abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:58:45 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966020
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Pheno het volgende:
je hoeft niet te grinden. De vraag is: hoeveel zijmissies wil je doen. Je kunt de tijd stilzetten met EP-punten, die krijg je door te vechten (en te winnen, obviously). Sterkere monsters maxen de EP meteen, dus wat ik deed was vooral in de Wildlands 1 Chocobo-eater aanvallen, max EP farmen dus en dan weer teleporten (dat kost 2 punten) naar waar ik mijn dingen voor missies wil doen. Zo heb je in elk gedeelte wel monsters die je EP meteen maxen, maar ik vond de Chocobo Eater snel te bereiken vanaf een waypoint en makkelijk te verslaan.
Dit grinden ging over XIII-2 :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136966069
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dit grinden ging over XIII-2 :P
Dat was irritant. Al heb ik ook 110 uur in het eerste deel zitten om die platinum ingots van die gasten te farmen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:04:32 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966182
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat was irritant. Al heb ik ook 110 uur in het eerste deel zitten om die platinum ingots van die gasten te farmen :')
Ik vind grinden echt de meest saaie geestdodende manier die ze kunnen verzinnen in een spel om verder te kunnen. Als uren dezelfde monsters aanvallen op dezelfde manier echt nodig is om door het spel heen te komen (bv een sterk genoeg te worden voor een bepaalde vijand) ipv dat je die kracht kunt verzamelen met de hoofdlijn en/of sidemissies, dan hoeft t voor mij echt niet meer. Dan ben ik er heel snel klaar mee. Ik heb daar t geduld ook niet voor, en de spanningsboog ook al niet.

Grinden zou optioneel moeten zijn. Om echt ECHT heel sterk te worden zodat t allemala simpeler gaat, of om bepaalde sidequest bazen te kunnen bevechten. Maar zodra het echt noodzakelijk gaat worden voor de reguliere bazen... bleh.
L'Amour menaçant:
pi_136966273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind grinden echt de meest saaie geestdodende manier die ze kunnen verzinnen in een spel om verder te kunnen. Als uren dezelfde monsters aanvallen op dezelfde manier echt nodig is om door het spel heen te komen (bv een sterk genoeg te worden voor een bepaalde vijand) ipv dat je die kracht kunt verzamelen met de hoofdlijn en/of sidemissies, dan hoeft t voor mij echt niet meer. Dan ben ik er heel snel klaar mee. Ik heb daar t geduld ook niet voor, en de spanningsboog ook al niet.

Grinden zou optioneel moeten zijn. Om echt ECHT heel sterk te worden zodat t allemala simpeler gaat, of om bepaalde sidequest bazen te kunnen bevechten. Maar zodra het echt noodzakelijk gaat worden voor de reguliere bazen... bleh.
True. Die 100+ uur waren eigen keuze om 100% te halen. Moet ik in XIII-2 nog doen, ik mis geloof ik nog 1 of 2 achievements :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:11:53 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966458
Ik moet X-2 ook nog uitspelen besef ik me nu :@
X, XII en XIII wel uitgespeeld. De deeltjes 2 dus nog niet :o
L'Amour menaçant:
pi_136966580
ben nu de completist aan het uithangen met XIII-3. Mocht ik nog zin hebben pak ik XIII-2 nog wel een keer op om die voor de fun 100% te krijgen.

maar ik gok dat dat niet in een korte tijd gaat gebeuren: er komt straks weer een zooi nieuw (of remake) spul uit. Dus dan wil ik dat weer allemaal gaan doen. neverending backlog.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:15:26 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136966611
Ik ben nooit zo'n completist geweest. Alleen bij Tombraider :D Daar vond ik t ook echt leuk om alle schatten te verzamelen en zoeken.
L'Amour menaçant:
pi_136966919
Die van singleplayer heb ik wel, maar in die game zitten ook multiplayer trofeeen. En daar pas ik voor.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:04:26 #209
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_137014403
Vandaag aan Dragon's Dogma: Dark Arisen begonnen.

Bevalt me tot nu toe goed :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_137045335
Ik heb voor FFXIII 100% gehaald platinum.
Ja ik vond het best een leuk spel. Vooral omdat ik mij tot doel had gesteld om voor alle hunts 5 sterren te krijgen.
Volgende keer dat ik het speel wil ik 5 sterren krijgen de eerste keer als ik de hunts doe.
Nu had ik ze gedaan na het eind verhaal geloof ik.

Mijn eerste niet zo leuke FF was inderdaad FFXIII-2. Als je echt perse een guide nodig hebt om een game te spelen dat vind ik al niks.
Dan ook nog een heel onduidelijk en warrig verhaal.Sta rond de 65% maar wel uitgespeeld.

Het battle systeem vond ik geweldig voor beide games. Moest je toch een beetje nadenken.

En nu dus Lightning Returns. Ik begin nu pas een beetje in de gaten te krijgen hoe het moet dus idd de hele tijd moeten vechten om ep te krijgen.
Het is ook best uitvissen waar je heen moet vind ik.

Ligt het aan mij maar het lijkt wel alsof de chrono... soms sneller voorbij is? (Ps is niet aan)

Helaas gisteren een fout gemaakt door naar een verkeerde plaats te gaan om yeul's bloem te zoeken. en nu zit ik te twijfelen.
Het is half 5. Terug gaan naar Yusaan om precies om 6.00 (dat vind ik ook vervelend. soms gebruiken ze eu tijd en dan weer niet. irritant) een tour te krijgen of gewoon the wild lands story af te maken.

Heb chocobo nu naar level 2 gebracht en de fuzzy sheeps gevangen.

Toch heb ik de hele tijd een onrustig gevoel juist vanwege die klok. Vind het toch vervelend en soms zijn er veel monsters en blijf je vechten en krijgt nada.

Over 5 dagen komt Tales of Symphonia Chronicles uit. Ook al een remaster.

O en ik zie idd wel verschil tussen de FFX remake ps3 maar nu niet dat ik het spel gelijk wil kopen.

Ik kan alle ps2 games op mijn ps3 spelen. Misschien als het een euro of 15 is.
pi_137053742
FF
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet X-2 ook nog uitspelen besef ik me nu :@
X, XII en XIII wel uitgespeeld. De deeltjes 2 dus nog niet :o
Velke versie van XIII-2? AS of EU? :P

Ik heb dit :9
pi_137067509
gewist.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 24 februari 2014 @ 01:26:48 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137078503
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Xillia *O*
Deze is het geworden. Ben nu ruim 17u onderweg en ik vind het echt een goede rpg. Geen irritante personages ook, groot voordeel :D

Shops upgraden is wel leuk, in tegenstelling tot bij Ass. Creed werkt het hier wel fijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_137080178
Moet ik nog steeds een aan beginnen. En dat voor deel 2 uitkomt, anders wordt het een hopeloos tijdrovende zaak :@
pi_137083285
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Deze is het geworden. Ben nu ruim 17u onderweg en ik vind het echt een goede rpg. Geen irritante personages ook, groot voordeel :D

Shops upgraden is wel leuk, in tegenstelling tot bij Ass. Creed werkt het hier wel fijn.
Goeie keuze,

Tip upgrade alleen als je een bonus krijgt van x2 of x4 op de shop :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 24 februari 2014 @ 10:58:09 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137083419
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Goeie keuze,

Tip upgrade alleen als je een bonus krijgt van x2 of x4 op de shop :)
Doe ik, heb gisteren wat lopen levelen bij Nia Keira, worden ook goeie items gedropt met waardes van 1500 enzo. Dat is chill.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_137083578
Ik heb zin in X HD.

minder in X-2. Heb X-2 nooit echt leuk gevonden.
pi_137084034
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb zin in X HD.

minder in X-2. Heb X-2 nooit echt leuk gevonden.
X-2 heeft wel het beste jobsystem van de FFs.

Ik denk dat ik met Last Mission van X-2 begin, die is voor het eerst in het Engels te spelen.

18 maart komt er een Engelse versie uit in Azië. Het is nog niet duidelijk of dit om een volledig Engelse versie gaat of om Japans met Engelse subs/menus.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:23:21 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137084102
Wat is the Last Mission? Soort X-1.5?
pi_137084616
En zal ik Diablo kopen voor PS3 of niet?
pi_137084889
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is the Last Mission? Soort X-1.5?
Speelt zich af na X-2 en is een dungeon crawler (beetje Etrian Odyssey); niet te vergelijken met normale spel.

Eerste minuten:
pi_137085094
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Aether het volgende:

[..]

X-2 heeft wel het beste jobsystem van de FFs.

Ik denk dat ik met Last Mission van X-2 begin, die is voor het eerst in het Engels te spelen.

18 maart komt er een Engelse versie uit in Azië. Het is nog niet duidelijk of dit om een volledig Engelse versie gaat of om Japans met Engelse subs/menus.
Ik vond het maar raar, met al die verschillende ''pakjes'' en dat sphere grid sloeg ook nergens op.
Maar ik hou dan ook van een simpel systeem, zoals FFX dus.
pi_137085298
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vond het maar raar, met al die verschillende ''pakjes'' en dat sphere grid sloeg ook nergens op.
Maar ik hou dan ook van een simpel systeem, zoals FFX dus.
Die pakjes zijn de jobs zoals die ook in eerdere FF voorkwamen (FF1/3/5), dus Monk, Black Mage etc.
X-2 gebruikt geen Sphere Grid maar een grid om van job te wisselen en afhankelijk van het grid kun je niet alle jobs tijdens gevechten gebruiken of binnen één ronde kiezen.
X-2 is ideaal voor de Vita omdat het een sneller gevechtssysteem heeft.
pi_137088924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nooit zo'n completist geweest. Alleen bij Tombraider :D Daar vond ik t ook echt leuk om alle schatten te verzamelen en zoeken.

Deed je dat gedurende de eerste keer dat je het spel speelde of pas later als je eerst alle missies hebt afgerond, het einde kent en dan nog een keer opnieuw begint met als doel alle schatten en gemiste kansen alsnog proberen te vinden.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:43:52 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_137088986
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Deed je dat gedurende de eerste keer dat je het spel speelde of pas later als je eerst alle missies hebt afgerond, het einde kent en dan nog een keer opnieuw begint met als doel alle schatten en gemiste kansen alsnog proberen te vinden.
Een beetje van beide. :)
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')