Op GTA V na vind ik SD veul toffer dan GTA.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Slayage het volgende:
paar dagen terug begonnen met sleeping dogs (psplus) aanvankelijk dacht ik, "pffff gta clone" maar ik vind em echt bruut! veel beter dan dat suffe gta 4 iig, vooral het vecht systeem is heel tof gedaan een deeltje twee zou ik zeker kopen
Jammer, had liever gezien dat ze in Hong Kong gebleven waren. Tokyo is ook een geweldige stad, maar Hong Kong hebben ze nog niet goed gedaan. Alleen een verbastering van Hong Kong Island, waar weinig van klopte.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef Slayage het volgende:
zou vet zijn als het waar is
[ afbeelding ]
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ook met USB-stick met firmware erop niets kunnen oplossen aan mijn PS3, dus lijkt erop dat ie echt kapot is, of in ieder geval de HDD.
Misschien morgen nog even contact opnemen met de helpdesk of ze iets voor me kunnen doen. PS3 is uit december 2012, maar in Hong Kong gekocht, dus grote kans dat ze zeggen 'tough shit, homo...', en ik het moet proberen met een nieuwe HDD of een nieuwe PS3 moet kopen, waarna je dus met een lelijke Super Slim opgescheept zit...
Ja denk zelf dat de prijs dan ook verder zal dalen. Maar vind het vreemd dat de ps4 zo lang niet te verkrijgen is. Door een prijs van 400 euro te vragen wisten ze toch wel dat het snel uitverkocht zou zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
Als de PS4 eenmaal massaal te koop is in de vrije verkoop (maar voorlopig is ie vrijwel nergens te krijgen) zal de prijs van de PS3 wel dalen denk ik. Maar wanneer en hoeveel dat is weet niemand.
Maar 170 lijkt mij een nette prijs op zich.
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ookindependant games)
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef arsenalforever het volgende:
[..]
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.
Ik heb die beide spellen niet gespeeld. Het is ook niet helemaal een RPG zoals Final Fantasy maar meer avontuur zoals Jak en Daxter. Maar het is idd heel apart omdat je met behulp van een verfkwast puzzels moet oplossen. Daarbij is de hele Japanse sfeer en tekenstijl erg mooi. Daarbij had ik het spel pas na 60 uur uitgespeeld. Voor mij was het samen met Resident Evil 4 het beste spel van de ps2.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:
http://community.dancesta(...)-at-99/td-p/19874625
Er zijn internationaal gezien nog best een hoop PS3's gebrickt door die update.
Ik was er na al die berichten ook wat huiverig voor geworden, maar gelukkig ging alles zonder problemen.
Vanavond maar eens aan Dark Souls begonnen, erg toffe game
Het is wel toevallig natuurlijk. Ik zou ze er wel op wijzen dat er wereldwijd een hoop PS3 bezitters zijn wiens PS3 gebricked is door de update, al zullen ze daar wel op de hoogte van zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.
Ik zal misschien nog even contact opnemen met de helpdesk, maar aangezien de PS3 in december 2012 is gekocht en je er blijkbaar maar 1 jaartje garantie op hebt (belachelijk), en ik hem ook nog eens in het buitenland heb gekocht (wel geregistreerd trouwens), verwacht ik niet veel hulp van ze.
Zal dus een nieuwe HDD moeten aanschaffen en dat proberen, of helemaal een nieuwe PS3. Financieel lukt dat allemaal wel, maar het blijft vervelend met een relatief nieuwe console.
Misschien dat ze bij Sony erkennen dat die update verantwoordelijk is voor de bricks, en dat ze daarom iets coulanter zullen zijn met hulp, maar ik geloof niet dat Sony echt een geweldige reputatie heeft op het gebied van klantenservice...
Ach ja.... 1st world problems.... vervelend, maar het is niet anders. Hardware kan kapot gaan. Het treurige is dat ik vermoed dat het door die update komt, maar goed, dat kun je natuurlijk nooit echt bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |