abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136782292
quote:
Dat is toch wel een groot verschil. Wat ik me nog herinner is dat de Pal-versie ook nog eens lelijke zwarte balken onder en boven had. Die zijn nu ook weg.
pi_136782404
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat is toch wel een groot verschil. Wat ik me nog herinner is dat de Pal-versie ook nog eens lelijke zwarte balken onder en boven had. Die zijn nu ook weg.
Plus dat de Europese versie 17% trager was, dat is nu ook niet het geval ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_136782425
Zo, een 500 GB PS3 met GT6, Last of Us en GTA5 besteld bij amazon.co.uk voor 290 euro. :Y

Nu is mijn vraag of ik hem hier in Nederland gewoon bij Sony kan laten repareren mocht er ooit iets kapot gaan.
----
pi_136782438
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Plus dat de Europese versie 17% trager was, dat is nu ook niet het geval ;)
Oh ja, ook dat nog. Ongelooflijk dat ze daar toen mee weg kwamen. :D
pi_136782621
pi_136806483
zojuist sleeping dogs uitgespeeld _O_ besef me dat mafia 2 ook langs was geweest bij psplus, maar dat ik deze niet had geprobeerd, is mafia vergelijkbaar met sleeping dogs ?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 februari 2014 @ 13:48:21 #163
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136809420
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Slayage het volgende:
zojuist sleeping dogs uitgespeeld _O_ besef me dat mafia 2 ook langs was geweest bij psplus, maar dat ik deze niet had geprobeerd, is mafia vergelijkbaar met sleeping dogs ?
SD vond ik wel duidelijk beter dan M2.
M2 was vooral verhaal gedreven, er valt weinig te doen naast verhaallijn missies. SD of GTA is meer vrijheid.
Toch was M2 geen slechte game.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:52:38 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136809614
Oke, misschien moet ik toch echt een nieuwe controller gaan kopen :') Zodra ik beweeg met de controller worden er allerlei knopjes ingedrukt, alsof er iets los zit. Dus in ME3 begint ie dan heerljk die bollen te schieten af en toe. Op momenten dat ik denk "Neee niet nu!!!" en dan moet ik weer wachten to de cooldown voorbij is :')

Alleen zonde om zo op t einde der tijden van de Ps3 nog een dure nieuwe te kopen. Iemand een plek voor goedkope namaakjes die t ook goed doen?
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
  maandag 17 februari 2014 @ 14:00:41 #165
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136810028
Mijn R1 werkt niet meer op n van mijn controllers, opeens. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_136810400
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee joh, opeens ;(
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:04:25 #167
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136897397
Weet iemand of ik voor Left Behind ook The Last Of Us nodig heb? Heb mijn fysieke exemplaar verkocht namelijk.
pi_136915537
pi_136915808
Vandaag assassin's creed 3 uitgespeeld en assassin's creed 3 liberation aangekocht.
Ура для россии
pi_136916894
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand of ik voor Left Behind ook The Last Of Us nodig heb? Heb mijn fysieke exemplaar verkocht namelijk.
ik zit met het zelfde probleem ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_136917795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij moet je de dlc opstarten vanuit het spel. Ik heb net nl. de dlc gedownload en kan die niet onder de games terug vinden. Het is ws. geen standalone dlc zoals destijds met InFamous 2.
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:20:07 #172
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136922756
Hoeveel uur gameplay is Left Behind?
pi_136922783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Ixnay het volgende:
Volgens Pheno vrij weinig.

Ik zal P even roepen

quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef Pheno het volgende:

pi_136922921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Ixnay het volgende:
2 uur als je erdoor heen racet, 2,5 uur als je goed doorzoekt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:37:34 #175
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136923310
12/15 euro is toch wel veel voor 2,5 uur gameplay.
pi_136923445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:37 schreef Ixnay het volgende:
12/15 euro is toch wel veel voor 2,5 uur gameplay.
Zo kun je dat zien. Als je de game leuk vond, maar meer ook niet zou ik het er niet voor neerleggen. Wil je meer, dan is het net zo duur als een avondje bios, ook 2,5 uur :+

Maar je kunt alles in de review lezen wat ik ervan vond, dus ik hoef me niet te herhalen :+
pi_136923514
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo kun je dat zien. Als je de game leuk vond, maar meer ook niet zou ik het er niet voor neerleggen. Wil je meer, dan is het net zo duur als een avondje bios, ook 2,5 uur :+

Maar je kunt alles in de review lezen wat ik ervan vond, dus ik hoef me niet te herhalen :+
Dan spam ik hem wel
http://games.fok.nl/revie(...)-us-left-behind.html
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:11:08 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136926154
Ik twijfel ook nog een beetje. Vind 15,- eur wel erg flink voor 2 uurtjes spel. En nee dat kost een bios-kaartje niet nee :D (sowieso voor mij niet). Wordt DLC trouwens ook wel eens goedkoper? Aanbiedingen en zo? Heb nu toch nog voorlopig geen tijd.
L'Amour menaant:
pi_136926246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel ook nog een beetje. Vind 15,- eur wel erg flink voor 2 uurtjes spel. En nee dat kost een bios-kaartje niet nee :D (sowieso voor mij niet). Wordt DLC trouwens ook wel eens goedkoper? Aanbiedingen en zo? Heb nu toch nog voorlopig geen tijd.
uiteraard wordt het wel eens goedkoper ;)
-Rabia Al-Basri
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:15:23 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136926275
Nou dan ga ik eerst op m;n gemakje ME3 uitspelen en zie ik dan wel :)

Al hou ik trouwens helenaal niet van keuzes in een spel :'( Dan zit ik als een gillende nicht "Ik weet t niet, ik weet t allemaal niet meer! Wat moet ik doen?!" en dan bel ik de buurvrouw "Heeeelp, als ik t ene ras help dan wil de ander niet meer met me praten!! Wat moet ik dooooeen?!?!" en dan snapt ze er weer geen ZAK van (vrouwen).
L'Amour menaant:
pi_136926496
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan ga ik eerst op m;n gemakje ME3 uitspelen en zie ik dan wel :)

Al hou ik trouwens helenaal niet van keuzes in een spel :'( Dan zit ik als een gillende nicht "Ik weet t niet, ik weet t allemaal niet meer! Wat moet ik doen?!" en dan bel ik de buurvrouw "Heeeelp, als ik t ene ras help dan wil de ander niet meer met me praten!! Wat moet ik dooooeen?!?!" en dan snapt ze er weer geen ZAK van (vrouwen).
drama queen...
-Rabia Al-Basri
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:32:21 #182
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136926727
Voor de mensen die overwegen om Lightning Returns aan te schaffen: GEEN aanrader.

Verhaal is zo complex en ingewikkeld als een studie kernfysica. Verder slaat het nergens op.

Personages zijn net als in XIII en XIII-2 totaal niet interessant.

Sidequests slaan ook nergens op. Voorbeeld: Iemand is zijn schapen kwijt. Breng ze terug.

Battlesysteem biedt weinig ruimte/variatie. Levellen kan niet. Daar moet je die sidequests voor doen.

Sidequests heb je geen tijd voor. Want er hangt een klok in je scherm die aftelt tot het einde van de wereld waardoor je niet even relaxed plekken kunt verkennen.

Er hangt de hele tijd een quasi-serieuze droge Japanse sfeer in het spel. Personages tonen geen emotie of zijn juist heel overdreven Japans blij of emo.

Omdat het Final Fantasy is speel ik hem uit. Ben nu bij de eindbaas. Maar wat... een... teleurstelling alweer.

Het lijkt er op dat Square haar ooit zo legendarische game reeks met opzet af aan het breken is.
pi_136928245
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn L1 zit los en ik moet er steeds aan denken dat ik een vinger erop houd anders valt die eruit :')
pi_136928744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Voor de mensen die overwegen om Lightning Returns aan te schaffen: GEEN aanrader.

Verhaal is zo complex en ingewikkeld als een studie kernfysica. Verder slaat het nergens op.

Personages zijn net als in XIII en XIII-2 totaal niet interessant.

Sidequests slaan ook nergens op. Voorbeeld: Iemand is zijn schapen kwijt. Breng ze terug.

Battlesysteem biedt weinig ruimte/variatie. Levellen kan niet. Daar moet je die sidequests voor doen.

Sidequests heb je geen tijd voor. Want er hangt een klok in je scherm die aftelt tot het einde van de wereld waardoor je niet even relaxed plekken kunt verkennen.

Er hangt de hele tijd een quasi-serieuze droge Japanse sfeer in het spel. Personages tonen geen emotie of zijn juist heel overdreven Japans blij of emo.

Omdat het Final Fantasy is speel ik hem uit. Ben nu bij de eindbaas. Maar wat... een... teleurstelling alweer.

Het lijkt er op dat Square haar ooit zo legendarische game reeks met opzet af aan het breken is.
Tijdsdruk is voor mij een doodzonde in een rpg. Ik had al gelezen dat het verhaal niet denderend was. Denk dat ik deze inderdaad laat schieten.
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:25:03 #185
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_136928766
Van de week heb ik even 4 titels gekocht voor de PS3.

Wheelman: gewoon een leuke game
Soldier of fortune: vanwege de gore
Twisted Metal: niks aan
Bulletstorm: Best grappig
#YOLO
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:23:07 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136933137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Tijdsdruk is voor mij een doodzonde in een rpg. Ik had al gelezen dat het verhaal niet denderend was. Denk dat ik deze inderdaad laat schieten.
Ja die klok lijkt me ook echt het grootste minpunt. RPG is verhaal, is werelden, is karakters... en als je daar dan niet bij stil kan stana vanwege zo'n klok, wat heb je dan nog?!
L'Amour menaant:
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:23:29 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136933152
quote:
99s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

drama queen...
Ik wil gewoon alles zien/doen :P
L'Amour menaant:
pi_136933374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja die klok lijkt me ook echt het grootste minpunt. RPG is verhaal, is werelden, is karakters... en als je daar dan niet bij stil kan stana vanwege zo'n klok, wat heb je dan nog?!
Inderdaad. Zolang ik game heb ik trouwens al een hekel aan timed missions. Het voelde voor mij altijd als een goedkope manier om de spanning op te voeren. Ben het met je eens dat het binnen een rpg helemaal niet thuis hoort. Ik heb dan meer zin in de komende FFX/X2 remake. :)
pi_136933399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Je hebt toch wel een constante Ep-flow (kortom, ga gevechten aan) waardoor je kunt chronostatissen? Ik kan een week lang dezelfde dag nog doen, kwestie van Chronostatis gebruiken, weer wat EP farmen en dan weer verder. Ik heb drie mainquests zo op dezelfde ingame dag gedaan :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:36:47 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136933653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Toen ik de eerste keer hoorde over die klok dacht ik er ook zo over. Maar vergeleken met de rest van de game is dit nog niet het ergste.
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:41:13 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136933802
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een constante Ep-flow (kortom, ga gevechten aan) waardoor je kunt chronostatissen? Ik kan een week lang dezelfde dag nog doen, kwestie van Chronostatis gebruiken, weer wat EP farmen en dan weer verder. Ik heb drie mainquests zo op dezelfde ingame dag gedaan :D
Klopt ook. Maar die hele klok er gewoon uithalen kan ook. Had de game niet slechter gemaakt. Snap niet wat het toevoegt.
pi_136933851
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Klopt ook. Maar die hele klok er gewoon uithalen kan ook. Had de game niet slechter gemaakt. Snap niet wat het toevoegt.
Een reden om gevechten aan te gaan, gezien je nu niet meer ervaringspunten kunt grinden.
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:48:39 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136934104
Dus je gaat geen gevechten meer aan om sterker te worden maar om de tijd stil te laten staan. Het helpt je niet om een baas te kunnen verslaan.
pi_136943277
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:44 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Heb et spel al uitgespeeld maar vond et verhaal een beetje vaag en het spel pakte me niet echt...
Het zoeken blijft best irritant ja
Vanaf die 3 Tears of Truth van Lady Comstock wordt het steeds vager idd.
Daarvoor is een een Utopie die toch niet zo idyllisch is als het lijkt en verzandt in een burgeroorlog.
Een verrassende en vage game. En zeker geen eenheidsworst of 13-in-een-dozijn spel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136944447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:48 schreef Ixnay het volgende:
Dus je gaat geen gevechten meer aan om sterker te worden maar om de tijd stil te laten staan. Het helpt je niet om een baas te kunnen verslaan.
Jawel, want door zijmissies te doen krijg je extra hp en str/magic en andere voorwerpen. Gezien de leukere opdrachten vragen om bv tien zoltoms te verslaan, dan snap je dat je n moet vechten om die bonussen van missies te krijgen n de spullen die de zoltoms achterlaten. De sorcery shop bv laat je de spreuken verbeteren en later (dag 6 geloof ik) kun je de spreuken in level verbeteren.

Een full upgraded Firaga level 2 of 3 is altijd beter dan een standaard firaga level 1. Idem voor de gil (currency) om wapens, shields en garbs te kopen. genoeg andere redenen om wel te vechten iig :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:37:49 #196
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136961288
Toen ik die missie van Sazh had gehaald wilde ik eigenlijk wel naar het einde van het spel.
Die sidequests vond ik weinig aan, zoals eerder gezegd en aangezien de game tot nu toe heel erg gemakkelijk was ben ik naar de Final Day missie gegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen besloten om te stoppen. Had ik sinds ik een PS3 heb maar bij 2 games van de 72 gedaan, normaal speel ik altijd minimaal de verhaallijn uit. Een van die 2 was Kingdom Hearts 1.5 HD en daarbij had ik precies hetzelfde als hetgene wat volgens mij mis is met Lightning Returns. In een menuutje acties kiezen en tegelijk in het battle scherm kijken om aanvallen te ontwijken werkt niet en zal nooit soepel werken. Bij XIII en XIII-2 was het battlesysteem een van de weinige dingen die wel echt goed in elkaar zaten en juist dat is compleet veranderd.
pi_136961769
Tja, smaken verschillen. Ik vind de realtime-toevoegingen zeker een pluspunt. Het verhaal is dan weer k.u.t. En die stomme hints en tips van Hope als je bezig bent, ik wilde hem doodmaken. "He Lightning, je moet blabla..." <insert afkap want er gebeurt iets op het scherm>. Wat moest ik, Hope, WAT? Kutjong!

Ik ben het met je eens dat de complete package minder is dan de vorige. Het is minder RPG dan voorgaande delen.

Ben benieuwd hoe ze deze kritieken (er zijn er nogal wat) weer invloed gaat hebben op XV. Ze snappen daar in Japan gewoon niet dat een goed doordacht verhaal met personages die emoties tonen zoveel doet. En ze kunnen het wel. Maar niet met Lightning. Dit deel gaf me geen "ik moet verder want ik wil weten wat er gaat gebeuren". Een verplicht nummertje om het verhaal nu te weten en dan valt dat nog tegen.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:28:48 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136965130
Mijn verwachtingen voor XV zijn ook behoorlijk bijgesteld na het spelen van LR.

Als het een actie RPG wordt zoals LR door het team van KH verwacht ik er niet veel van...

Ik kijk meer uit naar X HD. Had al heel lang plannen om FFX opnieuw uit te spelen, maar had mijn PS2 al weggedaan toen ik mijn PS3 kocht.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:47:19 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136965629
-O-

Ik ga nou steeds meer twijfelen of ik 'm uberhaubt wel ga halen. That's a first :{
Moet zeggen dat ik XIII wel uitgespeeld heb, maar XIII-2 niet. Ik zit bij de eindbaas en krijg 'm gewoonweg niet dood :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn motivatie om een savegame of wat terug te gaan om te grinden is er niet. Ik haat grinden. Vind ik zo ontzettend geestdodend saai. Dan kan ik echt ondertussen een tosti eten, een liedje zingen en de kamer opruimen en af en toe op X drukken. :r
L'Amour menaant:
pi_136965847
je hoeft niet te grinden. De vraag is: hoeveel zijmissies wil je doen. Je kunt de tijd stilzetten met EP-punten, die krijg je door te vechten (en te winnen, obviously). Sterkere monsters maxen de EP meteen, dus wat ik deed was vooral in de Wildlands 1 Chocobo-eater aanvallen, max EP farmen dus en dan weer teleporten (dat kost 2 punten) naar waar ik mijn dingen voor missies wil doen. Zo heb je in elk gedeelte wel monsters die je EP meteen maxen, maar ik vond de Chocobo Eater snel te bereiken vanaf een waypoint en makkelijk te verslaan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:58:45 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966020
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Pheno het volgende:
je hoeft niet te grinden. De vraag is: hoeveel zijmissies wil je doen. Je kunt de tijd stilzetten met EP-punten, die krijg je door te vechten (en te winnen, obviously). Sterkere monsters maxen de EP meteen, dus wat ik deed was vooral in de Wildlands 1 Chocobo-eater aanvallen, max EP farmen dus en dan weer teleporten (dat kost 2 punten) naar waar ik mijn dingen voor missies wil doen. Zo heb je in elk gedeelte wel monsters die je EP meteen maxen, maar ik vond de Chocobo Eater snel te bereiken vanaf een waypoint en makkelijk te verslaan.
Dit grinden ging over XIII-2 :P
L'Amour menaant:
pi_136966069
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dit grinden ging over XIII-2 :P
Dat was irritant. Al heb ik ook 110 uur in het eerste deel zitten om die platinum ingots van die gasten te farmen :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:04:32 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966182
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat was irritant. Al heb ik ook 110 uur in het eerste deel zitten om die platinum ingots van die gasten te farmen :')
Ik vind grinden echt de meest saaie geestdodende manier die ze kunnen verzinnen in een spel om verder te kunnen. Als uren dezelfde monsters aanvallen op dezelfde manier echt nodig is om door het spel heen te komen (bv een sterk genoeg te worden voor een bepaalde vijand) ipv dat je die kracht kunt verzamelen met de hoofdlijn en/of sidemissies, dan hoeft t voor mij echt niet meer. Dan ben ik er heel snel klaar mee. Ik heb daar t geduld ook niet voor, en de spanningsboog ook al niet.

Grinden zou optioneel moeten zijn. Om echt ECHT heel sterk te worden zodat t allemala simpeler gaat, of om bepaalde sidequest bazen te kunnen bevechten. Maar zodra het echt noodzakelijk gaat worden voor de reguliere bazen... bleh.
L'Amour menaant:
pi_136966273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind grinden echt de meest saaie geestdodende manier die ze kunnen verzinnen in een spel om verder te kunnen. Als uren dezelfde monsters aanvallen op dezelfde manier echt nodig is om door het spel heen te komen (bv een sterk genoeg te worden voor een bepaalde vijand) ipv dat je die kracht kunt verzamelen met de hoofdlijn en/of sidemissies, dan hoeft t voor mij echt niet meer. Dan ben ik er heel snel klaar mee. Ik heb daar t geduld ook niet voor, en de spanningsboog ook al niet.

Grinden zou optioneel moeten zijn. Om echt ECHT heel sterk te worden zodat t allemala simpeler gaat, of om bepaalde sidequest bazen te kunnen bevechten. Maar zodra het echt noodzakelijk gaat worden voor de reguliere bazen... bleh.
True. Die 100+ uur waren eigen keuze om 100% te halen. Moet ik in XIII-2 nog doen, ik mis geloof ik nog 1 of 2 achievements :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:11:53 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966458
Ik moet X-2 ook nog uitspelen besef ik me nu :@
X, XII en XIII wel uitgespeeld. De deeltjes 2 dus nog niet :o
L'Amour menaant:
pi_136966580
ben nu de completist aan het uithangen met XIII-3. Mocht ik nog zin hebben pak ik XIII-2 nog wel een keer op om die voor de fun 100% te krijgen.

maar ik gok dat dat niet in een korte tijd gaat gebeuren: er komt straks weer een zooi nieuw (of remake) spul uit. Dus dan wil ik dat weer allemaal gaan doen. neverending backlog.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:15:26 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966611
Ik ben nooit zo'n completist geweest. Alleen bij Tombraider :D Daar vond ik t ook echt leuk om alle schatten te verzamelen en zoeken.
L'Amour menaant:
pi_136966919
Die van singleplayer heb ik wel, maar in die game zitten ook multiplayer trofeeen. En daar pas ik voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')