Had ik in het begin ook een aantal keerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:56 schreef OverRated het volgende:
Godver, dat gat in die map met karpers op de muur. Lekker over een muurtje boosten en daar ga ik weer de afgrond in![]()
[ afbeelding ]
dat is inderdaad minder ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:58 schreef over_hedge het volgende:
En quickscope is ook totaal geen probleem.
Ik bedoel dat het juist makkelijk isquote:
ja, hij bedoelt dat dat minder isquote:Op woensdag 5 november 2014 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het juist makkelijk isDat het er totaal niet uitgehaald is. Denk dat het een kwestie van tijd is tot meer mensen het door hebben en je weer veel snipers zal zien.
Er zijn wel een paar verwarrende dingen, zoals items die na 30 minuten weer verdwijnen. En je kunt bij emblems en call signs niet zien of je een nieuwe gekregen hebt, dus je moet steeds door die hele lijst scrollen..quote:Op woensdag 5 november 2014 10:55 schreef Bolters het volgende:
Heb de SP bijna uitgespeeld dus duik bijna de MP in. Had al wel heel even in het menu gekeken (maar niet heel lang) en had de indruk dat alles een beetje onoverzichtelijk is. Dus teveel informatie en stats en niet duidelijk gerangschikt. Valt dit mee of ervaren jullie dit ook zo?
Okido. Ik heb ook kort kunnen kijken hoor, maar vond het er toen een beetje onoverzichtelijk uitzien. Grote kans dat dit minder wordt wanneer ik er langer mee 'werk'quote:Op woensdag 5 november 2014 11:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar verwarrende dingen, zoals items die na 30 minuten weer verdwijnen. En je kunt bij emblems en call signs niet zien of je een nieuwe gekregen hebt, dus je moet steeds door die hele lijst scrollen..
Verder is het overzichtelijk genoeg vind ik. Create a class werkt ook erg fijn
Bal 27quote:Op woensdag 5 november 2014 11:58 schreef Catkiller het volgende:
Iemand die nog wapens aan te raden heeft die wel lekker spelen? AK12 sowieso.
Ditquote:
Die heb ik nog niet unlocked. Maar lijkt me idd ook fijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit
En dan met foregrip gebruiken, maakt een heel groot verschil:
die 4-shot burst AR is ook erg fijn trouwens.
Ik vind de KF5 wel goed. Mits je speelt zoals je verwacht met een smg en niet de grote line of sight gaat opzoeken.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Foregrip, quickdraw en red dot op een BAL en gaan met die banaan
SMG's zijn echt nog te zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |