Heeft toch nog nooit echt voordelen gehad? behalve 1x dat je naar een prestige lobby kon of zoquote:Op zondag 2 november 2014 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet of prestige nog voordelen heeft behalve de emblemen en andere nutteloze plaatjes?
extra classes vond ik wel handigquote:Op zondag 2 november 2014 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft toch nog nooit echt voordelen gehad? behalve 1x dat je naar een prestige lobby kon of zo
Dit dus. Werken op dit soort dagen is kut.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef Altron het volgende:
Vanavond gelijk maar eens effe knallen als ik uit m'n werk kom.
Idd.quote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus. Werken op dit soort dagen is kut.
Ah dat probleem heb ik dan weer nietquote:Op maandag 3 november 2014 09:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Vooral als je hem op je werk laat afleveren.... ligt ie heel de dag naast je
Benieuwd wat je eerste indrukken zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 09:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb m binnen, let's get this show on the road
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawnedquote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Benieuwd wat je eerste indrukken zijn.
Dat spawnen verandert ook niks dusquote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawned
Nee maar je bent nu ook in no time aan de andere kant van de map, dus er is eigenlijk nooit een leeg plekje om te spawnen. Ze hadden misschien de mappen iets groter moeten maken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat spawnen verandert ook niks dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |