X-Com is een turn based shooter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ookindependant games)
Nice!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
Vanaf vandaag Bioshock Infinite en Metro Last Light in de PSPlus.
Ni no kuni is final fantasy achtig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ookindependant games)
En GOED. En vrij goedkoop momenteel volgens mij. Of is de prijs weer gestegen inmiddels?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ni no kuni is final fantasy achtig.
Ik ben niet zo van de shooters...... tenzij met heel dik verhaal zoals TLAO (of valt dat onder adventure ipv shooter?)quote:
Ja alleen de demo bekoorde me echt totaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ni no kuni is final fantasy achtig.
Het is vooral veel grinden en het vechtsysteem zuigt stierenballen. Hoe tof ik Ghibli en het verhaal ook vond, het is voor de rest een vrij standaard JRPG.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen de demo bekoorde me echt totaal nietIk vond t zo enorm pokemon. Maar hoor wel dat het een mooi verhaal heeft
Ik moet zeggen dat het spel later wel wat leuker wordt maar het vechten vond ik wel redelijk snel saai worden. Ondanks dat wel een geweldige sfeer en inderdaad Ghibli graphics.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral veel grinden en het vechtsysteem zuigt stierenballen. Hoe tof ik Ghibli en het verhaal ook vond, het is voor de rest een vrij standaard JRPG.
Oh zeker, en ook de opdrachten nadat je het verhaal hebt uitgespeeld zijn wel funny. maar ook daar heb je er iig twee heel langdradige bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het spel later wel wat leuker wordt maar het vechten vond ik wel redelijk snel saai worden. Ondanks dat wel een geweldige sfeer en inderdaad Ghibli graphics.
door dat vechtsysteem had ik er na een tijdje ook geen zin meer inquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral veel grinden en het vechtsysteem zuigt stierenballen. Hoe tof ik Ghibli en het verhaal ook vond, het is voor de rest een vrij standaard JRPG.
Bioshock Infinite is gratis bij PS+ nu. Voor als je PS+ hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Laat maar dan. Als ik ergens een hekel aan heb in een RPG is t al te veel grinden
Bioshock infinite 10,- EUR.... sfeer lijkt me leuk, al ben ik niet zo'n 1st person shooter fan.
Maar goed, had ook niet verwacht dat ik bv Deus ex leuk zou vinden
Wel mooie timing want DLC komt over paar weken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Last of Us uitgespeeld in een weekje. Wat een vet spel zeg.
Die komen er ook niet meer tussen te staan. Die aanbieding liep tot de 28ste.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:07 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
loopt je abbo nog? want als je abbo verloopt kan je de games ook niet meer spelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:07 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
Raar. bij de reclame staan met grote letters: ''Membership includes these games and more''quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die komen er ook niet meer tussen te staan. Die aanbieding liep tot de 28ste.
Abbo loopt nog 345 dagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
loopt je abbo nog? want als je abbo verloopt kan je de games ook niet meer spelen
klopt nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Abbo loopt nog 345 dagen.
edit; Reclame:
bij 0.28 zie je de games staan die er nog bij moeten zitten
Je ziet wel meer games in dat overzichtje die je nu niet meer gratis kunt aanschaffen. Wel spelen als je het dus voor de 29ste aangeschaft had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
edit; Reclame:
Hé wat jammer. Bedankt voor de informatie. Dan maar eens Metro uitproberen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je ziet wel meer games in dat overzichtje die je nu niet meer gratis kunt aanschaffen. Wel spelen als je het dus voor de 29ste aangeschaft had.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Niet bij de PS3, maar ook nooit bij de PS1 en de PS2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Flippen bij jullie die controlers ook wel eens helemaal?![]()
Dan gaan ze ineens allemaal random shit doen, en valt er echt niet meer mee te spelen
Waarschijnlijk Amerikaans aanbod. Dat loopt niet altijd synchroon met de EU.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
edit; Reclame:
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Ixnay het volgende:
Ni no kuni zou ik jou zeker aanraden gezien je game smaak.
Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu.
Ja Wat een goed jaar he? En dan heb ik dus nooit tales of Symphonia kunnen spelen dus ben blij met de nieuwe game. Na dat ik de eerste Tales had gespeeld ben ik echt gaan zoeken want ik heb best wel diverse consoles. Dus voor psp heb ik tales of Innocence gedownload.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials.Na +/- 80 uur was ik helemaal klaar met Ni no Kuni.
Tales of Xillia 2 komt trouwens ook in 2014 nog naar Europa. Eindelijk iemand die mijn liefde voor jRPG's deelt.!
Moet heel eerlijk zeggen dat ik Tales of Xillia nog moet uitspelen, heb de voorkeur aan mijn studie en Kingdom Hearts 1.5 gegeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Wat een goed jaar he? En dan heb ik dus nooit tales of Symphonia kunnen spelen dus ben blij met de nieuwe game. Na dat ik de eerste Tales had gespeeld ben ik echt gaan zoeken want ik heb best wel diverse consoles. Dus voor psp heb ik tales of Innocence gedownload.
Speelde je ook de Atelier games? Ik baal dat ze de games opeens veranderd hebben zodat je een tijds limiet hebt. Nou ik haat stress en dus ook een tijds limiet en dat wil ik in mijn leven niet laat staan in een game waar ik voor de lol mee speel en om te ontspannen. Ik vind Ar Tonelico ook wel leuk.
Ik zag dat SE nog een game gaan uitbrengen Bravely Default. Is dat wat denk je?
en bedankt voor de tip over ni no kuni. Ik wist niet dat er verschil was.
Nope alleen Dragon Quest VIII helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef itsme het volgende:
Oke. Bedankt voor de tip. Maar heb je de andere DQ niet gespeeld? DQVIII was ook mijn eerste. Is een van mijn favoriete games nog steeds, maar de andere zijn ook leuk. Op de ds.
O ja Kingdom Hearts Ik heb 1 en 2 maar deel 1 vond ik echt er ver boven uit steken. Hoe is 1.5?
Kingdom Hearts op een handheld lijkt mij ook niet veel soeps nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef itsme het volgende:
O nee....of wacht... O jadaarom had ik het niet gekocht.
Heb opde ds ook een kingdom hearts spelletje geprobeerd maar vond daar niets aan.
Hoe lang we al wachten zeg op KH 3.![]()
KH 2 vond ik leuk maar niet te vergelijken met 1. Maar even complimenteren dat je je studie op de eerste (of 2e na Kh) hebt gezet!
Heb speciaal voor Dragon Quest en Kingdom Hearts een PS2 geleend.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef itsme het volgende:
Ja Ik ga ook nog lang niet aan de ps4. Ik denk dat het lang zal duren voor ik er een kan betalen dus dit keer zal ik FF15 niet gelljk kunnen gaan spelen.
Ik heb de oude ps3 nog die met 50 gb waar je ps2 en 1 spellen op kunt spelen, en dan een omgebouwde ps voor US games.
Een jaar langer wachten en het spel kost nog maar 10 euro online.Daarom ben ik zo blij dat ik ontdekt heb dat ik The Tales games zo leuk vind. Want ik bleef mijn FF games maar herspelen. FFXIII was mijn eerste en enige
platinum.
En mocht je van plan zijn een Final Fantasy te gaan spelen...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu.
Ik vind XIII beter dan XIII-2 maar ik had mijzelf ook een uitdaging gegeven door alle hunts 5 sterren te moeten halen. (Geen goede NL zin) Ook kan ik nog steeds genieten van een Chrono Trigger of Terranigma op de snes dus. Heb zelf nu 2 snessen waarvan een de Amerikaanse maar heb ook de snes emulator op psp. Tuurlijk is het uiterlijk heel stuk minder maar de games zelf blijven leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En mocht je van plan zijn een Final Fantasy te gaan spelen...
De epische status die de games op de PS1 en PS2 hadden is nu weinig van over helaas.
Wel is XIII-2 duidelijk beter/leuker dan XIII.
Ik vond XIII niet meer dan 1 lange saaie weg. Weinig uitdaging en afwisseling. In hoofdstuk 10 van de 13 kon je pas kiezen hoe je je karakters kunt laten ontwikkelen. Verhaal was slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind XIII beter dan XIII-2 maar ik had mijzelf ook een uitdaging gegeven door alle hunts 5 sterren te moeten halen. (Geen goede NL zin) Ook kan ik nog steeds genieten van een Chrono Trigger of Terranigma op de snes dus. Heb zelf nu 2 snessen waarvan een de Amerikaanse maar heb ook de snes emulator op psp. Tuurlijk is het uiterlijk heel stuk minder maar de games zelf blijven leuk.
Ik vind deel 2 echt vele malen leuker dan deel 1quote:Op maandag 3 februari 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Kingdom Hearts sowieso niet veel aan. Duurt allemaal veel te lang en is veel te vaag. Maar is ook alweer lang geleden dat ik het geprobeerd heb dus misschien vind ik het nu wel tof.
Disgaea 4quote:Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials.Na +/- 80 uur was ik helemaal klaar met Ni no Kuni.
Tales of Xillia 2 komt trouwens ook in 2014 nog naar Europa. Eindelijk iemand die mijn liefde voor jRPG's deelt.!
Moet ik ook nog steeds verder mee.quote:
johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds verder mee.
Gisteravond Bioshock Infinite eens gedownload en gespeeld, ziet er mooi uit voor een PS3 game!
Asian versie??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef VulpX het volgende:
Zojuist Yakuza 4 binnen.![]()
Oud, maar volgens velen de beste in de serie. Ik ben benieuwd!
doe niet zo neerbuigend over de ps3quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds verder mee.
Gisteravond Bioshock Infinite eens gedownload en gespeeld, ziet er mooi uit voor een PS3 game!
Tsja, als je de laatste tijd alleen maar op de ps4 hebt gespeeld....quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
doe niet zo neerbuigend over de ps3
Ligt waarschijnlijk aan 't feit dat het een gebrande BR is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de blue ray speler van de PS3, want dat is er toch gewoon eentje....
De musical waarin ik speel heeft de film uitgebracht op blue ray, maar zowel bij mij op de PS3 als op die van de buuf speelt ie niet af. Hij leest 'm gewoon niet. Kan dat er aan liggen dat dat gebrande blue rays zijn toevallig? Of zou er iets fout gegaan zijn met branden? Kan helaas niet testen op een "echte" blue ray speler, want die hebben we niet.
Geen idee! Zou een regioblokkade kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de blue ray speler van de PS3, want dat is er toch gewoon eentje....
De musical waarin ik speel heeft de film uitgebracht op blue ray, maar zowel bij mij op de PS3 als op die van de buuf speelt ie niet af. Hij leest 'm gewoon niet. Kan dat er aan liggen dat dat gebrande blue rays zijn toevallig? Of zou er iets fout gegaan zijn met branden? Kan helaas niet testen op een "echte" blue ray speler, want die hebben we niet.
ook vandaag ge-update, nergens last vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
Net de nieuwste firmware-update geïnstalleerd, maar liep daarna vast en als ik hem nu opstart krijg ik de melding dat ie storage system niet kan vinden.![]()
Daarvoor vrijwel nooit problemen gehad met de PS3, dus ik neem aan dat het door die update komt. Heel irritant.
Heb je een phat, slim, super-slim? Ik heb een Slim 320. Heb nu even een video van YT gevolgd en wacht nu even een poosje voor ik het weer aansluit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook vandaag ge-update, nergens last van
Nee, onmogelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef Platina het volgende:
Weet iemand of het al mogelijk is om PSN accounts samen te voegen? Ik heb 3 verschillende accounts, wil graag al mijn trophies op 1 account hebben
Phat, en idd, het is irritant als zoiets opeens 'kapot' is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je een phat, slim, super-slim? Ik heb een Slim 320. Heb nu even een video van YT gevolgd en wacht nu even een poosje voor ik het weer aansluit.
Een andere mogelijke oplossing die ik tegenkwam was om de update op een USB-stick te zetten (als ik die update online kan vinden), en dan moest ik daar iets mee doen, geen idee wat. Heb ook geen losse USB-stick hier, maar misschien dat een externe HDD ook werkt.
Eerst maar even afwachten of die YT-oplossing werkt. Anders zijn de meeste save-games gelukkig wel veilig in de PSN+ cloud, en haal ik van de week wel even een grote interne HDD ofzo. Maar goed, desondanks irritant.
http://nl.playstation.com/ps3/support/system-software/quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je een phat, slim, super-slim? Ik heb een Slim 320. Heb nu even een video van YT gevolgd en wacht nu even een poosje voor ik het weer aansluit.
Een andere mogelijke oplossing die ik tegenkwam was om de update op een USB-stick te zetten (als ik die update online kan vinden), en dan moest ik daar iets mee doen, geen idee wat. Heb ook geen losse USB-stick hier, maar misschien dat een externe HDD ook werkt.
Eerst maar even afwachten of die YT-oplossing werkt. Anders zijn de meeste save-games gelukkig wel veilig in de PSN+ cloud, en haal ik van de week wel even een grote interne HDD ofzo. Maar goed, desondanks irritant.
Yeah, grootste angst is dat het niet gefixed kan worden. Is HK PS3, dus regio A/3 BR/DVD-drive, wat ik wel fijn vond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Phat, en idd, het is irritant als zoiets opeens 'kapot' is.
Thanksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://nl.playstation.com/ps3/support/system-software/
Die van mij doet t ook al jaaaaaren. Alleen nu beegint de controller t te begeven. Alsof er iets los zit wat dan dus af en toe een knopje indruktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb een Fat 80 GB, gekocht in 2008 of 2009. Is minstens 2000 uur op gespeeld.
Nog nooit 1 probleem of storing mee gehad.
Staat nooit op standby, zet em altijd helemaal uit met de aan/uit schakel.
Spelunky is momenteel in de aanbieding.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Pffff....
Ik voel me gameloos. Na toppers als Journey, Unfinished Swan, Tombraider, Last of Us en Beyond: two Souls zit ik nu even in een "zwart gat" op gamegebied
Zag net Mass Effect 3 voor 10,- EUR staan ergens. Is dat de moeite waard?
(En nee kom niet met Ni No Kuni aan)
Absoluut de moeite waardquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Pffff....
Ik voel me gameloos. Na toppers als Journey, Unfinished Swan, Tombraider, Last of Us en Beyond: two Souls zit ik nu even in een "zwart gat" op gamegebied
Zag net Mass Effect 3 voor 10,- EUR staan ergens. Is dat de moeite waard?
(En nee kom niet met Ni No Kuni aan)
Ik had ooit de trilogy in bestelling staan maar die werd gecancelt. Niet meer leverbaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Absoluut de moeite waard![]()
Maar probeer dan ook deel 1 en deel 2 te verkrijgen.
Heb al 2 controllers weggegooid, dat wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij doet t ook al jaaaaaren. Alleen nu beegint de controller t te begeven. Alsof er iets los zit wat dan dus af en toe een knopje indruktschiet ineens t menu naar links of rechts als ik teveel met de controller beweeg
Ligt hier ook nog op mij te wachten. Ben momenteel met Kingdoms of Amalur: Reckoning bezig, daarna wil ik Demon's Souls en Dark Souls spelen en daarna weer verder met Skyrim.quote:
Ik vond Reckoning eigenlijk onverwacht leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt hier ook nog op mij te wachten. Ben momenteel met Kingdoms of Amalur: Reckoning bezig, daarna wil ik Demon's Souls en Dark Souls spelen en daarna weer verder met Skyrim.
Voorlopig nog even onder de pannen.
Was het nog gelukt om je PS3 weer aan de praat te krijgen?
Ik zit nog tussen mwoah en leuk in, maar langzamerhand begin ik toch meer naar leuk te neigen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond Reckoning eigenlijk onverwacht leuk.
Ni no Kuni en 3D Dot Heroes! (zijn ook enige twee die ik zelf heb). De een is gewoon een geweldige jrpg, de ander een erg gave Zelda-kloon, in de positieve zin, en een ode aan gaming in het algemeen (vol met referenties etc)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben net begonnen aan Dead Space 3 (op 360 okay) en wil daarna een flinke rpg gaan spelen. Jullie mogen helpen kiezen:
Ni no Kuni
Tales of Graces
Tales of Xillia
3D Dot Heroes
Kingdoms of Amalur
Xilliaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben net begonnen aan Dead Space 3 (op 360 okay) en wil daarna een flinke rpg gaan spelen. Jullie mogen helpen kiezen:
Ni no Kuni
Tales of Graces
Tales of Xillia
3D Dot Heroes
Kingdoms of Amalur
Alleen consoles, geen handhelds? Las het als 360/PS3.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ni no Kuni
Tales of Graces
Tales of Xillia
3D Dot Heroes
Kingdoms of Amalur
Op GTA V na vind ik SD veul toffer dan GTA.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Slayage het volgende:
paar dagen terug begonnen met sleeping dogs (psplus) aanvankelijk dacht ik, "pffff gta clone" maar ik vind em echt bruut! veel beter dan dat suffe gta 4 iig, vooral het vecht systeem is heel tof gedaan een deeltje twee zou ik zeker kopen
Jammer, had liever gezien dat ze in Hong Kong gebleven waren. Tokyo is ook een geweldige stad, maar Hong Kong hebben ze nog niet goed gedaan. Alleen een verbastering van Hong Kong Island, waar weinig van klopte.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef Slayage het volgende:
zou vet zijn als het waar is
[ afbeelding ]
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ook met USB-stick met firmware erop niets kunnen oplossen aan mijn PS3, dus lijkt erop dat ie echt kapot is, of in ieder geval de HDD.
Misschien morgen nog even contact opnemen met de helpdesk of ze iets voor me kunnen doen. PS3 is uit december 2012, maar in Hong Kong gekocht, dus grote kans dat ze zeggen 'tough shit, homo...', en ik het moet proberen met een nieuwe HDD of een nieuwe PS3 moet kopen, waarna je dus met een lelijke Super Slim opgescheept zit...
Ja denk zelf dat de prijs dan ook verder zal dalen. Maar vind het vreemd dat de ps4 zo lang niet te verkrijgen is. Door een prijs van 400 euro te vragen wisten ze toch wel dat het snel uitverkocht zou zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
Als de PS4 eenmaal massaal te koop is in de vrije verkoop (maar voorlopig is ie vrijwel nergens te krijgen) zal de prijs van de PS3 wel dalen denk ik. Maar wanneer en hoeveel dat is weet niemand.
Maar 170 lijkt mij een nette prijs op zich.
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:15 schreef arsenalforever het volgende:
[..]
Heb je Okami wel is gespeeld? Dat vind ik een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Is oorspronkelijk op de ps2 uitgekomen maar ook beschikbaar op de ps3 volgens mij.
Ik heb die beide spellen niet gespeeld. Het is ook niet helemaal een RPG zoals Final Fantasy maar meer avontuur zoals Jak en Daxter. Maar het is idd heel apart omdat je met behulp van een verfkwast puzzels moet oplossen. Daarbij is de hele Japanse sfeer en tekenstijl erg mooi. Daarbij had ik het spel pas na 60 uur uitgespeeld. Voor mij was het samen met Resident Evil 4 het beste spel van de ps2.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken in de PS store ja, omdat het me zoiets "aparts" leek als Journey en Unfinished Swn. Is t mooi/fijnen?
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou dit nog eens kunnen proberen, als laatste redmiddel:
http://community.dancesta(...)-at-99/td-p/19874625
Er zijn internationaal gezien nog best een hoop PS3's gebrickt door die update.
Ik was er na al die berichten ook wat huiverig voor geworden, maar gelukkig ging alles zonder problemen.
Vanavond maar eens aan Dark Souls begonnen, erg toffe game
Het is wel toevallig natuurlijk. Ik zou ze er wel op wijzen dat er wereldwijd een hoop PS3 bezitters zijn wiens PS3 gebricked is door de update, al zullen ze daar wel op de hoogte van zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik ga er van uit dat de HDD dood is. Hoor ook een tikkend geluid wanneer ik het probeer op te starten.
Ik zal misschien nog even contact opnemen met de helpdesk, maar aangezien de PS3 in december 2012 is gekocht en je er blijkbaar maar 1 jaartje garantie op hebt (belachelijk), en ik hem ook nog eens in het buitenland heb gekocht (wel geregistreerd trouwens), verwacht ik niet veel hulp van ze.
Zal dus een nieuwe HDD moeten aanschaffen en dat proberen, of helemaal een nieuwe PS3. Financieel lukt dat allemaal wel, maar het blijft vervelend met een relatief nieuwe console.
Misschien dat ze bij Sony erkennen dat die update verantwoordelijk is voor de bricks, en dat ze daarom iets coulanter zullen zijn met hulp, maar ik geloof niet dat Sony echt een geweldige reputatie heeft op het gebied van klantenservice...
Ach ja.... 1st world problems.... vervelend, maar het is niet anders. Hardware kan kapot gaan. Het treurige is dat ik vermoed dat het door die update komt, maar goed, dat kun je natuurlijk nooit echt bewijzen.
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.quote:
Heb ik ook al tijden last van. Bijna al mijn laatste PS+ aankopen zijn via een PC gegaan.. Het pushen in je DL list gaat wel prima. Heb het nog niet geprobeerd sinds de laatste update.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.
Ik kom in de store, kan overal doorheen, spel selecteren en dan... FREEZE. Kan niks meer
Probeer eens via SEN via pc. Dat zou moeten lukken, kun je hem alsnog na aankoop naar je PS3 laten downloaden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn PSN blijft dus echt iedere keer vastzitten, dus dat gaat m niet worden.
Ik kom in de store, kan overal doorheen, spel selecteren en dan... FREEZE. Kan niks meer
O ja, dat kan natuurlijk ook nog jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ik ook al tijden last van. Bijna al mijn laatste PS+ aankopen zijn via een PC gegaan.. Het pushen in je DL list gaat wel prima. Heb het nog niet geprobeerd sinds de laatste update.
Heb je de knop op de PS3 zelf ook geprobeerd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn PS3 wil niet meer aan volgens mij. Als ik de PS knop in druk op de controller dan gaan alle rode lampjes knipperen op de controller. Verder gaat mijn PS3 niet aan en krijg geen beeld. Wat kan ik doen. iemand een idee?
Controller kun je proberen te resetten via het kleine resetgaatje achterop de controller. Bij mij werkte dat en kreeg de controller weer verbinding met de PS3.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn PS3 wil niet meer aan volgens mij. Als ik de PS knop in druk op de controller dan gaan alle rode lampjes knipperen op de controller. Verder gaat mijn PS3 niet aan en krijg geen beeld. Wat kan ik doen. iemand een idee?
Ja dit was het, bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Controller kun je proberen te resetten via het kleine resetgaatje achterop de controller. Bij mij werkte dat en kreeg de controller weer verbinding met de PS3.
EDGE gaf de game een 4/10, maar goed, dat is EDGE, en die hebben wel vaker compleet idiote scores...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:44 schreef eight het volgende:
Over 2 weken komt er eindelijk weer eens een noemenswaardige release uit voor de PS3 , namelijk Castlevania lords of shadow 2. De demo ziet er veelbelovend uit dus hopelijk kan deze ook tippen aan zijn voorganger.
Zal vast komen omdat de game erg veel van God of War en DMC leent. Niet origineel genoeg volgens de puristen van EDGEquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
EDGE gaf de game een 4/10, maar goed, dat is EDGE, en die hebben wel vaker compleet idiote scores...
Paper Mario in een South Park jasje, meer info heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)t-licensed-game-ever
South Park preview en gameplay. ERG positief over de eerste 2,5 uur. Fight-system schijnt ook tof te zijn.
In FPS's vind ik het altijd zo verdomd moeilijk om echt in het verhaal te komen en me één te voelen met de hoofdpersoon. 3rd person games liggen me wat dat betreft stukken beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
Net begonnen aan Bioshock Infinite. Ziet er toch verdomd gaaf uitEn je merkt ook meteen dat het een game is met een hele sterke sfeer.
Eens, maar halverwege komt er een beetje de klad in. Teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
Net begonnen aan Bioshock Infinite. Ziet er toch verdomd gaaf uitEn je merkt ook meteen dat het een game is met een hele sterke sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |