kun je dat zien. Als je de game leuk vond, maar meer ook niet zou ik het er niet voor neerleggen. Wil je meer, dan is het net zo duur als een avondje bios, ook 2,5 uurquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:37 schreef Ixnay het volgende:
12/15 euro is toch wel veel voor 2,5 uur gameplay.
Dan spam ik hem welquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kun je dat zien. Als je de game leuk vond, maar meer ook niet zou ik het er niet voor neerleggen. Wil je meer, dan is het net zo duur als een avondje bios, ook 2,5 uur
Maar je kunt alles in de review lezen wat ik ervan vond, dus ik hoef me niet te herhalen
uiteraard wordt het wel eens goedkoperquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel ook nog een beetje. Vind 15,- eur wel erg flink voor 2 uurtjes spel. En nee dat kost een bios-kaartje niet nee(sowieso voor mij niet). Wordt DLC trouwens ook wel eens goedkoper? Aanbiedingen en zo? Heb nu toch nog voorlopig geen tijd.
drama queen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan ga ik eerst op m;n gemakje ME3 uitspelen en zie ik dan wel
Al hou ik trouwens helenaal niet van keuzes in een spelDan zit ik als een gillende nicht "Ik weet t niet, ik weet t allemaal niet meer! Wat moet ik doen?!" en dan bel ik de buurvrouw "Heeeelp, als ik t ene ras help dan wil de ander niet meer met me praten!! Wat moet ik dooooeen?!?!" en dan snapt ze er weer geen ZAK van (vrouwen).
Mijn L1 zit los en ik moet er steeds aan denken dat ik een vinger erop houd anders valt die eruitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn R1 werkt niet meer op één van mijn controllers, opeens.
Tijdsdruk is voor mij een doodzonde in een rpg. Ik had al gelezen dat het verhaal niet denderend was. Denk dat ik deze inderdaad laat schieten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Voor de mensen die overwegen om Lightning Returns aan te schaffen: GEEN aanrader.
Verhaal is zo complex en ingewikkeld als een studie kernfysica. Verder slaat het nergens op.
Personages zijn net als in XIII en XIII-2 totaal niet interessant.
Sidequests slaan ook nergens op. Voorbeeld: Iemand is zijn schapen kwijt. Breng ze terug.
Battlesysteem biedt weinig ruimte/variatie. Levellen kan niet. Daar moet je die sidequests voor doen.
Sidequests heb je geen tijd voor. Want er hangt een klok in je scherm die aftelt tot het einde van de wereld waardoor je niet even relaxed plekken kunt verkennen.
Er hangt de hele tijd een quasi-serieuze droge Japanse sfeer in het spel. Personages tonen geen emotie of zijn juist heel overdreven Japans blij of emo.
Omdat het Final Fantasy is speel ik hem uit. Ben nu bij de eindbaas. Maar wat... een... teleurstelling alweer.
Het lijkt er op dat Square haar ooit zo legendarische game reeks met opzet af aan het breken is.
Ja die klok lijkt me ook echt het grootste minpunt. RPG is verhaal, is werelden, is karakters... en als je daar dan niet bij stil kan stana vanwege zo'n klok, wat heb je dan nog?!quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tijdsdruk is voor mij een doodzonde in een rpg. Ik had al gelezen dat het verhaal niet denderend was. Denk dat ik deze inderdaad laat schieten.
Ik wil gewoon alles zien/doenquote:
Inderdaad. Zolang ik game heb ik trouwens al een hekel aan timed missions. Het voelde voor mij altijd als een goedkope manier om de spanning op te voeren. Ben het met je eens dat het binnen een rpg helemaal niet thuis hoort. Ik heb dan meer zin in de komende FFX/X2 remake.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die klok lijkt me ook echt het grootste minpunt. RPG is verhaal, is werelden, is karakters... en als je daar dan niet bij stil kan stana vanwege zo'n klok, wat heb je dan nog?!
Je hebt toch wel een constante Ep-flow (kortom, ga gevechten aan) waardoor je kunt chronostatissen? Ik kan een week lang dezelfde dag nog doen, kwestie van Chronostatis gebruiken, weer wat EP farmen en dan weer verder. Ik heb drie mainquests zo op dezelfde ingame dag gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Sidequests heb je geen tijd voor. Want er hangt een klok in je scherm die aftelt tot het einde van de wereld waardoor je niet even relaxed plekken kunt verkennen.
Toen ik de eerste keer hoorde over die klok dacht ik er ook zo over. Maar vergeleken met de rest van de game is dit nog niet het ergste.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die klok lijkt me ook echt het grootste minpunt. RPG is verhaal, is werelden, is karakters... en als je daar dan niet bij stil kan stana vanwege zo'n klok, wat heb je dan nog?!
Klopt ook. Maar die hele klok er gewoon uithalen kan ook. Had de game niet slechter gemaakt. Snap niet wat het toevoegt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een constante Ep-flow (kortom, ga gevechten aan) waardoor je kunt chronostatissen? Ik kan een week lang dezelfde dag nog doen, kwestie van Chronostatis gebruiken, weer wat EP farmen en dan weer verder. Ik heb drie mainquests zo op dezelfde ingame dag gedaan
Een reden om gevechten aan te gaan, gezien je nu niet meer ervaringspunten kunt grinden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar die hele klok er gewoon uithalen kan ook. Had de game niet slechter gemaakt. Snap niet wat het toevoegt.
Vanaf die 3 Tears of Truth van Lady Comstock wordt het steeds vager idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:44 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Heb et spel al uitgespeeld maar vond et verhaal een beetje vaag en het spel pakte me niet echt...
Het zoeken blijft best irritant ja
Jawel, want door zijmissies te doen krijg je extra hp en str/magic en andere voorwerpen. Gezien de leukere opdrachten vragen om bv tien zoltoms te verslaan, dan snap je dat je én moet vechten om die bonussen van missies te krijgen én de spullen die de zoltoms achterlaten. De sorcery shop bv laat je de spreuken verbeteren en later (dag 6 geloof ik) kun je de spreuken in level verbeteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:48 schreef Ixnay het volgende:
Dus je gaat geen gevechten meer aan om sterker te worden maar om de tijd stil te laten staan. Het helpt je niet om een baas te kunnen verslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen besloten om te stoppen. Had ik sinds ik een PS3 heb maar bij 2 games van de 72 gedaan, normaal speel ik altijd minimaal de verhaallijn uit. Een van die 2 was Kingdom Hearts 1.5 HD en daarbij had ik precies hetzelfde als hetgene wat volgens mij mis is met Lightning Returns. In een menuutje acties kiezen en tegelijk in het battle scherm kijken om aanvallen te ontwijken werkt niet en zal nooit soepel werken. Bij XIII en XIII-2 was het battlesysteem een van de weinige dingen die wel echt goed in elkaar zaten en juist dat is compleet veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En mijn motivatie om een savegame of wat terug te gaan om te grinden is er niet. Ik haat grinden. Vind ik zo ontzettend geestdodend saai. Dan kan ik echt ondertussen een tosti eten, een liedje zingen en de kamer opruimen en af en toe op X drukken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |