Heb et spel al uitgespeeld maar vond et verhaal een beetje vaag en het spel pakte me niet echt...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Vermaak me ook best goed met infinite, maar telkensq alle hoekjes rond te lopen op zoek baar coins en salt is wel vervelend
Ik zie helemaal geen verschil met de eerste FFX. Vond het wel een fantastische game.quote:
De tijdslimiet is niet zo heel spannend in LR. je kunt het zelfs oprekken, tot zelfs 14 dagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen verschil met de eerste FFX. Vond het wel een fantastische game.
De laatste 3 zijn me tegen gevallen/
Blijkt Lightning returns ook time limit te hebben. iets wat ik haat en de reden waarom ik gestopt ben met Atelier games.![]()
Ja had gelezne met iets, naam vergeten maar ik vind eht rot. Wil lekker exploren. Het is voor mijn doen (FF) al een vrij open wereld dus dan is het lekker om met mensen te praten, treasures te zoeken enzo. Gister begonnen. Zonder guide dus gewoon een side questje gedaan en daarna de mannen achtervolgd. Toen moest ik getallen of zo zoeken maar hett gebied is zo groot.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tijdslimiet is niet zo heel spannend in LR. je kunt het zelfs oprekken, tot zelfs 14 dagen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen verschil met de eerste FFX. Vond het wel een fantastische game.
Dat is toch wel een groot verschil. Wat ik me nog herinner is dat de Pal-versie ook nog eens lelijke zwarte balken onder en boven had. Die zijn nu ook weg.quote:
Plus dat de Europese versie 17% trager was, dat is nu ook niet het gevalquote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een groot verschil. Wat ik me nog herinner is dat de Pal-versie ook nog eens lelijke zwarte balken onder en boven had. Die zijn nu ook weg.
Oh ja, ook dat nog. Ongelooflijk dat ze daar toen mee weg kwamen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Plus dat de Europese versie 17% trager was, dat is nu ook niet het geval
SD vond ik wel duidelijk beter dan M2.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Slayage het volgende:
zojuist sleeping dogs uitgespeeldbesef me dat mafia 2 ook langs was geweest bij psplus, maar dat ik deze niet had geprobeerd, is mafia vergelijkbaar met sleeping dogs ?
Nee joh, opeensquote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn R1 werkt niet meer op n van mijn controllers, opeens.
ik zit met het zelfde probleemquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand of ik voor Left Behind ook The Last Of Us nodig heb? Heb mijn fysieke exemplaar verkocht namelijk.
Volgens mij moet je de dlc opstarten vanuit het spel. Ik heb net nl. de dlc gedownload en kan die niet onder de games terug vinden. Het is ws. geen standalone dlc zoals destijds met InFamous 2.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand of ik voor Left Behind ook The Last Of Us nodig heb? Heb mijn fysieke exemplaar verkocht namelijk.
2 uur als je erdoor heen racet, 2,5 uur als je goed doorzoekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |