Rotterdam wordt op 13 maart opgeleverd, Den Haag Centraal ergens in de herfst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oh zijn die dan klaar ja? Oh jah, Rotterdam dit jaar nog zelfs geloof ik? Nou dat is in ieder geval wat.
Morgen maar eens een bezoekje vereren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Ireyon het volgende:
Ben verliefd op het meisje van de Starbucks in Ehv.
Godverdomme.
als blues brothers of als gangsters?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Morgen maar eens een bezoekje vereren.
Nadat ik met Mr_Klaasje een selfie heb gemaakt voor deze contest: http://www.prorail.nl/nieuws/met-je-selfie-op-den-haag-centraal
Heeft iemand nog ideeën?
kejje sjeeke. Dat gaat uitlopen. Flesje wijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rotterdam wordt op 13 maart opgeleverd, Den Haag Centraal ergens in de herfst.
ja, snel even twee lekkere wijven wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Morgen maar eens een bezoekje vereren.
Nadat ik met Mr_Klaasje een selfie heb gemaakt voor deze contest: http://www.prorail.nl/nieuws/met-je-selfie-op-den-haag-centraal
Heeft iemand nog ideeën?
Buiten is geen van die dingen. Alhoewel sinds het Hanzelijn is, het iets minder "een scheet dwars bij Schiphol? Gooi Lelystad en Almere er maar weer eens uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Almere heeft best leuke dingen hoor, zoals de intercity naar Amsterdam bijvoorbeeld, of de IC naar Zwolle.
Geen idee. Wel PHS vanaf 2018 al misschien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoe staat het met de plannen voor een opstelterrein daar?
Even transgenderen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, snel even twee lekkere wijven worden
DH Centraal is nog niet klaar. De hele busterminal en de extra etage met het metrostation moet nog gebouwd worden..quote:
Het treingedeelte is wel verquote:
Aan de busterminal gaat toch niet veel veranderen?quote:De hele busterminal
Die wel ja, maar dat is een apart projectquote:en de extra etage met het metrostation moet nog gebouwd worden..
Sporenplan moet over de kop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
DH Centraal is nog niet klaar. De hele busterminal en de extra etage met het metrostation moet nog gebouwd worden..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik Ben Ireyon en kom uit het Brabantse land,
Rietsiebie rietsieba rietsieboem,
Je spant op het station een lijntje, noemt het een ander project aan de andere kant van het lijntje en dan is ineens je station klaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het treingedeelte is wel ver
[..]
Aan de busterminal gaat toch niet veel veranderen?
[..]
Die wel ja, maar dat is een apart project
En van wie mag ik de groetjes doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze heet Nicky en tekende hartjes op m'n beker. Doe d'r de groeten maar b2py, 't is de mooie brunette.
quote:Beste Spoorwegen,
Ik dank jullie hartelijk voor de middelvinger die ik van de vertrekkende trein kreeg op Zwolle.
De trein naar Groningen (vertrek 0.17) reed welliswaar precies op tijd weg, maar vertikte het om de overstap te garanderen voor reizigers uit de IC Zwolle (aankomst normaal 0.12, nu 0.17). De vrouwelijke HC verontschuldigde zich namens uw werkgever, waarvoor dank.
Echter kon de vriendelijke dame niets voor ons betekenen. Ze riep een soort van perronopzichter naar ons toe, maar die bleef lafjes op de trap staan en sprak ons niet eens aan.
Gemiste kans.
Ze stoppen tegenover elkaar op het zelfde perroneiland voor de normaliter drukke overstap. Dat je een half minuutje wacht is niet meer dan een goede denstverlening.
Het is koud en laat. Kan nergens een warm bakje thee halen.
Het spijt me te moeten melden dat ik enorm teleurgesteld ben.
Gegroet,
Een verdrietige reiziger die het koud heeft.
tja poosje terug stond er een hysterisch bericht in de krant over x% treinen die een minuut of meer te laat vertrokken. Dat was ook niet goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb voor het eerst een bericht achter gelaten op de Facebookpagina van de NS.
Ietwat teleurgesteld geprobeerd om mijn ongenoegen op een zo keurig mogelijke manier te verwoorden.
[..]
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Stervende hoerenzooi. Hier kan gewoon geen enkel excuus voor bestaan. Je bent hier onnodig en opzettelijk honderden reizigers aan het duperen. Waardeloze schurft prorail. Ik hoop dat jullie genationaliseerd en allemaal ontslagen worden. Stelletje ellendelingen.
7:19 is vroeg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:19 schreef b2py het volgende:
Amai, lang geleden dat ik zo vroeg in de trein zat. En hij is beduidend leger dan ik me herinner.
Boh, daar zat ik ook in. Overigens ook alleen maar omdat de sprinter naar Utrecht niet reed. Die vervolgens wél als ledig-ijzerschuifrit langskwam toen ik in Tilburg weer uit de IC was gestapt. Dikke middelvinger voor iedereen die vanochtend in Gilze-Rijen, Tilburg Vinex of Tilburg WestUniversiteit stond te vernikkelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:37 schreef boriq het volgende:
De HC in de Boemel naar Zwolle is er heel trots op dat we optijd rijden, ze vermeld het nl. bij ieder station.
Ja. Normaal zit ik op 07:00 op de fiets naar mijn werk maar ik vond dit ook wel aardig vroeg ja.quote:
twitter:brandweerln twitterde op woensdag 29-01-2014 om 08:03:49Lekkende tankwagon spoorwegemplacement Venlo. Blijf uit de buurt tot er meer informatie bekend is. reageer retweet
Kun je fietsen naar je werk? Ik neem toch liever de trein.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja. Normaal zit ik op 07:00 op de fiets naar mijn werk maar ik vond dit ook wel aardig vroeg ja.
En de snijdende kou, brr. Gelukkig stond er een lekker wijf op de voorpagina van de spits.
Ja, kilometer of negen, een minuut of 25. Ieder zijn ding eahquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je fietsen naar je werk? Ik neem toch liever de trein.
Ik ca. 40 km enkele reis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja, kilometer of negen, een minuut of 25. Ieder zijn ding eah
Da's op de fiets ca. 40 km. Ik heb praktijkervaring.quote:
Overigens een prima verbinding dat, non-stop boeken met de IC. Beter dan dat gesukkel wat ik heb uit Noord-Holland..quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's op de fiets ca. 40 km. Ik heb praktijkervaring.
Wel vreemd, normaal wachten ze eigenlijk altijd op elkaar bij zo'n kleine vertraging. Zeker op zo'n tijdstip moet dat dan kunnen zou je zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb voor het eerst een bericht achter gelaten op de Facebookpagina van de NS.
Ietwat teleurgesteld geprobeerd om mijn ongenoegen op een zo keurig mogelijke manier te verwoorden.
[..]
Yup, acht ic's per uur per richting, non stop. Stoptreinen zijn irrelevant.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Overigens een prima verbinding dat, non-stop boeken met de IC. Beter dan dat gesukkel wat ik heb uit Noord-Holland..
Mits je voorin zit, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:41 schreef J.B. het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst plaatsgenomen in een voertuig geproduceerd door AnsaldoBreda, de metro van Kopenhagen om precies te zijn, en ik moet zeggen dat dat toch geen onaardige ervaring was.
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 06:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
En voortaan even tot tien tellen, drama queen.
Ik ben dan echt nog niet uit bed :p 8:19 is de eerste trein waar ik instap.quote:
Als bekend wordt dat het dodelijk chloorgas aan het lekken is mag u wel in de buurt komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:brandweerln twitterde op woensdag 29-01-2014 om 08:03:49Lekkende tankwagon spoorwegemplacement Venlo. Blijf uit de buurt tot er meer informatie bekend is. reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als bekend wordt dat het dodelijk chloorgas aan het lekken is mag u wel in de buurt komen.
quote:Uiteindelijk bleek er slechts een kleine hoeveelheid diesel te lekken, maakte de brandweer rond 8.30 uur bekend.
Reizigerspunctualiteit meten is dan ook een stuk beter dan treinen die per se op tijdstip x moeten vertrekken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 05:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja poosje terug stond er een hysterisch bericht in de krant over x% treinen die een minuut of meer te laat vertrokken. Dat was ook niet goed
Nee, gehaalde overstappen zouden de nulnorm moeten zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
Gehaalde overstappen zouden een soort van bonus moeten zijn,
ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Uiteraard is het de nulnorm, maar dat deze op een positieve manier in de cijfers verwerkt worden. Zo bedoelde ik het meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gehaalde overstappen zouden de nulnorm moeten zijn.
Is dat niet 33?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat krijg je met die generieke stofidentificatiecodes die op die wagons kleven. "30/1203" betekent "benzine, brandbaar" maar dat moet je ook maar net weten...
dat noem ik een grote blunderquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef b2py het volgende:
NS heeft een KPI gehaalde overstappen, wordt volgens mij alleen niet getoetst bij I&M omdat het niet beschreven staat in de concessie.
Ja, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef b2py het volgende:
NS heeft een KPI gehaalde overstappen, wordt volgens mij alleen niet getoetst bij I&M omdat het niet beschreven staat in de concessie.
Als brandweer moet je dat weten. Ook als goederentreinmachinist (geloof ik; je moet voor wagenmeester een module Gevaarlijke Stoffen doen (+examen))quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat krijg je met die generieke stofidentificatiecodes die op die wagons kleven. "30/1203" betekent "benzine, brandbaar" maar dat moet je ook maar net weten...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maandag krijg ik een nieuwe pinpas waarmee ik contactloos kan betalen. Chill, nog sneller bij Stervex de rij uit.
Scarlet denk ik wel, OVC lover.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:44 schreef Crientj het volgende:
Heeft er iemand interesse in zo'n roze OV chipkaart bordje? Ik heb er twee; maar dat is een beetje teveel van t goeie.
Niet zolang daar nog geen leuke woordspeling op isquote:
Ach, ik heb na 9 maanden wachten eindelijk mn kortingspas gekregenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niet zolang daar nog geen leuke woordspeling op is
Knipperlichtrelatie jij en Servexquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ach, ik heb na 9 maanden wachten eindelijk mn kortingspas gekregen. En ik ga met 4/6 weken uit dienst
.
Ja klopt xD.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knipperlichtrelatie jij en Servex
Bij welke bank zit je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maandag krijg ik een nieuwe pinpas waarmee ik contactloos kan betalen. Chill, nog sneller bij Stervex de rij uit.
ABN. Bij ING worden alle passen sinds medio 2013 standaard met contactloze functionaliteit uitgerust, bij ABN moet je er om vragen, andere banken geen idee.quote:
Ah okay. Dan moet ik eens bij de Amster/Rotterdammers gaan zeuren om een nieuwe NFC-enabled pas (heb pas een nieuwequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
ABN. Bij ING worden alle passen sinds medio 2013 standaard met contactloze functionaliteit uitgerust, bij ABN moet je er om vragen, andere banken geen idee.
Wacht maar totdat je in de tram van Lille zit, daar hebben ze het zo gedaan, dat als je erin zit, het net is of je een aardbeving hebt met 3 op de schaal van richter, gaaf johquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:41 schreef J.B. het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst plaatsgenomen in een voertuig geproduceerd door AnsaldoBreda, de metro van Kopenhagen om precies te zijn, en ik moet zeggen dat dat toch geen onaardige ervaring was.
Ja leuk. Het is alleen wel volledig geschift dat er nog steeds niet met de OV Chipkaart betaald kan worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maandag krijg ik een nieuwe pinpas waarmee ik contactloos kan betalen. Chill, nog sneller bij Stervex de rij uit.
Je weet ook waarom dat is, hoop ik?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja leuk. Het is alleen wel volledig geschift dat er nog steeds niet met de OV Chipkaart betaald kan worden.
Nog niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je weet ook waarom dat is, hoop ik?
quote:la gare TGV de Marne-la-Vallée/Chessy située dans l’enceinte même du Site qui est l’une des plus actives
de France et la plus grande plate-forme de correspondances TGV du pays. Cette gare dessert la plupart des
grandes métropoles françaises et assure la liaison entre Disneyland Paris et le Royaume Uni, la Belgique,
l’Allemagne et la Suisse. Elle est desservie par l’Eurostar et le TGV.
quote:le développement de nouveaux services publics, comme le développement dun lycée à Serris comprenant
des sections internationales, le développement dun pôle universitaire à Val dEurope ainsi quun nouveau
bâtiment pour la gare TGV (basé sur le développement dun nouveau centre de congrès/parc dexposition) ;
Andersom, 30 is brandbaar en 1203 benzinequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat krijg je met die generieke stofidentificatiecodes die op die wagons kleven. "30/1203" betekent "benzine, brandbaar" maar dat moet je ook maar net weten...
Benzine is licht ontvlambaar, 33-1203.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Andersom, 30 is brandbaar en 1203 benzine.
De TGV Halte Marne la Vallee Chessy is de grootste van Frankrijk en verzorgt direkte verbindingen met Belgie, Duitsland en Zwitserland, en er komt een Nieuw gebouw voor dit stationquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
geen hond leest dat gek, doe er even een vertaling bij of zo
Dat. Ik heb wel zin in een pistolet brie trouwens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
geen hond leest dat gek, doe er even een vertaling bij of zo
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat. Ik heb wel zin in een pistolet brie trouwens.
Oh ja, en 30 1202 voor diesel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Benzine is licht ontvlambaar, 33-1203.
ze zaten daar toch al?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Collectie depot Spoorwegmuseum naar Limburg
Geweldig die foto die erbij staat, dat dekt uitstekend de strekkingquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Collectie depot Spoorwegmuseum naar Limburg
vergelijk je me nou met n stier?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Roggebrood posten is hetzelfde als een rode lap voor een stier houden.
Zelfs hoog_groen komt daar regelmatig op af.
Als men met een OV Chipkaart direct 3.50 aan ICD toeslag kan afschrijven kan men ook een enkeltje A naar B afschrijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Omdat TLS geen banklicentie heeft.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Sandrvich het volgende:
De NS met z'n reclames met Nick & Simon er in... Bedenk je dat het nóg erger kan, zo bewijst de Oost-Slowaakse rijtuigbeheerder/nachttreinuitbater Wagon Slovakia maar weer:Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia! Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia!
Oh ja, het kan ook prima. In Amersfoort hebben ze het ook uitgebreid getest maar de AFM dacht daar heel anders over. TLS wil wel maar mag niet zomaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als men met een OV Chipkaart direct 3.50 aan ICD toeslag kan afschrijven kan men ook een enkeltje A naar B afschrijven.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Sandrvich het volgende:
De NS met z'n reclames met Nick & Simon er in... Bedenk je dat het nóg erger kan, zo bewijst de Oost-Slowaakse rijtuigbeheerder/nachttreinuitbater Wagon Slovakia maar weer:Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia! Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia!
Ah ze hebben daarvoor niet Frans Duits maar Sjaak Slowaak ingehuurd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Sandrvich het volgende:
De NS met z'n reclames met Nick & Simon er in... Bedenk je dat het nóg erger kan, zo bewijst de Oost-Slowaakse rijtuigbeheerder/nachttreinuitbater Wagon Slovakia maar weer:Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia! Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia!
hadden ze op z'n minst een lekker wijf voor kunnen nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah ze hebben daarvoor niet Frans Duits maar Sjaak Slowaak ingehuurd?
Doen de Zwitsers indd beter, met hun Selina....quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hadden ze op z'n minst een lekker wijf voor kunnen nemen.
Hihi nemen
Dat nummerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Sandrvich het volgende:
De NS met z'n reclames met Nick & Simon er in... Bedenk je dat het nóg erger kan, zo bewijst de Oost-Slowaakse rijtuigbeheerder/nachttreinuitbater Wagon Slovakia maar weer:Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia! Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia!
Lekker catchy nummertjequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Sandrvich het volgende:
De NS met z'n reclames met Nick & Simon er in... Bedenk je dat het nóg erger kan, zo bewijst de Oost-Slowaakse rijtuigbeheerder/nachttreinuitbater Wagon Slovakia maar weer:Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia! Woooohooohooohooo, Wagon Slovakia!
Dat zou goed kunnen, het is wel weer een stageweek bij ons op schoolquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef b2py het volgende:
Volgens mij zit er een leerlingmachinist in de cabine. We hadden Zaandam al gehad moeten hebben en moeten de Hemtunnel nog in. Op tijd vertrokken vanuit Amsterdam cs...
Dan zou je toch denken dat de mentor hem even flink tractie laat geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef b2py het volgende:
Volgens mij zit er een leerlingmachinist in de cabine. We hadden Zaandam al gehad moeten hebben en moeten de Hemtunnel nog in. Op tijd vertrokken vanuit Amsterdam cs...
Chantal Janzen die het volgende zingt: Jalalala EEENNNN NNSSS Jalalala ENNN NSSS oweoweoh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hadden ze op z'n minst een lekker wijf voor kunnen nemen.
Hihi nemen
Da's niet EZRquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat de mentor hem even flink tractie laat geven.
Dat is dus de draadloze huppeldepup. Zou eind februari volledig in elk verkooppunt aanwezig moeten zijn. Klanten van ABN/ING met een geschikt pas (met NFC-chip) kunnen daar vanaf april bedragen tot 25 euro betalen. De Rabo is voorlopig nog niet zover.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef _serial_ het volgende:
Grappig is wel dat er op Utrecht CS / Rotterdam CS de pinautomaten van Kiosk en Co vernieuwd zijn met een extra module aan de zijkant, heb ze verder nog niet bestudeerd, maar zou vast wel iets nieuws kunnen zijn.
Juist wel! EZR is hard wegspuiten en als een wijf uit laten rollen.quote:
Ga dan als de sodemieter je klasgenootjes opzoeken en vraag of er eentje toevallig Noord-Holland in moest, en zoja. Vertel hem of haar maar dat de tractiehendel vooruit moet. (Voor het nummertje, de 3042.)quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, het is wel weer een stageweek bij ons op school
quote:AMERSFOORT - Kunstenares Marian Dessing uit Amersfoort maakt vogelhuisjes en broedstations van de bekende gele borden op NS-stations. Het gaat om verouderde borden van NS die in de opslag liggen.
De borden met daarop de bestemming en de vertrektijden zijn volgens de kunstenares heel geschikt om een nestkastje mee te maken. Marian Dessing maakt dubbelwandige, geventileerde nestkastjes voor pimpelmezen, mussen en koolmezen.
Op het dak van het huisje staat de bestemming van de trein en op de zijkant de vertrektijden. De NS gaat steeds meer gele borden weghalen van treinstations, omdat ze overbodig zijn geworden. Veel reizigers plannen hun reis op internet of hun mobiele telefoon.
Lijkt me vrij omslachtig om voor iedere mogelijke bestemming een aparte incheckpaal neer te zetten...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als men met een OV Chipkaart direct 3.50 aan ICD toeslag kan afschrijven kan men ook een enkeltje A naar B afschrijven.
Dat zeg ik. Bijzaken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
tsja, ze maken er tegenwoordig ook al vogelhuisjes van
Ah de 3042, zit je daar vaker in?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ga dan als de sodemieter je klasgenootjes opzoeken en vraag of er eentje toevallig Noord-Holland in moest, en zoja. Vertel hem of haar maar dat de tractiehendel vooruit moet. (Voor het nummertje, de 3042.)
Niet specifiek die, verschilt nogal wat ik leuk vind of hoe laat het is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah de 3042, zit je daar vaker in?
Afgelopen vrijdag nog ICM verdwaald in Den Helder - Nijmegen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ICM, ICR en Mat64, dat is leuk. maarja dat is zeer zeldzaam tegenwoordig in de 3000
Ik heb zelf niks gezien. Toen was ik werken en ben ik zo ver mogelijk bij de trein vandaan. Ik had het gelezen meende ik mij te herinneren, maar dan had ik mij alweer een dagje vergist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, althans, ik vermoed dat je afgelopen donderdag drie driebaks ICM hebt gezien, de 3024. de intercity nijmegen - den helder heeft eenmalig met ICM gereden in een week tijd.
Prijsverschil tussen 1e klas en 2e klas = overgangsprijs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat kost een 2-1 overgang Deventer - Den haag weet iemand dat? Want die hoeretrein is morgen natuurlijk ramhoerevol en shit alles. Struggels jeweet
konkodjonko, 34,30 -20,20 = 14,10quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Prijsverschil tussen 1e klas en 2e klas = overgangsprijs.
Das nou jammer, anders had ik specifieke instructies doorgegeven om in het vervolg nóg langzamer met de 3042 te rijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet specifiek die, verschilt nogal wat ik leuk vind of hoe laat het is.
voor 14,10 bijna 4 uur in de eerste klas ik zou het wel weten, ik heb een keer een bayern-dagkaartje eerste klas gehad heerlijk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
konkodjonko, 34,30 -20,20 = 14,10![]()
Voor Den Haag - Delft heeft het uiteraard geen zin, dat lijkt me duidelijk.
Je hebt mijn schema Blufbigquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Das nou jammer, anders had ik specifieke instructies doorgegeven om in het vervolg nóg langzamer met de 3042 te rijden
enkele reisquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef bork het volgende:
[..]
voor 14,10 bijna 4 uur in de eerste klas ik zou het wel weten.
Ik rij zelf regelmatig met die serie maar heb er nog nooit iets anders in aangetroffen dan VIRMquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ICM, ICR en Mat64, dat is leuk. maarja dat is zeer zeldzaam tegenwoordig in de 3000
oquote:
Tenzij je een kortingskaart hebt oid, dan krijg je al snel 40% korting. Meestal betaal ik voor een rit 1e klas van 3 a 4 uur nooit meer dan een tientje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
konkodjonko, 34,30 -20,20 = 14,10![]()
Voor Den Haag - Delft heeft het uiteraard geen zin, dat lijkt me duidelijk.
Waarom dat half uurtje blauwbekken in Utrecht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Komende tijd heb ik standaard het volgende schema:
7:32 Deventer vertrek met de 1722
9:07 x 9:13 Den Haag Centraal de 5133
9:31 Delft Zuid
En terug
17:31 Delft Zuid vetrek met de 5165
17:43 x 17:50 Rotjeknor Centraal de 2867
18:28 x 18:35 Utrecht Centraal de 1767
19:28 Deventer
Kom maar haten iedereen die op die treinen zit
Tenzij je die ritten voor je werk maakt (wie had dat gedacht ehquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Tenzij je een kortingskaart hebt oid, dan krijg je al snel 40% korting. Meestal betaal ik voor een rit 1e klas van 3 a 4 uur nooit meer dan een tientje.
Mind if I make it "half kwartiertje"? Niet eens genoeg om bij de kiosk in de rij te gaan staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom dat half uurtje blauwbekken in Utrecht?
We gaan het zien. Tegenwoordig kan dat online, maar ik heb al sinds 2006 een database die al die stompzinnige NAW-troep en de reisgegevens automagisch op de juiste plek op een blanco formulier print ja. Tevens monitoring voortgang ende rapportage doorlooptijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt de GTBV-formuliertjes klaar liggen neem ik aan? Traject tussen Den Haag en Rotterdam ligt er bijna bij iedere scheet uit
Als je nog een oud voordeelurenabonnement hebt kun je in ieder geval voor de avondspits voor 40% korting gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij je die ritten voor je werk maakt (wie had dat gedacht eh) en je dus aan de spits gebonden bent. Maar dat had je zelf wel bedacht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |