Wat doe jij dan aan de andere kant van het hoekje? Zit je daar in je tentje te campen? Dan verdien je het gewoon om in je kont geneukt te worden door die shotgun!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Remmington noobs zoals in BO2 ken je niet? Zonder mikken hoek om sprinten en kills maken zonder skill
Er wordt gezegd dat dat de laatste ronde van Survival is, Jammerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Geruchten gaan dat er misschien toch een zombie mode zal zijn. Zou wel tof zijnmits weer zoals in bo1 en niet die transit troep uit bo2
Ja dat verhaal ging eerst. Maar nu zag ik weer dingen voorbij komen dat er toch misschien een zombie mode is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:33 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat dat de laatste ronde van Survival is, Jammer
Dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:34 schreef JAOC het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan de andere kant van het hoekje? Zit je daar in je tentje te campen? Dan verdien je het gewoon om in je kont geneukt te worden door die shotgun!
En natuurlijk zijn shotguns overpowered als je 1 meter voor zijn neus staat, daar zijn die ook voor bedoeld. De shotguns in BO2 waren echt niet zo goed als jij het nu voordoet.
Uiteraard is het ongelooflijk frustrerend als je killstreak beeindigd wordt door een shotgun.
Ja sommige zeggen weer dat je survival helemaal moet uitspelen voordat je zombie mode krijgt. Maar ik zie ze echt niet zowel survival als zombies erin doen. pfffquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat verhaal ging eerst. Maar nu zag ik weer dingen voorbij komen dat er toch misschien een zombie mode is.
Ik heb ook niks maar ik heb vorig jaar ook geen track en trace code gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die m icm PU heeft besteld en al track en trace code heeft ontvangen?
Ze zeiden dat ze de 31ste zouden versturen maar heb niks gehad. Ze zullen m wel morgen versturen denk ik, want als ze m vandaag zouden sturen was ie er morgen al geweest.
Er zijn toch juist best veel nieuwe dingen ten opzichte van andere cods?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Zolder het volgende:
mening tot zo ver:
De singleplayer is niet erg vernieuwend, maar wel vermakelijk.
De multiplayer is niet erg vernieuwend, maar wel vermakelijk. Toch vind ik de maps nog steeds van hetzelfde matige niveau als bij Ghosts.
De core is hetzelfde in ieder geval, nog steeds heb je het idee dat dezelfde engine gebruikt wordt. Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn toch juist best veel nieuwe dingen ten opzichte van andere cods?
Oh jawel hoor, op de xbox 360 welquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe kan dat nou, de servers zijn nog niet eens online
Oh my bad, ik zie t inderdaad. Streamen is verboden maar spelen mag wel. Nicequote:
Hij is alleen voorbereid. Bij mij staat hij daar al dagen op ook met levering elke dag tussen 17:00 - 19:00. BartSmit heeft aangegeven dat hij zondag verstuurd word.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Brammess het volgende:
Mijnes zal morgen tussen de 15:00-18:00 binnenkomen, besteld bij de Bartsmit
Ja, 2 uur geleden de T&T ontvangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die m icm PU heeft besteld en al track en trace code heeft ontvangen?
Ze zeiden dat ze de 31ste zouden versturen maar heb niks gehad. Ze zullen m wel morgen versturen denk ik, want als ze m vandaag zouden sturen was ie er morgen al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |