abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136041114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:51 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat is met alles wat je ziet en doet: in theorie werkt het allemaal mooi, in de praktijk zijn er toch redenen waardoor dingen anders uitpakken dan gehoopt. Of je nou infrastructuur beheert, treinen exploiteert, kantoorgebouwen realiseert of in hypotheken adviseert...
Niet altijd hoop ik dan maar, als ik weer een tuibrug moet doorrekenen hoop ik dat hij wel blijft staan zoals de theorie mij voorschrijft ;)


(Flauw voorbeeld :D )
pi_136041917
En ik maar denken dat die rooie jassen verleden tijd waren. Nee, als ik toch moet gaan piepen, dan doe ik niet meer mee aan die controles.
pi_136042139
Klinkt goed! Jammer dat er een groot stuk in de tunnel is, maarja de snelheid moet ergens vandaan komen.

Hebben nu helaas net ontdekt dat ons Trenitalia ticket de verkeerde datum heeft (eigen schuld) maar er is totaal geen goede customer service daar :( Ze zijn niet echt makkelijk te bereiken.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:08:32 #54
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136043173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:34 schreef Basekid_NZ het volgende:
Klinkt goed! Jammer dat er een groot stuk in de tunnel is, maarja de snelheid moet ergens vandaan komen.

Hebben nu helaas net ontdekt dat ons Trenitalia ticket de verkeerde datum heeft (eigen schuld) maar er is totaal geen goede customer service daar :( Ze zijn niet echt makkelijk te bereiken.
Het moet uit de lengte of de breedte.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 11:24:12 #55
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_136043725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:27 schreef Doc__Zenith het volgende:
En ik maar denken dat die rooie jassen verleden tijd waren. Nee, als ik toch moet gaan piepen, dan doe ik niet meer mee aan die controles.
Ik zeg altijd dat ik zwart reis, misschien dat NS dan inziet dat er te weinig controle is...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_136044899
daar staan ze dan, de twee ddz stellen met sandite installatie. op de plek die je wist dat zou komen.
Houtrakpolder, Amsterdam Westpoort, achter de vuilverbranding in het amsterdamse havengebied


Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_136045069
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Vertiefde hoerenzooi in Den Haag Centraal :( er is van alles afgesloten wegens zogenaamde werkzaamheden. Bloed eind omlopen, niks aangegeven, veel te smal pad, paar lui bijna onder de trem. Ik haat het nu al hier. :(
niet zo zeuren, rotterdam was rotter...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:11:52 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_136045549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef mschol het volgende:

[..]

niet zo zeuren, rotterdam was rotter...
Breda dan... :')
pi_136046102
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik zwart reis, misschien dat NS dan inziet dat er te weinig controle is...
alleen tikken ze dan gewoon overig aan op hun computertje
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:12:47 #60
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136047702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
daar staan ze dan, de twee ddz stellen met sandite installatie. op de plek die je wist dat zou komen.
Houtrakpolder, Amsterdam Westpoort, achter de vuilverbranding in het amsterdamse havengebied

[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2812/12070466143_203ce8e3c5_z.jpg]afbeelding
]
[/url]
Fucking kapitaalvernietiging.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136049680
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik zwart reis, misschien dat NS dan inziet dat er te weinig controle is...
Je betaalt niet om gecontroleerd te worden maar om vervoerd te worden. Who cares dat je geen conducteur ziet. Beter niet zelfs. Laat me met rust.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 14:45:34 #62
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_136051483
Maar ik erger me wel aan het feit dat ik betaal voor mijn treinkaartje, terwijl anderen ongestraft reizen zonder te betalen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:46:40 #63
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_136051524
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Fucking kapitaalvernietiging.
Hoezo, het wordt toch niet gesloopt?
pi_136052127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef dennistd het volgende:
Maar ik erger me wel aan het feit dat ik betaal voor mijn treinkaartje, terwijl anderen ongestraft reizen zonder te betalen.
Ik erger me aan ramkraken, verkrachtigen, dure dingen, homohaters en nog veel meer. Dat hoort er gewoon bij.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:06:09 #65
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_136052513
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef dennistd het volgende:
Maar ik erger me wel aan het feit dat ik betaal voor mijn treinkaartje, terwijl anderen ongestraft reizen zonder te betalen.
Dit. Hoe meer van die faalhazen er buiten worden getrapt of een paar tientjes extra aan de broek krijgen hoe beter.
pi_136052692
Oh ik ben juist voor het mogelijk maken van het kopen van een kaartje in de trein tegen marginaal hoger treintarief. Je moet het mensen niet zo moeilijk maken.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136053959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh ik ben juist voor het mogelijk maken van het kopen van een kaartje in de trein tegen marginaal hoger treintarief. Je moet het mensen niet zo moeilijk maken.
De HC moet gesaneerd worden, niet nog meer taken krijgen die hem soort van onmisbaar maken..
pi_136054071
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef b2py het volgende:

[..]

De HC moet gesaneerd worden, niet nog meer taken krijgen die hem soort van onmisbaar maken..
Alleen op sprinters natuurlijk. Op IC's is er zeker wel een functie voor hem of haar weggelegd.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 15:38:58 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136054244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Alleen op sprinters natuurlijk. Op IC's is er zeker wel een functie voor hem of haar weggelegd.
op sprintertrajecten zou je misschien wel het beste kunnen werken met controleteams van twee personen of meer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136054383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Alleen op sprinters natuurlijk. Op IC's is er zeker wel een functie voor hem of haar weggelegd.
Kost teveel geld. Zolang NS niet naar een minder riant CAO gaat zullen ze bij huidig CAO altijd duurder zijn dan de rest.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:42:02 #71
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_136054403
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

op sprintertrajecten zou je misschien wel het beste kunnen werken met controleteams van twee personen of meer
Gaat de effectiviteit van controles wel omhoog. Naast dat het dan sneller gaat. Verder ben je dan die achterlijke halteertijden kwijt die Arriva ook niet heeft.
pi_136054421
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef b2py het volgende:

[..]

Kost teveel geld. Zolang NS niet naar een minder riant CAO gaat zullen ze bij huidig CAO altijd duurder zijn dan de rest.
Hoezo het kost teveel geld? Wie bepaalt dat er niet andere dingen zijn waarop bespaard kan worden? En die CAO is niet bijster riant.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 15:48:36 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136054728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Gaat de effectiviteit van controles wel omhoog. Naast dat het dan sneller gaat. Verder ben je dan die achterlijke halteertijden kwijt die Arriva ook niet heeft.
uhuh en daarom sluit ik mij ook bij jouw pleidooi aan. Niet meer op elke trein een controleur, maar wel voldoende, zodat je wel regelmatig controle hebt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136054765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Hoezo het kost teveel geld? Wie bepaalt dat er niet andere dingen zijn waarop bespaard kan worden? En die CAO is niet bijster riant.
Personeel is duur, altijd al zo geweest en zal zo blijven. Als je daar op kan besparen is het mooi meegenomen. Verder kan je stops verkorten wat de dienstregeling verbeterd. En 48 vrije dagen op jaarbasis is meer dan de gemiddelde Hollander hoor, en wat er nog meer aan voordelen bijzitten.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:52:07 #75
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_136054903
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

uhuh en daarom sluit ik mij ook bij jouw pleidooi aan. Niet meer op elke trein een controleur, maar wel voldoende, zodat je wel regelmatig controle hebt
Netto bespaar je niet eens zoveel op personeel denk ik maar een hogere pakkans en snellere treindiensten zijn ook wat waard.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 15:54:02 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136054994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Netto bespaar je niet eens zoveel op personeel denk ik maar een hogere pakkans en snellere treindiensten zijn ook wat waard.
Ik denk dat de veiligheid er ook mee gebaat is, zeker als er ook camera's in de treinen hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Peterselieman op 28-01-2014 16:04:09 ]
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136055471
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef b2py het volgende:

[..]

Personeel is duur, altijd al zo geweest en zal zo blijven.
Het eerste is niet per se waar. Personeel kost geld maar het hoeft niet duur te zijn, als je twee man hebt die de hele dag uit hun neus eten is dat duur, maar je moet een afweging maken.
En het is absoluut volledig onwaar dat dat personeel altijd duur is geweest. Geschiedenisboekje lenen?

quote:
Als je daar op kan besparen is het mooi meegenomen.
Ja maar als bijvoorbeeld blijkt dat je gigantisch gaat inleveren op de sociale veiligheid dan wordt het niet hebben van conducteurs dus duurder dan ze wel hebben.

quote:
Verder kan je stops verkorten wat de dienstregeling verbeterd.
Ik ben ook voor het afschaffen van de HC op sprinters zei ik. Je gaat alleen veel te kort door de bocht.

quote:
En 48 vrije dagen op jaarbasis is meer dan de gemiddelde Hollander hoor, en wat er nog meer aan voordelen bijzitten.
En dat is dan aan jou om dat zo te bestempelen als een ruim bemeten CAO? Zonder dat je enig idee hebt van werkdruk, stress et cetera? Of is dit gewoon van dat jaloerse Nederlandse gedoe zo van 'hebikookniedusikwildathunniedatookniethebbenniet!'?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136055664
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Het eerste is niet per se waar. Personeel kost geld maar het hoeft niet duur te zijn, als je twee man hebt die de hele dag uit hun neus eten is dat duur, maar je moet een afweging maken.
En het is absoluut volledig onwaar dat dat personeel duur altijd duur is geweest. Geschiedenisboekje lenen?
Zo ver hoef ik de geschiedenis ook niet in, afgelopen 10-15 jaar.
quote:
[..]

Ja maar als bijvoorbeeld blijkt dat je gigantisch gaat inleveren op de sociale veiligheid dan wordt het niet hebben van conducteurs dus duurder dan ze wel hebben.
Sociale veiligheid, mensen die je nu ook nooit ziet zorgen n voor sociale veiligheid.
quote:
[..]

Ik ben ook voor het afschaffen van de HC op sprinters zei ik. Je gaat alleen veel te kort door de bocht.
Ook op IC's is winst te behalen.
quote:
[..]

En dat is dan aan jou om dat zo te bestempelen als een ruim bemeten CAO? Zonder dat je enig idee hebt van werkdruk, stress et cetera? Of is dit gewoon van dat jaloerse gedoe?
Nee hoor, hoef ik niet jaloers op te zijn.

Verder lijkt het me duidelijk dat de NS gewoon geen sociale werkplaats meer is die dat voor mijn gevoel wel altijd is geweest.
pi_136056090
Den Haag HS op de schop

Station Den Haag Hollands Spoor (HS) wordt verbouwd. De tunnel van de stationshal naar de perrons, die nu doodloopt, wordt doorgetrokken naar de achterkant van het station.
Daar staan de Haagse Hogeschool en een paar grote kantoorgebouwen. Het werk kost 16 miljoen euro en moet in 2017 klaar zijn. Bij de nieuwe ingang komt plek voor 2500 fietsen. Ook komen er zes tot acht winkels.

NS, spoorbeheerder ProRail en de gemeente Den Haag hebben de plannen dinsdag gepresenteerd in de wachtruimte van het station.
Hollands Spoor is één van de grotere stations van Nederland. Elke dag stappen er ongeveer 45.000 mensen in en uit.

Bron: RTL nieuws.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:17:33 #80
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_136056142
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:43 schreef greavy het volgende:

[..]

Locatie staat er helaas niet bij ;(
Welke website, url? :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_136056186
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef b2py het volgende:

[..]

Zo ver hoef ik de geschiedenis ook niet in, afgelopen 10-15 jaar.
Haha, jeetje :D

quote:
Sociale veiligheid, mensen die je nu ook nooit ziet zorgen n voor sociale veiligheid.
Je snapt dat het een voorbeeld was eah?

quote:
Ook op IC's is winst te behalen.
Vast wel iets. Marginaal.

quote:
Verder lijkt het me duidelijk dat de NS gewoon geen sociale werkplaats meer is die dat voor mijn gevoel wel altijd is geweest.
Raar gevoel heb je dan. Als je ook maar het minste van een sociale werkplaats zou weten.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136056232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef b2py het volgende:
Den Haag HS op de schop

Station Den Haag Hollands Spoor (HS) wordt verbouwd. De tunnel van de stationshal naar de perrons, die nu doodloopt, wordt doorgetrokken naar de achterkant van het station.
Daar staan de Haagse Hogeschool en een paar grote kantoorgebouwen. Het werk kost 16 miljoen euro en moet in 2017 klaar zijn. Bij de nieuwe ingang komt plek voor 2500 fietsen. Ook komen er zes tot acht winkels.

NS, spoorbeheerder ProRail en de gemeente Den Haag hebben de plannen dinsdag gepresenteerd in de wachtruimte van het station.
Hollands Spoor is één van de grotere stations van Nederland. Elke dag stappen er ongeveer 45.000 mensen in en uit.

Bron: RTL nieuws.
Dat werd wel eens tijd ja.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 16:20:18 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136056266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef b2py het volgende:
Den Haag HS op de schop

Station Den Haag Hollands Spoor (HS) wordt verbouwd. De tunnel van de stationshal naar de perrons, die nu doodloopt, wordt doorgetrokken naar de achterkant van het station.
Daar staan de Haagse Hogeschool en een paar grote kantoorgebouwen. Het werk kost 16 miljoen euro en moet in 2017 klaar zijn. Bij de nieuwe ingang komt plek voor 2500 fietsen. Ook komen er zes tot acht winkels.

NS, spoorbeheerder ProRail en de gemeente Den Haag hebben de plannen dinsdag gepresenteerd in de wachtruimte van het station.
Hollands Spoor is één van de grotere stations van Nederland. Elke dag stappen er ongeveer 45.000 mensen in en uit.

Bron: RTL nieuws.
Dat doortrekken van die tunnel is een goed plan. Betere bereikbaarheid van het station is altijd een goed ding :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 16:25:39 #84
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_136056465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef b2py het volgende:
Den Haag HS op de schop

Station Den Haag Hollands Spoor (HS) wordt verbouwd. De tunnel van de stationshal naar de perrons, die nu doodloopt, wordt doorgetrokken naar de achterkant van het station.
Daar staan de Haagse Hogeschool en een paar grote kantoorgebouwen. Het werk kost 16 miljoen euro en moet in 2017 klaar zijn. Bij de nieuwe ingang komt plek voor 2500 fietsen. Ook komen er zes tot acht winkels.

NS, spoorbeheerder ProRail en de gemeente Den Haag hebben de plannen dinsdag gepresenteerd in de wachtruimte van het station.
Hollands Spoor is één van de grotere stations van Nederland. Elke dag stappen er ongeveer 45.000 mensen in en uit.

Bron: RTL nieuws.
Komt er nu ook een lift of roltrap naar spoor 1?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_136056515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Haha, jeetje :D

[..]

Je snapt dat het een voorbeeld was eah?

[..]

Vast wel iets. Marginaal.

[..]

Raar gevoel heb je dan. Als je ook maar het minste van een sociale werkplaats zou weten.
De beste werknemer komt net binnen, poeh wat voel ik me veilig!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:33:19 #86
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_136056734
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef b2py het volgende:

[..]

De beste werknemer komt net binnen, poeh wat voel ik me veilig!
Ja, je gaat nu over je cynismebundel voor deze maand heen. Bijbetalen graag! :Y
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:34:13 #87
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_136056762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef dennistd het volgende:

[..]

Komt er nu ook een lift of roltrap naar spoor 1?
Denk het niet want dat is niet de kant van het station die ze willen verbouwen.

Hier twee plaatjes van de toekomstige achteringang (bron Omroep West)

pi_136056817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef ReisT het volgende:

[..]

Denk het niet want dat is niet de kant van het station die ze willen verbouwen.

Hier twee plaatjes van de toekomstige achteringang (bron Omroep West)

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje vreemde etnische samenleving voorgeschoteld. De echte bezoeker van HS weet wel beter :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 17:18:53 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136058448
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136059022
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Voorin de trein pakken op Deventer en vervolgens hoef je maar een klein stukkie te lopen naar de sprinter.
nee piemel, hij maakt kop in Utrecht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136059166
Ohja jezus, dat bestaat nog ja.
pi_136060690
Vingerverven, strontmongool editie: in de volle spits op Utrecht Centraal een goederentrein precies op vertrektijd voor een op tijd rijdende IC langsgooien. Bedankt he zwetende mestlul! :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136060759
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vingerverven, strontmongool editie: in de volle spits op Utrecht Centraal een goederentrein precies op vertrektijd voor een op tijd rijdende IC langsgooien. Bedankt he zwetende mestlul! :(
Oh zo onwetend, heel aandoenlijk!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:29:15 #94
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136060913
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:25 schreef b2py het volgende:

[..]

Oh zo onwetend, heel aandoenlijk!
Ah, bermbranden, je hoort het Fles.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 18:29:40 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136060929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vingerverven, strontmongool editie: in de volle spits op Utrecht Centraal een goederentrein precies op vertrektijd voor een op tijd rijdende IC langsgooien. Bedankt he zwetende mestlul! :(
vroeger konden ze in Utrecht nog wel aan de kant, nu nauwelijks meer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136061031
Behalve in 1989 want toen was dat terrein nodig om mooie treinen op te stellen en een stoomparade te houden.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_136061297
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Behalve in 1989 want toen was dat terrein nodig om mooie treinen op te stellen en een stoomparade te houden.
Waarvan de voorbereidingen in 1986 al waren gestart!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:43:36 #98
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_136061495
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ah, bermbranden, je hoort het Fles.
Dagelijkse kost in januari.
pi_136061605
Stervende hoerenzooi. Hier kan gewoon geen enkel excuus voor bestaan. Je bent hier onnodig en opzettelijk honderden reizigers aan het duperen. Waardeloze schurft prorail. Ik hoop dat jullie genationaliseerd en allemaal ontslagen worden. Stelletje ellendelingen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 18:46:25 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136061624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Behalve in 1989 want toen was dat terrein nodig om mooie treinen op te stellen en een stoomparade te houden.
sinds die tijd zijn er nog wel een paar perronnetjes bijgekomen in Utrecht ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')