Niet altijd hoop ik dan maar, als ik weer een tuibrug moet doorrekenen hoop ik dat hij wel blijft staan zoals de theorie mij voorschrijftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is met alles wat je ziet en doet: in theorie werkt het allemaal mooi, in de praktijk zijn er toch redenen waardoor dingen anders uitpakken dan gehoopt. Of je nou infrastructuur beheert, treinen exploiteert, kantoorgebouwen realiseert of in hypotheken adviseert...
Het moet uit de lengte of de breedte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:34 schreef Basekid_NZ het volgende:
Klinkt goed! Jammer dat er een groot stuk in de tunnel is, maarja de snelheid moet ergens vandaan komen.
Hebben nu helaas net ontdekt dat ons Trenitalia ticket de verkeerde datum heeft (eigen schuld) maar er is totaal geen goede customer service daarZe zijn niet echt makkelijk te bereiken.
Ik zeg altijd dat ik zwart reis, misschien dat NS dan inziet dat er te weinig controle is...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:27 schreef Doc__Zenith het volgende:
En ik maar denken dat die rooie jassen verleden tijd waren. Nee, als ik toch moet gaan piepen, dan doe ik niet meer mee aan die controles.
niet zo zeuren, rotterdam was rotter...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Vertiefde hoerenzooi in Den Haag Centraaler is van alles afgesloten wegens zogenaamde werkzaamheden. Bloed eind omlopen, niks aangegeven, veel te smal pad, paar lui bijna onder de trem. Ik haat het nu al hier.
Breda dan...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zo zeuren, rotterdam was rotter...
alleen tikken ze dan gewoon overig aan op hun computertjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik zwart reis, misschien dat NS dan inziet dat er te weinig controle is...
Fucking kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
daar staan ze dan, de twee ddz stellen met sandite installatie. op de plek die je wist dat zou komen.
Houtrakpolder, Amsterdam Westpoort, achter de vuilverbranding in het amsterdamse havengebied
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2812/12070466143_203ce8e3c5_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Je betaalt niet om gecontroleerd te worden maar om vervoerd te worden. Who cares dat je geen conducteur ziet. Beter niet zelfs. Laat me met rust.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik zwart reis, misschien dat NS dan inziet dat er te weinig controle is...
Ik erger me aan ramkraken, verkrachtigen, dure dingen, homohaters en nog veel meer. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef dennistd het volgende:
Maar ik erger me wel aan het feit dat ik betaal voor mijn treinkaartje, terwijl anderen ongestraft reizen zonder te betalen.
Dit. Hoe meer van die faalhazen er buiten worden getrapt of een paar tientjes extra aan de broek krijgen hoe beter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef dennistd het volgende:
Maar ik erger me wel aan het feit dat ik betaal voor mijn treinkaartje, terwijl anderen ongestraft reizen zonder te betalen.
De HC moet gesaneerd worden, niet nog meer taken krijgen die hem soort van onmisbaar maken..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh ik ben juist voor het mogelijk maken van het kopen van een kaartje in de trein tegen marginaal hoger treintarief. Je moet het mensen niet zo moeilijk maken.
Alleen op sprinters natuurlijk. Op IC's is er zeker wel een functie voor hem of haar weggelegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef b2py het volgende:
[..]
De HC moet gesaneerd worden, niet nog meer taken krijgen die hem soort van onmisbaar maken..
op sprintertrajecten zou je misschien wel het beste kunnen werken met controleteams van twee personen of meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Alleen op sprinters natuurlijk. Op IC's is er zeker wel een functie voor hem of haar weggelegd.
Kost teveel geld. Zolang NS niet naar een minder riant CAO gaat zullen ze bij huidig CAO altijd duurder zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Alleen op sprinters natuurlijk. Op IC's is er zeker wel een functie voor hem of haar weggelegd.
Gaat de effectiviteit van controles wel omhoog. Naast dat het dan sneller gaat. Verder ben je dan die achterlijke halteertijden kwijt die Arriva ook niet heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op sprintertrajecten zou je misschien wel het beste kunnen werken met controleteams van twee personen of meer
Hoezo het kost teveel geld? Wie bepaalt dat er niet andere dingen zijn waarop bespaard kan worden? En die CAO is niet bijster riant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Kost teveel geld. Zolang NS niet naar een minder riant CAO gaat zullen ze bij huidig CAO altijd duurder zijn dan de rest.
uhuh en daarom sluit ik mij ook bij jouw pleidooi aan. Niet meer op elke trein een controleur, maar wel voldoende, zodat je wel regelmatig controle hebtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Gaat de effectiviteit van controles wel omhoog. Naast dat het dan sneller gaat. Verder ben je dan die achterlijke halteertijden kwijt die Arriva ook niet heeft.
Personeel is duur, altijd al zo geweest en zal zo blijven. Als je daar op kan besparen is het mooi meegenomen. Verder kan je stops verkorten wat de dienstregeling verbeterd. En 48 vrije dagen op jaarbasis is meer dan de gemiddelde Hollander hoor, en wat er nog meer aan voordelen bijzitten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hoezo het kost teveel geld? Wie bepaalt dat er niet andere dingen zijn waarop bespaard kan worden? En die CAO is niet bijster riant.
Netto bespaar je niet eens zoveel op personeel denk ik maar een hogere pakkans en snellere treindiensten zijn ook wat waard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh en daarom sluit ik mij ook bij jouw pleidooi aan. Niet meer op elke trein een controleur, maar wel voldoende, zodat je wel regelmatig controle hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |