abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136522998
paar dagen terug begonnen met sleeping dogs (psplus) aanvankelijk dacht ik, "pffff gta clone" maar ik vind em echt bruut! veel beter dan dat suffe gta 4 iig, vooral het vecht systeem is heel tof gedaan een deeltje twee zou ik zeker kopen :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 februari 2014 @ 21:02:13 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136523264
Ook met USB-stick met firmware erop niets kunnen oplossen aan mijn PS3, dus lijkt erop dat ie echt kapot is, of in ieder geval de HDD.

Misschien morgen nog even contact opnemen met de helpdesk of ze iets voor me kunnen doen. PS3 is uit december 2012, maar in Hong Kong gekocht, dus grote kans dat ze zeggen 'tough shit, homo...', en ik het moet proberen met een nieuwe HDD of een nieuwe PS3 moet kopen, waarna je dus met een lelijke Super Slim opgescheept zit... :(
  zondag 9 februari 2014 @ 21:14:30 #103
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136524109
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Slayage het volgende:
paar dagen terug begonnen met sleeping dogs (psplus) aanvankelijk dacht ik, "pffff gta clone" maar ik vind em echt bruut! veel beter dan dat suffe gta 4 iig, vooral het vecht systeem is heel tof gedaan een deeltje twee zou ik zeker kopen :Y
Op GTA V na vind ik SD veul toffer dan GTA.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_136524402
zou vet zijn als het waar is

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 februari 2014 @ 21:21:12 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136524510
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef Slayage het volgende:
zou vet zijn als het waar is

[ afbeelding ]
Jammer, had liever gezien dat ze in Hong Kong gebleven waren. Tokyo is ook een geweldige stad, maar Hong Kong hebben ze nog niet goed gedaan. Alleen een verbastering van Hong Kong Island, waar weinig van klopte.
pi_136527488
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ook met USB-stick met firmware erop niets kunnen oplossen aan mijn PS3, dus lijkt erop dat ie echt kapot is, of in ieder geval de HDD.

Misschien morgen nog even contact opnemen met de helpdesk of ze iets voor me kunnen doen. PS3 is uit december 2012, maar in Hong Kong gekocht, dus grote kans dat ze zeggen 'tough shit, homo...', en ik het moet proberen met een nieuwe HDD of een nieuwe PS3 moet kopen, waarna je dus met een lelijke Super Slim opgescheept zit... :(
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:

http://community.dancesta(...)-at-99/td-p/19874625

Er zijn internationaal gezien nog best een hoop PS3's gebrickt door die update.
Ik was er na al die berichten ook wat huiverig voor geworden, maar gelukkig ging alles zonder problemen.

Vanavond maar eens aan Dark Souls begonnen, erg toffe game :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 10 februari 2014 @ 10:10:14 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136539172
*stampvoet*

"Besteld voor 22:00, volgende dag in huis" my ass Mediamarkt! }:|
Ik wilde Mass Effect, maar dat ging mooi niet door :'( Hopelijk ligt ie er vanavond.

O. En mijn PS store loopt steeds vast als ik in een spel zicht (je weet wel, daar waar aankopen, overzicht, add ons etc staat). :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136544883
Mijn ps3 is na 6 jaar kapot gegaan door het bekende probleem ylod. Ik heb het nog proberen te fixen door het moederbord in de oven te doen maar het heeft allemaal niks geholpen. Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe ps3 maar deze zijn nog niet goedkoper als 170 euro te vinden. Als de ps4 backwards compatible was geweest had ik deze gekocht maar dat is niet het geval. Verwachten jullie binnenkort nog een verdere prijsdaling van de ps3 of weten jullie een winkel te vinden waar deze goedkoper is te vinden als 170 euro? Een tweedehands model wil ik niet want dan zit ik binnenkort waarschijnlijk met hetzelfde probleem.
pi_136545035
Als de PS4 eenmaal massaal te koop is in de vrije verkoop (maar voorlopig is ie vrijwel nergens te krijgen) zal de prijs van de PS3 wel dalen denk ik. Maar wanneer en hoeveel dat is weet niemand.
Maar 170 lijkt mij een nette prijs op zich.
A murky, forgotten land.
pi_136545286
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
Als de PS4 eenmaal massaal te koop is in de vrije verkoop (maar voorlopig is ie vrijwel nergens te krijgen) zal de prijs van de PS3 wel dalen denk ik. Maar wanneer en hoeveel dat is weet niemand.
Maar 170 lijkt mij een nette prijs op zich.
Ja denk zelf dat de prijs dan ook verder zal dalen. Maar vind het vreemd dat de ps4 zo lang niet te verkrijgen is. Door een prijs van 400 euro te vragen wisten ze toch wel dat het snel uitverkocht zou zijn.
Denk dat ik het voor 170 idd maar moet doen dan.
pi_136545392
Niets raars aan, de vraag is bizar, de Xbox One is in veel landen niet eens verkrijgbaar, dus gaan multiplatformers wel naar PS4.

Sony heeft nog geen prijsverlaging aangekondigd, maar het zal vast ooit verlaagd worden, zoals de PS2 ook uiteindelijk de 'budget'console werd. Niets mis mee natuurlijk, een massa aan goede games, die ondertussen ook in prijs zijn gedaald.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_136552275
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ook O+ independant games)
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.
  maandag 10 februari 2014 @ 16:16:28 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136552358
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef arsenalforever het volgende:

[..]

Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
L'Amour menaçant:
pi_136552734
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
Ik heb die beide spellen niet gespeeld. Het is ook niet helemaal een RPG zoals Final Fantasy maar meer avontuur zoals Jak en Daxter. Maar het is idd heel apart omdat je met behulp van een verfkwast puzzels moet oplossen. Daarbij is de hele Japanse sfeer en tekenstijl erg mooi. Daarbij had ik het spel pas na 60 uur uitgespeeld. Voor mij was het samen met Resident Evil 4 het beste spel van de ps2.
pi_136575609
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

_O_ okami _O_
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 februari 2014 @ 01:10:25 #116
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136575872
Komt er niet een Sleeping Dogs Triad Wars? Of is die van naam veranderd?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 02:31:36 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136576541
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:

http://community.dancesta(...)-at-99/td-p/19874625

Er zijn internationaal gezien nog best een hoop PS3's gebrickt door die update.
Ik was er na al die berichten ook wat huiverig voor geworden, maar gelukkig ging alles zonder problemen.

Vanavond maar eens aan Dark Souls begonnen, erg toffe game :Y
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.

Ik zal misschien nog even contact opnemen met de helpdesk, maar aangezien de PS3 in december 2012 is gekocht en je er blijkbaar maar 1 jaartje garantie op hebt (belachelijk), en ik hem ook nog eens in het buitenland heb gekocht (wel geregistreerd trouwens), verwacht ik niet veel hulp van ze.

Zal dus een nieuwe HDD moeten aanschaffen en dat proberen, of helemaal een nieuwe PS3. Financieel lukt dat allemaal wel, maar het blijft vervelend met een relatief nieuwe console.

Misschien dat ze bij Sony erkennen dat die update verantwoordelijk is voor de bricks, en dat ze daarom iets coulanter zullen zijn met hulp, maar ik geloof niet dat Sony echt een geweldige reputatie heeft op het gebied van klantenservice...

Ach ja.... 1st world problems.... vervelend, maar het is niet anders. Hardware kan kapot gaan. Het treurige is dat ik vermoed dat het door die update komt, maar goed, dat kun je natuurlijk nooit echt bewijzen.
pi_136577227
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 02:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.

Ik zal misschien nog even contact opnemen met de helpdesk, maar aangezien de PS3 in december 2012 is gekocht en je er blijkbaar maar 1 jaartje garantie op hebt (belachelijk), en ik hem ook nog eens in het buitenland heb gekocht (wel geregistreerd trouwens), verwacht ik niet veel hulp van ze.

Zal dus een nieuwe HDD moeten aanschaffen en dat proberen, of helemaal een nieuwe PS3. Financieel lukt dat allemaal wel, maar het blijft vervelend met een relatief nieuwe console.

Misschien dat ze bij Sony erkennen dat die update verantwoordelijk is voor de bricks, en dat ze daarom iets coulanter zullen zijn met hulp, maar ik geloof niet dat Sony echt een geweldige reputatie heeft op het gebied van klantenservice...

Ach ja.... 1st world problems.... vervelend, maar het is niet anders. Hardware kan kapot gaan. Het treurige is dat ik vermoed dat het door die update komt, maar goed, dat kun je natuurlijk nooit echt bewijzen.
Het is wel toevallig natuurlijk. Ik zou ze er wel op wijzen dat er wereldwijd een hoop PS3 bezitters zijn wiens PS3 gebricked is door de update, al zullen ze daar wel op de hoogte van zijn.

De mijne is van september 2012 en ik was er ook wat huiverig voor, maar gelukkig had ik geen problemen.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 07:59:48 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136577235
Denk dat ik deze update maar even afwacht. Op het moment toch even keuzestress over wat ik wil spelen en eigenlijk ook niet bar veel tijd.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:07:14 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136577279
Bij mij is er gelukkig niets aan de hand. Hij update ook automatisch...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_136577343
Idem. PS3 fat still moving strong
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_136577405
Same, lang leve mijn 6+ jaar oude FAT 80gb
Built for Speed
pi_136577423
Van wat ik begrepen heb was het gros van de gebrickte (gebrickde?) PS3's of omgebouwd of voorzien van een andere HDD.
Maar evengoed waren er nog steeds een hoop die gewoon origineel waren en ook problemen hadden.
A murky, forgotten land.
pi_136577446
Overigens hoop ik dat mijn buren goed tegen vloeken kunnen, want sinds ik eergisteren aan Dark Souls begonnen ben wordt er heel wat afgevloekt in huize StateOfMind :Y
A murky, forgotten land.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:16:05 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136578071
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 00:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O_ okami _O_
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.
Ik kom in de store, kan overal doorheen, spel selecteren en dan... FREEZE. Kan niks meer :{
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')