Moet ik ook nog steeds verder mee.quote:
johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds verder mee.
Gisteravond Bioshock Infinite eens gedownload en gespeeld, ziet er mooi uit voor een PS3 game!
Asian versie??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef VulpX het volgende:
Zojuist Yakuza 4 binnen.![]()
Oud, maar volgens velen de beste in de serie. Ik ben benieuwd!
doe niet zo neerbuigend over de ps3quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds verder mee.
Gisteravond Bioshock Infinite eens gedownload en gespeeld, ziet er mooi uit voor een PS3 game!
Tsja, als je de laatste tijd alleen maar op de ps4 hebt gespeeld....quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
doe niet zo neerbuigend over de ps3
Ligt waarschijnlijk aan 't feit dat het een gebrande BR is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de blue ray speler van de PS3, want dat is er toch gewoon eentje....
De musical waarin ik speel heeft de film uitgebracht op blue ray, maar zowel bij mij op de PS3 als op die van de buuf speelt ie niet af. Hij leest 'm gewoon niet. Kan dat er aan liggen dat dat gebrande blue rays zijn toevallig? Of zou er iets fout gegaan zijn met branden? Kan helaas niet testen op een "echte" blue ray speler, want die hebben we niet.
Geen idee! Zou een regioblokkade kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de blue ray speler van de PS3, want dat is er toch gewoon eentje....
De musical waarin ik speel heeft de film uitgebracht op blue ray, maar zowel bij mij op de PS3 als op die van de buuf speelt ie niet af. Hij leest 'm gewoon niet. Kan dat er aan liggen dat dat gebrande blue rays zijn toevallig? Of zou er iets fout gegaan zijn met branden? Kan helaas niet testen op een "echte" blue ray speler, want die hebben we niet.
ook vandaag ge-update, nergens last vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
Net de nieuwste firmware-update geïnstalleerd, maar liep daarna vast en als ik hem nu opstart krijg ik de melding dat ie storage system niet kan vinden.![]()
Daarvoor vrijwel nooit problemen gehad met de PS3, dus ik neem aan dat het door die update komt. Heel irritant.
Heb je een phat, slim, super-slim? Ik heb een Slim 320. Heb nu even een video van YT gevolgd en wacht nu even een poosje voor ik het weer aansluit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook vandaag ge-update, nergens last van
Nee, onmogelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef Platina het volgende:
Weet iemand of het al mogelijk is om PSN accounts samen te voegen? Ik heb 3 verschillende accounts, wil graag al mijn trophies op 1 account hebben
Phat, en idd, het is irritant als zoiets opeens 'kapot' is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je een phat, slim, super-slim? Ik heb een Slim 320. Heb nu even een video van YT gevolgd en wacht nu even een poosje voor ik het weer aansluit.
Een andere mogelijke oplossing die ik tegenkwam was om de update op een USB-stick te zetten (als ik die update online kan vinden), en dan moest ik daar iets mee doen, geen idee wat. Heb ook geen losse USB-stick hier, maar misschien dat een externe HDD ook werkt.
Eerst maar even afwachten of die YT-oplossing werkt. Anders zijn de meeste save-games gelukkig wel veilig in de PSN+ cloud, en haal ik van de week wel even een grote interne HDD ofzo. Maar goed, desondanks irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |