Wordt de normale versie niet morgen pas geleverd?quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Vriendlief heeft hem zaterdag bij de Bart Smit besteld en dan zou hij vandaag geleverd worden, maar de bestelling staat nog steeds op "in behandeling". Meerdere mensen hier die hem bij de BS hebben besteld en waarbij hij nog niet verzonden is?
Dat is elke jaar weer het zelfdequote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawned
Die spraken mij helemaal niet aan. Weinig vernieuwende shooters op een oude console. Van wat ik had gezien was het niet veel anders dan MW2. Nu nieuwe console, nieuwe kansen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:12 schreef gniffie het volgende:
Had je beter Black ops 1 en 2 kunnen halen. Die zijn nog steeds het beste.
Hij heeft ook de Day Zero versie besteld.quote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wordt de normale versie niet morgen pas geleverd?
Ja dat heb ik ook. Vraag me af of hij dan vandaag nog wel geleverd wordt.quote:Op maandag 3 november 2014 09:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben geduldig aan het wachten op de postbode
Track & Trace staat inmiddels op Bestel, maargoed, geen flauw idee wat dat betekent natuurlijk
Ja, ik kreeg hem een half uurtje na die post binnen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Vraag me af of hij dan vandaag nog wel geleverd wordt.
Het is nog steeds hetzelfde cod recept. Rond rennen, hoekje omgaan, mannetje zien en afschieten. Al kan je nu in plaats van enkel rond rennen ook rond springen en staan mannetjes vaker op een huisje dan achter een doos.quote:Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die spraken mij helemaal niet aan. Weinig vernieuwende shooters op een oude console. Van wat ik had gezien was het niet veel anders dan MW2. Nu nieuwe console, nieuwe kansen.
Natuurlijk is het nog hetzelfde recept. De CoD fanbase is misschien wel de meeste mainstream gaming groep, naast Fifa waarschijnlijk. Er moet eigenlijk niet teveel veranderen want dan worden ze een beetje duizelig.quote:Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het is nog steeds hetzelfde cod recept. Rond rennen, hoekje omgaan, mannetje zien en afschieten. Al kan je nu in plaats van enkel rond rennen ook rond springen en staan mannetjes vaker op een huisje dan achter een doos.
Verwacht niet dat je acrobatische kills gaat maken met je double jumps en dan snel weg kunt boosten.
Ah, oké. Ik hoop dat ik ook niet lang meer hoef te wachten danquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg hem een half uurtje na die post binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |