Ik heb ook niks maar ik heb vorig jaar ook geen track en trace code gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die m icm PU heeft besteld en al track en trace code heeft ontvangen?
Ze zeiden dat ze de 31ste zouden versturen maar heb niks gehad. Ze zullen m wel morgen versturen denk ik, want als ze m vandaag zouden sturen was ie er morgen al geweest.
Er zijn toch juist best veel nieuwe dingen ten opzichte van andere cods?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Zolder het volgende:
mening tot zo ver:
De singleplayer is niet erg vernieuwend, maar wel vermakelijk.
De multiplayer is niet erg vernieuwend, maar wel vermakelijk. Toch vind ik de maps nog steeds van hetzelfde matige niveau als bij Ghosts.
De core is hetzelfde in ieder geval, nog steeds heb je het idee dat dezelfde engine gebruikt wordt. Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn toch juist best veel nieuwe dingen ten opzichte van andere cods?
Oh jawel hoor, op de xbox 360 welquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe kan dat nou, de servers zijn nog niet eens online
Oh my bad, ik zie t inderdaad. Streamen is verboden maar spelen mag wel. Nicequote:
Hij is alleen voorbereid. Bij mij staat hij daar al dagen op ook met levering elke dag tussen 17:00 - 19:00. BartSmit heeft aangegeven dat hij zondag verstuurd word.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Brammess het volgende:
Mijnes zal morgen tussen de 15:00-18:00 binnenkomen, besteld bij de Bartsmit
Ja, 2 uur geleden de T&T ontvangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die m icm PU heeft besteld en al track en trace code heeft ontvangen?
Ze zeiden dat ze de 31ste zouden versturen maar heb niks gehad. Ze zullen m wel morgen versturen denk ik, want als ze m vandaag zouden sturen was ie er morgen al geweest.
Heeft toch nog nooit echt voordelen gehad? behalve 1x dat je naar een prestige lobby kon of zoquote:Op zondag 2 november 2014 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet of prestige nog voordelen heeft behalve de emblemen en andere nutteloze plaatjes?
extra classes vond ik wel handigquote:Op zondag 2 november 2014 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft toch nog nooit echt voordelen gehad? behalve 1x dat je naar een prestige lobby kon of zo
Dit dus. Werken op dit soort dagen is kut.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef Altron het volgende:
Vanavond gelijk maar eens effe knallen als ik uit m'n werk kom.
Idd.quote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus. Werken op dit soort dagen is kut.
Ah dat probleem heb ik dan weer nietquote:Op maandag 3 november 2014 09:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Vooral als je hem op je werk laat afleveren.... ligt ie heel de dag naast je
Benieuwd wat je eerste indrukken zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 09:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb m binnen, let's get this show on the road
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawnedquote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Benieuwd wat je eerste indrukken zijn.
Dat spawnen verandert ook niks dusquote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawned
Nee maar je bent nu ook in no time aan de andere kant van de map, dus er is eigenlijk nooit een leeg plekje om te spawnen. Ze hadden misschien de mappen iets groter moeten maken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat spawnen verandert ook niks dus
Wordt de normale versie niet morgen pas geleverd?quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Vriendlief heeft hem zaterdag bij de Bart Smit besteld en dan zou hij vandaag geleverd worden, maar de bestelling staat nog steeds op "in behandeling". Meerdere mensen hier die hem bij de BS hebben besteld en waarbij hij nog niet verzonden is?
Dat is elke jaar weer het zelfdequote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawned
Die spraken mij helemaal niet aan. Weinig vernieuwende shooters op een oude console. Van wat ik had gezien was het niet veel anders dan MW2. Nu nieuwe console, nieuwe kansen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:12 schreef gniffie het volgende:
Had je beter Black ops 1 en 2 kunnen halen. Die zijn nog steeds het beste.
Hij heeft ook de Day Zero versie besteld.quote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wordt de normale versie niet morgen pas geleverd?
Ja dat heb ik ook. Vraag me af of hij dan vandaag nog wel geleverd wordt.quote:Op maandag 3 november 2014 09:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben geduldig aan het wachten op de postbode
Track & Trace staat inmiddels op Bestel, maargoed, geen flauw idee wat dat betekent natuurlijk
Ja, ik kreeg hem een half uurtje na die post binnen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Vraag me af of hij dan vandaag nog wel geleverd wordt.
Het is nog steeds hetzelfde cod recept. Rond rennen, hoekje omgaan, mannetje zien en afschieten. Al kan je nu in plaats van enkel rond rennen ook rond springen en staan mannetjes vaker op een huisje dan achter een doos.quote:Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die spraken mij helemaal niet aan. Weinig vernieuwende shooters op een oude console. Van wat ik had gezien was het niet veel anders dan MW2. Nu nieuwe console, nieuwe kansen.
Natuurlijk is het nog hetzelfde recept. De CoD fanbase is misschien wel de meeste mainstream gaming groep, naast Fifa waarschijnlijk. Er moet eigenlijk niet teveel veranderen want dan worden ze een beetje duizelig.quote:Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het is nog steeds hetzelfde cod recept. Rond rennen, hoekje omgaan, mannetje zien en afschieten. Al kan je nu in plaats van enkel rond rennen ook rond springen en staan mannetjes vaker op een huisje dan achter een doos.
Verwacht niet dat je acrobatische kills gaat maken met je double jumps en dan snel weg kunt boosten.
Ah, oké. Ik hoop dat ik ook niet lang meer hoef te wachten danquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg hem een half uurtje na die post binnen.
Prima maps, genoeg recoil hoor. Dit is gewoon azijnzeikerij en meedoen met de rest van het gehaat op Ghosts ipv daadwerkelijk een normale mening te vormenquote:Op maandag 3 november 2014 17:53 schreef gniffie het volgende:
En de verneukte maps en het ontbreken van recoil na idd. Blijft er alleen niet veel over
quote:Op maandag 3 november 2014 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Prima maps, genoeg recoil hoor. Dit is gewoon azijnzeikerij en meedoen met de rest van het gehaat op Ghosts ipv daadwerkelijk een normale mening te vormen
Nee. Hoe lang heb jij Ghosts gespeeld? DLC ook gespeeld?quote:
ik 3 dagen. En vind het idd de meeste kut cods van allemaalquote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee. Hoe lang heb jij Ghosts gespeeld? DLC ook gespeeld?
Laatste updates meegekregen?
Dan kun je er toch geen goeie mening over formuleren? Er zijn daarna zoveel updates geweest en nieuwe maps bij gekomen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik 3 dagen. En vind het idd de meeste kut cods van allemaal
3 dagen als in 3x 24 uur gespeeld te hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 20:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan kun je er toch geen goeie mening over formuleren? Er zijn daarna zoveel updates geweest en nieuwe maps bij gekomen.
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 november 2014 20:46 schreef Koenani het volgende:
Ik vind het double jump en strafe jump maar niks,
mannetjes komen overal vandaan.
Je moet nog scherper zijn dan je al moest zijn om alles mee te krijgen..
Meer skill dusquote:Op maandag 3 november 2014 20:46 schreef Koenani het volgende:
Ik vind het double jump en strafe jump maar niks,
mannetjes komen overal vandaan.
Je moet nog scherper zijn dan je al moest zijn om alles mee te krijgen..
TDM? Heb zelf ook al wel wat dubieuze spawns gezien in KC en DOMquote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik spawn soms gewoon niet, beter wordt dat snel gefixt
je bedoeld dat je minder goed kan kampen en je nu meer skill nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 04:36 schreef James_R het volgende:
Snap niet dat iedereen zo tevreden is over die jumps. Het is nu echt alleen nog maar op goed geluk door een map rennen en raken wat je raken kunt.
Voorheen kon je voor jezelf nog min of meer een ''game in game'' creëren door met claymore je rug te dekken en zodoende naar een killstreak proberen te komen door tactisch handig te zijn door een gebouwtje te bezetten oid, dan werd het pas echt spannend zodra je boven de 7 straight kills kwam...
Nu zit dat er eigenlijk amper meer in. Iedereen kan zo door een raam van 5 meter hoog springen en is het eigenlijk gewoon compleet random allemaal.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:44 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen? Op dit moment ben ik een neger terwijl ik liever met een blanke speel.
Had ik gisteren ook een keer , beetje alle knoppen in batsen en toen spawnde ik ineens..quote:Op maandag 3 november 2014 20:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb nog wel af en toe iets supervreemds dat ik van het spel niet in mag spawnen. Dan ben ik de rest aan het spectaten![]()
Ik ben voorlopig nog niet zo overtuigd tbh
Nou kom anders nog genoeg achter deuren wachtende fags tegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook een keer , beetje alle knoppen in batsen en toen spawnde ik ineens..
Dat springen met je exo suit is wel erg wennen na zoveel destiny spelen.
Dat had ik gisteren in m'n laatste potje , over gasten die aan het pronen waren in een donker hoekje... fucking irritant.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou kom anders nog genoeg achter deuren wachtende fags tegen.Merk wel dat iedereen echt te veel springt. Daar door ben je juist een makkelijk doelwit
Helm op doen. Dan zie je niks van zijn hoofdquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ff serieus en zonder racistisch te zijn, weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen?
Effe in multiplayer die paar menuutjes door dan kom je het zo tegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ff serieus en zonder racistisch te zijn, weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen?
Je weet het vooroordeel over vrouwen weer goed te bevestigen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb gisteren best lang gezocht naar ander poppetje, bovendien lang op alle knoppen gedrukt. Iemand die weet hoe het heet of waar ik het aan herken?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb gisteren best lang gezocht naar ander poppetje, bovendien lang op alle knoppen gedrukt. Iemand die weet hoe het heet of waar ik het aan herken?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:44 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen? Op dit moment ben ik een neger terwijl ik liever met een blanke speel.
thx.quote:
twitch.tv/therace Spelen 24/7quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bij welke youtuber is het leuk om wat multiplayer gameplay te kijken? Beetje kijken of het wat is voordat ik hem koop.
Had gisteren blijkbaar een helm vrijgespeeld die ik maar heel even kon gebruiken... wat is dat voor iets raars ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Catkiller het volgende:
De armory en de items die je vrij speelt heb ik weinig mee alleen, waar is bijvoorbeeld de beschrijving van items die je een half uur hebt? Als het nergens te vinden is in-game is dat best slordig naar mijn mening. Verder is het sowieso volgens mij iets waar ik niet vaak naar zal kijken of gebruiken.
Bloodshet helmet waarschijnlijk. Die krijg je als je een 5 killstreak haalt. Bij 10 krijg je handschoenen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Had gisteren blijkbaar een helm vrijgespeeld die ik maar heel even kon gebruiken... wat is dat voor iets raars ?
Wat is het nut ervan ?
Dat had ik dus met handschoenen, en one shot goggles heb ik nu al twee keer gehad. En een Bloodshed helmet 32901 keer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Had gisteren blijkbaar een helm vrijgespeeld die ik maar heel even kon gebruiken... wat is dat voor iets raars ?
Wat is het nut ervan ?
Aah ja klopt , was een rode helmquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bloodshet helmet waarschijnlijk. Die krijg je als je een 5 killstreak haalt. Bij 10 krijg je handschoenen.
Bij 15 en 20 vast ook wat maar dat heb ik nog niet gehaald. Maar is best doelloos. Je kan die dan 30 min gebruiken om te showen dat je dat gehaald hebt. Heeft van de rest geen voordelen.
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat had ik dus met handschoenen, en one shot goggles heb ik nu al twee keer gehad. En een Bloodshed helmet 32901 keer.
Idd , opbokken met die zooi die je maar heel even aan kunt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Die helm werd ik helemaal gek van, elk potje kreeg ik die weer en we dachten dat het gebugged was en er stond ook geen timer bij. Wat mij betreft rotten ze op met items showen die je al eerder hebt gehad, het voegt helemaal niks toe dus niemand geeft een neuk.
kyr sp33dy en the crewquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bij welke youtuber is het leuk om wat multiplayer gameplay te kijken? Beetje kijken of het wat is voordat ik hem koop.
Godver, nu ik dit kijk... Kan je ook echt over die voetgangersbrug bij die drukke straat die je over moet steken?quote:
Vulcan op hardpointquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Catkiller het volgende:
En zoeken naar de beste killstreak.. Een Warbird presteerde ik weinig mee, een Paladin zag ik ook niet veel mee op de kaart. De Vulcan is ook kansloos omdat je niet de tijd krijgt om het ding te sturen en het gewoon af gaat na een bepaalde tijd en het heeft niet zo veel bereik.Ach, ik denk uiteindelijk dat het geen reet uit maakt welke je gebruikt, met de hoeveelheid aan verdiepingen in de levels ga je volgens mij nooit veel punten scoren door middel van je killstreaks, mensen kunnen makkelijk schuilen.
Die optie zie ik helaas ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Speelt iedereen dit op de next gen? Ik speel op PS3 en hij hapert vaak nogal vaak/raar...
En waarom hebben ze de optie om iedereen in de lobby in 1 keer te muten niet gewoon gehouden... Of ben ik blind?
Die is er idd niet. Wel in game maar niet in de lobby. Zo dom.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Speelt iedereen dit op de next gen? Ik speel op PS3 en hij hapert vaak nogal vaak/raar...
En waarom hebben ze de optie om iedereen in de lobby in 1 keer te muten niet gewoon gehouden... Of ben ik blind?
Op zo'n gametype geloof ik wel dat dat ding prima werkt ja, idem voor die bomber. Alleen dat heb ik gisteren één potje gedaan en dat was geen succes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vulcan op hardpoint.. Gisteravond aantal tripple kills mee gemaakt.. Nog een beetje mee aan het kloten, maar lijkt erop dat je 'm zelf kan opladen zodat ie langer duurt..
Dat is best kut, aangezien ik van mening ben dat bepaalde streaks al genoeg kosten. 400 punten voor een UAV die makkelijk neer kan worden geschoten (700 voor orbital valt mij dan wel mee in vergelijking met oudere versies volgens mij), 550 punten voor een sentry gun waarbij je zelf moet gaan schieten, futuristisch zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:52 schreef over_hedge het volgende:
Killstreaks worden pas goed als je ze upgrade.
Same. En soms dus dat ik niet eens kan inspawnen. Vanmiddag heel potje zitten spectatenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij de killstreak op driehoekje of Y drukken, dan kun je die upgrades instellen. Je moet inderdaad wel een bepaald level zijn om meerdere upgrades te activeren, maar 1 extra is geloof ik al rond level 10 ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op zo'n gametype geloof ik wel dat dat ding prima werkt ja, idem voor die bomber. Alleen dat heb ik gisteren één potje gedaan en dat was geen succes.
[..]
Dat is best kut, aangezien ik van mening ben dat bepaalde streaks al genoeg kosten. 400 punten voor een UAV die makkelijk neer kan worden geschoten (700 voor orbital valt mij dan wel mee in vergelijking met oudere versies), 550 punten voor een sentry gun waarbij je zelf moet gaan schieten, futuristisch zeg.
Hoe stel je die modules eigenlijk in? Moet je daar nog een bepaald level voor hebben?
driehoekje doen bij je killstreak als je great a class doet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op zo'n gametype geloof ik wel dat dat ding prima werkt ja, idem voor die bomber. Alleen dat heb ik gisteren één potje gedaan en dat was geen succes.
[..]
Dat is best kut, aangezien ik van mening ben dat bepaalde streaks al genoeg kosten. 400 punten voor een UAV die makkelijk neer kan worden geschoten (700 voor orbital valt mij dan wel mee in vergelijking met oudere versies), 550 punten voor een sentry gun waarbij je zelf moet gaan schieten, futuristisch zeg.
Hoe stel je die modules eigenlijk in? Moet je daar nog een bepaald level voor hebben?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
UAV met wallhack is voor mij trouwens de way to go. Daarna ben je zo op de paladin omdat je alles aan ziet komen
Die? Is wel een korte tijd natuurlijk, al duurt het waarschijnlijk langer dan je denkt.quote:Threat Detection (+ 300)
Shows all enemies through walls for 10 seconds after the UAV is called in.
Ja lijkt kort maar als je drie man ziet lopen zijn het in theorie drie easy killsquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Die? Is wel een korte tijd natuurlijk, al duurt het waarschijnlijk langer dan je denkt.
Iemand nog die veel met threat grenades speelt? Aan de ene kant lijken ze mij erg handig maar als je er te veel van uit gaat kom je alsnog niet ver.
Ja klopt, die kost maar 100 punten extra. Alleen er staat niet bij hoe veel langer precies. Gewoon allemaal een UAV er op knallen dan heb je het ding niet eens nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef over_hedge het volgende:
En je hebt nog een upgrade die het langer laat duren geloof ik.
Elk potje dat ik speel begin ik de eerste 5 seconde als spectator..moment dat ik kan spelen is de eerste capture al geweest (bij domination) bijvoorbeeld..erg vervelend maar heeft met de lag compensation te maken vrees ik! Verder namelijk sowieso veel lag en tegenstanders die jou eerder zien dan jij hen..Meer mensen last van dat begin probleem? Erg vreemd en nog nooit gehad bij andere CODS..Speel op PS3 trouwensquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
staat je nat type op open?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:03 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Elk potje dat ik speel begin ik de eerste 5 seconde als spectator..moment dat ik kan spelen is de eerste capture al geweest (bij domination) bijvoorbeeld..erg vervelend maar heeft met de lag compensation te maken vrees ik! Verder namelijk sowieso veel lag en tegenstanders die jou eerder zien dan jij hen..Meer mensen last van dat begin probleem? Erg vreemd en nog nooit gehad bij andere CODS..Speel op PS3 trouwens
Ik kan dit nergens vinden. Heb je misschien pass voor nodig ofzo?quote:
Operator -> Customization.. Makkelijker kan het niet zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik kan dit nergens vinden. Heb je misschien pass voor nodig ofzo?
Racisten zijn vaak niet het slimst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Operator -> Customization.. Makkelijker kan het niet zijn
In black ops had ik met hardline altijd UAV en counter UAV, 2 en 3 kills. Dat was echt heel het potje telkens UAV's en Counter UAV's er door heen knallen, was echt vetquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt, die kost maar 100 punten extra. Alleen er staat niet bij hoe veel langer precies. Gewoon allemaal een UAV er op knallen dan heb je het ding niet eens nodig.
Misschien zelf maar wat meer met counter UAV class lopen, in BO deed ik niks anders dan telkens UAVs neerhalen vaak, dat hielp ook goed met punten altijd.Ben blij dat ze weer anti air launchers hebben die je gewoon in je loadout kan zetten.
Ik had hetzelfde, UAV - Counter UAV en Care package geloof ik vrijwel standaard, in combinatie met hardline. Geen vuurkracht of iets maar wel lekker makkelijk en toch nuttig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
In black ops had ik met hardline altijd UAV en counter UAV, 2 en 3 kills. Dat was echt heel het potje telkens UAV's en Counter UAV's er door heen knallen, was echt vet
Jep, dat was het probleem denk ik, heb hem nu op moderate gezet, waardoor ik in ieder geval nooit meer host word en heb geen last meer van lagquote:
Had ik in het begin ook een aantal keerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:56 schreef OverRated het volgende:
Godver, dat gat in die map met karpers op de muur. Lekker over een muurtje boosten en daar ga ik weer de afgrond in![]()
[ afbeelding ]
dat is inderdaad minder ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:58 schreef over_hedge het volgende:
En quickscope is ook totaal geen probleem.
Ik bedoel dat het juist makkelijk isquote:
ja, hij bedoelt dat dat minder isquote:Op woensdag 5 november 2014 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het juist makkelijk isDat het er totaal niet uitgehaald is. Denk dat het een kwestie van tijd is tot meer mensen het door hebben en je weer veel snipers zal zien.
Er zijn wel een paar verwarrende dingen, zoals items die na 30 minuten weer verdwijnen. En je kunt bij emblems en call signs niet zien of je een nieuwe gekregen hebt, dus je moet steeds door die hele lijst scrollen..quote:Op woensdag 5 november 2014 10:55 schreef Bolters het volgende:
Heb de SP bijna uitgespeeld dus duik bijna de MP in. Had al wel heel even in het menu gekeken (maar niet heel lang) en had de indruk dat alles een beetje onoverzichtelijk is. Dus teveel informatie en stats en niet duidelijk gerangschikt. Valt dit mee of ervaren jullie dit ook zo?
Okido. Ik heb ook kort kunnen kijken hoor, maar vond het er toen een beetje onoverzichtelijk uitzien. Grote kans dat dit minder wordt wanneer ik er langer mee 'werk'quote:Op woensdag 5 november 2014 11:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar verwarrende dingen, zoals items die na 30 minuten weer verdwijnen. En je kunt bij emblems en call signs niet zien of je een nieuwe gekregen hebt, dus je moet steeds door die hele lijst scrollen..
Verder is het overzichtelijk genoeg vind ik. Create a class werkt ook erg fijn
Bal 27quote:Op woensdag 5 november 2014 11:58 schreef Catkiller het volgende:
Iemand die nog wapens aan te raden heeft die wel lekker spelen? AK12 sowieso.
Ditquote:
Die heb ik nog niet unlocked. Maar lijkt me idd ook fijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit
En dan met foregrip gebruiken, maakt een heel groot verschil:
die 4-shot burst AR is ook erg fijn trouwens.
Ik vind de KF5 wel goed. Mits je speelt zoals je verwacht met een smg en niet de grote line of sight gaat opzoeken.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Foregrip, quickdraw en red dot op een BAL en gaan met die banaan
SMG's zijn echt nog te zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |