SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 30-01-2014 10:17:11 ]
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, ik vind jou demotiverender dan haar doel![]()
grapje grapje, niet slaan![]()
Ja maar grapjes hebben vaak een kern van waarheid, toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette er nog wel een disclaimer onder
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette er nog wel een disclaimer onder
Vrouwmenschquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar grapjes hebben vaak een kern van waarheid, toch?
Stiekem zou ik er ook wel nog veel meer moeten hoor, maar heb besloten dat een bmi van 26/27 ook goed genoeg is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dan zal ik het maar niet hebben over de kilo's die ik nog moet
Voor bmi onder de 30 zou ik momenteel al een moord doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem zou ik er ook wel nog veel meer moeten hoor, maar heb besloten dat een bmi van 26/27 ook goed genoeg is.
Nou zo ver zou ik niet gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor bmi onder de 30 zou ik momenteel al een moord doen
Krachttraining of iets zoals Jillian.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb mijn eind doel alweer bijgesteld.. Ik wou 70 kg maar ik kan me niet voorstellen dat ik met (voor nu) 12 kilo minder echt mooi slank ben.
En ik heb nu een flubber buik.Iemand tips om zulk soort dingen tegen te gaan?
Terugflubberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb mijn eind doel alweer bijgesteld.. Ik wou 70 kg maar ik kan me niet voorstellen dat ik met (voor nu) 12 kilo minder echt mooi slank ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god ja. Jillian is er ook nog. Laat ik dat maar eens proberen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krachttraining of iets zoals Jillian.
Maar dan nog blijft het lastig om los vel/vet strak te krijgen als je veel bent afgevallen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
TerugflubberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop van niet, mijn buik was niet mijn grootste probleem punt en hij lijkt niet echt heel veel kleiner te zijn geworden maar toch gaat het flubberen. M'n benen sowieso maar die zijn dan ook al 2 maten gekrompen. Ik had gehoopt door m'n leeftijd dat het nog wat terug zou 'veren' maar ja.. Eigen schuld.![]()
Genoeg drinken en het tijd geven. Huid kan er jaren over doen om weer strak(ker) te trekken. Soms blijft het los vel en dan is er behalve chirurgie weinig aan te doen. Meer massa (spieren) om het op te vullen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je het dan blijft zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Edit: en nog 6 kilo en dan heb ik een gezond gewicht.Ik hoop dat dat voor de zomer gaat lukken maar het is wat optimistisch.
Tijd geven is inderdaad ook een goede.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg drinken en het tijd geven. Huid kan er jaren over doen om weer strak(ker) te trekken. Soms blijft het los vel en dan is er behalve chirurgie weinig aan te doen. Meer massa (spieren) om het op te vullen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je het dan blijft zien.
Dit kan ik beamen, ik ben er in het laatste half jaar veel slanker uit gaan zien, maar weinig in kilo's verloren. En ook niet heel veel gesport, gewoon vetverdeling die zich aanpaste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd geven is inderdaad ook een goede.
Vaak verdeelt het vet zich weer opnieuw en ziet het er allemaal ook weer strakker uit.
Maakt dat uit?quote:
Water heeft invloed op elasticiteit en vitaliteit van de huid dus ik verwacht dat het voor het bijtrekken van los vel ook verschil kan maken, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Maakt dat uit?![]()
/Schenkt nog maar een glas water in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |